باسمه تعالی

یکی از دوستان محترم مطلبی، حاکی از نگرانی درباره نظامی شدن فضا، را فرستادند.[1] این نگرانی‌ها با تاسیس نیروی فضایی آمریکا، و ارسال ماهواره‌های استارلینک، تشدید شده است.

واقعیت این است که فضا مدت زیادی است که عرصه فعالیتهای نظامی شده است. استقرار ماهواره‌های Directed Energy Weapons یا DEW، و Rods from God، فقط نمونه‌هایی از این قبیل سلاحها هستند.[2]

در جریان آتش‌سوزی‌های ۲ سال پیش کالیفرنیا، اشیاء و اماکن میسوختند و ذوب میشدند، اما اطراف آن‌ها سالم میماندند. به همین دلیل احتمال استفاده از DEW مطرح شد.[3] چین و یا حتی عناصر Deep State و گلوبالیست آمریکا نیز به چنین سلاح‌هایی دسترسی دارند.

رقابت نظامی در فضا، که با تاسیس نیروی فضایی آمریکا وارد مرحله جدیدی شده است، تنها جنبه قابل بررسی در این زمینه نیست؛ و این مسأله جنبه‌های دیگری نیز دارد، که همه آن‌ها منفی نیستند.

طرح گلوبالیستها برای دوره جدید تمدنی بشر این بود که فرود سفینه فرازمینی‌ها در زمین، و تماس با آن‌ها را صحنه‌سازی کنند؛ که این پروژه به Blue Beam معروف بود. بخشی از این عملیات با هولوگرام سفینه‌های فضایی، که به UFO یا Unidentified Aerial Phenomena (UAP) مشهور هستند، قرار بود انجام شود. در این پروژه از شگردهای سینمایی برای صحنه‌سازی تماس با موجودات فرازمینی نیز قرار بود استفاده شود.

هدف این پروژه این بود که یک واقعیت مجازی برای بشر درست شود؛ به این نحو که وانمود کنند که موجودات فرازمینی بشر را clone کرده، حیات هوشمند را در زمین بوجود آورده، و بر تکامل آن نظارت دارند. به علاوه تمام چهره‌های سرشناس بشری، تربیت شده‌ این موجودات هستند؛ و حتی پیامبران هرچه به عنوان وحی دریافت کرده‌اند، از این موجودات گرفته‌اند. با این تمهیدات میخواستند هم بساط ادیان توحیدی را جمع کرده، و هم درک جدیدی از علم معرفی کنند.

بحث موجودات فرازمینی بحثی است که باید در محیطی علمی، و با حوصله و دقت آن را بررسی کرد. با این گستردگی جهان خلقت، قاعدتاً زمین نباید تنها سیاره‌ای باشد که موجودات هوشمند در آن زندگی میکنند.

اکثریت قاطع آن چیزهایی که به عنوان UFO یا UAP گزارش میشوند، سفینه‌های ساخت خود بشر هستند، که هنوز رده‌بندی محرمانه دارند؛ و برای مخفی نگه داشتن آنها، با پخش disinformation درباره فرازمینی‌ها، هاله‌ای از ابهام دور آن‌ها ایجاد میکنند.

یکی از مهم‌ترین تبعات شکست گلوبالیسم و پیروزی ملی‌گرایان در آمریکا این است که پروژه Blue Beam بایگانی شده، و فرود ساختگی فرازمینی‌ها را دیگر شاهد نخواهیم بود. به علاوه تکنولوژی‌های فضایی، مانند ضدجاذبه، از رده‌بندی محرمانه خارج شده، و در قالب نیروی فضایی به دنیا معرفی میشوند. بخشی از این تکنولوژی‌ها نیز در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

البته هنوز ممکن است بخشی از ارتباطات با فرازمینی‌ها در سالهای آینده افشا بشود، اما قرار نیست آن‌ها را به عنوان خالق بشر معرفی کنند.

بسیاری از اخبار در دوره جاری با زبان سمبلیک بیان میشوند، تا آن‌ها که اهل‌فهم هستند بفهمند، و ذهن عوام دچار اغتشاش نشود. عکس زیر مربوط به معرفی پرچم جدید نیروی فضایی آمریکا در دو روز پیش است. پیام سمبلیکی که ترامپ با این پرچم قصد رساندن آن را دارد، این است که شکست گلوبالیسم، و بایگانی شدن پروژه Blue Beam نهایی شده است؛ تکنولوژی‌های محرمانه از رده‌بندی خارج، و درباره آن‌ها اطلا‌ع‌رسانی خواهد شد.

مسأله کشورهای دیگر جهان این نیست که قبلاً تهدیدی وجود نداشت و حالا یک تهدید از طریق نظامی کردن فضا ایجاد شده است. بلکه قبلاً تهدید هم اعتقادی بود و هم نظامی؛ و حالا تهدید فقط بصورت نظامی است.

🔸[1] https://t.me/vostokaero/4617

🔸[2] در جنگ جهانی سوم از چه سلاح‌هایی استفاده خواهد شد؟ https://t.me/zadolmosafer/179

🔸[3] بررسی اخبار آتش‌سوزی کالیفرنیا https://t.me/zadolmosafer/343