باسمه تعالی

دو روز پیش در مجمع 8kun از کیو اَنان خواسته شد که هشتگ #Obamagate را در توئیت ترامپ ذکر کند. حدود ۲ ساعت بعد ترامپ نیز یک توئیت با این هشتگ فرستاد. آخرین باری که بررسی کردم، این هشتگ به رتبه ۱۴ معروفیت صعود کرده بود.

مطرح شدن اسم اوباما، دلایل متعددی دارد، از جمله:

  1. دستور مستقیم اوباما به FBI و سازمان‌های اطلاعاتی برای جاسوسی در کمپین تبلیغاتی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ این کار خلاف قانون، و برای پاپوش درست کردن برای ترامپ بود.
  2. اوباما و تیمش در زمان ریاست ترامپ، دولت در سایه تشکیل داده‌ بودند، و برای خنثی کردن برنامه‌های ترامپ تلاش میکردند. کیو اَنان نیز در پست ۴۱۹۶ به این موضوع اشاره کرده است.[1] اوباما قبل یا بعد سفر ترامپ به هر کشوری، به آنجا میرفت تا هرچه ترامپ رشته بود را پنبه کند. جان کری هم ارتباطش با مقامات ایرانی را حفظ کرده بود، و از این طریق آن‌ها را از رسیدن به هر توافقی با ترامپ منع میکرد. عامل اصلی تشدید اختلافات آمریکا و ایران، مقامات دولت سابق آمریکا بودند که به ایرانی‌ها وعده استیضاح و سرنگونی قریب‌الوقوع ترامپ را میدادند. این رفتارها صریحاً در قانون منع شده، و خیانت قابل مجازات محسوب میشود.
  3. در جریان پرونده‌سازی FBI برای ژنرال مایکل فلین، اولین مشاور امنیت ملی ترامپ، تمام مقامات ارشد دوران اوباما و حتی خود او، دخیل بودند. زمانی که پرونده ژنرال فلین هنوز مفتوح بود، نام او و جزئیات پرونده‌اش به رسانه‌ها درز کرده بود. این کار را Unmasking مینامند؛ و در قانون تا ۱۰ سال زندان برای آن در نظر گرفته شده است.

موارد فوق برای محاکمه اوباما،‌ و به زندان فرستان او، کافی هستند. اما مسأله او خیلی عمیق‌تر از این است. سال پیش درباره شایعه دستگیری اوباما، و اعدام او، نوشته بودم.[2]

درباره اینکه سازمان سیا هیچ ربطی به دولت آمریکا نداشته، و تحت کنترل واتیکان و گلوبالیستها بود، قبلاً نوشته بودم.[3] مشهور است که زمانی که جان کندی، رئیس‌جمهور آمریکا در اوائل دهه ۶۰ میلادی، تصمیم به انحلال این سازمان گرفت، ترور شد.

در قرن گذشته گلوبالیستها از توان دولت و ملت آمریکا استفاده کردند، تا برنامه‌های خود را پیش ببرند. اما برای آن‌ها مشخص بود که در نهایت آمریکا را باید قربانی کنند. احساسات مذهبی و ملی‌گرایی در بین آمریکایی‌‌ها خیلی پررنگ‌تر از اروپایی‌ها است، و به همین دلیل پذیرش نظم نوین جهانی، برای این ملت آسان نیست.

از این رو سازمان سیا یک برنامه ۱۶ ساله را تدوین کرد، که طی آن آمریکا دچار فروپاشی و تجزیه شود. این برنامه با ۸ سال ریاست اوباما شروع شد، و در ۸ سال بعدی قرار بود هیلاری کلینتون زمام امور را به دست بگیرد. منتها ملی‌گرایان آمریکا، که فرصت را در حال از دست رفتن می‌دیدند، با استخدام ترامپ، زمینه پیروزی او در انتخابات را فراهم کردند.

سازمان سیا با انتخاب اوباما قصد داشت که مردم آمریکا را تحقیر و ناامید کند؛ چون اوباما جمع همه چیزهایی بود که از نظر این ملت سرشکستگی محسوب میشود:

  • برای کسانی که هنوز برتری نژاد سفید را باور دارند، سرشکستگی بود؛ چون اوباما سیاه‌پوست بود.
  • اوباما برای مسیحی‌‌ها ننگ محسوب میشد؛ چون همجنس‌باز بود، و همسرش مایکل، مردی بود که نقش زنان را بازی میکرد.
  • او برای ملی‌گرایان نیز ننگ بود؛ چون طبق قانون رئیس‌جمهور باید متولد آمریکا باشد، و مدارک تولد او نشان میداد که در کنیا به دنیا آمده است.

سازمان سیا به هیچ‌کس اجازه تحقیق درباره امکان به دنیا آمدن اوباما در کنیا، و تقلبی بودن مدرک تولد او در هاوایی، را نمیداد؛ و حتی یکی از مقامات هاوایی به همین دلیل در حادثه هواپیما کشته شد.[4]

اما هر دوی این روایتها درباره محل تولد اوباما غلط بودند. پدر و مادر اوباما هر دو از اعضای سازمان سیا بودند، و به دستور این سازمان به زبان روسی مسلط شده بودند. در حالی که هیچ‌کدام از آن‌ها در شغل رسمی خود احتیاجی به زبان روسی نداشتند. کیو اَنان در پست ۴۰۹۸ به این مطلب اشاره کرده است.[5] خود باراک اوباما هم جزء کودکانی بود که به دستور این سازمان تولید میشدند، تا تحت تربیت سازمان بزرگ شوند.

در آمریکا رسم است که مقامات یک نام ویژه، که سازمانهای اطلاعاتی از آن استفاده کنند، را برای خود انتخاب کنند. اوباما برای خودش نام یاغی یا Renegade را انتخاب کرده بود.

یکی از مراکز آموزش سازمان سیا به نام Camp Peary است. این مرکز مخصوص آموزش‌ مامورین خاص است، که بعضی از آن‌ها از نوزادی در آنجا تربیت میشوند. به همین دلیل این مرکز به مزرعه یا The farm، مشهور است؛ چون محصول آن مامور و جاسوس است. شایع است که در بین مقامات ایرانی نیز از محصولات این مزرعه می‌شود یافت؛ اما پرداختن به این موضوع باعث انحراف از بحث اصلی میشود.

نقش اصلی اوباما چه بود؟

حکمت رساندن اوباما به ریاست‌جمهور این بود که مردم آمریکا امید به اصلاح امور را از دست داده، و خود را مستأصل بیابند؛ تا مقاومت کمتری در برابر فروپاشی این کشور انجام دهند. در نظم نوین جهانی گلوبالیستها، جایی برای دولت و ملت مستقل، و فرهنگ و هویت ملی و مذهب نیست؛ و همه این موارد باید کمرنگ و بی‌اثر شوند.

تیم اوباما در مدت ۸ سال تصدی، بسیاری از اسرار نظامی، و تکنولوژی‌های پیشرفته را به کشورهای دیگر، مانند چین و روسیه و ایران، منتقل کرد؛ زمینه مهاجرت صنایع استراتژیک به خارج از آمریکا را فراهم کرد؛ و تضعیف جدی ارتش آمریکا را هدف قرار داده بود.

درباره نفوذ اخوان‌المسلمین در آمریکا، و فراهم کردن زمینه فروپاشی آمریکا توسط این حزب، زیاد می‌شود مطلب یافت.[7] خود اوباما نیز با اعضای این حزب، مراودات زیادی داشت. درباره تأمین مالی مخارج تحصیل او توسط ولید بن طلال نیز می‌شود مطالبی را یافت. در اینترنت میتوانید عکس ولید و اوبامای جوان را بیابید. اما همه این ارتباطها توسط سازمان سیا مدیریت میشد.

در ۸ سال بعدی، تحت مدیریت هیلاری کلینتون، قرار بود زمینه جنگ داخلی در آمریکا، و جنگ جهانی سوم فراهم شود؛ تا همه موانع در راه استقرار نظم نوین جهانی گلوبالیستها با سرعت برداشته شوند.

همین برنامه باعث شد بسیاری از سیاستمداران، از جمله آقای خامنه‌ای، به این جمع‌بندی برسند که آمریکا مثل کشتی تایتانیک غرق خواهد شد. این جمع‌بندی از چند جهت ایراد دارد:

1️⃣اولاً حکمت انتقال تکنولوژی‌های پیشرفته موشکی و هسته‌ای به ایران، و حتی فروش اورانیوم تولید آمریکا به ایران، این بود که ایران را تشویق به حمله به اسرائیل کنند. قرارداد برجام نیز مکانیزم پولشویی بزرگی را فراهم میکرد که تأمین مالی پروژه‌های ایران را عملی میکرد. هدف این بود که جنگی بین ایران و اسرائیل راه بیافتد که هر دو کشور همدیگر را در حملات هسته‌ای نابود کنند. هدف انتقال این تکنولوژی‌ها و برجام، در درجه اول نابودی کامل ایران بود، و در درجه دوم غرق کردن تایتانیک آمریکا. قطعاً قایق ایران زودتر از تایتانیک آمریکا غرق میشد.

در ایران تصویری که برای عوام ساخته‌اند این است که برادران سپاهی، با مدیریت جهادی، توانسته‌اند به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها، از جمله موشک بالستیک نقطه‌زن، دست یابند. ایجاد چنین تصویری در ذهن عوام برای این است که این حقیقت را از آن‌ها مخفی کنند که بخش عمده‌ای از این تکنولوژیها از خود آمریکا به آن‌ها انتقال داده شده است. برداشت گلوبالیستهای آمریکایی این بود که این تکنولوژی‌ها به مثابه طنابی است که رهبران ایران با آن خود را خفه خواهند کرد.

اگر بجای ترامپ، هیلاری کلینتون رئیس‌حمهور شده بود، الان دیگر ایرانی وجود نداشت. منتها سیاستمداران ایرانی، و به تبع آن‌ها مردم، نه خدا را برای رفع این خطر شکر میکنند، و نه از شدت دشمنی خود با ملی‌گرایان آمریکا میکاهند.

2️⃣با روی کار آمدن ملی‌گرایان مسیحی در آمریکا، برنامه گلوبالیستی راه‌اندازی جنگ جهانی ملغی شده، و بسیاری از خطاهای گذشته تصحیح شد. همانطور که خبرگان شطرنج از ۱۰ یا ۲۰ حرکت قبل میتوانند محرز بودن پیروزی یک طرف را مشاهده کنند، پیروزی ملی‌گرایان در مقابل گلوبالیستها محرز شده است؛ و فقط با کیش و مات سمبلیک نهایی، که مردم عادی هم متوجه آن شوند، چند حرکت دیگر فاصله مانده است.

🔸[1] https://qanon.pub/#4196

🔸[2] https://t.me/zadolmosafer/793

🔸[3] پست 1653: مدل دولت-ملت https://t.me/zadolmosafer/1653

🔸[4] Health director who approved Obama birth certificate dies in plane crash https://www.nbcnews.com/usnews/health-director-who-approved-obama-birth-certificate-dies-plane-crash-2D11732106

🔸[5] https://qanon.pub/#4098

🔸[6] https://en.wikipedia.org/wiki/Camp_Peary

🔸[7] Mark Levin: "The Muslim Brotherhood Has Infiltrated Our Government, It's Called Barack Obama" https://www.realclearpolitics.com/video/2013/01/31/mark_levin_the_muslim_brotherhood_has_infiltrated_our_government_its_called_barack_obama.html

🔸[8] Obama, Biden Oval Office Meeting On January 5 Was Key To Entire Anti-Trump Operation https://thefederalist.com/2020/05/08/obama-biden-oval-office-meeting-on-january-5-was-key-to-entire-anti-trump-operation/