باسمه تعالی

با این مطلب زیاد برخورد کرده‌ام، که نویسنده‌ای درباره موضوعی اطلاع‌رسانی میکند، اما درباره بعضی مطالب آدرس غلط میدهد و مخاطب را به اشتباه می‌اندازد. به عنوان نمونه این عبارات را در کانال «دفتر آیت‌الله تبریزیان» یافتم:

«غرب با دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی به دنبال تعطیلی تجمعات مذهبی است».

«امروز این سوال مطرح می شود چرا باید غرب در طب بر کل جهان سلطه داشته باشد و از غرب آمریکا تا شرق فیلیپین مردم دنیا باید داروهای غربی را مصرف کنند؟!»

هرچند اصل حرف قابل توجه است، چرا بجای بکار بردن عنوان مناسب از «غرب» استفاده شده است؟

طرفداران نظم نوین جهانی، که پیرو عقاید شیطانی هستند، بر همه سازمانهای جهانی، و تا مدتی پیش بر اکثر کشورهای عالم، تسلط داشتند. از آن جهت که این‌ها سلطه بر همه عالم را هدف گرفته بودند، آن‌ها را با عنوان گلوبالیست معرفی میکنند.

  1. همه غرب گلوبالیست نبوده، و همه گلوبالیستها هم غربی نیستند. تعداد عوامل وابسته به گلوبالیسم در ایران بیشتر از خیلی از کشورهای غربی است. اگر به نحوه اداره اپیدمی توسط وزارت بهداشت دقت کنید، خواهید یافت تا چه اندازه تابع سازمان بهداشت جهانی هستند.
  2. مردم غرب بیشتر از بقیه دنیا از گلوبالیسم آسیب دیده‌اند؛ و به همین دلیل بیشترین مخالفت را خود آن‌ها دارند. در جریان قرنطینه اخیر، اکثر اعتراضات بر علیه این شیوه تعطیلی جامعه، در غرب، از جمله آمریکا و آلمان، انجام شد. در حالی که انتظار میرفت جوامع اسلامی در مقابل این شگرد گلوبالیستی بیشتر مقاومت نشان دهند. وقتی مردم غرب حاضرند به خیابان بیایند و برای اعتراض به یک سیاست گلوبالیستی با پلیس درگیر شوند و کتک بخورند، چطور می‌شود آن‌ها را شریک در این سیاست دانست؟
  3. عمده فشار برای تعطیلی تجمعات مذهبی، بر خود مردم غربی وارد میشود، و بیشترین اعتراض و مخالفت را خود آن‌ها دارند.
  4. بیشترین صدمه از سلطه شرکتهای دارویی بزرگ را مردم غرب متحمل میشوند. به همین دلیل آن‌ها برای رهایی از این سلطه، از داروهای گیاهی استقبال میکنند. اکثر گیاهان دارویی که در ایران استفاده میشوند، و داروهای گیاهی هندی و چینی و ویتنامی، را می‌شود به قیمت مناسب در آمریکای شمالی یافت. اکثر مردم هم با نحوه استفاده آن‌ها آشنا هستند.