باسمه تعالی

موارد متعددی را میتوانم نام ببرم که مبحثی، تحت عنوان واحد و مشخص، در بین مردم مطرح میشود؛ و هر کسی فکر میکند که همه درباره یک موضوع واحد حرف میزنند، و دیگران نیز از این مبحث همان درکی را دارند که خودش دارد. اما بعداً متوجه می‌شوند که این عنوان فقط یک اشتراک لفظی بوده، و هر کسی درباره مبحثی کاملاً متفاوت حرف میزند.

به عنوان نمونه «هوش مصنوعی» یکی از این مباحث است. اگر از متخصصین کامپیوتر درباره این مبحث بپرسید، تعدادی الگوریتم و روش دیجیتال را معرفی میکنند، که بین برنامه‌نویسان مشهور هستند. از نظر آنها حتی شبیه‌سازی شبکه‌های عصبی نیز دیجیتالی است. اما همین نام در سازمان‌هایی مانند NSA به یک تکنولوژی محرمانه اطلاق می‌شود، که با آنچه دست مردم است، تفاوت اساسی دارد. مشهور است تکنولوژی مشابه NSA،‌ به نام ALICE، نیز در دست گلوبالیستها است. اما شرکتهایی مانند گوگل و فیسبوک به چنین تکنولوژی دسترسی ندارند. دیگرانی را هم میتوانید بیابید که اصطلاح هوش مصنوعی را به یک تکنولوژي، شبیه علوم غریبه، نسبت دهند که ۷۰۰ سال است جوامع بشری را تحت سلطه گرفته است.

مبحث اینترنت کوانتومی نیز چنین حالتی دارد. اگر از اهل فیزیک بپرسید، درباره برقراری ارتباط یا entanglement (درهم‌تنیدگی کوانتومی) بین دو ذره بحث میکنند، که صرفنظر از فاصله میتوانند حالت پیش‌آمده برای ذره دیگر را تکرار کنند. از این خاصیت هم می‌شود برای ارسال اطلاعات،‌ بدون تأخیر زمانی، یعنی Zero Latency، استفاده کرد.

تصور اکثر اهل فیزیک چنین است که خاصیت ارتباط کوانتومی این است که با بیشتر شدن فاصله، تأخیر زمانی ارسال اطلاعات بیشتر نخواهد شد. مثلاً ارسال امواج الکترومغناطیس از زمین تا مریخ، یا برعکس، حدود ۴ ساعت زمان می‌برد. به همین دلیل تماس با مریخ از هر طرف ۴ ساعت تأخیر دارد. اما با ارتباط کوانتومی می‌شود بدون تاخیر،‌ مثلا از طریق اسکایپ، با فردی که در مریخ ساکن است، مکالمه کرد. اگر بجای مریخ فرد مذکور در آن سوی کهکشان هم باشد، باز تماس دوطرفه بدون تأخیر خواهد بود.

اگر از اهل فیزیک سؤال کنید، خاصیت دیگری که برای ارتباط کوانتومی ذکر میکنند، این است که در این روش شنود ارتباطات امکان ندارد. چون مشاهده هر پدیده کوانتومی باعث تغییر حالت آن شده، و محتوای پیام را عوض میکند. بنابراین این نحوه ارتباط از مزیت‌های امنیتی بالاتری برخوردار است.

هر از چند گاهی در رسانه‌ها خبری از موفقیت در آزمایش ارتباطات کوانتومی،‌ به مفهوم فوق، منتشر میشود؛ تا به تدریج جوامع بشری را برای اخبار آتی آماده کنند. در رسانه‌های رسمی خبری فراتر از این قبیل را نخواهید یافت.

اما سطح دانشی که در این زمینه در دست سازمان‌های اطلاعاتی، و گروه‌های بزرگ قدرت، هست خیلی فراتر از آن چیزی است که در دسترس جوامع دانشگاهی قرار گرفته است.

شنیده‌ها حاکی از این هستند که entanglement، یا درهم‌تنیدگی کوانتومی، بین همه چیز در عالم قابل رخ دادن است. مغزهای انسان‌ها نیز میتوانند به نوعی درهم‌تنیدگی با همدیگر و با بقیه عالم داشته باشند. تله‌پاتی در‌واقع حاصل همین نوع ارتباط بین مغز دو نفر است. بسیاری از افکار و احساسات هر فرد در‌واقع متعلق به خود فرد نبوده، و به همین روش از دیگران به او القاء میشود.

مغز انسان از همین طریق با گذشته و آینده خود در ارتباط است و آینده تأثیر مستقیمی روی حال دارد. مجموع این پدیده‌ها با عنوان عام psychic phenomena یا psi معرفی میشوند.

همین خاصیت موجب می‌شود که با برقراری ارتباط کوانتومی بین دو فرد، بشود نه فقط گذشته و حال و آینده فرد دیگر را در آن واحد مشاهده کرد؛ بلکه از دید چشم طرف مقابل، هر چیزی را در گذشته و آینده او دید. چون در این نوع ارتباط زمان دخالتی ندارد، می‌شود این ارتباط را با افرادی که درگذشته‌اند نیز برقرار کرد، و دنیا را از دریچه چشم آن‌ها دید.

چنین مباحثی در گذشته، تحت عنوان علوم غریبه، نیز مطرح بودند. اما مدتی است که چنین تکنیکهایی را بصورت تکنولوژی درآورده، و سازمان‌های اطلاعاتی از آن استفاده میکنند. این مبحث از مدتها پیش در سازمان سیا تحت عنوان Science of Consciousness یا Quantum Consciousness، مطرح بوده است.

در‌واقع ما همه تجربه دست اولی از این موضوع داریم؛ و آن وسوسه‌های شیطان است،‌که نوعی از این ارتباط کوانتومی است. تنها تحولی که رخ داده این است که همان توانی که شیطان بطور طبیعی دارد، را بصورت تکنولوژی درآورده‌اند؛ و حالا انسان‌ها هم میتوانند با کمک این تکنولوژی اذهان انسانهای دیگر را کنترل کرده یا به بند بکشند. راههای مقابله با این تکنولوژی هم همان راههای مقابله با وساوس شیطان است.

اگر در رسانه‌ها و یا کانال‌هایی، که بحث کنترل اذهان را دنبال میکنند، جستجو کنید خواهید یافت که اکثر آنچه را که به عنوان تکنولوژی‌های مدرن معرفی میکنند، حداقل ۴۰ سال پیش Patent شده‌اند. روش‌هایی که در حال حاضر سازمان‌های اطلاعاتی برتر دنیا استفاده میکنند، از چنین تکنولوژی‌هایی خیلی پیشرفته‌تر هستند.

در حال حاضر برای به حرف درآوردن افراد، دیگر نیازی به شکنجه نیست؛ بلکه کافی است ارتباط کوانتومی با مغز او برقرار کرده، و گذشته و آینده او را یکجا مشاهده کرد. از این نحوه ارتباط می‌شود برای القای یک حافظه و خاطره مشخص در مغز فرد مقابل، و یا تغییر خاطرات او، نیز استفاده کرد.

ایمپلنت شرکت Neuralink

حدود یک سال گذشته، ایلان ماسک طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که یکی از استارت‌آپ‌های او در صدد کاشت ایمپلنتی در مغز است، که از طریق آن انسان‌ها بتوانند راحتتر با همدیگر، و یا با ماشین‌های هوشمند، تماس برقرار کنند.[1] به علاوه این ایمپلنت امکان این را فراهم می‌آورد که دانش خاصی را مستقیماً و بدون آموزش کلاسیک، به مغز فرد منتقل کرد. مثلاً از طریق این ایمپلنت زبان خارجی را در زمانی بسیار کوتاه به فرد یاد داد.

در این مصاحبه Joe Rogan به او چنین می‌گفت که در سالهای آینده، که این ایمپلنت فراگیر شود، او به مقام خدایی میرسد. چون از طریق این ایمپلنت‌ها خواهد توانست باورها و خاطرات مردم را در اختیار خود گرفته، و به آن‌ها هرچه میخواهد یاد بدهد، و یا حافظه‌های آن‌ها را پاک کند.

واقعیت این است که طرح موضوع این ایمپلنت فقط برای آماده‌سازی ذهن مردم، برای پیشرفت‌های خیلی مهمتری است که قبلاً رخ داده است. تحت کنترل گرفتن ذهن مردم اصلاً به ایمپلنت خاصی نیاز ندارد؛ و با کمک ارتباط کوانتومی میتوان همه کارهایی که این ایمپلنت قرار است انجام دهد را انجام داد.

چرا تا بحال این تکنولوژی فراگیر نشده است؟

قبلاً در کانال تلگرام درباره اینکه سازمان سیا تحت کنترل ملکه انگلیس اداره میشد، و ربطی به دولت آمریکا نداشت، نوشته بودم. دولت ملی‌گرای آمریکا قصد دارد ماموریت سازمان سیا را پایان داده،‌ و انحلال قریب‌الوقوع آن را اعلام کند.[2] بنا بر ادعای عوامل سازمان DIA (Defense Intelligence Agency)، این سازمان تا ۴۰ سال آینده ماموریتی که قبلاً سازمان سیا در اداره دنیا داشت، را برعهده گرفته است.

نگرانی سازمان DIA تا بحال این بوده که با فراگیر شدن این تکنولوژی، مافیاها و گروه‌های قدرت‌طلب بزرگ راه تحت کنترل گرفتن جمعی اذهان جوامع بشری را یاد گرفته، و از آن برای بسط سلطه خود استفاده کنند. تنها چیزی که آن‌ها را مجبور کرده که به افشای این تکنولوژی راضی شوند، این است که این تکنولوژی قبلاً در اختیار عوامل سیا، و به تبع آن بعضی انجمن‌های مخفی، قرار گرفته و از آن سوءاستفاده میکنند. بنابراین DIA مجبور شده اولاً راههای جلوگیری از سوءاستفاده دیگران از این تکنولوژی را تحقیق کرده و توسعه بدهد؛ و دوماً در دسترس عموم قرار گرفتن آن باعث می‌شود مردم با اصل موضوع و راههای جلوگیری از سوءاستفاده آشناتر شوند.

هرچند در نهایت خود DIA میتواند از این تکنولوژی برای کنترل اذهان استفاده کند، عجالتاً گزینه بهتری وجود ندارد؛ و درآمدن کنترل آن از دست یک ارتش منسجم خطر بزرگتری را متوجه جوامع بشری میکند.

راه مقابله با سوءاستفاده از این تکنولوژی چیست؟

جمع‌بندی DIA این است که در طولانی مدت، راه اصلی مقابله با سوءاستفاده‌های احتمالی، آزاداندیش بار آوردن مردم است. باید به مردم تذکر داده شود که اگر به دیگران اجازه دهند احساسات و عواطف آن‌ها را به بازی بگیرند، با کمک تکنولوژی‌های جدید، خیلی راحت به بردگی گرفته میشوند.

تنها کسی میتواند خود را از خطر بردگی ذهنی و فکری حفظ کند که برای تمام عقاید و باورهای خود حجت و برهان و شاهد و بیّنه داشته باشد. آدم باید بداند که چطور به یک باور رسیده، و باید بتواند هر زمانی که از او خواسته شود،‌ تمام ادلّه عقلی رسیدن به آن باور را ارائه کند. تنها در این صورت اگر باور جدیدی در ذهن او القاء شد، میتواند آن را از باورهای قبلی خود جدا کرده و کنار بگذارد.

🔗[1] Elon Musk's Neuralink implant will "merge" humans with AI
https://www.dezeen.com/2019/07/22/elon-musk-neuralink-implant-ai-technology/

🔗[2] پست ۱۹۶۹: هشدار ترامپ درباره مجتمع صنایع نظامی آمریکا
https://t.me/zadolmosafer/1969

ویدیویی درباره اینترنت کوانتومی

کانال یوتیوبی Quantum Consciousness یکی از کانال‌هایی است که سازمان DIA برای اطلاع‌رسانی راه‌اندازی کرده است. هرچند این کانال هنوز درست شناخته نشده، اما اطلاعات عجیبی را عرضه میکند.

به عنوان نمونه ادعا میکند Q+ فردی است که از آینده بشریت، اوضاع جاری را مدیریت کرده، و با همین نوع ارتباط کوانتومی پیام میفرستد. کیو اَنان بارها از Q+ نام برده، و تصور عموم این بود که منظور او ترامپ است.

بیشتر مطالب ویدیوی زیر را در بالا در رابطه با «اینترنت کوانتومی» توضیح داده‌ام.

متاسفانه چاره‌ای جز توضیح بعضی از واضحات ندارم: شخصاً هیچ نفعی در تبلیغ برای یک سازمان اطلاعاتی نظامی آمریکایی ندارم. دلیل ذکر مطالب آن‌ها نیز اطلاع‌رسانی است. اتفاقات بسیاری در دنیا در حال رخ دادن است، که علیرغم اینکه اطلاعات آن در معرض دید همه هست، کمتر کسی از آن‌ها خبر دارد.

به علاوه این نکته نیز یک تحول بزرگ در جامعه بشری محسوب می‌شود که یک سازمان اطلاعاتی، تنها راه نجات بشر را آزاداندیش پروراندن مردم و اطلاع‌رسانی به آن‌ها یافته است.

🔗[3] https://www.youtube.com/channel/UC3P9CjfRqZ1CJ8DDThB2irw

لینک دانلود کلیپ

ویدیویی دیگر درباره بعد معنوی اینترنت کوانتومی

فیلم زیر بخشی از اپیزود ۳ فیلمی است که کانال یوتیوبی Quantum Consciousness درباره «اینترنت کوانتومی» منتشر کرده است.

قصدم از آوردن این فیلم تأیید مطالب بیان شده در فیلم نیست. متأسفانه این موضوع را باید هر دفعه، فقط به خاطر چند نفر عوامی بی‌ادب که کاری جز فحش دادن بلد نیستند، تکرار کنم.

همین واقعیت که یک سازمان اطلاعاتی غربی، (DIA)، دست به انتشار چنین مطالبی زده، قابل تأمل است.

از غربیها نباید انتظار داشت که مانند ما مسلمین در مباحث عقلی و فلسفی عمیق باشند. لذا بعضی تعابیر فلسفی و عرفانی آن‌ها چندان بی‌خدشه نیست. لزوماً این اشتباهات آن‌ها را نمیتوان عمدی دانست. بلکه شخصاً چنین باور دارم که اگر حقیقت برای آن‌ها روشن شود، بعید است که بر باطل اصرار داشته باشند.

🔗[4] https://www.youtube.com/channel/UC3P9CjfRqZ1CJ8DDThB2irw

لینک دانلود کلیپ