باسمه تعالی

هرولد ترنر، که خود فردی اطلاعاتی بوده، ادعا میکند که دیروز همکاران سابقش به او اطلاع دادند که رادار آب و هوا در مکزیک را با دقت زیر نظر بگیرد.[1]

سایتهای متعددی هستند که اطلاعات آب و هوا را جمع‌آوری و عرضه میکنند؛ و لینکهای [2,3] نمونه‌هایی از این قبیل هستند. یکی از گزینه‌های آن‌ها نمایش اطلاعات Weather Radar است. این رادارها برای رصد بارش و بادها بکار میروند.

چیزی که هرولد یافت این بود که در خارج از شهر مکزیکو سیتی، برای تست تجهیزات 5G تازه نصب شده، قدرت آن را تا حداکثر بالا برده بودند. میزان قدرت 5G بقدری بوده، که روی رادار آب و هوا بطور واضح مشخص شده است. عکس‌های زیر بخوبی این موضوع را نشان میدهند.

همین مطلب نشان میدهد که شایعات مربوط به سلاح کشتار جمعی بودن 5G را باید جدی گرفت. هدف ظاهری 5G پهنای باند بیشتر و تسهیل ارتباطات است. اما این سیستم به نحوی طراحی شده، که می‌شود از آن برای کشتار استفاده کرد. ظاهراً امواج چند ده گیگاهرتزی با قدرت بالا سازوکار سلول‌های بدن را به هم میریزند، و جلوی جذب اکسیژن توسط آن‌ها را میگیرند. نتیجه بالا بردن شدت این امواج این خواهد بود که تعداد زیادی از مردم احساس مشکلات تنفسی و خفگی میکنند. به همین دلیل به بیمارستان رجوع کرده، و بیمارستان هم مشکل آن‌ها را به عنوان کووید۱۹ ثبت میکند.

هرولد میگوید که با بالا بردن شدت امواج 5G در شهر، می‌شود تا ۷۰٪ مردم را بیمار کرد و کشت. به همین دلیل آمریکا نگران این است که چینی‌ها از این ترفند، به عنوان مقدمه حمله زمینی گسترده، استفاده کنند.

متأسفانه دید استراتژیک در بین مسئولین ایران اصلاً مشاهده نمیشود. مثلاً وزیر مخابرات با افتخار از دور زدن تحریم‌ها و نصب پیشرفته‌ترین تجهیزات ارتباطات رده اول دنیا در ایران یاد میکند. در حالی که همین موضوع باید زنگهای اخطار زیادی را به صدا درمی‌آورد. باید آن‌ها سؤال میکردند که چرا چین حاضر شده تکنولوژی 5G را به ایران بدهد؟ متأسفانه چنین چیزی را از مسئولین سفیه سیاسی و نظامی ایران نمیشود انتظار داشت.

نتیجه این اشتباه استراتژیک این است که هر زمانی که چین اراده کند منابع نفتی خلیج فارس و بقیه ایران را اشغال نظامی کند، اول از طریق بالا بردن شدت امواج 5G، و تکنیک Electroporation، یک کشتار جمعی در شهرها راه می‌اندازد، و کشور را با بحران فوری روبرو میکند. بعد از چند روز که مردم و نیروهای نظامی توان مقابله را از دست دادند، نیروهای آن‌ها با کمترین هزینه و تلفات میتوانند کشور را اشغال کنند.

🔗[1] WEAPONIZED 5G Test Caught LIVE outside Mexico City https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/weaponized-5g-test-caught-live-outside-mexico-city

🔗[2] https://www.windy.com

🔗[3] https://www.ventusky.com/