باسمه تعالی

یکی از دوستان محترم مقاله‌ای را با عنوان «چرا ژاپن اسلامی نشدیم؟» فوروارد کردند.[3] به نظرم پیام اصلی مقاله این بود که «مسئولین ایرانی نیز باید استعفا دادن را یاد بگیرند». درباره این پیام بحثی ندارم، چون واقعاً صحیح است. اما این مقاله برای رسیدن به این نتیجه، ادعاهایی کرده که جای تأمل دارند.

این مقاله اینطور شروع شده:

« پانزده سال پیش، حداد عادل گفت: ایران ژاپن اسلامی می‌شود. شعاری که مانند هزاران شعار در ۴۰ سال گذشته هرگز عملی نشد، چون ساختار حکمرانی در کشور ما اجازه اسلامی شدن یا ژاپن شدن را به ما نمی‌دهد.»

امیدوارم حداد عادل این حرف را از روی بی‌اطلاعی و ناآگاهی زده باشد. چون واقعیت ژاپن با آن تصویری که در ذهن مردم ایران ترسیم شده،‌ خیلی متفاوت است.

بعضی‌ها شنیده‌های خود در مورد یک موضوع را گرفته، و بدون راستی‌آزمایی، آن را در قوه متخیله خود پرورش میدهند و تصویری کاملاً بیربط با واقعیت میسازند. بعد از مدتی جمع این تخیلات آنقدر در ذهن مردم جا می‌افتد که به صورت واقعیت مجازی درمی‌آید. متأسفانه در ایران این پدیده خیلی شایع‌ است.

تجربه شخصی‌ام این است که در مقایسه با سایر ملل، ایرانیها بیشتر گرفتار این معضل هستند. حداقل از افراد تحصیل‌کرده و دانشگاهی انتظار می‌رود که در دام تخیلات اینچنینی نیافتند. به عنوان نمونه در این مقاله آمده که «آقای آبه در سیستمی تربیت شده که کارکردن صادقانه و خالصانه را آموخته است». آیا این جمله را می‌شود راستی‌آزمایی کرد؟ و یا اصلاً ربطی به واقعیت دارد؟ شواهد که مخالف این هستند.

نقش خاندان آبه در ژاپن

پدر بزرگ شینزو آبه kishi nobusuke بود،‌ که در زمان اشغال منچوری چین توسط ژاپن، قبل از جنگ جهانی دوم، از جمله مسئولین این حکومت اشغالگر بود. درباره جنایات جنگی او در منچوری،‌ مطالب فراوانی می‌شود یافت.

بعد از شکست ژاپن در جنگ و اشغال آن توسط آمریکا، علیرغم سوابق جنایات جنگی کیشی، بخاطر سرسپردگی و اطاعت کامل او از آمریکا، در سال ۱۹۵۷ به نخست‌وزیری منصوب شد.

بخاطر همین سرسپردگی خاندان کیشی به اشغالگران، پدر شینزو، Shintaro Abe، چندین پست وزارتی گرفت؛ و در نهایت از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۶ به عنوان وزیر خارجه ژاپن ایفای نقش کرد. خود شینزو کارمند شرکت ذوب آهن کوبه بود؛ و با رفتن پدرش به وزارت خارجه، به عنوان دستیار او در این وزارت استخدام شد. به همین دلیل شینزو را در ژاپن «پرنس» یا به تعبیر ما «آقازاده» مینامند.

انتخاب شینزو آبه به عنوان نخست‌وزیر در سال ۲۰۱۲ هم بی‌مسئله نبود. درباره تقلب‌های سنگین انتخاباتی آن سال مطالب بسیاری می‌شود یافت. صعود شینزو از نردبان قدرت، محصول یک سیستم کاملاً فاسد و سراسر تقلب است.

صدماتی که شینزو آبه به ژاپن وارد کرد

در چند دهه اخیر، ژاپن با تهدید استراتژیک از ناحیه چین روبرو بود. به همین دلیل این کشور تلاش فراوانی برای توسعه تسلیحات هسته‌ای و بیولوژیک، و آمادگی دفاعی کرد. حادثه فوکوشیما، در سال ۲۰۱۱، ضربه سنگینی به برنامه سلاح‌های هسته‌ای ژاپن وارد کرد. در دوره نخست‌وزیری آبه نیز ۶ پایگاه بزرگ زیرزمینی، که در آن مهمات و ادوات لازم برای جنگ با چین ذخیره شده بود، منهدم شدند.[4,5] البته خبری از آنچه بر سر این پایگاه‌ها آمد، در رسانه‌ها منتشر نشد. رسانه‌ها فقط وقوع یک زلزله به مرکزیت این پایگاه‌های زیرزمینی را گزارش کردند. فولفورد ادعا میکند که ژاپن برای حفظ اقتصاد کشورش آماده راه انداختن جنگ با چین بود؛ و چین برای جلوگیری از این حمله، اقدام به حمله پیش‌دستانه کرد.

بهرحال ژاپن در دوره نخست‌وزیری آبه عقب‌نشینی‌ها و شکست‌های فراوانی داشت. استعفای او هم، بر خلاف تصور مقاله مذکور، بخاطر ایجاد فرصت برای نسل جوان و تازه‌نفس نبود. بلکه آبه هدف ترور توسط سم قرار گرفت؛ که علیرغم در خطر قرار دادن سلامتی او، منجر به مرگش نشد.[6] ظاهراً در ‌ژاپن هم جز با سم و جام زهر نمیشود کسی را متقاعد به استعفا کرد.

تنها نکته‌ای که فولفورد درباره ژاپن گفت، و به نظرم مثبت آمد، این بود که فقط دو سوم مدیران دولتی ژاپن فاسد هستند، و توسط سیا و دیگر سازمان‌های اطلاعاتی کنترل میشوند. حداقل از این جهت ژاپن یک قدم از ایران جلوتر است. چون اولین قدم اصلاحات در ایران این است که صد در صد مدیران دولتی جایگزین شوند. مدیران دولتی ایران یا فاسد و دزد هستند، و یا افرادی با بهره هوشی و درک پایین که توان مبارزه با دزدی بقیه را نداشته باشند.

مرگ رهبر سابق Jesuit در ژاپن

جسوئیت‌ها بازوی نظامی/ اطلاعاتی واتیکان هستند، که مدیریت کارهای کثیف و پولسازی برای واتیکان را بر عهده دارند. رهبر واتیکان به پاپ سفید، و رهبر این تشکیلات به پاپ سیاه مشهور است. Adolfo Nicolás رهبر سابق سازمان Jesuit بخش عمده عمر خود را در ژاپن سپری کرد. ظاهراً تمام شبکه‌های فساد ژاپن نیز تحت مدیریت او بود، و عزل و نصب سیاستمداران با اجازه او انجام میشد. مرگ و یا قتل Nicolás در ماه می امسال راه را برای تصفیه افراد فاسد در ژاپن باز کرد؛ و اولین اثرش برکناری شینزو آبه بود.

شایعاتی درباره حضور نیروهای ویژه آمریکا در ژاپن شنیده میشود، که برای کمک به پاکسازی سران گلوبالیست و Cabal وارد این کشور شده‌اند. حذف آبه اولین جزء از سورپرایز سپتامبر و اکتبر است، که بعضی از ملی‌گرایان درباره آن حرف زده‌اند. در این سورپرایز احتمالاً بعضی از بانکهای مرکزی و رسانه‌های بزرگ تصرف خواهند شد؛ تا هم کنترل اقتصاد، و هم کنترل narrative که به خورد مردم دنیا داده می‌شود، را از دست گلوبالیست‌ها درآورند.

ژاپن به تدریج در حال فروپاشی است

اختلاف در‌آمد مردم در ژاپن در دوره آبه تشدید شد، و ثروتمندان ثروتمندتر و فقیران فقیرتر شدند.[7] هرچند اختلاف درآمد مردم در ژاپن از بسیاری از کشورهای پیشرفته کمتر است، درآمد کم و هزینه‌های بالا باعث شده که خانواده‌ها جرأت بچه‌دار شدن نکنند. به همین دلیل جمعیت این کشور سالی ۵۰۰ هزار نفر کم می‌شود. وقتی جوانها جرأت تشکیل خانواده نداشته باشند، و جمعیت رو به پیری برود، میزان خانه‌های خالی افزایش پیدا میکند. در حال حاضر بیش از ۸ و نیم میلیون خانه خالی در این کشور وجود دارند.[8]

اما آبه برای رفع این مشکل بزرگ کاری نکرد، بلکه این مسأله را تشدید کرد.

وضعیت کودک‌آزاری و تجارت برده در ژاپن

احتمالاً مطلبی که میخواهم عرض کنم برای اکثر مخاطبین محترم قابل باور نباشد. خبرهایی که از وضعیت کودک‌آزاری و تجارت برده در ژاپن می‌رسند به هیچ‌وجه مساعد نیستند. البته این مسأله در بقیه کشورهای پیشرفته هم وجود دارد؛ و شخصاً اطلاعات موثقی در دست ندارم که بتوان با آن وضعیت کشورها را مقایسه کرد. اما اینقدر میتوان گفت که ژاپن آن چیزی نیست که تصور میشود. MJ12 در حساب توئیتر خود، که حالا حذف شده، به چند نکته مهم در این رابطه اشاره کرد.

لینک [1] جلسه‌ای در کنگره آمریکا را نشان میدهد که وضعیت دزدی کودکان در کشورهای مختلف را بررسی کرده، و حدود دقیقه ۱۸ به بعد درباره ژاپن بحث میکنند. اگر ژاپنی‌ها کودکی را به فرزندخواندگی قبول کرده و به ژاپن بیاورند، سیستم قضایی ژاپن به هیچ‌‌وجه اجازه پیگیری سرنوشت کودک و یا اعاده او را نمیدهد. همین مطلب زمینه دزدی عمده کودکان و فروش آن‌ها در ژاپن را ایجاد کرده است. حتی دادگاه میتواند براحتی کودکان خارجی‌هایی که در ژاپن زندگی میکنند را از آن‌ها گرفته، و دیگر حق ملاقات با آن‌ها را به والدین ندهد. معنی این حرف این است که اگر کسی در ژاپن دوست داشت که کودکی را به بردگی بگیرد، میتواند به قضات فاسد رجوع کرده و رسما از طریق آن‌ها مالک کودک شود.

لینک [2] موارد مختلف تخطی ژاپن از قراردادهای بین‌المللی در این زمینه را نشان میدهد. بقول MJ12، ژاپن در موضوع دزدی کودکان مثل یک سیاه‌چاله می‌ماند:

"Japan is a black hole when it comes to child abduction."

نکته دیگری که MJ12 به آن اشاره کرد، سیستم My Number ID، یا به زبان ژاپنیkojin bangō است؛ که معادل «کارت ملی» ایران است. در گوشه سمت راست و بالای کارت، عکس یک خرگوش درج شده است. MJ12 می‌گفت که سمبلیزم بکار رفته در این سیستم خود نشان‌دهنده این است که در این سیستم چه اتفاقاتی رخ میدهد.

اگر در کانال تلگرام برای white rabbit جستجو کنید، درباره این سمبل اطلاعات متعددی را خواهید یافت.

معنی این حرفها این است که سیستم کارت ملی ژاپن درواقع ابزاری برای تجارت برده و کودک‌آزاری در این کشور است.

حقیقت ماجرای المپیک توکیو

درباره علت سونامی مارس ۲۰۱۱ ژاپن، مطالب زیادی گفته شده‌، که قابل راستی‌آزمایی نیستند. بعضی‌ها معتقدند این سونامی در اثر یک انفجار عمدی هسته‌ای بزرگ در دریا رخ داده است. شاهدی که برای این ادعا می‌آورند، این است که خسارات زلزله در حدی نبود که بشود آن را بالای ۹ ریشتر معرفی کرد. ادعای بالای ۹ ریشتر بودن زلزله فقط برای توجیه سونامی در اذهان مردم بود.

جدا از علت حادثه، اثبات اینکه سیستم‌های ایمنی نیروگاه فوکوشیما بخاطر نفوذ ویروس استاکس‌نت از کار افتاد، آسان است. همین مطلب نقش صهیونیستها در حادثه فوکوشیما را ثابت میکند. ظاهراً در آن سال ژاپن در برابر درخواست صهیونیستها،‌ برای غارت اقتصاد این کشور، مقاومت کرده بود. حادثه رخ داده،‌ نیز تهدیدی بود که نشان دهند این حادثه برای بقیه نیروگاه‌های ژاپن نیز میتواند رخ دهد.

زمانی که شینزو آبه در ژاپن بر سر کار آمد، برای ساکت نگاه داشتن سیاستمداران ژاپن، قرار شد المپیک سال ۲۰۲۰ در این کشور انجام شود. حادثه فوکوشیما فرصت بزرگی برای شبکه‌های فساد در ژاپن فراهم کرده بود. چون بودجه قابل توجهی برای پاکسازی فوکوشیما اختصاص داده شد، که بخش عمده آن با اختلاس به جیب مافیاها رفت. المپیک راهی برای ادامه اختلاس این شبکه‌های فساد بود.

برگزاری المپیک فرصت بسیار خوبی برای اختلاس‌های بزرگ است. به عنوان نمونه میزان سرمایه گذاری اعلام شده توسعه سوچی، که در واقع دهکده ای بیش نیست، برای المپیک زمستانی 2014 روسیه، حدود 50 میلیارد دلار بود. ولی اساسا این دهکده حتی ظرفیت مصرف یک دهم این رقم را هم نداشت. المپیک زمستانی فقط بهانه ای بود تا اولیگارشهای روسی بتوانند، بدون حساب و کتاب و بازرسی، هر چه میخواهند به جیب بزنند.

در المپیک 2010 زمستانی ونکوور، با اینکه مافیاهای حاکم بر ونکوور توانستند پروژه هایی مثل خط قطار هوایی بین فرودگاه و شهر که به بهانه حمل و نقل سریع توریستها ایجاد شد، را به چند برابر قیمت واقعی تحمیل کنند؛ در نهایت نتوانستند بیش از حدود یک میلیارد دلار از این پروژه بدزدند. کل هزینه های المپیک زمستانی 2010 به یک دهم هزینه های المپیک سوچی روسیه نرسید و همین مطلب برای نشان دادن عمق فساد مالی در روسیه کافی است.

هزینه برگزاری المپیک توکیو حدود ۳۰ میلیارد دلار برآورد میشد. یکی از راههای اختلاس این بود که دولت زمین‌هایی را برای اماکن ورزشی انتخاب میکرد، و بطور مخفیانه اطلاعات آن را به مافیاهای خودشان میداد؛ و مافیاهای فساد نیز این زمینها و اماکن را میخریدند. بعد از اینکه مراحل قانونی طرح طی میشد، دولت مجبور میشد این اماکن را به قیمتی چند برابر قبل از مافیاها بخرد. مافیاها هم این در‌آمد را با سیاستمداران تقسیم میکردند.[9]

روش دیگر اختلاس این است که حفاظت اماکن ورزشی در المپیک را به شرکتهای تحت کنترل مافیاها واگذار کرده، و مبالغ بالایی برای آن هزینه کنند.

مسأله فساد در المپیک توکیو بقدری حاد شد که در فرانسه مدیر برگزاری این مراسم را به فساد متهم کردند.[10] البته حجم واقعی جرائم از ارقامی که در اتهام مطرح شده، خیلی بالاتر هستند.

ظاهر به تأخیر انداختن المپیک توکیو این است که در شرایط اپیدمی ویروسی، برگزاری چنین مراسمی عملی نیست. اما باطن آن این است که مافیاهای فساد ژاپن را از درآمد بیشتر و ادامه فساد خود محروم کنند. جدا از فسادهای مالی، برگزاری المپیک فرصتی استثنائی برای تجارت برده است.

ظاهراً استعفای شینزو آبه یکی از قدمهای مهم در حذف شبکه‌های فساد بزرگ از حاکمیت و اقتصاد ژاپن است.

🔗[1] International Child Abduction https://www.c-span.org/video/?455660-1/house-panel-examines-international-child-abduction

🔗[2] Hague Convention https://www.japantimes.co.jp/tag/hague-convention/

🔗[3] چرا ژاپن اسلامی نشدیم؟ https://t.me/EsfandiarKhodaee/3041

🔗[4] ظاهرا جنگ جهانی سوم مدتی است که شروع شده است https://shakeri.net/1969

🔗[5] Japanese underground military bases hit as Khazarian mafia under attack around the planet https://benjaminfulford.net/2016/04/26/hybrid-war-continues-with-japanese-underground-military-bases-hit-as-khazarian-mafia-under-attack-around-the-planet/

🔗[6] https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=153160

🔗[7] The Rich Are Getting Richer in Abe’s Japan https://www.bloomberg.com/graphics/2017-japan-inequality/

🔗[8] Empty Homes in Japan Hit a Record High https://www.nippon.com/en/japan-data/h00460/empty-homes-in-japan-hit-a-record-high.html

🔗[9] https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=115949

🔗[10] Head of Japan's Olympic Committee indicted in France for corruption https://www.france24.com/en/20190111-japan-olympic-committee-chief-takeda-indicted-france-corruption-tokyo-2020