باسمه تعالی

درباره تقابل ملی‌گرایان مسیحی آمریکایی با گلوبالیست‌های این کشور، مطالب زیادی در این وبلاگ یافت میشوند. اما در ایران عمداًً حقایق آنچه در آمریکا در حال رخ دادن است، از مردم مخفی میماند. به عنوان نمونه چنین تبلیغ میشود که CDC یک سازمان دولتی آمریکایی است. در حالی که یک شرکت خصوصی واکسن‌فروشی است که صاحب تعداد زیادی Patent واکسن است و از این راه درآمد دارد.

چندی پیش که ترامپ ادعا کرده بود، که میتواند به ایران در مقابله با اپیدمی کروناویروس جدید کمک کند، رسانه‌ها در ایران به تمسخر آمریکا پرداختند؛ و روی خبرهایی درباره عدم توان آمریکا در مقابله با این اپیدمی تأکید کردند.

واقعیت این است که آمریکا همانند اتحادیه اروپا از کشورهای مستقل تشکیل شده، و هر کدام از این کشورها برای خود دولت محلی مستقلی دارند. دولتهای ایالتهایی که تحت کنترل گلوبالیستها اداره میشوند، بعضا در تضاد کامل با دولت فدرال هستند. به عنوان نمونه از زمانی که ترامپ داروی HydroxyChloroquine را برای درمان کووید۱۹ توصیه کرد، بعضی ایالتها تجویز این دارو را غیرقانونی کردند.

در ایام اپیدمی در بعضی ایالتهای گلوبالیست چنان رفتارهای غیرمعمولی برای مقابله با شیوع کروناویروس نشان دادند، که به هیچ وجه نمیشود آن را جز تلاش برای ایجاد دیکتاتوری مطلق نامید. مثلاً فرماندار میشیگان، Gretchen Whitmer، دستور داده که هیچ مغازه‌ای حق ندارد چیزی غیر از خوراکی‌های ضروری بفروشد و این کار جرم محسوب میشود. او حتی مدرسه‌های آنلاین و تحصیل در خانه را غیرقانونی اعلام کرده است. واضحاً این دستور او خلاف قانون اساسی است، و باید با آن مقابله شود. به همین دلیل ترامپ در توئیت خود چنین نوشت: «میشیگان را آزاد کنید»

هنوز بعضی از سازمان‌های فدرال نیز تحت کنترل گلوبالیستها اداره میشوند، و ملی‌گرایان هنوز نتوانسته‌اند آن‌ها را فتح کنند. به عنوان نمونه CDC که مسئول بهداشت و سلامت آمریکا است، برای اهداف گلوبالیستی کار میکند.

دراین‌باره رابرت کندی جونیور توضیحات خوبی ارائه کرده، و توضیح داده که این سازمان تحت کنترل شرکتهای بزرگ داروئی است.[1] در اینجا نام شرکتهایی که به سازمان CDCکمک مالی ارائه کرده‌اند، لیست شده است. همان‌طور که مشاهده میشود نام شرکتهای بزرگ دارویی و دیگر موسسات گلوبالیستی در آن قرار دارند.

[1] "The CDC Is Actually a Vaccine Company." — Robert F. Kennedy Jr. https://www.unz.com/proberts/the-cdc-is-actually-a-vaccine-company-robert-f-kennedy-jr/