باسمه تعالی

این روزها با مرور اخبار دنیا، نمیشود تحلیل سرراستی از آنچه در حال جریان است داشت. چون در گذشته حدس زدن نحوه عمل رهبران سیاسی و مذهبی دنیا، بر اساس منش عمل‌گرایانه و یا اصول‌گرایانه آنها، کار سختی نبود. اما ظاهراً بسیاری از رهبران معاصر، خود را در یک دنیای واقعیت مجازی دیگری می‌بینند.

تمرین‌های نظامی در آمریکا برای دستگیری عوامل Deep State

این روزها نیروهای نظامی آمریکا تمرین‌های زیادی را برای آمادگی عملیات دستگیری همه عوامل Deep State انجام میدهند. لینک [1] خبری درباره مانور هلی‌کوپترها در شهر لس‌آنجلس، در ۲۵ ژانویه، است. این تمرین‌ها از ۴ تا ۹ فوریه در لس‌آنجلس ادامه خواهد داشت.[3] لینک [2] خبر از این میدهد که یک هواپیمای Poseidon ساعتها در آن منطقه پرواز میکرد و مدیریت مانور را بر عهده داشت. مشابه این عملیات در شهرهای دیگر مثل میامی نیز انجام شد. در این مانور از هر چهار نیروی نظامی زمینی، دریایی، هوایی، و marines، افرادی حضور داشتند.

این امر نشان‌دهنده این است که برنامه ملی‌گرایان برای دستگیری گلوبالیست‌ها هنوز منتفی نشده است؛ و احتمالاً از ۱۵ فوریه عملیات اصلی شروع شود.

عکس‌العمل گلوبالیست‌های دموکرات

اما عکس‌العمل گلوبالیست‌های دموکرات خیلی دور از انتظار بود. آن‌ها بجای اینکه حرکتی کنند که نشان از آمادگی آن‌ها برای مقابله داشته باشد، یک گالری هنری راه انداختند که در آن یک نفر شبیه ایوانکا، دختر ترامپ، جاروی برقی در دست داشت. مردم هم خرده نان جلوی او می‌اندازند و او آن را جارو میکند.[4] اگر در هر کشور دیگری چنین صحنه‌ای راه می‌افتاد، فمینیست‌های دموکرات از شدت خشم می‌ترکیدند. چون مفهوم این صحنه است که زنی که تاجر و کارآفرین موفقی است، باید برود خانه‌داری کند و همنشین جاروی برقی باشد. اما وقتی این زن موفق و کارآفرین در جبهه مقابل آن‌ها باشد، همان فمینیست‌های دموکرات اولین کسانی خواهند بود که او را به خانه‌نشینی تشویق میکنند.

واقعاً در تعجبم چرا دموکراتها هیچ ایده‌ای بهتر از این به ذهنشان نرسیده؟ زمانی که نیروهای نظامی در حال اجرای مانور دستگیری رهبران آن‌ها هستند، چطور دل خود را با خرده نان انداختن جلوی ایوانکا خوش میکنند؟

مسابقات Super Bowl یک‌شنبه گذشته، پر از سمبلیزم شیطانی بود. اما عجیب‌ترین نکته آن تبلیغ شرکت آمازون بود.[5] این تبلیغ سعی داشت با روش predictive programming، دو نکته را در ذهن مخاطب القاء کند: اول اینکه باید خود را برای روزی که هوش مصنوعی همه چیز را در زندگی بشر کنترل کند، آماده کنند؛ و بندگی خدای هوش مصنوعی را بپذیرند. دوماً شیطان‌پرستها تمام شبکه برق و همه ارکان اجتماع را میتوانند به طرفه‌العینی قطع و وصل کنند. بنابراین هیچ‌کس نباید هوس درافتادن با آن‌ها را داشته باشد. رئیس آمازون Bezos یکی از وابستگان این شبکه‌های شیطانی است و از اولین کسانی است که دستگیر خواهد شد. رسانه واشنگتن‌پست، که خاشقچی برای آن کار میکرد، متعلق به این فرد است.

سفر پاپ به امارات عربی

دیروز خبر بسیار مهمی رخ داد که بعید میدانم رسانه‌های ایرانی به اهمیت این خبر توجه کرده باشند. پاپ فرانسیس دیروز به امارات عربی سفر کرد تا در کنگره‌ای شرکت کند که ۷۰۰ نفر از رهبران مذهبی، از جمله رئیس الازهر، احمد الطیب، در آن شرکت کردند. فیلم استقبال از پاپ در امارات نشان‌دهنده اهمیت این موضوع برای رهبران این کشور است.[6] از اینکه چرا امثال احمدالطیب حاضر به شرکت در چنین کنفرانسی شدند، خبر ندارم؛ ولی شخصاً چنین چیزی را تقریب بین مذاهب ندانسته، شرکت در چنین جلساتی را سفیهانه میدانم. چون پاپ نماینده خود شیطان است و اهل هیچ مذهبی نیست.

پروژه جدید پاپ این است که یک دین جدید از ترکیب اسلام و کاتولیک، معروف به Chrislam، درست کند؛ و خدای این دین جدید، یک خدای هوش‌مصنوعی (A.I) باشد. قبلا در مقاله دیگری با عنوان «دین هوش مصنوعی» در این‌باره توضیحاتی ارائه کرده بودم.[7]

نشانه این ادعا این است که سمیناری با عنوان «Robo Ethics. People, machines and health» از ۲۵ تا ۲۷ فوریه، قرار است در واتیکان برقرار باشد. اصل بررسی مباحث فقهی هوش مصنوعی ضروری است؛ و قبلاً در همین وبلاگ مقاله‌ای با عنوان «لزوم بررسی مباحث فقهی هوش مصنوعی و روباتیک» دراین‌باره نوشته بودم.[8] اما سرمایه‌گذاری چندین میلیارد دلاری امارات در زمینه هوش‌مصنوعی و پیشگامی واتیکان در این مباحث، و همراهی و همکاری این دو با هم، باید زنگ خطرهایی را به صدا درآورد. امارات از ماه می سال ۲۰۱۸ تعدادی Robocop را به خدمت گرفته، که کمک پلیس این کشور باشند؛ و این کشور در زمینه هوش‌مصنوعی و روبوتیک، پیشرفت‌هایی داشته است.

شخصاً در مقالات قبلی توضیح داده‌ام که نگران موفقیت هوش‌مصنوعی، و اینکه واقعاً بشود خدایی قابل پرستش با این تکنولوژی خلق کرد، نیستم. هوش‌مصنوعی به جای اینکه از روبوت‌ها موجوداتی هوشمند بسازد، انسان‌ها را تبدیل به روبوت خواهد کرد؛ و این مطلب جای نگرانی دارد.

این دو خبر ذیل را در کانال تلگرام آورده بودم؛ و احتمال دادم بعضی از دوستان فقط به وبلاگ رجوع کنند و این مطلب را در تلگرام ندیده باشند. به همین جهت آن را تکرار میکنم:

دستگیری John Of God

این روزها خبرهای مقابله با شبکه‌های برده فروشی و کودک‌آزاری زیادتر شنیده میشود. یکی از عجیب‌ترین خبرها در این زمینه، مربوط به دستگیری فردی به نام Teixeira، معروف به John Of GOD، است. این متخصص جادوی سیاه ادعا میکند که روح ۳۰ طبیب بزرگ را به خدمت گرفته؛ و به عنوان یک شفابخش، یا به اصطلاح Spritual Healer، میلیون‌ها نفر طرفدار در سراسر جهان داشت. او که در برزیل معادن و املاک زیادی داشت، صدها دختر را در این املاک به عنوان برده نگه داشته بود. هر کدام از این دختران باید برای او ده بچه می‌زائیدند؛ و بعد از این تعداد زایمان، آن‌ها را میکشت. بچه‌ها را هم به قیمت ۱۵ تا ۴۰ هزار پوند در اروپا میفروخت. پس از دستگیری این فرد، ۶۰۰ زن پیدا شدند که ادعا کرده‌اند که مورد سوءاستفاده این شیاد بوده‌اند. پلیس ادعا کرده که در اتاق بازجویی این فرد کامپیوترها خودبخود شروع به تایپ OOOOOO کرده؛ و پرینترها شروع به پرینت الکی کرده‌اند. گزارشگری به نام Michael Usher میگوید که یکی از شگردهای درمانی این فرد این بود که هرکجای بدن که غده یا مشکلی حس میکرد، چاقوی جراحی را میگرفت و بدون بیحسی آن غده را درمی‌آورد؛ حتی اگر این کار منجر به تخلیه چشم بیمار شود. ظاهراً افراد سرشناس زیادی به این فرد مراجعه میکردند. یکی از فعالان اجتماعی برزیل، به نام Sabrina Bittencourt، مدارک جرم این فرد را جمع‌آوری کرده، مقدمات دستگیری او را فراهم کرد. اما هفته پیش چنین صحنه سازی شد که این خانم در خانه خود خودکشی کرده است. همین امر نشان از این دارد که شبکه تحت مدیریت آن شیاد هنوز کاملا از بین نرفته است.

هیلاری کلینتون وحشتناک‌تر است یا ضحاک ماردوش؟

زمانی که مدرسه میرفتم و در کتابهای درسی قصه ضحاک ماردوش را میخواندم، پیش خود فکر میکردم که قوه متخیله فردوسی چطور توانسته چنین قصه تصنعی را بسازد. اما اکنون دریافته‌ام که بعضی از قصه‌های تاریخی، که در نگاه اول خیلی غیرواقعی به نظر می‌آیند؛ مدل تلطیف شده و رقیق شده واقعیت هستند. احتمالا در دوره‌های گذشته  هم، کم وبیش، با شرایطی که در این دوره تجربه میکنیم، روبرو بوده‌اند.

داستان‌هایی که از آدم‌خواری و قربانی کردن کودکان توسط هیلاری کلینتون، شنیده میشود، خیلی وحشتناک‌تر از قصه ضحاک ماردوش است. ادعا شده که او بخاطر آدم‌خواری زیاد به بیماری Kuru مبتلا شده و مرتب باید خونش با خون تازه نوجوانان جایگزین شود تا زنده بماند.[9]

[1] Military Helicopters Conduct Covert Exercises Over Los Angeles, California Jan. 25, 2012 https://www.youtube.com/watch?v=W1cFY7O3l6Y

[2] A Navy P-8 Poseidon Jet Has Been Flying Mysterious Circles Over Los Angeles For Hours http://www.thedrive.com/the-war-zone/26336/a-navy-p-8-poseidon-jet-has-been-flying-mysterious-circles-over-los-angeles-for-hours

[3] U.S. Army Conducting Training in Los Angeles Area https://www.nbclosangeles.com/news/local/US-Army-Conducts-Training-in-Los-Angeles-Area-505347111.html

[4] Violent ‘Art Exhibit’ Invites Visitors to Throw Crumbs at Vacuuming Ivanka Trump Lookalike https://www.thegatewaypundit.com/2019/02/art-exhibit-invites-visitors-to-throw-crumbs-at-vacuuming-ivanka-trump-lookalike/

[5] Not Everything Makes the Cut – Amazon Super Bowl LIII Commercial https://www.youtube.com/watch?v=8y-1h_C8ad8

[6] Papa Francesco - Emirati Arabi Uniti - Cerimonia di Benvenuto 2019 HD https://www.youtube.com/watch?v=EENouo7weDU

[7] دین هوش مصنوعی https://shakeri.net/3402

[8] لزوم بررسی مباحث فقهی هوش مصنوعی و روباتیک https://shakeri.net/2006

[9] http://www.starshipearththebigpicture.com/2019/02/04/hillary-clinton-died-on-september-11th-in-2016-of-kuru-disease-david-zublick-video/