باسمه تعالی

این رشته توئیت روایت دیگری از توفان Dorian و جنگ مهندسی GeoEngineering که روی آن صورت گرفته، تعریف میکند.[1] در یک طرف این تقابل کل جبهه گلوبالیسم، از جمله چین و گلوبالیست‌های داخلی آمریکا، و در طرف دیگر ملی‌گرایان آمریکا بودند.

  1.  هدف گلوبالیستها هدایت توفان به طرف فلوریدا، و هدف قرار دادن نیروگاه اتمی Port St Lucie یا بطور اختصار PSL بود. قرار بود همزمان با رسیدن توفان، زیردریایی‌های چینی از زیر آب با یک اژدر اتمی این تأسیسات را هدف قرار دهند، تا Meltdown هسته نیروگاه را صحنه سازی کنند. حادثه قرار بود چیزی در حد حادثه فوکوشیما و چرنوبیل باشد.
  2. رسانه‌های وابسته به گلوبالیسم در آمریکابرای آماده‌سازی روانی مردم، یک سمینار درباره عواقب حادثه اتمی در نیروگاه در اثر توفان رده ۵، برای روز ۴ سپتامبر برنامه‌ریزی کرده بودند. هدف این سمینار این بود که رخداد چنین حادثه‌ای را طبیعی جلوه داده، و عامل آن را امنیت پایین نیروگاه معرفی کنند.
  3. آنها از روز ۲۵ آگوست پیش‌بینی هواشناسی را چنین تبلیغ میکردند که مسیر توفان به PSL خواهد رسید.
  4. تبلیغات رسانه‌های گلوبالیست این بود که ترامپ پیشنهاد کرده برای جلوگیری از توفان، یک بمب اتمی روی آن منفجر کنند. در حالی که بحث اساساً درباره یک جنگ تمام‌عیار بود، و احتمال استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، برای هدف قرار دادن پایگاه‌های کنترل توفان چین، نیز دور از انتظار نبود.
  5. در مرحله اول توفان، کنترل آن در اختیار گلوبالیست‌ها بود، و آن را از روی جزیره اِپستاین عبور دادند، تا به بهانه توفان فرصت از بین بردن همه شواهد جنایات شیطانی را داشته باشند.
  6. در روز ۲۹ آگوست سازمان سیا، البته بخش رسمی که تحت کنترل ملی‌گرایان است، در توئیتی ادعا کرد که یکی از کارهای این سازمان پیش‌بینی حوادث قبل از رخداد آن‌ها است. در این توئیت عکس یک لیوان قهوه Pumpkin Spice Latte که مخفف آن همان PSL است، را نشان داده بودند.
  7. در روز ۳۰ آگوست ترامپ سفر خود به لهستان را لغو کرده و به کمپ‌دیوید می‌رود. همین مطلب نشانه جدی بودن قضیه و احتمال جنگ تمام‌عیار را نشان میدهد.
  8. در نهایت ملی‌گرایان موفق می‌شوند کنترل مسیر توفان را به دست بگیرند، و آن را به طرف بنادر چین و دانمارک هدایت کنند. ظاهراً چین از این بندر تجاری به عنوان پایگاه مخفی زیردریایی‌های خود نیز استفاده میکرد. احتمال اینکه هدف قرار دادن این پایگاه برای از بین بردن توان چین برای کنترل توفان نیز بوده، وجود دارد.
  9. همه شواهد نشان از این دارد که جنگی بر سر مسیر توفان رخ داده است. این توفان ۳۶ ساعت در یک نقطه توقف کرده، و بعد شدت آن کم شده و با ۹۰ درجه تغییر مسیر به طرف شمال رفته است.
  10. همه کاندیداهای دموکرات ریاست‌جمهوری در سمینار مذکور شرکت داشتند، تا پوشش خبری این مراسم بیشتر شود. هدف این بود که حادثه اتمی در نیروگاه PSL را یک حادثه طبیعی و ضعف مدیریت نشان دهند.
  11. سازمان NSA هم در یک توئیت به PSL با عبارت Paid Sick Leave اشاره کرد، و چنین نوشته بود که «چرا همه دنبال مرخصی با حقوق برای مریضی هستند؟»

تا اینجا ملی‌گرایان موفق شدند خطر توفان و حمله هسته‌ای به آمریکا را رفع کنند. اما هنوز معلوم نیست که آیا توانسته‌اند مراکز و تجهیزاتی که گلوبالیست‌ها به کمک آن قصد استفاده نظامی از توفان داشتند را از بین ببرند یا نه. مسیر توفان بعدی به نام Humberto درست به سمت هدف قبلی در فلوریدا پیش‌بینی میشود.[2] اینکه آیا این مسیر طبیعی است و یا دخالت بشر در آن نقشی دارد، را باید منتظر ماند و دید.

[1] https://twitter.com/3Days3Nights/status/1170189718212030464

[2] Meet Probable Hurricane "Humberto" - Bigger and Stronger than "Dorian" - Landfall Florida https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/news-nation/meet-probable-hurricane-humberto-bigger-and-stronger-than-dorian-landfall-florida