باسمه تعالی

در این پست سعی کرده‌ام مطالبی را که در تلگرام، درباره کروناویروس، نوشته‌ام را تجمیع کنم.

مقدمه

احتمالا تا کنون خبرهای زیادی از شیوع کروناویروس شنیده‌اید. چین از ترس شیوع این ویروس، دستور قرنطینه کردن چند شهر، از جمله Wuhan، را داده است. بازار شایعات درباره خطرات این ویروس به شدت داغ است. حتی هرولد ترنر در گزارش خود چنین ادعا کرده که این ویروس تا کنون بیش از ۶۲ هزار کشته، فقط در شهر ووهان، بجای گذاشته است.[1]

تعداد کشته‌های تأیید شده این ویروس فقط ۱۷ مورد است. تفاوت فاحش بین تلفات واقعی و شایعات، و همچنین عکس‌العمل شدید دولت چین در مقابل این بیماری، احتمال دو سناریو را تقویت میکند:

  1. احتمال دارد همانطور که هرولد ترنر ادعا میکند، ویروسی خطرناک از آزمایشگاه جنگ بیولوژیک چین به بیرون درز کرده باشد، و به عنوان disinformation، آن را کروناویروس معرفی کرده باشند. اخیراً دیدم که بجای نام کروناویروس، از WARS (Wuhan Acute Respiratory Syndrome) نیز استفاده میشود.
  2. شرکتهای داروئی اعلام کرده‌اند که از قبل واکسن این ویروس را آماده کرده‌اند. همین مطلب نشان از این دارد که یا کل قضیه شگرد این شرکتها برای فروش چند ده میلیارد دلاری این واکسن است؛ و یا قرار است بیوتروریسم اصلی از طریق واکسن‌هایی که در مقیاس وسیع در سطح جهان پخش میشود، انجام شود.

لینک [2] چنین ادعا میکند که در سال ۲۰۱۵ تقاضای ثبت اختراعی درباره کروناویروس شده است. این تقاضا در سال ۲۰۱۸ تأیید شده است. شرح patent چنین است که از کروناویروسی که دستکاری ژنتیک شده، می‌شود به عنوان واکسن برای جلوگیری از بیماری‌های دیگر استفاده کرد. همین مطلب باید هشداری باشد تا دست‌اندرکاران بهداشت عمومی در تجویز واکسن این ویروس احتیاط دو چندان کنند.

کروناویروس بیش از سرماخوردگی عادی خطر ندارد. اما وقتی این همه هیاهو و عملیات روانی روی آن انجام میشود، احتمال اینکه بقول معروف کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه باشد، را زیاد میکند.

[1] Food GONE from Stores in Wuhan as Quarantine Begins https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/food-gone-from-stores-in-wuhan-as-quarantine-begins-price-gouging-and-robberies-rampant

[2] Coronavirus Patent https://patents.justia.com/patent/10130701

پروپاگاندای تلفات بالای این ویروس

این روزها عکس‌های زیادی در اینترنت پخش شده، که شهروندان شهر ووهان را نشان میدهد که در اثر ابتلا به coronavirus، و یا WARS، به زمین می‌افتند؛ و افرادی با لباس HAZMAT آن‌ها را جمع‌آوری میکنند.

جیم استون عکس‌های زیادی را جمع‌آوری کرده، تا نشان دهد که این عکس‌ها دروغین و پروپاگاندا هستند. بسیاری از این عکس‌ها در تابستان گرفته شده‌اند، و یا مربوط به ووهان نیستند.

آقای استون میگوید هیچ‌وقت سردمداران گروه‌های شیطانی ویروسی را پخش نخواهند کرد که خودشان هم احتمال بیمار شدن در اثر آن را داشته باشند. ویروسی که آن‌ها پخش میکنند، در واکسنی است که به مردم زده میشود؛ چون خود آن‌ها واکسن نمیزنند.

ماجرای کروناویروس یک عملیات روانی است

برای درک ماجرای CoronaVirus این مطالب را باید در نظر داشته باشیم:

  1. سال ۲۰۱۰ بیل گیتس، Bill Gates، در کنفرانس Ted درباره لزوم کاهش جمعیت دنیا حرف زده، و واکسیناسیون را یکی از راههای این کار معرفی میکند.[2]
  2. در مقاله [1] لینک صحبتهای او درباره نقش واکسیناسیون در کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی جمعیت دنیا را آورده‌ام.
  3. سال ۲۰۱۵ شرکتی متعلق به بیل گیتس، Patent مربوط به استفاده از کروناویروس در واکسن را ثبت میکند. با دستکاری ژنتیک در این ویروس میشود قطعاتی از ویروسهای دیگر را به آن افزود، تا از آن برای درمان و یا بیوتروریسم بشود استفاده کرد. در واقع میشود از کروناویروس به عنوان حامل استفاده کرد.
  4. ۳ ماه پیش اعلام می‌شود که در یک شبیه‌سازی، در بنیاد گیتس، چنین برآورد شده که کروناویروس میتواند ۶۵ میلیون نفر را در ظرف یک سال بکشد؛ و این نتایج در یک کنفرانس اعلام میشود.[3]

از این مطالب چه نتیجه‌ای می‌شود گرفت:

  1. کروناویروس در حد سرماخوردگی عادی است و کشنده نیست. بنابراین همه قضیه یک عملیات روانی برای تاثیرگذاری بر مردم است. از آن جهت که در حوادث مشابه گذشته، مثل SARS و آنفلونزای خوکی، تلفاتی مشاهده نشد، مردم دیگر این حوادث را جدی نمیگیرند؛ بنابراین مدیران این عملیات روانی اخیر به اقدام‌ها بی‌سابقه‌ای دست زده‌اند: مثل قرنطینه کردن کل شهرها و بستن جاده‌ها و ...
  2. احتمالاً شرکتهای دارویی بزرگ دهها میلیارد دلار از فروش واکسن آن استفاده خواهند برد.
  3. از آن جهت که قدم به قدم در این جریان رد پای گیتس و بنیاد به اصطلاح خیریه‌اش را می‌یابیم، باید نگران برنامه کاهش جمعیت دنیا از طریق واکسیناسیون کروناویروس بود.
  4. حداقل استفاده این عملیات روانی این است که دولتهای زیادی در دنیا، از این اتفاق برای اعمال حکومت نظامی و سرکوب و کشتار مخالفان خود، در سکوت حاصل از آن، استفاده خواهند کرد. در ایالتهای دموکرات آمریکا، که قصد خلع سلاح مردم را دارند، احتمالاً حکومت نظامی، و منع آمد ورفت، اعلام خواهد شد.
  5. کل این ماجرا یک پروژه گلوبالیستی است، که دولتهای مختلف در دنیا به آن به عنوان یک فرصت نگاه میکنند. مثلاً احتمالاً اعلام قرنطینه در انگلیس برای کنترل اوضاع در شرایط پس از جدایی از اروپا است.

[1] استفاده از واکسیناسیون برای بیوتروریسم https://t.me/zadolmosafer/1140

[2] https://youtu.be/iMl0ty6evhU

[3] Health experts issued an ominous warning about a coronavirus pandemic 3 months ago. Their simulation showed it could kill 65 million people. https://www.businessinsider.com/scientist-simulated-coronavirus-pandemic-deaths-2020-1

قرنطینه شهر ووهان واقعی نیست

از طریق لینک زیر میتوانید پروازهای فرودگاه شهر ووهان را مشاهده کنید. سایت مذکور اطلاعات پروازهای همه فرودگاه‌های دنیا را میتواند نشان بدهد.

همانطور که قابل مشاهده است، در ایام سال نوی چین، ترافیک این فرودگاه بسیار بالا است. اگر قرنطینه واقعی بود، هیچ‌کس نباید جرأت سفر به این شهر را داشته باشد.

عکس‌های بستن جاده‌ها، و به زمین افتادن بیماران روی زمین، فقط یک عملیات روانی و تبلیغات رسانه‌ای است.

اینکه هدف اصلی این عملیات چیست، و در کجای دنیا بیوترور واقعی انجام خواهد شد، بعداً معلوم خواهد شد. اما از حالا شایعات حاکی از این است که سیاه‌پوستان بیشتر در اثر این ویروس تلف خواهند شد.

به علاوه نسبت تلفات مردان در اثر این ویروس ۳ برابر تلفات زنان است.[2] بنابراین احتمال اینکه هدف اصلی بیوترور بعدی مردان سیاه‌پوست آفریقا باشند، زیاد است.

[1] https://flightaware.com/live/airport/ZHHH

[2] Coronavirus Is Gender Biased! Affects and KIlls 3 times more Men than Women Clinical Proof and Data! https://www.godlikeproductions.com/forum1/message4246974/pg1?c1=1&c2=1&disclaimer=Continue

مقایسه کروناویروس با آنفلونزای سال ۱۳۹۶ در آمریکا

در پاییز و زمستان سال ۱۳۹۶ بیماری آنفلونزا حدود ۸۰ هزار نفر تلفات فقط در آمریکا داشت.[1] اما این تلفات معمولی و اجتناب‌ناپذیر تلقی شد، و کسی آن را در مرحله Pandemic، که جامعه باید از آن در هراس باشد، محسوب نکرد.

اگر کروناویروس فقط بخواهد با آنفلونزا رقابت کند، باید حداقل در چین بیش از ۳۴۶ هزار کشته بجای بگذارد، تا بشود آن را در حد آنفلونزا به حساب آورد. اگر تعداد کشته‌ها از این رقم خیلی بالاتر رفت، تازه می‌شود روی Pandemic بودن آن، و قرنطینه شهرها، بحث کرد.

در حال حاضر تعداد تلفات رسمی فقط ۱۰۹ مورد است.

[1] At least 80,000 people died of flu last winter in U.S., CDC says https://www.nbcnews.com/health/health-news/least-80-000-people-died-flu-last-winter-u-s-n913486

آیا همه اتفاقات در فیلمهای هالیوود پیش‌بینی شده؟

کانالی که این عکس را منتشر کرده بود، چنین ادعا کرده بود که:

«هالیوود پیش‌بینی نمیکند. بلکه در سیطره صهیونیستهایی است که نقشه‌های آینده خود را در قالب فیلم و بازی مطرح میکنند.»

واقعیت این است که بعضی مواقع درک حقیقت برای عوام سخت است. حقیقت معمولاً از قصه‌های تخیلی خیلی پیچیده‌تر است. به همین دلیل narrative، یاروایتی، برای عوام مطرح می‌شود که قبلاً آن را در فیلم‌های سینمایی یا بازی کامپیوتری دیده باشند، و هضم آن ساده باشد.

شاید واقعیت این باشد که دولت چین روی روشهای کنترل جمعیت از طریق پخش ویروس مطالعه میکند. اما چنین روایتی قابل عرضه به مردم نیست. لذا روایتهای تخیلی را پخش میکنند؛ و گروه دیگری در چین از این قضیه برای عملیات روانی خود کمک میگیرند.

پیدا شدن ژنهای HIV در کروناویروس جدید

قبلا در پست دیگری درباره Patent شرکتی متعلق به بیل گیتس، مربوط به استفاده از کروناویروس به عنوان حامل شرح داده بودم.[1]

کروناویروس، یک ویروس معمولی مانند سرماخوردگی است، که توان تکثیر و پخش شدن دارد. اگر با دستکاری ژنتیک، قطعاتی از ویروس‌های دیگر به آن اضافه شود، شیوع آن مانند سرماخوردگی خواهد بود، اما بدن ویروس‌های دیگر را نیز دریافت خواهد کرد. از این روش هم برای درمان و هم برای بیوتروریسم می‌شود استفاده کرد.

مقاله علمی [2] ادعا میکند که در کروناویروس پخش شده در ووهان، ۴ ژن از HIV پیوند زده شده است. اضافه کردن این ژنها برای افزایش مقاومت ویروس، و کشنده‌تر کردن آن است. به همین دلیل در چین از داروهای مبارزه با HIV برای مقابله با آن کمک گرفته است.[3] البته به نظرم این کار جنبه آزمایشی دارد، و کارآیی آن بعداً مشخص خواهد شد.

تا کنون مشخص شده که کروناویروس اخیر ویروسی است، که توسط گروهی نه چندان حرفه‌ای و آماتور مهندسی شده، و در اهداف خود شکست‌خورده است. برآورد ۳ ماه پیش بنیاد به اصطلاح خیریه بیل گیتس این بود که این ویروس میتواند ۶۵ میلیون نفر جمعیت جهان را کاهش بدهد. اما در عمل تعداد کشته‌ها خیلی پایین‌تر از برآوردهای اولیه است.

ویروس اخیر تمام توان روش Patent شده فوق‌الذکر را نشان نمیدهد. اگر کار مهندسی ویروس توسط گروهی حرفه‌ای، و با امکانات آزمایشگاه‌های درجه یک نظامی انجام شود، احتمال دارد که ضریب مرگ بالاتر، مثلاً ۱۵٪ نیز قابل حصول باشد.

اما نکته این است که پیدا کردن اینکه ویروس توسط چه کسانی مهندسی شده، کار سختی نیست؛ و هر دولتی که چنین کاری را حمایت کرده باشد، هزینه سنگینی برای آن خواهد پرداخت. به همین دلیل در شرایط کنونی ارتش‌ها دست به چنین کاری نمیزنند.

[1] پست 1478: ماجرای کروناویروس یک عملیات روانی است https://t.me/zadolmosafer/1478

[2] Uncanny similarity of unique inserts in the 2019-nCoV spike protein to HIV-1 gp120 and Gag https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.01.30.927871v1

[3] Wuhan virus: China using HIV drugs in treatment plan for patients https://www.straitstimes.com/asia/east-asia/wuhan-virus-china-using-hiv-drugs-in-treatment-plan-for-patients

دروغ ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی ووهان

از زمانی که موضوع کروناویروس شروع به مطرح شدن در رسانه‌های دنیا کرد، مشخص بود که توجه جهانیان به این موضوع جلب خواهد شد؛ و لذا بهترین فرصت برای پخش پروپاگاندای تبلیغاتی چین است.

از نحوه تبلیغات چین چنین برمی‌آید که آن‌ها سعی دارند از این فرصت برای ابرقدرت نشان دادن چین، و عظیم بودن توان خود استفاده کنند. موضوع ساخت بیمارستان هزار تختخوابی در ظرف ۱۰ روز، نیز یکی از پروپاگانداهای آن‌ها است.

اولین چیزی که نشان دادند یک زمین خالی بود که دهها Excavator در آن کار میکردند. در حالی که هر کس صحنه عملیات ساختمانی را دیده باشد، میداند که به ازای هر Excavator باید صفی از کامیون‌ها وجود داشته باشد؛ تا خاک‌برداری قابل انجام باشد. اگر قصد صاف کردن زمین را داشته باشند، ماشین‌های دیگری مانند بیل مکانیکی و Compactor باید استفاده شوند. این عکس با CGI، یا Computer Generated Imagery، یا به اصطلاح فتوشاپ، درست شده بود.

بعد از آن رسانه‌های چینی در نمایش عکس‌های عملیات ساختمانی هماهنگ عمل نکردند، که همین نشان از دروغ آن‌ها داشت. یکی از رسانه‌های رسمی عکس مدرسه‌ای را پخش کرد که ۶ ماه قبل ساخته شده بود.[1] رسانه‌های دیگر هم تصاویر و فیلمهای دیگری را پخش کردند که ربطی به بیمارستان واقعی نداشت. تصویر اصلی این بیمارستان (https://t.me/mosafervault/25) در زیر آورده شده است.

نهایتاً معلوم شد که عملیات ساختمان بیمارستان مذکور حدود یک سال در جریان بود، و قرار بود در ماه می ۲۰۲۰ افتتاح شود. از آن جهت که مداوای بیماران کروناویروس به تجهیزات خاصی، مانند اتاق‌های عمل و MRI، نیاز ندارد، تصمیم گرفته شد که قبل از تکمیل همه تجهیزات، از آن استفاده شود.

هرچند چین از نظر عده و عُده توان قابل توجهی دارد، مسئولین پروپاگاندای اخیر، با خالی بندی بی‌معنی خود، به این اعتبار لطمه زدند.

[1] Photo of ‘Coronavirus Hospital’ Posted by Chinese State Newspaper is Actually Alibaba Stock Photo https://www.infowars.com/photo-of-coronavirus-hospital-posted-by-chinese-state-newspaper-is-actually-alibaba-stock-photo/

مدارک اثبات تولید کروناویروس در آزمایشگاه‌های جنگ بیولوژیک چین

هرولد ترنر در سایت خود ۳ مدرک را آورده، که در صورت واقعی بودن، نشان‌ میدهند که کروناویروس جدید تولید آزمایشگاه‌های جنگ بیولوژیک چین است.

  1. مدرک اول نشان میدهد که در سال ۲۰۱۸، China's Institute of Military Medicine ویروسی را در مرکز بیوتکنولوژی آمریکا، با شماره ثبت AVP 70833.1 ثبت کرده است.
  2. مدرک دوم نشان میدهد که مرکز بهداشت عمومی شانگهای، کروناویروس جدید را با شماره QHD3418.1 ثبت کرده است.
  3. مدرک سوم نشان میدهد که این دو نمونه ۱۰۰٪ با هم مطابق هستند.

حالا سؤال مهم این است که این ویروس به چه طریقی، و با چه هدفی، به بیرون آزمایشگاه نظامی درز کرده است.

[1] PROOF: The "Novel Coronavirus" Infecting the World is a MILITARY BIO-WEAPON Developed by China's Army https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/news-nation/proof-the-novel-coronavirus-infecting-the-world-is-a-military-bio-weapon-developed-by-china-s-army

خطر سلاح بیولوژیک ضدنژادی بیشتر است، یا استفاده از واکسیناسیون برای بیوتروریسم؟

یکی از دوستان محترم مطلبی را با عنوان « ژنوم انسان و گلشیفته» فوروارد کردند؛ که درباره ساخت سلاح ضد نژادی بیولوژیک هشدار می‌داد.[3]

این مطلب که عده‌ای در دنیا برای ساخت چنین سلاحی سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی کرده‌اند، قابل انکار نیست. دراین‌باره در مقاله [1,2] توضیحاتی ارائه کرده‌ام.

در کنار این حقایق باید این نکته را نیز در نظر داشت که ساخت سلاح ضدنژادی عملی نیست. هر سلاح بیولوژیک که ضریب مرگ بالایی داشته باشد، تلفاتی را به همه ملتها و نژادها تحمیل خواهد کرد، چون تفکیک واقعی نژادی بین انسان‌ها مفهوم ندارد.

اما نکته عجیب این است که خطر واقعی در چیزی است که هیچ‌کس درباره آن اطلاع‌رسانی نمیکند؛ و آن «استفاده از واکسیناسیون برای بیوتروریسم» است. چون ویروس یا میکروبی که از این طریق پخش شود، میتواند فقط در بدن فرد دریافت‌کننده تأثیر بگذارد، و عواقب چندانی روی ملتی که حمله را برنامه‌ریزی کرده، نداشته باشد.

خطر اصلی در چیزی است که همه درباره آن سکوت کرده‌اند.

[1] آیا ساخت سلاح بیولوژیک ضد نژادی عملی است؟ https://shakeri.net/2368

[2] احتمال توسعه سلاح ژنتیک در کمپ الرکبان https://t.me/zadolmosafer/673

[3] ژنوم انسان و گلشیفته https://t.me/Indlaw/2416

[4] استفاده از واکسیناسیون برای بیوتروریسم https://t.me/zadolmosafer/1141

بازی و فیلم Resident Evil

این عکس لوگوی شرکت Umbrella Corporation در بازی Resident Evil در ده سال پیش است.

مقدمه‌ای بر شرح ماجرای ویروسی که دنیا را دچار Zombie Apocalypse میکند، را در لینک [1] میتوانید مشاهده کنید.

[1] https://youtu.be/vSCBNXu3xu0

این هم عکس لوگوی شرکت Shanghai Ruilan Bao Hu San Biotech Limited است.

ظاهرا این شرکت چینی از ایده بازی Resident Evil خوشش آمده، و لوگو و نام آن شرکت داستان را برای خود انتخاب کرده است.

عده‌ای از این مطلب به ترس افتاده‌اند که شاید قضیه coronavirus در واقع بازسازی سناریوی داستان resident evil باشد.

لینک زیر مربوط به ۷ ماه پیش است:

https://www.dailydot.com/unclick/resident-evil-biotech-logo/