باسمه تعالی

🔹امروز پنتاگون ۳ فیلم از سفینه‌های ناشناس UFO را منتشر کرد، و دوستان محترم هم خبرها و فیلمهای آن را فوروارد کردند. به همین دلیل توضیح مختصری درباره این موضوع میدهم.

🔹همانطور که در خبر [1] می‌شود دید، این فیلمها چند سال پیش توسط افراد غیر نظامی پخش شده بودند، و پنتاگون اخیراً این فیلمها را تأیید کرده است.

🔹بطور کلی در رابطه با موضوع UFO و موجودات فرازمینی، دو طرح و برنامه وجود دارد:

  1.  طرح سازمان سیا، و پروژه Blue Beam
  2.  طرح DIA برای خارج کردن پیشرفت‌های فضایی از رده‌بندی محرمانه، و معرفی آن‌ها در قالب Space Force

🔹سازمان سیا، که به Clowns In America معروف است، در دهه‌های گذشته عهده‌دار اداره همه امور در دنیا بود. این سازمان تحت کنترل گلوبالیستها، و از جمله واتیکان بود و دولت فدرال آمریکا نقشی در آن نداشت. حتی در سال ۱۹۶۳، زمانی که جان کندی قصد انحلال این سازمان را داشت، این سازمان او را ترور کرد. اگر برای هشتگ #UnsealJFK جستجو کنید، ربط افشاگری درباره این سازمان با برنامه‌های فضایی را نیز خواهید یافت.

🔹طرح کلی سیا برای آینده، تحت نام پروژه Blue Beam، این بود که فرود سفینه موجودات فرازمینی را با هولوگرام به همه دنیا نشان بدهند، و چنین القاء کنند که این موجودات بشر را از روی خود clone کرده، و هدایت همه جریان‌های فکری و مذاهب تاریخ را در دست داشتند.

🔹اگر موفقیت اجرای چنین پروژه‌ای دور از ذهن می‌آید، کافی است به شرایط اپیدمی ویروسی اخیر توجه کنید. گلوبالیستها با ابزارهای این سازمان توانستند در کل دنیا قرنطینه و حکومت نظامی برقرار کنند، و اقتصاد دنیا را تعطیل کرده، و فروپاشی اقتصادی را کلید بزنند؛ در حالی که تلفات در اثر بیماری واقعاً هنوز از حد تلفات سالانه آنفلونزا و ذات‌الریه بالاتر نرفته است.

🔹سازمانی که توان انجام چنین طرحی را دارد، قطعاً میتواند با هولوگرام فرود سفینه‌ای فضایی را به مردم بباوراند.

🔹از طرف دیگر سازمان DIA یا Defense Intelligence Agency از طرف ملی‌گرایان آمریکا مامور شده که بساط سازمان سیا را جمع کند، و خود مدیریت تکنولوژی های محرمانه را به عهده بگیرد. نقشه DIA این است که با خارج کردن بخشی از دستاوردهای تکنولوژیک از رده‌بندی محرمانه، نیروی فضایی یا Space Force، را تشکیل دهد. بخشی از این تکنولوژی‌ها نیز در قالب محصولات تجاری در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

🔹نبرد این دو سازمان هنوز ادامه دارد، و آن چیزی که مانع کار DIA است، این است که سیا هنوز میتواند با کنترل اذهان مردم، افکار عمومی را شکل بدهد.

🔴درباره فیلم‌های اخیر

🔹تشخیص اینکه هر خبر درباره UFO ها به کدام یک از این دو طرح ربط دارد، خیلی ساده است؛ و کافی است به نام افراد دخیل در آن توجه کنیم.

🔹همانطور که در خبر لینک [1] می‌شود خواند، از To The Stars Academy (TTSA) و Tom DeLonge نام برده شده است. این مؤسسه و شخص Tom DeLonge از وابستگان سازمان سیا هستند، و درباره رابطه آن‌ها با سیا مطلب زیاد می‌شود یافت. بطور خلاصه سازمان سیا از طریق خریدن اشخاص مطرح در این زمینه، و تأمین بودجه مؤسسات آنها، سعی در کنترل Narrative روی قضیه UFO و موجودات فضایی داشت.

🔹در کانال درباره فرد دیگری به نام Linda Moulton Howe نیز توضیح داده‌ام. این افراد در هر مؤسسه‌ای باشند، و هر کنفرانس و سمیناری که برگزار کنند، همه تحت نظارت سازمان سیا است. حتی اخیراً MJ12 از استخدام بعضی ملی‌گرایان جوان، مانند Jordan Sather، توسط سیا، ( و یا بازوی آن‌ها در MI6) خبر داد. با تهیه لیستی از افراد وابسته به سیا، می‌شود اهداف پشت پرده هر خبر را پیگیری کرد.

🔹اینکه پنتاگون به چه دلیل خبر وابستگان به سازمان سیا را تأیید کرده، اطلاع دقیق ندارم. اما احتمال دارد با این کار ملی‌گرایان این سازمان، بدون اینکه مطلب جدیدی را افشا کرده باشند، قصد تغییر narrative به نفع خود را داشته باشند. البته برای جمع‌بندی نهایی باید منتظر خبرهای تکمیلی باشیم.

[1] Pentagon officially releases UFO videos https://www.cnn.com/2020/04/27/politics/pentagon-ufo-videos/index.html