باسمه تعالی

خبرهای زیادی در روزهای اخیر رخ داده، و یا در شرف رخ دادن است، که علیرغم اهمیت بالای آنها، انعکاس مناسبی در رسانه‌ها نداشتند. بنابراین در این نوشته تعدادی از این اخبار را مرور میکنم:

جلسه کلیسای ارتدکس برای اعلام جهاد علیه آمریکا

در زمان بیل کلینتون قانونی طراحی شد که به کمک آن آمریکا بتواند اختلافات مذهبی دیگر ملتها را دستمایه دخالت و سوءاستفاده قرار دهد. این قانون به نام International Religious Freedom Act of 1998 نامیده شد. در این قانون صراحتا ذکر شده که شامل شهروندان آمریکایی نمیشود و آنها حق ندارند درباره نقض آزادی مذهبی خود به این قانون استناد کنند. در سالهای پس از آن، از این قانون به عنوان مجوز کمک به گروه‌های جهادی در سوریه و افراط‌گراهای نئونازی اوکراین و هر گروه اغتشاش‌گر دیگری که منافع آمریکا اقتضا کند، استفاده میشود. پس از کودتای ۲۰۱۴، گروه‌های نئونازی در اوکراین فشار زیادی را به کلیسای ارتدکس و مسیحیان آن  کشور وارد کردند و حتی توانستند تدریس زبان روسی در مدارس را ممنوع کرده و برای حذف کامل این زبان از کل کشور برنامه‌ریزی کنند. [3]

طرح گلوبالیست‌ها این بود که کلیسای ارتدکس اوکراین را مجبور کنند که ارتباطش را با کلیسای روسیه قطع کند. اخیرا گلوبالیست‌هایی که هنوز در وزارت خارجه آمریکا فعال هستند، موفق شدند که کلیسای ارتدکس یونان را تشویق کنند که کلیسای اوکراین را زیرپوشش بگیرد و خودمختاری به آن بدهد. هدف این کار ایجاد اختلاف بین کلیسای یونان و کلیسای روسیه بود. اما  کلیسای روسیه این تهدید را به شدت جدی و خطرناک دیده و عکس‌العمل شدیدی نشان داده است.

تاکنون کلیسای ارتدکس روسیه تنها یکبار در تاریخ معاصر اعلان جهاد کرده و این اعلان جهاد بر علیه داعش سه سال پیش رخ داد و بدین وسیله دولت روسیه اجازه فقهی ارسال نیروهای خود به سوریه را گرفت. [1] دو  روز پیش اجلاسیه رهبران کلیسای ارتدکس، معروف به Holy Synod، در کلیسایی به نام Danilov Monastery در مسکو شروع شده، تا به این اختلاف‌افکنی رسیدگی کنند. ظاهرا جمع‌بندی آنها این است که آمریکا به عنوان یک مجموعه و صرفنظر از جناح‌بندی‌های موجود، در این تفرقه‌افکنی مقصر است و احتمالا حکم جهاد بر علیه آمریکا صادر شود. اگر چنین شود دولت روسیه اجازه فقهی اقدام به جنگ علیه آمریکا را خواهد گرفت. [4]

تغییر ریاست دادگاه عالی آمریکا

بعضی از تحلیل‌گران سیاسی بر این باورند که اختلافات جناحی در آمریکا چیزی بیش از یک جنگ زرگری نیست و هر دو طرف سرسپرده گلوبالیست‌ها هستند و در نهایت یک سیاست تعیین شده را اجرا میکنند. چنین نقطه نظری بیان کننده همه آنچه واقعا در حال اتفاق افتادن است، نمیتواند باشد. اختلاف بین دو جناح حقیقی است و افراد بسیاری از نظامی‌ها و سیاسیون آمریکایی واقعا برای خلاص شدن از شر گلوبالیست‌ها تلاش میکنند. بخش عمده‌ای از این افراد مسیحی هستند و گرچه چندان عامل به شریعت خودشان نباشند، اما از پرستش شیطان نیز روی‌گردان هستند. البته جناح راست هنوز تحت تاثیر صهیونیست‌ها بوده، و امکان ایجاد ارتباط و یا همکاری سیاسی با آنها عملی نیست. به علاوه وابستگان نفوذی گلوبالیست‌ها هنوز در بدنه حکومت زیاد حضور دارند و حذف همه آنها در حال حاضر عملی نیست.

یکی از نشانه‌های بالا گرفتن اختلاف سیاسی در جریان انتخاب ریاست جدید دادگاه عالی، و یا Supreme Court، نمایان شد. انتخاب Brett Kavanaugh به این منصب مخالفان زیادی داشت و یکی از موانع انتخاب او سناتور McCain بود. بنابراین مرگ مک‌کین، که مبتلا به سرطان بود، تسریع شد تا آخرین مانع در راه این انتصاب از سر راه برداشته شود. در جلسه معرفی کاوانا به سنا، سناتور Lindsey Graham، که یکی از پشتیبان‌های ترامپ است، برای  اینکه همه از خط مشی قاضی مطلع شوند، سئوالاتی از این فرد پرسید که جواب آن بیان‌کننده راهی بود که این قاضی پیش خواهد گرفت.

ایشان سئوال کرد که آیا تایید میکنید که قوانین تصویب شده پس از ۱۱ سپتامبر، کشور را در وضعیت جنگی قرار داده؟ و قاضی تایید کرد. بعد پرسید آیا تایید میکنید کسانی که با دشمن خارجی همکاری کنند از حقوقی که قانون اساسی برای آنها درنظر گرفته محروم‌اند و میتوانند در دادگاه نظامی به اعدام محکوم شوند؟ قاضی این را هم تایید کرد. این سئوال و جواب به این معنی است که قاضی آینده دادگاه عالی هم تایید کرد که کشورش در وضعیت جنگی است و محاکمه عوامل Deep State در دادگاه نظامی انجام خواهد شد و میتوان آنها را بدون رعایت حقوق شهروندی، اعدام کرد.

لینک دانلود کلیپ

قاضی کاوانا قرار است روز ۲۰ سپتامبر کار خود را شروع کند و انتظار میرود محاکمه عوامل وابسته به Deep State پس از آن شدت بگیرد. به همین دلیل انتظار میرود که آنها بخواهند با خرابکاری و عملیات False Flag کاری کنند که بحران داخلی بوجود آید و امکان محاکمه از بین برود. به همین دلیل مانور آزمایش Emergency Broadcast System در صبح روز بیستم انجام میشود تا در صورتی که در اثر خرابکاری شبکه برق از کار افتاد، هنوز یک سیستم مخابرات و ارتباطات جایگزین وجود داشته باشد.

تهدید ویکی‌لیکس به افشای جنایات هیلاری کلینتون

موسس ویکی‌لیکس، جولیان آسانژ، تهدید کرد که اگر ترامپ به هر دلیل نتواند محاکمه و افشای جنایات هیلاری را تا ۲۱ اکتبر پیش ببرد، خود این سایت همه جنایات این فرد را افشا خواهد کرد. آسانژ هرچند از نظر سیاسی میانه‌ای با جناح راست ندارد، اما در حال حاضر در سفارت اکوادر در لندن پناهنده است و توسط همین عوامل وابسته به ملکه، تحت تعقیب است.

تحریک چین به حمله‌ای مشابه پرل هاربور به آمریکا

در جنگ دوم جهانی آمریکا تصمیم داشت که بر علیه آلمان وارد جنگ شود، اما افکار عمومی در آن زمان برای چنین دخالتی آماده نبود. لذا چندین تاکتیک را برای تحریک ژاپن دنبال کردند تا ژاپن ترغیب به حمله به منافع آمریکا شود. سندی که نقشه راه این تاکتیکها بود به نام McCollum Memo معروف است. در نهایت فشار آنقدر بر ژاپن زیاد شد که تصمیم به حمله به هاوایی، و در قدم بعدی به خود سرزمین اصلی آمریکا، گرفت و در تله‌ای که از قبل برایش گذاشته بودند افتاد.

در حال حاضر همین سیاست برای مقابله با چین، توسط آمریکا، دنبال میشود. اعمال تعرفه گمرکی بر واردات از چین و جنگ تجاری، باعث شده که بازار سهام چین به پایین‌ترین مقدار خود در ۳۱ ماه گذشته برسد و خودروسازان این کشور با مشکلات بسیاری روبرو شوند.

از طرف دیگر، در مقالات قبلی توضیح داده‌ام [7] که چین برای اشغال آمریکا پس از فروپاشی، در حال برنامه‌ریزی است. برآورد کارشناسان نظامی آمریکایی این است که مانورهای هوایی اخیر چین به منظور آمادگی برای حمله به آمریکا است. [6] شاید هم نقشه عوامل نظم نوین جهانی این باشد که به هر دو طرف مناقشه چنین القا کنند که در صورت رخداد جنگ، توان برنده شدن در آن را دارند، تا چنین جنگی واقعا دربگیرد.

[1] Russia Declares ‘Holy War’ on Islamic State
https://www.geopolitica.ru/en/1221-russia-declares-holy-war-on-islamic-state.html

[2] International Religious Freedom Act of 1998
https://www.state.gov/documents/organization/2297.pdf

[3] Ukraine bans Russian language and Russian school buses too
http://www.pravdareport.com/society/stories/08-09-2017/138625-ukraine_russian_language-0/

[4] Russian Orthodox Church Holy Synod convened for special session over situation in Ukraine
http://tass.com/society/1021572

[5] WikiLeaks Says it will Bring Hillary Clinton Down by October 21
https://freedomnewsreport.com/2018/09/13/wikileaks-says-it-will-bring-hillary-clinton-down-by-october-21/

[6] Chinese bombers likely training for US strikes: Pentagon
https://go.newsfusion.com/defense-news/item/5848020

[7] روند افول آمریکا در حال سریع شدن است
https://shakeri.net/3506