باسمه تعالی

این مقاله را برای کسانی نوشتم که هنوز فکر میکنند که در یک دوران مدرن یا پُست‌مدرن زندگی میکنیم که پیشرفت تمدن بجایی رسیده که اداره امور جوامع بشری بر اساس عقل و درایت و حقوق بشر است. قطعاً چنین باوری نتیجه غفلت و بی‌اطلاعی است و اگر انسان کمی با دقت به وقایع عالم بنگرد، خواهد یافت که حقایق غیر از آن چیزی است که در ظاهر به مردم القاء میشود.

تلاش جادوگران برای ضربه زدن به قاضی کاوانا

احتمالاً در چند هفته اخیر داستان رای‌گیری کنگره آمریکا جهت انتخاب قاضی کاوانا برای عضویت در دادگاه عالی، Supreme Court، را شنیده‌اید. این امر نهایت اهمیت را داشت؛ چون تا بحال اکثریت دادگاه عالی ۹ نفره با دموکراتها بود؛ و آن‌ها حداکثر استفاده ممکن را از این دادگاه برای پیش‌برد اهداف شیطانی خود میکردند. این دادگاه ابزار نهایی آن‌ها برای کشتار کودکان تحت عنوان آزادی سقط جنین، همجنس‌گرایی، و شیطان‌پرستی بود. در سال ۲۰۱۲ اهالی کالیفرنیا به پای صندوقهای رأی رفتند و به ممنوعیت ازدواج همجنس‌ با همجنس و پیشنهاد تغییر جنسیت به کودکان زیر ۱۸ سال رأی دادند. تنها مرجعی که توانست نتیجه انتخابات را باطل کند و این ازدواج را قانونی اعلام کند، دادگاه عالی بود Hollingsworth v. Perry (2013). در سال ۲۰۱۵ هم همین دادگاه ممنوعیت ازدواج همجنس‌گرایان را در همه ایالتها غیرقانونی اعلام کرد.Obergefell v Hodges (2015)

اما با ورود قاضی کاوانا به این دادگاه تعداد دموکراتها به ۴ میرسید و آن‌ها دیگر نمیتوانستند، باتوجه به اقلیت بودن خود، از این دادگاه سوءاستفاده کنند. به همین دلیل طرفداران جناح چپ دست به ترور شخصیت قاضی کاوانا و یا ترور فیزیکی سناتورها و هر شگرد غیراخلاقی دیگر زدند تا جلوی انتخاب او را بگیرند. جناح ملی‌گرا که تنها شانس خود در قلع و قمع عوامل Deep State را در رسیدن قاضی کاوانا به دادگاه عالی می‌دید، تمام تلاش خود را کرد که قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای این قضیه نهایی شود، که شد. در نتیجه تمام مدارک جرم و شرایط قانونی دستگیری عوامل Deeps State‌ و رهبران جناح چپ آماده است تا پس از انتخابات ۶ نوامبر، ظرف چند روز همه این عوامل را دستگیر کنند.

به همین دلیل عوامل جناح چپ که بازی را باخته می‌یابند، جادوگران و ساحران خود را جمع کرده‌اند تا در بروکلین نیویورک در روز ۲۰ اکتبر، مراسم جادوگری و سحر دسته‌جمعی راه بیاندازند تا قاضی کاوانا را با جادو از میان بردارند. از آن جهت که جادوگری و علوم غریبه در تمدن کنونی به رسمیت شناخته نمیشود، کسی جلوی این مراسم را نمیتواند بگیرد.[1]

همان‌طور که جادوگری در دنیای به اصطلاح مدرن امروزی در اوج خود قرار دارد، بت‌پرستی نیز بیش از هر زمان دیگری رایج است. پرستش بت بَعَل یا بت Moloch چنان شایع است که اخیراً برای تقویت جناح چپ در آمریکا و کمک به برنده شدن آن‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای، در واشنگتن دی‌سی، از ۲۶ تا ۲۸ سپتامبر، دروازه ورود به معبد بعل در پالمیرا را برپا کرده بودند.[2]

شیطان پرستی و قربانی کودک نیز فراوان یافت می‌شود

اگر در بین حرفهای اهل هنر جستجو کنید، سرسپردگی به شیطان را فراوان خواهید یافت. به عنوان نمونه یکی از این افراد خانمی است به نام Aubrey Plaza که درسال ۲۰۱۴ در هنگام دریافت جایزه از طرف یکی دیگر، این سخنان را بیان کرد:

So on behalf of Amy I would thank the devil and all the like to dark lords and allowed here to feast on the flesh of the innocent who gave her this award

یعنی (معاذالله) از طرف Amy از شیطان و خدایان تاریکی برای این جایزه سپاسگزاری میکنم و همچنین برای اینکه به ما اجازه خوردن گوشت بیگناهان را داد.

شاید برای بعضی‌ها این حرف یک شوخی بیمزه به نظر بیاید، اما این یک واقعیت است و اوج همنوع خواری و قربانی کودکان در فصل مراسم هالووین است.

هالووین

آنچه عوام از مراسم هالووین درک میکنند این است که هر سال در ۳۱ اکتبر خود را به شکل جادوگران و یا شکل‌های ترسناک درآورند و از این چهره‌های وحشتناک احساس جشن کنند. اما واقعیت این است که این مراسم همان مراسم جادوگران دین طبیعت پرستی یا Wicca،‌ متعلق به ۱۳۰۰ سال پیش انگلیس، است که از قدیم نامش Samhain بود که بصورت SOW-EEN تلفظ میشود. این مراسم چنین بود که جادوگران در آن شب مرد برده‌ای را قربانی میکردند و نعش او را به طرف یک ده میکشاندند. اگر اهل ده یک دختر برای قربانی به آن‌ها میدادند، کدویی در آنجا میگذاشتند که در آن صورتی نقش شده بود و شمعی با چربی انسان در آن قرار داشت تا ارواح خبیثه را دور کند. اگر قربانی نمی‌دادند، خون برده را بصورت یک ستاره ۶ ضلع بر دیوارهای ده نقش میکردند تا در آن شب یک نفر در آن ده بمیرد. به این کار trick or treat می‌گفتند. جادوگرها دختر اهدایی را بعد از تجاوز، می‌کشتند و روی آتش بزرگی، در جایی مثل Stonehenge، می‌سوزاندند.

این رسم قربانی انسان در بین شیطان‌پرستان مدرن هنوز با شدت تمام اجرا می‌شود و بسیاری از آن‌ها از افشای جنایات خود ابایی ندارند. مثلاً Tony Podesta برادر رئیس کارکنان کاخ سفید در زمان کلینتون و مدیر انتخابات هیلاری کلینتون، در خانه خود تابلوهایی به دیوار زده که کودکان شکنجه شده را به تصویر میکشند. مثلاً بعضی از این تصاویر کودکی را نشان میدهد که امعاء و احشایش، در حالی که هنوز زنده است، بیرون ریخته شده است. این عکس‌ها را در اینترنت میتوانید پیدا کنید. در همین وبلاگ در مقاله‌ای تحت عنوان «نمونه ای از کودک آزاری شیطانی درانگلیس» دو ویدیوکلیپ به عنوان شاهد شیوع مراسم قربانی کودک در این کشور آورده‌ام.[3]

در ایام هالووین، در همین قرن ۲۱، هزاران کودک در معابد جادوگران و شیطان‌پرستها قربانی می‌شوند و آدمهای غافل نیز چنین تصور میکنند که این یک جشن خوش‌گذرانی است. در ایران به حقیقت آنچه که در غرب میگذرد کمتر توجه میشود. اما بخشی از مردم غربی، که هنوز به اعتقادات مسیحی و توحیدی پایبند هستند، دیگر تحمل این رفتارهای شیطانی و کودک‌آزاری گسترده را ندارند. همین مطلب باعث شده که جریان ملی‌گرا در آمریکا بتواند در مقابل این گلوبالیستهای سرسپرده به شیطان به‌پاخیزد. علت اصلی حمایت مردم از جریان ملی‌گرا خطری است که از سلطه کامل شیطان‌پرستهای گلوبالیست حس میکنند.

[1] Witches plan to hex Brett Kavanaugh using effigies, coffin nails, graveyard dirt and more https://www.usatoday.com/story/news/nation-now/2018/10/13/witches-brooklyn-plan-hex-brett-kavanaugh/1630491002/

[2] http://digitalarchaeology.org.uk/washington-dc

[3] نمونه ای از کودک آزاری شیطانی درانگلیس https://shakeri.net/1493