باسمه تعالی

دیروز یکی از افرادی، که به زعم خودش چنین تصور کرده بود که طرفدار آمریکا هستم، چنین برایم نوشته بود:

«به راستی کسانی که در کشور چهره آمریکا واسرائیل را بزک میکنند ومردم را از جنگ با آمریکا واسرائیل میترسانند نزد خداوند چه جایگاهی دارند!!!آیا نه این هست که در جهنم جاودانه خواهند بود!!!!»

نکته‌ای که برایم جالب توجه بود این بود که همین فرد عکس فریدون را همراه با عبارت «اشتباه یک ملت» به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کرده بود. در حالی که از این مطلب غافل بود که تلاش‌هایی که اخیراً برای راه‌اندازی جنگ صورت می‌گیرد، توسط همان جریانی انجام می‌شود که فریدون متعلق به آن‌ها است. شیطان‌پرستها که حذف خود از صحنه جهان را نزدیک می‌بینند، راه‌اندازی جنگ را تنها راه ایجاد فضا برای تنفس و جمع‌آوری دوباره نیرو، می‌یابند.

سال گذشته در مقاله‌ای درباره رسم شیطانی قربانی انسان در شروع تابستان، نوشته بودم.[1] امسال قرار بود این مراسم به بهانه تلافی هدف قرار دادن پهپاد گلوبال هاوک، با کشتار ۱۵۰ ایرانی انجام شود، تا هم خون ریخته شده باشد و هم بهانه‌ای برای گسترش جنگ باشد. اجرای چنین طرحی، هم به افراد نفوذی گلوبالیست در ارتش آمریکا نیاز دارد، و هم بدون ایفای نقش افراد نفوذی در طرف ایران نیز چنین کاری قابل انجام نبود.

البته ملی‌گرایان آمریکا و شخص ترامپ متوجه ماهیت این عملیات شده، و از آن جلوگیری میکنند. لذا قربانی انسان شیطان‌پرستها، در قالب آتش‌سوزی پالایشگاه، و چند عملیات دیگر، در فیلادلفیا انجام شد.

درباره شکست ملکه انگلیس از ملی‌گرایان آمریکا و واگذاری سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس به آنها، قبلاً مطالبی نوشته‌ام. اگر گلوبالیستها نتوانند شرایط جاری را تغییر دهند، به تدریج باید شاهد ضعیف شدن و خشکیدن شاخه‌های فراماسونری وابسته به آنها، از جمله در ایران، باشیم. فراماسونهای ایرانی پشتوانه اجتماعی نداشته، بدون پشتیبانی جهانی همقطاران خود، توان تحرک ندارند.

این افراد عوامی متوجه ظرافت‌های فوق‌الذکر نیستند و از هر جنگی با آمریکا، حتی اگر توسط امثال فریدون طراحی شده باشد، حمایت میکنند.

نظرات اتاق‌های فکر و تحلیل‌های ارائه شده توسط افراد صاحبنظر، قطعاً در تصمیم‌سازی رهبران هر جامعه، مؤثر است. ارائه اخبار و تحلیل‌هایی که در این کانال و صدها رسانه‌ مشابه آن انجام میشود، حتماً به این تصمیم‌سازی کمک میکند. دلیل اینکه شخصاً برای ارائه مطالب در این کانال وقت صرف میکنم، این است که به تأثیر این اطلاع‌رسانی معتقدم.

اگر تابحال ایران در دامی که شیطان برای از بین بردن ادیان توحیدی، از طریق راه‌انداختن جنگ با اسرائیل، طراحی کرده نیافتاده، محصول همین اطلاع‌رسانی‌ها بوده است.

اگر امثال احمدی‌نژاد و فریدون توانسته‌اند عوام را گول بزنند و قدرت اجرایی را به دست بگیرند، باید افراد مطلع را بخاطر کم‌کاریشان سرزنش کرد.

قبلاً در مقاله‌ای مفصل درباره ضررهای عوامی‌گری نوشته‌ام.[2,3] افراد عوامی نه فقط خودشان توان تفکر مستقل ندارند، بلکه هر تفکری که خارج از چارچوب اطاعت کورکورانه باشد، را برنمی‌تابند. برای این افراد ولایتمداری معادل عوامی‌گری است و هر چیزی به غیر از راه‌افتادن گوسفندوار دنبال دیگران، را ارتداد می‌پندارند. در حالی که تصمیم‌سازی رهبران جامعه نیازمند همین ارائه صادقانه اخبار و تحلیل‌ها و تفکرات مستقل است. طبعا همه این تفکرات مستقل صددرصد صحیح نیستند و خطا در آن راه دارد؛ اما تضارب افکار و تبادل اطلاعات، به پالایش آن‌ها، و تصمیم‌سازی بهتر،کمک میکند.

جا دارد که یادی از ملک‌الشعرای بهار کنیم و مثل او «داد از دست عوام» بخوانیم:

از عوام است هرآن بد که رود بر اسلام داد از دست عوام

کار اسلام ز غوغای عوام است تمام داد از دست عوام

دل من خون شده درآرزوی فهم درست ای‌جگر نوبت‌ توست‌

جان به لب آمد و نشنید کسم جان کلام داد از دست عوام

غم دل باکه بگویم که دلم خون نکند غمم افزون نکند

سر فرو برد به چاه و غم دل گفت‌، امام داد از دست عوام

سخنی پخته نگفتم که گفتند به من چند این خام سخن

سوختم سوختم از سردی این مردم خام داد از دست عوام

به هوای نفسی جمله نمایند قعود آه از این قوم عنود

به طنین مگسی جمله نمایند قیام داد از دست عوام

پیش خیل عقلا زابلهی و تیره‌دلی شرزه شیرند، ولی

پیش سیر عقلایی‌، حشراتند و هوام داد از دست عوام

[1] آیا جناح چپ و راست در آمریکا برای ما فرقی دارند؟ http://shakeri.net/3526

[2] عوامی‌گری عامل شکست انقلابها و انحراف حرکتهای اجتماعی است https://shakeri.net/4195

[3] خطرات عوامی‌گری https://shakeri.net/4702