باسمه تعالی

هنوز عده زیادی بر این باور هستند که «اختلافات داخلی آمریکا چیزی در حد یک جنگ زرگری است، و به قلع و قمع یک جناح منجر نخواهد شد. صهیونیستهایی مانند جرج سوروس و کیسینجر نیز بر هر دو جناح حاکم هستند؛ و شایعات و اخبار دستگیری و اعدام چنین افرادی قابل باور نیست».

برای یافتن اینکه این فکر غلط است، کافی است به پست‌های دیروز کیو اَنان نگاه کنیم. او روز ۲۸ آوریل مطالب زیادی را پست کرد، که چند پست آن درباره ارتباطات عناصر گلوبالیست Deep State، یا دولت ژرف، بود.[1]

آن‌ها در این جنگ میدانند که تمام راه‌های ارتباطی‌شان توسط ملی‌گرایان شنود میشود. بنابراین از محیط چت بازی‌های کامپیوتری برای تبادل اطلاعات استفاده میکردند. بعضی از پیام‌ها نیز توسط Direct Message یا DM توئیتر رد و بدل میشد. اما این چت‌ها هم لو رفته بود و سازمان NSA همه مکالمات را رصد میکرد.

بازی Palpatine’s Revenge یکی از بازیهایی است که طرفداران Star Wars به آن علاقه دارند. یکی از عکس‌های زیر، مکالمات افراد رده بالای دولت ژرف در محیط چت این بازی است. یکی از آن‌ها میگوید «Rod Rosenstein نفر دوم دستگاه قضایی آمریکا، حاضر نیست که همراهی کند، اما ما مدارک فساد او را داریم و میتوانیم مجبورش کنیم». بعد در خط بعد میگوید «تا آخر هفته او باید Mueller را مامور پرونده دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ کند».

همان هفته در ۱۸ می ۲۰۱۷ این اتفاق افتاد. همین مطلب برای زندان رفتن و یا اعدام این افراد کافی است.

۳ عکس دیگر همزمانی قطع محیط چت بازیهای مورد استفاده آن‌ها، و عملیات کشتار جمعی در آمریکا، را نشان میدهد. آن‌ها هنگام عملیات تیراندازی و کشتار این ارتباطات را برای حفظ سکوت و رد پا باقی نگذاشتن قطع میکردند.

همین مطلب مدرک خوبی برای اثبات دست داشتن دولت ژرف در کشتارهای جمعی داخل آمریکا است. معنی آن هم این است که دادگاه‌های نظامی و اعدام‌های زیادی را باید انتظار داشته باشیم.

روز ۲۸ آوریل توئیتر اعلام کرد که در ارسال پیامهای مستقیم، یا Direct Message، اخلال پیش آمده است.[2] احتمالاً ملی‌گرایان با اخلال در این سرویس، قصد قطع ارتباطات دولت ژرف را داشتند. چون در حال حاضر عملیات نظامی تمام عیاری در سکوت در حال انجام است، که به همین دلیل آن را Silent War مینامند.

[1] https://qmap.pub/read/4004

[2] https://qmap.pub/read/4001