باسمه تعالی

روز ۳۰ آوریل QAnon سی پست جدید ارسال کرد، که بخش عمده آن‌ها نشان‌دهنده این بودند که به زمان دستگیری‌های گسترده، و قلع و قمع عوامل Deep State نزدیک میشویم.

اخیراً ترامپ چنین اظهار نظر کرده بود که «اخبار موثقی دارد که نشان‌دهنده این هستند که کروناویروس جدید ساخته آزمایشگاه ویروس‌شناسی ووهان است». اما او از ارائه شواهد خودداری کرد.

مقاله ۳ سال پیش نیویورک‌تایمز خبر از این میداد که در سالهای قبل از آن، چین موفق شده بود که تمام شبکه‌های جاسوسی آمریکا در چین را از بین برده، و همه جاسوس‌ها را دستگیر کند.[2]

مقاله [3] درباره نفوذ جاسوس‌های دوجانبه ایرانی به سازمان سیا است. این جاسوسها با نفوذ به شبکه مخابرات اینترنتی سیا، اطلاعات صدها جاسوس دیگر را بدست آوردند و به تدریج باعث مرگ آنها شدند. در نهایت ایران اطلاعات خود در این زمینه را با روسیه و چین به اشتراک گذاشت و شبکه‌های دیگری از سیا در سراسر جهان منهدم شدند. این یک ضربه خیلی بزرگ به این سازمان محسوب میشود. هرچند ۵ سال پیش سیا تلاش زیادی کرد که این خسارت را کنترل کند، اما هنوز تبعات این نفوذ در حال ضربه زدن به ماموران این سازمان است.

تا جایی که بخاطر دارم خود کیو قبلاً خبر داده بود که شخص هیلاری کلینتون منبع اصلی درز این اطلاعات بود. اینکه این اطلاعات اول به ایران رسیده و یا چین، و چقدر از آن را بین خود به اشتراک گذاشته‌اند، را خبر ندارم. اما ظاهراً ایران هم سهمی از این اطلاعات برده بود.

اما کیو اَنان در پست ۴۰۲۲ میگوید که ‌همه جاسوس‌ها در چین از بین نرفته بودند؛ بلکه هم جاسوسان دوجانبه وجود داشتند، و هم شنود الکترونیک از این فعالیت‌ها ادامه داشت.[1] او میگوید «هرچند اطلاعات دقیق و مستند از ماوقع داریم، اما بهتر است این موضوع به اطلاع عموم نرسد. چون افشای آنچه در این آزمایشگاه رخ داده، راهی جز شروع جنگ جهانی سوم باقی نمیگذارد. پس بهتر است که ناگفته بمانند».

او در ادامه نام Feinstein، سناتور کالیفرنیا، را آورده بود. این سناتور، ارشد همه جاسوسهای چین در آمریکا است. آقای ظریف هم هروقت بخواهد با کسی در آمریکا تماس بگیرد، اول به این خانم سناتور تلفن میکند.[4] آوردن نام او توسط کیو به این معنی است که او هم بزودی اعدام شده، و یا خبر اعدام او پخش خواهد شد. با جستجو برای نام feinstein در کانال مطالب دیگری را نیز خواهید یافت.

🔸[1] https://qanon.pub/#4022

🔸[2] Killing C.I.A. Informants, China Crippled U.S. Spying Operations https://www.nytimes.com/2017/05/20/world/asia/china-cia-spies-espionage.html

🔸[3] https://www.yahoo.com/news/cias-communications-suffered-catastrophic-compromise-started-iran-090018710.html

🔸[4] جواد ظریف برای چه کسی کار میکند؟