باسمه تعالی

در کانال تلگرام مطالب زیادی را، درباره سازمان «مرکز کنترل بیماریها»، CDC آمریکا، با جستجو برای کلمه CDC، میتوان یافت. بطور خلاصه این مرکز یک شرکت خصوصی واکسن‌فروشی است، که توانسته با نفوذ در سیستم حکومت، خود را یک سازمان دولتی جا بزند. این سازمان با نفوذ خود کاری کرده که شرکتهای واکسن‌ساز مصونیت حقوقی پیدا کنند، و هیچ‌کس نتواند از این شرکتها به دادگاه شکایت کند.

دکتر فاوچی، از مسئولین قدیمی این سازمان است، که بخاطر وابستگی عمیق به راکفلرها از حدود ۴۰ سال پیش مدیریت انستیتوی ملی بیماریهای عفونی را به عهده دارد. لینک [2] در این‌باره توضیحات خوبی داده است.

دلیل اینکه ترامپ او را به مدیریت مبارزه با اپیدمی کروناویروس جدید منصوب کرد، این بود که به اصطلاح او و تیمش را به زیر نورافکن بیاورد، تا همه مردم با شگردهای آن‌ها آشنا شوند. او با این کار درواقع توجه مردم را به خیانتی که دهها سال است سرمایه‌داران بزرگ، به نام یک سازمان دولتی میکنند، جلب کرد.

حدود ۱۰ آگوست، ترامپ دکتر Scott Atlas، از انستیتو Hoover، را بجای فاوچی به عنوان مشاور در مدیریت اپیدمی جدید منصوب کرد. دکتر اطلس هم از اولین مصاحبه مطبوعاتی خود تمام رشته‌های گلوبالیست‌ها، برای اعمال محدودیت‌های اجتماعی و تعطیلی اقتصاد و تجارت، را پنبه کرد. اما هیچ یک از گفته‌های او، و مقالات علمی که او به آن‌ها استناد کرد، در رسانه‌های گلوبالیستی بازتابی نیافت. لینک [1] بطور مفصل درباره این موضوع شرح داده است.

بطور خلاصه مطالبی که ایشان گفته بدین شرح هستند:

1️⃣اکثریت مردم در معرض ابتلا به کووید۱۹ نیستند.

2️⃣تمرکز سیستم پزشکی باید روی محافظت از پیران، و بیماران خاص در معرض ابتلا به این بیماری، باشد، تا از شلوغ شدن بیمارستانها و عدم دسترسی بیماران عادی به امکانات پزشکی، جلوگیری شود.

3️⃣محدودیت‌های اجتماعی شانس «ایمنی گله‌ای» را کم کرده،‌ و مدت اپیدمی را طولانی‌تر میکند.

4️⃣تلفات عدم دسترسی به امکانات پزشکی برای بیماران عادی، بیشتر از تمام پیش‌بینی‌های تلفات احتمالی کووید۱۹ است. بنابراین اختصاص تمام امکانات پزشکی فقط برای مبارزه با اپیدمی، صحیح نیست.

5️⃣محدودیت‌‌های اجتماعی تلفات را بالا می‌برد. هیچ دلیلی برای تعطیلی مدرسه‌ها وجود ندارد. هیچ دلیلی برای اجبار کودکان به پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی وجود ندارد.

چندی پیش رئیس CDC در شهادت خود در برابر کنگره، ادعا کرده بود که ۹۰٪ مردم آمریکا هنوز ایمنی در برابر کروناویروس جدید را بدست نیاورده‌اند. دکتر اطلس با ارائه شواهد معتبر علمی، بی‌اعتباری این ادعا را ثابت کرد.

دکتر اطلس ادعا کرد که آن‌ها دنبال سلولهای B-cells میگردند که آنتی‌بادی تولید میکند. اما حداقل ۷۰ سال است که جوامع علمی به نقش مکانیزم دفاعی دیگر بدن، که توسط سلولهای T-cells ایفا میشود، واقف هستند. ایمنی بدن که توسط B-cells ایجاد شود، چند ماه بیشتر دوام نخواهد داشت. اما سلولهای T-cells باعث می‌شوند که ایمنی در برابر یک ویروس برای سالها ادامه پیدا کند. آزمایش‌ها نشان داده‌اند که کسانی که ۱۷ سال پیش در معرض نوعی از کروناویروس‌های قدیمی بوده‌اند، هنوز ایمنی خود را حفظ کرده‌اند. بنابراین هر کسی که در ۱۷ سال گذشته سرماخوردگی عادی، که معمولاً نوعی از کروناویروس است، گرفته باشد، باید در برابر کروناویروس جدید ایمن باشد.

نکته جالب توجه این است که واکسن‌هایی که قرار است برای مقابله با کروناویروس جدید عرضه شوند، درواقع با فرض وجود سلولهای T-cells در بدن دریافت‌کننده واکسن ساخته شده‌اند. یعنی شرکتهای واکسن‌ساز واقف هستند که مردم قبلاً در برابر این ویروس جدید ایمن شده‌اند، و واکسن کار خاصی برای آن‌ها نمیتواند بکند.

🔗[1] Trump’s New C19 Advisor Cites Research Showing Widespread Immunity! Calls out CDC Head Redfield’s False Testimony to Stunned Press https://www.redstate.com/michael_thau/2020/09/24/watch-trumps-new-covid-explain-covid-science-to-room-of-people-who-majored-in-journalism-at-breifing/

🔗[2] EXCLUSIVE: Plandemic Star Judy Mikovits Is Willing To Testify Before Congress on Fauci https://nationalfile.com/exclusive-plandemic-star-judy-mikovits-is-willing-to-testify-before-congress-on-fauci/