باسمه تعالی

ترامپ پس از به ریاست‌جمهور رسیدن، ژنرال مایکل فلین را به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید منصوب کرد. اما عناصر Deep State خیلی سریع دست به کار شده، و مدارک جرمی برای او جمع‌آوری کردند. ترامپ هم مجبور شد که او را برکنار کرده؛ و در معامله با Deep State این پست بعداً به جان بولتون رسید.

علت اینکه ژنرال فلین را سریعاً حذف کردند، این بود که این ژنرال از قبل از انتخاب ترامپ، درباره شبکه‌های شیطانی کودک‌آزاری و تجارت برده و Adrenochrome، افشاگری کرده؛ و عزم خود را برای مقابله با این موضوع صریحاً اعلام کرده بود. عکس زیر توئیتی از او را نشان میدهد که دراین‌باره صحبت کرده است.[2] او در سالهای قبل از آن رئیس سازمان اطلاعات نظامی DIA بود، و به همین دلیل از تمام آنچه رخ میداد، باخبر بود.

امروز خبر تبرئه نهایی ژنرال فلین در رسانه‌ها پخش شد.[1] علیرغم اینکه ساختگی بودن مدارک علیه او روشن بود، محاکمه او بیش از ۳ سال طول کشید. علت این طولانی شدن این بود که تمام مدارکی که برعلیه او به دادگاه ارائه شد، درواقع مدارکی هستند که دادگاه میتواند از آن‌ها برای متهم کردن عامل Deep State نیز استفاده کند. ارائه شواهد ساختگی و تقلبی به دادگاه، میتواند تمام سران سابق FBI و مقامات امنیتی سابق را به دادگاه نظامی بفرستد.

در آمریکا، مانند همه کشورهای دیگر، مدارک ارائه شده به دادگاه برای یک پرونده مفتوح، تا زمانی که حکم نهایی صادر نشده، محرمانه محسوب می‌شوند؛ و هیچ‌کس حق بحث درباره آن را ندارد. کیو اَنان نیز در پست ۴۱۲۲ به این موضوع اشاره کرده است.[3]

عوامل Deep State با طولانی کردن محاکمه فلین، درواقع جلوی محاکمه خود، و افشای مدارک فساد خود، را گرفتند. احتمالاً آن‌ها قصد داشتند این محاکمه را تا زمان انتخابات ادامه دهند، تا رو شدن این مدارک فساد، زمینه شکست‌شان در انتخابات را فراهم نکند.

🔹اعلام تبرئه فلین به معنی شروع محاکمه سران سابق FBI و مقامات امنیتی سابق در دوران اوباما، و حتی خود اوباما خواهد بود.

🔸[1] AP Exclusive: Justice Dept dropping Flynn’s criminal case https://apnews.com/ae1ad252bb13490db2ceffc5d17b6d92

🔸[2] https://twitter.com/genflynn/status/794651828981993473

🔸[3] https://qanon.pub/#4122