باسمه تعالی

هفته پیش سازمان CDC گزارشی در مورد آمار تلفات کووید۱۹ در آمریکا ارائه کرد. اما هیچ بازتابی از این خبر در رسانه‌ها و کانا‌ل‌های ایرانی ندیدم. لذا اهم مطالب آن را عرض خواهم کرد.

تا بحال در آمریکا حدود ۱۸۰ هزار نفر گواهی فوت کووید۱۹ صادر شده است. اما کروناویروس جدید فقط در ۶٪ موارد تنها عامل مرگ بوده است. در بقیه ۹۴٪ موارد، بطور متوسط ۲.۶ علت دیگر در کنار کروناویروس، برای مرگ وجود داشتند.[1]

معنی این حرف این است که آمار واقعی تلفات کووید۱۹ در آمریکا در‌واقع حداکثر ۱۰۸۰۰ نفر است؛ و بالا بردن آمار فقط نتیجه یک هیاهو بوده است.

نتیجه این هیاهوی گلوبالیست‌ها این بود که اقتصاد جهان تعطیل، کسب‌های خرده‌پا ورشکسته، و مردم با موجی از بیکاری و افسردگی و خودکشی روبرو شدند.

در آمریکا ۴۰٪ افراد بالغ یا با بیماریهای روانی درگیر هستند، و یا به مصرف داروهای روانگردان روی آورده‌اند. ۱۱٪ افراد مجموعه آماری گفته‌اند که درباره خودکشی بطور جدی فکر کرده‌اند. میزان درگیری‌های فیزیکی بالا رفته است. میزان بی‌توجهی به افراد معلول بالا رفته است. کودکان بیشتر کتک میخورند، و بزرگسالان نیز افسرده و فقیر و گوشه‌گیر و ناامیدتر شده‌اند.

همین وضعیت در بسیاری از کشورهای دیگر نیز جاری است. مقصر آن هم دروغی است که درباره تلفات و اثرات کروناویروس جدید گفته شده است.

🔗[1] Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm

🔗[2] New CDC report shows 94% of COVID-19 deaths in US had contributing conditions, and only 6% died from COVID-19 http://www.battleforworld.com/2020/08/12/disorder-on-the-worlds-stage-part-3/#CDCcovidDeath