باسمه تعالی

در سالهای گذشته راههای مختلفی برای تقلب در انتخابات آمریکا استفاده میشد؛ و در پست ۱۵۱۷ کانال تلگرام درباره بعضی از آنها توضیح داده‌ام.[7]

در بعضی ایالات، جناح چپ یا راست اکثریت قاطع ندارند، و نتیجه انتخابات قابل پیش‌بینی نیست. به همین دلیل این ایالات را Swing States می‌نامند، و تقلب انتخاباتی در چنین ایالاتی را بیشتر باید انتظار داشت.

اما همه راههای تقلب به تدریج برای همه شناخته شده، و هر دو جناح، هم برای استفاده از این راهها، و هم برای مقابله با آن آماده هستند.

شیوه‌ای که دموکراتها برای انتخابات بعدی ابداع کرده‌اند، شیوه mail-in-Ballot است. یکی از دلایل عمده ادامه قرنطینه در آمریکا، به بهانه اپیدمی ویروسی، این است که حضور در پای صندوق‌های رأی را خطرناک اعلام کرده، و رأی گیری از طریق نامه را جایگزین کنند. با این روش بازشماری آراء سخت شده، و امکان تقلب گسترده فراهم میشود.

دموکراتها واقعاً امید دارند با طولانی کردن قرنطینه، و استفاده از این شیوه تقلب، نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ را عوض کنند. به قول کیو اَنان این انتخابات برای آن‌ها حکم مرگ و زندگی دارد، و تمام توان خود برای پیروزی در آن را بکار گرفته‌اند.[3] ماجرای اپیدمی ویروسی فقط یکی از تمهیدهای آن‌ها برای این نبرد است.

در آمریکا بطور سنتی مراقبت از سلامت انتخابات به عهده FBI بود. اما با توجه به اینکه این سازمان تحت کنترل Deep State بود، و عوامل نفوذی آن‌ها در این سازمان زیاد هستند، نمیشود به آن‌ها در انتخابات بعدی اعتماد کرد. به همین دلیل در ۱۵ می، ترامپ وظیفه مراقبت از انتخابات را به Bill Evanina مدیر ضد جاسوسی DNI واگذار کرد.[2] این ماموریت نکات فراوانی دارد که قابل بررسی دقیق هستند.

پست Director of the National Intelligence یک وزارت در کابینه محسوب می‌شود، که وظیفه مدیریت و هماهنگی ۱۷ سازمان اطلاعاتی آمریکا را به عهده دارد.

درباره نفوذی بودن مایک پنس، Pence، قبلاً توضیح داده‌ام، که با جستجو برای این نام در کانال قابل یافتن هستند. بطور خلاصه بدون همراه کردن پنس به عنوان معاون رئیس‌جمهور، ترامپ هیچ شانسی برای پیروزی نداشت؛ چون Deep State روی این حساب کرده بود که هر زمانی که خواستند میتوانند ترامپ را استیضاح کرده، و پنس را جایگزین او کنند.

مایک پنس در شروع کار اصرار داشت که پست وزارت DNI به Dan Coats، که وابسته به Deep State بود، برسد؛ و حمایت زیادی از او کرد که بتواند به کار خود ادامه دهد. حضور Coats در این منصب باعث شد که خارج کردن مدارک جرم و فساد عوامل Deep State از رده‌بندی محرمانه قابل انجام نباشد.

در نهایت در تاریخ ۱۵ آگوست سال گذشته Coats برکنار شد. اما او قبل از ترک پست، Sue Gordon ، معاون ضد جاسوسی را در تاریخ ۸ آگوست، مجبور به استعفا کرد.[4] ظاهراً Coats دریافته بود که نقشه معاونش برای تقلب گسترده در انتخابات عملی نیست و به محاکمه همه آن‌ها منجر میشود.

پس از آن نیز ترامپ افرادی را به جانشینی وزارت DNI منصوب کرد که حساسیت Deep State را برنیانگیزد. مثلا Grenell، جانشین کنونی، فردی است که به همجنس‌بازی شهرت دارد. هدف ترامپ این بود که خیال دشمن را از این وزارت راحت کند، تا دنبال طرحی برای نفوذ در آن، یا از کار انداختنش، نروند.

با انتصاب Bill Evanina به معاونت ضدجاسوسی، مشخص شد که در این مدت ترامپ سعی داشت حواس دشمن را پرت کرده، تا در فرصت مناسب مسئولیت حفاظت انتخابات را به این معاونت بسپارد.

ترامپ این قضیه را بارها در توئیت خود به رمز گفته بود، و حتی تاریخ اعلام این موضوع را از روزهای قبل، به جفر مشخص کرده بود. او با ذکر عبارت «TRANSITION TO GREATNESS»، که معادل عددی ۲۸۲ است، از اعلام این مطلب در روز ۱۵ می خبر داده بود.[1] اگر فاصله روز ۸ گوست ۲۰۱۹ تا ۱۵ می ۲۰۲۰ را با احتساب روز آخر، حساب کنید به ۲۸۲ خواهید رسید.[5]

اعطای وظیفه مراقبت از انتخابات به معاونت ضدجاسوسی، به این معنی است که با اولین گزارش تخلف انتخاباتی، این معاونت مجاز خواهد بود تمام مکالمات، رفت‌وآمدها، و حسابهای بانکی مقامات متهم به تخلف و بستگان آن‌ها را رصد کند. به این ترتیب هر کسی که اقدام به تخلف کند، احتمالاً مدارک جرم فراوانی از او جمع‌آوری خواهد شد که برای سپری کردن بقیه عمرش در زندان کافی باشند.

🔸[1] https://twitter.com/search?q=transition%20to%20greatness%20from%3ArealDonaldTrump

🔸[2] Top intelligence official to take charge of briefing candidates on election threats https://www.cnn.com/2020/05/15/politics/odni-election-security-briefings-campaigns/index.html

🔸[3] https://qanon.pub/#4076

🔸[4] Top intel official interrupted meeting to urge his deputy to resign https://www.cnn.com/2019/08/09/politics/sue-gordon-resignation-coats-interrupts-meeting/index.html

🔸[5] https://www.timeanddate.com/date/durationresult.html?m1=8&d1=8&y1=2019&m2=5&d2=15&y2=2020&ti=on

🔸[6] http://gematrinator.com/calculator/index.php

🔸[7] پست 1517: تقلب کاندیداهای ریاست‌جمهور آمریکا در انتخابات مقدماتی Iowa https://t.me/zadolmosafer/1517