باسمه تعالی

حدود ۳ هفته پیش از آقای حسین انصاریان، واعظ شهیر، نقل شده بود:

«ما نمی‌توانیم پرچم اباعبدالله علیه‌‌السلام را زمین بگذاریم، همه مساجد را هم که به هر دلیلی به رویمان ببندند، همه حسینیه‌ها را هم که به هر دلیلی ببندند، به خیابان، کوچه و زمین‌های باز و آفتاب داغ می‌آییم، می‌نشینیم، گریه می‌کنیم و ناله می‌زنیم. وی افزود: بر ما حرام است که این پرچم را زمین بگذاریم، ۱۴۰۰ سال است که این پرچم زمین نمانده است، زمین هم نمی‌ماند»

دیروز در خبرها خواندم که ایشان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان‌های استان تهران بستری شده است. این موضوع دستمایه تمسخر عده‌ای شده، که جدی نگرفتن کروناویروس و برگزاری مراسم عزاداری را رفتاری غیرمنطقی میدانند.

واقعیت این است که گلوبالیستها در یک نبرد مرگ و زندگی قرار گرفته‌اند، و آخرین تیر ترکش آن‌ها به ثمر رساندن برنامه Agenda 2030 است. این اپیدمی به ظاهر ویروسی هم ابزار مهم پیگیری این برنامه است.

بنابراین گلوبالیستها از هیچ کاری برای القای این باور، که اپیدمی واقعی است، و مردم باید مطیع و برده باقی بمانند، خودداری نخواهند کرد.

در ماه ژوئن امسال نمایندگان مجلس برزیل از بیمارستانی بازدید کردند که ادعا میشد از ۵۰۰۰ بیمار کرونایی مراقبت میکند. آن‌ها در بازدید خود یافتند که کل قضیه تبلیغاتی و دروغ بوده است.[1] بولسونارو رئیس‌جمهور برزیل، هم با این افشاگری هماهنگ بود، و تلاش زیادی برای مقابله با این برنامه گلوبالیستی کرد.

گلوبالیستها هم برای تلافی او را با یک گاز عامل اعصاب، مانند گاز سارین، هدف قرار دادند. عوارض این گازهای اعصاب دقیقاً مشابه عوارض کووید۱۹ است. آن‌ها چنین تبلیغ کردند که بولسونارو، که اپیدمی ویروسی را انکار میکرد، خودش دچار آن شد.

انتظار اینکه گلوبالیستها به سادگی و بدون مبارزه میدان را خالی کنند را نباید داشت. اگر امثال انصاریان کاری کنند که مردم متوجه ساختگی بودن اپیدمی ویروسی شوند، گلوبالیستها توان پیش‌برد برنامه‌های خود را نخواهند داشت. بنابراین کاملاً قابل انتظار است که انصاریان و هر کس دیگری که درباره این برنامه افشاگری و یا مقابله کند، با گازهای اعصاب هدف قرار گیرد.

مهم این است که مردم باور کنند که اپیدمی واقعی است، و تنها راه نجات آن‌ها زدن واکسن است.

چند روز پیش خامنه‌ای چنین گفت:

 

«دشمن قصد دارد کاری را که بوسیله نظامی از انجام آن ناتوان است، با نفوذ و از راههایی مانند سند ۲۰۳۰ و ساختن انسان‌هایی تربیت کند که مثل او فکر و اهداف عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملتها فراهم شود».

آیا ایشان نمیداند که خودش با زدن ماسک صورت در حال تبلیغ سند ۲۰۳۰ است؟ آیا او نمیداند که اعمال محدودیت‌های اجتماعی و زدن ماسک جزء لوازم اجرای سند ۲۰۳۰ است؟ یا میداند و این حرفها را برای سرگرم کردن مردم، و تخدیر آن‌ها میزند؛ تا با القای احساس امنیت کاذب، انگیزه مبارزه با این برنامه گلوبالیستی را نداشته باشند؟

برای بسیاری از مردم دنیا واضح است که این برنامه گلوبالیستی مقدمه اجرای سند ۲۰۳۰ است. به عنوان نمونه چند روز پیش در نیوزیلند برای اعتراض به محدودیت‌های اجتماعی، به بهانه کووید۱۹، مردم بر علیه سند ۲۰۳۰ شعار میدادند.

🔗[1] EMPTY COFFINS – EMPTY HOSPITAL – Brazilian MPs Expose Biggest Covid-19 Hoax Known to Date
https://fort-russ.com/2020/06/empty-coffins-empty-hospital-brazilian-mps-expose-biggest-covid-19-hoax-known-to-date/