باسمه تعالی

ایران در دوره اوباما نفوذ خوبی در دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا، و همکاری گسترده‌ای با آنها داشت. موارد ذیل را چندی پیش کیو انان اشاره کرده بود.

🔹این عکس را کیو در پست ۴۰۲۹ آورده، که نشان‌دهنده نظر مثبت پدر Peter Srtzok درباره ایران است.

پیتر مدیر بخش ضدجاسوسی سازمان FBI در زمان اوباما بود؛ و نقش کلیدی در پرونده‌سازی برای اثبات دخالت روسیه در انتخابات، به نفع ترامپ، داشت؛ و به همین دلیل برکنار شد.

پدر او ۳ سال قبل از انقلاب به عنوان مستشار نظامی در ایران کار میکرد، و پیتر نیز در این مدت تحصیلات ابتدایی خود را در تهران گذراند.

کیو تلویحا چنین میگوید که پیتر نیز ارتباط اطلاعاتی خود با ایران را حفظ کرده بود.

🔸[1] https://qanon.pub/#4029

🔸[2] https://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Strzok

وکیل ارشد سابق FBI نیز ایرانی‌زاده بود

کیو در پست ۴۰۲۸ به توئیت خانم Lisa Page درباره عواقب ترور سردار سلیمانی اشاره میکند.[1]

خانم Page وکیل سابق FBI بود، و نقش مؤثری در پرونده‌سازی علیه ترامپ، در جریان بازرسی Mueller و پرونده دخالت روسیه در انتخابات، داشت.

او در یک توئیت میگوید که «مادرش در جوانی از ایران به آمریکا سفر کرده، و زندگی خود را در آنجا ادامه داده است. ایران ۵ هزار سال سابقه تمدن داشته، و در همه جای دنیا حضور دارد، و میتواند پاسخ مناسب به آمریکا بدهد».

همین مطلب برای تیم ترامپ این سؤال را ایجاد کرده که چرا هرکسی که در جریان پرونده‌سازی بر علیه ترامپ کار کرده، یا ایرانی‌زاده است و یا در ایران تحصیل کرده، و یا با ایران ارتباط دارد؟

🔸[1] https://qanon.pub/#4028

🔸[2] https://twitter.com/natseclisa/status/1213079063113457665

مشاور ارشد اوباما نیز متولد شیراز بود

خانم Valerie Jarrett، در طول ریاست جمهور اوباما، سمت مشاور ارشدی او را داشت.[2] این خانم متولد شیراز است، و بعداً برای تحصیلات دانشگاهی به دانشگاه استنفورد آمریکا میرود.

حضور این خانم نیز نشانه دیگری از نفوذ افرادی در مدیریت کاخ سفید در دوران اوباما بود، که یا ایرانی بودند و یا تحت تأثیر فرهنگ ایرانی بزرگ شده‌اند.

🔸[1] https://qanon.pub/#4030

🔸[2] Valerie Jarrett https://www.britannica.com/biography/Valerie-Jarrett

سخنرانی عربی رئیس سابق سازمان سیا در زمان اوباما

رئیس سابق سازمان سیا در زمان اوباما، John Brennan، یکی از چهره‌های مخوف اطلاعاتی آمریکا بود، که در زمان او ماجرای شکنجه متهمین به تروریسم، که اکثراً از مسلمین بودند، رخ میداد.

اما در این فیلم او بسیار از اسلام تمجید میکند و نیمی از سخنرانی خود را به عربی بیان میکند. شخصاً از شنیدن چنین حرفهایی از چنین کسی خیلی تعجب کردم.

کیو در پست ۴۰۲۷ تلویحا به ارتباط او و اوباما با اخوان‌المسلمین اشاره میکند. به ادعای او، اخوان‌المسلمین در دو دهه گذشته نفوذ فراوانی در بدنه حکومت در آمریکا داشته، تا راهی برای فروپاشی آمریکا ایجاد کند.

🔸[1] https://qanon.pub/#4027

🔸[2] https://twitter.com/GregKotseos/status/1256035453721030657

لینک دانلود کلیپ