باسمه تعالی

اخبار مربوط به ماجرای تلاش دموکرات‌ها برای قانونی کردن سقط جنین در ایالت نیویورک و ویرجینیا، در این روزها در رسانه‌های دنیا زیاد مشاهده میشد. ظاهر خبر این بود که ایالت نیویورک، پس از چند سال بحث و مشاجره، بالاخره سقط جنین تا لحظه تولد نوزاد را قانونی اعلام کرد.[1] فرماندار ویرجینیا، Ralph Northam، نیز اظهار نظر کرده بود که حتی پس از تولد نیز، مادر باید حق قانونی سقط نوزاد را داشته باشد.

اما حقیقت ماجرا خیلی سرراست و ساده نیست؛ و دلایل دیگری برای این کمپین وجود دارد. اخیراً شبکه‌های برده فروشی زیادی در دنیا نابود شدند و فعالیت آن‌ها بشدت محدود شده است. اخباری که از محکومیت کشیش‌های کاتولیک، در رابطه با کودک‌آزاری، در رسانه‌ها پخش میشود، در‌واقع نسخه‌ای از خبر است که برای جذب و هضم عموم مردم تنظیم شده است. اصل ماجرا این است که شبکه‌های برده‌فروشی و قربانی انسان که توسط واتیکان اداره میشد، در حال جمع شدن هستند. در مقاله پیش نیز خبری در مورد برملا شدن جرم ۳۰۰ کشیش کاتولیک در تگزاس، آورده بودم.

کمبود کودک برای قربانی در معابد شیطانی، باعث شده که تقاضای بازار برای کودک زیاد شود، در حالی که عرضه کافی وجود ندارد. بنابراین تلاش شد که از طریق تصویب قوانین آزادی سقط جنین در ایالات دموکرات، این کمبود عرضه جبران شود. با قوانین جدید اگر مادری بچه خود را حتی زنده به دنیا بیاورد، میتواند بچه را بفروشد و از نظر قانونی آن را سقط جنین ثبت کند.

سازمان Planned Parenthood

قبلاً در همین وبلاگ درباره سازمان Planned Parenthood مطلبی آورده بودم.[2] وظیفه رسمی این سازمان، کمک به مادرانی است که ناخواسته باردار شده‌اند. اما در عمل تجارت اصلی‌اش فروش اندام جنین‌ها است. احتمالاً بخشی از درآمد این سازمان نیز از راه فروش نوزادانی است که زنده به دنیا می‌آیند. اخیراً QAnon درباره علت اصرار دموکرات‌ها برای تأمین بودجه بیشتر این سازمان افشاگری کرده بود. او چنین ادعا کرده بود که بخشی از درآمد این سازمان به عنوان Donation برای تبلیغات دموکراتها در انتخابات اختصاص داده میشود. این افشاگری به تظاهرات صدهزار نفری March for Life منجر شد.

آنچه که باعث شده بازار مصرف نوزادان و کودکان به منظور قربانی کردن در معابد شیطانی خیلی بزرگ بشود، این است که بسیاری از شیطان‌پرستان به نوشیدن خون این کودکان معتاد میشوند. فیلم یوتیوب ذیل دراین‌باره توضیح داده است.[3] دلیل اینکه قبل از قربانی کردن کودکان، آن‌ها را تا حد امکان شکنجه میکنند، این است که آدرنالین ترشح شده در خون آن‌ها به حداکثر ممکن برسد. این آدرنالین ظاهراً مثل یک ماده مخدر عمل میکند. دارویی که از خون این بچه‌های شکنجه شده گرفته میشود، به نام Adrenochrome معروف است. ادعا شده که بسیاری از شیطان‌پرستها به این دارو معتاد هستند و این دارو باعث طول عمر و قدرت جسمی آن‌ها میشود.

فرماندار ویرجینیا

اخیراً فرماندار ویرجینیا، Ralph Northam، که خود در زمینه پزشکی تحصیل کرده است، اظهار نظر کرده بود که حق سقط نوزاد، حتی پس از سالم به دنیا آمدن، باید برای مادر محفوظ باشد. تلاش او این بود که چنین حقی قانوناً به رسمیت شناخته شود. واقعیت این تلاش او و دیگر دموکرات‌ها، این است که سرکوب شبکه‌های برده‌فروشی و کودک‌آزاری توسط ملی‌گرایان مسیحی را خنثی کنند و شرایطی ایجاد کنند که تقاضای بازار مصرف کودک و نوزاد برای قربانی تأمین شود. به همین دلیل باید با این جریان مقابله شود.

علیرغم اینکه ملی‌گرایان از سال گذشته مدارک سابقه نژادپرستی این فرماندار را در دست داشتند، آن را رو نکرده بودند؛ و اجازه داده بودند که این فرد به عنوان فرماندار انتخاب شود. افشای عکسهای نژادپرستانه سال ۱۹۸۴ او، در روزهای اخیر چنان ضربه‌ای به حیثیت حزب دموکرات، در بین اقلیت‌‌های نژادی، زد که قابل جبران نیست. اگر این عکس‌ها قبل از انتخابات پخش شده بود، حداکثر باعث میشد که فرد دیگری از دموکراتها به فرمانداری برسد.

جمع بندی

بقول معروف «بهتر آن باشد که سر دلبران، گفته آید در حدیث دیگران». آنچه که از قربانی انسان و شیطان‌پرستی در آمریکا گفته شد، فقط به این جامعه اختصاص ندارد. هرکجای دنیا که برده‌فروشی و فروش نوزاد رواج داشته باشد، یکی از مصارف عمده آن، قربانی کودکان و شکنجه آن‌ها و نوشیدن خونشان است. اگر در موتورهای جستجو به دنبال «فروش نوزاد توسط مادران معتاد» بگردید، خواهید یافت که چنین مشکلی در ایران خیلی عمیق و نگران‌کننده است. شخصاً از اینکه چه مقدار از این کودکان در مراسم شیطانی قربانی میشوند، خبری ندارم. اما کاملاً قابل تصور است که رفتارهایی که در غرب رایج است، به ایران هم سرایت کند.

[1] New York puts in measures to protect access to abortion even if Roe v. Wade is overturned https://www.cnn.com/2019/01/23/health/new-york-abortion-measures-trnd/index.html

[2] ماجرای فروش اعضای جنین های سقط شده در آمریکا https://shakeri.net/2003

[3] https://www.youtube.com/watch?v=DV8dbTYr1c8