باسمه تعالی

در بسیاری از کانال‌های تلگرامی و رسانه‌های ایرانی تلاش می‌شود آقای خامنه‌ای را کسی معرفی کنند که با امام زمان ارتباط دارد، و اخبار غیبی دریافت میکند. به نظرم این تلاشها توسط سازمان‌های اطلاعاتی ایرانی سازمان‌دهی شده، و هدف آن عوامی بارآوردن مردم است.

جناب آقای مهدی نصیری در مقاله‌ای با عنوان «شیعه مذهب عقل و عدل است»، درباره ایراد تلاش برای تقدم ولایت (حتی ولایت غیر معصوم) بر عقل و عدل، توضیحات خوبی ارائه کرده‌اند.[1]

به عنوان نمونه در یکی از مطالبی که دوستان فوروارد کردند، چنین آمده بود:

 امام خامنه ای گوشش به کیست؟؟ از کجا می داند اسراییل ۲۵ سال دیگر وجود ندارد؟؟ از کجا میداند بزودی در قدس نماز جماعت برگزار خواهد شد ؟ از کجا میداند آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق خواهد شد ؟ *مطمئن هستیم کلام رهبری بالاتر از یک بصیرت انسان معمولی است.*

بسیاری از آنچه که به عنوان شاهد دریافت اخبار غیبی عنوان میشود، در‌واقع اخباری است که برای سالیان متمادی در دسترس عموم بوده، و اهل فهم میتوانند آن‌ها را بیابند.

به عنوان نمونه ۸ سال پیش کیسینجر چنین گفته بود که «ده سال آینده اسرائیل دیگر وجود نخواهد داشت».[2] حرف کیسینجر را نیز نمیتوان نتیجه اخبار غیبی دانست. تا جایی که بخاطر دارم در بررسی‌های آینده‌پژوهی ارتش آمریکا، و یا سازمان‌های اطلاعاتی آنها، درباره پایان تاریخ مصرف اسرائیل، و پایدار نبودن پروژه اسرائیل، بحث شده بود.

هدف اولیه ایجاد اسرائیل، راه‌اندازی جنگی بین مسلمین و یهودیها بود، که به وسیله آن راهی برای نابودی کامل اسلام و یهودیت پیدا شود. پس از اینکه عملی نبودن این طرح گلوبالیستی روشن شد، اسرائیل حکمت وجودی خود را از دست داد. نتانیاهو در سالهای اخیر تلاش زیادی برای راه‌اندازی جنگ با ایران کرد، اما هر دفعه با شکست روبرو شد.

احتمال فروپاشی اسرائیل در سالهای گذشته بقدری زیاد بود که درباره اختصاص قطعه‌ای از تگزاس برای انتقال یهودیان به آنجا، از سال ۲۰۱۴، بحث میشد.[3] دراین‌باره در وبلاگ خود بحث کرده بودم.[4]

هدف انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، و تاسیس کنسولگری روسیه در این شهر یک سال قبل از آمریکا، به رسمیت شناختن اسرائیل، و یا کمک به این رژیم نیست. بلکه این کشورهای مسیحی دنبال ادعای تاریخی خود بر بیت‌المقدس و تصرف این شهر هستند.

بنابراین نمیشود چنین اخباری را نشانه بصیرت برتر، یا دریافت اخبار غیبی، و یا ارتباط با امام زمان، دانست. هر کسی هم که چنین تبلیغاتی بکند، دنبال عوام‌پروری و استحمار عوام است.

ادعای غرق شدن آمریکا مشابه کشتی تایتانیک، نیز نشانه این است که اطلاعات آقای خامنه‌ای در ۳ سال گذشته به‌روز نشده، و ایشان در جریان اخبار رخ داده در این ۳ سال در آمریکا نیست. درباره اینکه بر سر ایشان چه آمده، هرچند شایعات زیاد است، اما اطلاعات قابل راستی‌آزمایی در دست ما نیست. فقط اینقدر می‌شود گفت که این موضوع نگران‌کننده است.

توئیتی که از طرف ایشان منتشر شده به این مضمون:[5]

«محو دولت اسرائیل به معنای محو یهودیان نیست/ ما با مردم یهود کاری نداریم» «محو اسرائیل» یعنی مردم مسلمان، مسیحی و یهودی ⁧ فلسطین⁩، خودشان دولتشان را انتخاب بکنند و بیگانه‌ها و اوباشی مثل نتانیاهو را بیرون کنند.

این راه‌حل یک راه‌حل سیاسی است؛ و پیشنهاد دهنده آن را هم می‌شود یک فرد سیاسی خواند. از آن جهت که این راه‌حل هیچ ربطی به نظر اسلام دراین‌ رابطه ندارد، نه می‌شود آن را راه‌حل اسلامی دانست، و نه پیشنهاد دهنده آن را رهبر دینی نامید.

اگر دموکراسی پیشنهادی آینده در فلسطین عملی شود، بیت‌المقدس با کلیسای ارتدکس روسی، و پروتستانهای آمریکایی، به اشتراک گذاشته خواهد شد، و دنیای اسلام در چند صده آینده نخواهد توانست ادعایی بر قبله اول خود داشته باشد.

🔸[1] شیعه مذهب عقل و عدل است https://t.me/nasiri42/1003

🔸[2] Kissinger “In 10 years, there will be no more Israel.” https://gazetawarszawska.net/judaizm-islam/812-kissinger

🔸[3] Congressional candidate’s two-state solution: A ‘New Israel’ in Texas https://www.jta.org/2014/04/25/culture/congressional-candidates-two-state-solution-a-new-israel-in-texas

🔸[4] آیا توافق جامع هسته ای عملی است؟ https://shakeri.net/910

🔸[5] https://t.me/akharinkhabar/220410