باسمه تعالی

این روزها خبرهای فراوانی دریاره برنامه‌ مخفی فضایی و تکنولوژی‌های محرمانه کشورهای مختلف جهان شنیده میشود. چنین به نظر میرسد که این اخبار پیش‌درآمد خبرهای بسیار مهمی است که کل مسیر تمدن کنونی بشر را تغییر خواهد داد.

تمدن کنونی بر پایه سوختهای فسیلی است

درباره اینکه تمدن کنونی چرا و چطور بر پایه استفاده از سوختهای فسیلی بناشده، James Corbett توضیحات خوبی را ارائه کرده است.[1] بطور خلاصه سلطه‌گران عالم با تسلط بر منابع انرژی، و جلوگیری از دسترسی ملل دنیا به منابع انرژی ارزانتر و سالمتر، تلاش کردند تسلط خود بر دنیا را حفظ کنند. هیاهویی که گلوبالیست‌ها درباره گرمایش زمین و توافق پاریس راه انداخته‌اند، برای کاهش مصرف سوختهای فسیلی نیست؛ بلکه برای بسط سلطه خودشان بر منابع انرژی ملتهای دیگر است.

اگر به نحوه طراحی شهری، جاده‌ها و اتوبانها و همه لوازم تمدن کنونی دقت کنیم، خواهیم یافت که کل این مجموعه به نحوی طراحی شده که با قطع شدن ورودی سوختهای فسیلی، همه چیز از کار بیافتد. مردم هیچکدام از شهرهای بزرگ موجود دنیا بدون سوخت فسیلی توان ادامه حیات ندارند. چنین چیزی طراحی عمدی سلطه‌گران گلوبالیست بود تا به این وسیله بتوانند همه ملتهای عالم را در تحت مدیریت خود نگه‌دارند و کسی نتواند از فرمان آن‌ها تخطی کند.

تمدن فسیلی پایان یافته و دوره تمدنی جدیدی در حال شروع شدن است

در دهه‌های گذشته آمریکا، مانند بسیاری از کشورهای دیگر، زیر سلطه گلوبالیسم بود، و گلوبالیستها بر همه این تکنولوژی‌های محرمانه اعمال مدیریت میکردند. برنامه رسمی و اعلام شده گلوبالیستهای شیطان‌پرست این بود که قبل از معرفی دین شیطان‌پرستی جدید خود، انرژی روانی مردم عالم را با جنگ و قحطی و مرض، تخلیه کنند، و جمعیت دنیا را روی ۵۰۰ میلیون نفر نگه دارند. در نهایت آمریکا هم باید دچار فروپاشی و نابودی شده، و مرکزیت قدرت گلوبالیستها برای چند دهه آینده به چین منتقل میشد.

برای زمینه‌سازی جنگ جهانی، بسیاری از تکنولوژی‌هایی که ارتش آمریکا محرمانه نگه داشته بود، از زمان ریاست‌جمهوری کلینتون به چین و دیگر کشورها انتقال یافت. این روند در زمان مدیریت اوباما-کلینتون شدت گرفت؛ و بخش عمده‌ای از این تکنولوژی‌ها به چین و تا حدودی روسیه داده شد؛ و حتی بخشی از آن به دست ایران رسید. هدف این کار برهم زدن تعادل قوا،‌ و تحریک این کشورها به جنگ بود.

ملی‌گرایان مسیحی آمریکا با درک این برنامه، تلاش کردند جلوی موفقیت این طرح را بگیرند؛ و روی کار آوردن ترامپ، به عنوان فرد استخدام شده توسط آنها، به همین علت بود. حالا بسیاری از این تکنولوژی‌های محرمانه در دست چین قرار دارد، و چین از آن‌ها برای توسعه توان نظامی و ارسال ناوگانی از سفینه‌های فضایی به فضا استفاده کرده است.

هرچند هدف گلوبالیست‌ها از دادن این تکنولوژی‌ها به دیگر کشورها برای زمینه‌سازی نابودی بشریت بود، روند حوادث به سمتی می‌رود که جنگ جهانی رخ ندهد؛ این تکنولوژی‌ها در دست بازیگران متعددی در دنیا باشد؛ و دلیلی برای محرمانه نگه داشتن آن‌ها وجود نداشته باشد. وقتی هر یک از قدرتهای جهان نگران این باشند که رقیبشان زودتر از آن‌ها بتواند این تکنولوژی‌ها را به نام خود ثبت کرده، و از آن استفاده تجاری کند، کفه ترازو برخواهد گشت؛ و سیلی از تکنولوژی‌های محرمانه در دسترس مردم عالم قرار خواهد گرفت. این تحول به‌ قدری شگرف است که تمدن کنونی، بر اساس سوخت فسیلی، را پایان داده، و انقلاب تکنولوژیکی را باعث خواهد شد که مرحله جدیدی از تمدن را کلید خواهد زد.

مطلب فوق فقط یک ادعا نیست؛ و وزیر نیروی هوایی آمریکا، اخیراً بر لزوم خارج شدن بخش مهمی از تکنولوژی‌های محرمانه، به دلایل فوق، تأکید کرده است.[2]

ملی‌گرایان از چند سال پیش قصد استفاده از این تکنولوژی‌های محرمانه را داشتند؛ اما در قدم اول باید گلوبالیستهای داخلی خود را قلع و قمع کرده، و وابستگان آن‌ها را از مراکز نظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی جمع میکردند. با پیشرفت برنامه‌های آن‌ها و خلع سلاح شدن Deep State، امید است که دستگیری و نابودی این عوامل شیطانی هرچه زودتر انجام شود. به همین دلیل باید انتظار داشت که در سال ۲۰۲۰ اخبار زیادی در این رابطه منتشر شود. احتمالاً این سال در تاریخ به عنوان سال خارج شدن بسیاری از تکنولوژی‌ها، از رده‌بندی محرمانه، و قرار گرفتن آن در دست عموم، ثبت خواهد شد.

سابقه تکنولوژی‌های محرمانه

در ۲۰۰ سال اخیر، هر زمانی که یک تکنولوژی انقلابی، یا بقول معروف Disruptive، ابداع و یا کشف میشد، به این دلیل که راههای سلطه سلطه‌گران را محدود میکرد، سریعاً از دسترس عموم خارج شده، و در رده‌بندی محرمانه قرار میگرفت. مخترعین و مبتکرین بسیاری را در قرن گذشته میلادی میتوان نام برد که به همین دلیل سر به نیست شدند.

به عنوان نمونه حدود ۱۵۰ سال پیش فردی به نام John Ernst Worrell Keely ادعا میکرد که با کمک امواج صوتی روشی برای تأثیر بر جاذبه یافته، و سفینه‌ای ساخته که پرواز میکند. اما کشفیات او به سرعت جمع‌آوری شد، و خود این فرد نیز تحقیر و تمسخر شد، تا موضوع از ذهن مردم پاک شود. در اوائل قرن گذشته نیز کشفیات زیادی به تسلا نسبت داده شد، که هیچکدام آن‌ها در دسترس عموم قرار نگرفت.

از زمان جنگ جهانی دوم مطالبی درباره برنامه مخفی فضایی آلمان نازی پخش شده بود. ظاهراً تلاش متفقین در جنگ این بود که قبل از اینکه آلمان بتواند تکنولوژی‌های جدید را به بهره‌برداری نظامی برساند، جنگ را به پایان رسانده، و این تکنولوژی‌ها را تصاحب کنند.

از آن پس نیز ارتش آمریکا سرمایه سنگینی را خرج توسعه تکنولوژی‌های محرمانه، و همچنین ساخت پایگاه‌های زیرزمینی DUMB خود کرد؛ که در مجموع محل مصرف ۲۱ هزار میلیارد دلار از بودجه خود را، به علت فوق‌محرمانه بودن پروژه‌ها، نمیتواند اعلام کند.[3]

تا بحال چه بخشی از این تکنولوژی‌ها به اطلاع عموم رسیده است؟

در سال ۲۰۱۹ بعضی از این تکنولوژی‌های محرمانه به اطلاع عموم رسیده‌اند. به عنوان نمونه اوائل امسال نیروی دریایی آمریکا تقاضای ثبت Patent یک رآکتور Fusion کرد.[4,5] ادعای Patent این است که دستگاهی در سایز مکعبی چند فوتی، میتواند بین هزار تا یک میلیون مگاوات انرژی در ساعت، از طریق جوش هسته‌ای، تولید کند. برای مقایسه کل مصرف برق ایران ۴۸ هزار مگاوات در ساعت است.

اختراع بسیار مهم دیگر ابررسانایی است که در درجه حرارت عادی محیط چنین خاصیتی را از خود نشان میدهد.[6] تا کنون جوامع علمی فقط به موادی دسترسی داشتند که در درجه حرارت‌های خیلی پایین خاصیت ابررسانایی داشتند.

اختراع دیگری که نیروی دریایی ثبت کرده، وسیله‌ای است که میتواند اینرسی جنبشی سفینه را کم کرده، و به آن امکان تغییر مسیر سریع در سرعت‌های خیلی بالا را بدهد.[7] شرح ارائه شده برای Patent خبر از وجود تکنولوژی ضدجاذبه میدهد. قبلاً در مقاله‌ای درباره این موضوع مطالبی را عرض کرده بودم.[8] Patent مذکور ادعا میکند که این اختراع تولید سفینه‌هایی را مقدور کرده، که بتوانند هم در هوا، و هم در زیر آب و هم در خارج از جو، پرواز کنند. این سفینه‌ها در زیر آب خود را در لایه‌ای از پلاسما می‌پوشانند تا سرعت خیلی بالا عملی باشد. چنین سفینه‌هایی به Hybrid Aerospace/Undersea Craft (HAUC) معروف هستند.

در ۲ آگوست امسال مدیر تکنولوژی نیروی دریایی، دکتر James Sheehy، خبر داد که Patent های مذکور فقط یک کار مفهومی در آزمایشگاه نیستند، و کارآیی خود را در سفینه‌هایی که بر اساس این تکنولوژی ساخته شده‌اند، نشان داده‌اند.[9]

در فیلم Sky Captain and the World of Tomorrow محصول 2004 ایده چنین هواپیما/زیردریایی به تصویر کشیده شده است.

نکته عجیب هر سه Patent این است که نیروی دریایی مخترع آن را Salvatore Cezar Pais معرفی کرده است. این نام (که پایِس خوانده میشود) به زیان اسپانیایی به معنی «منجی ملت» است؛ و به نظر یک نام مستعار می‌آید. اختراعات زیادی به این فرد نسبت داده شده، در حالی که تنها یک عکس از او وجود دارد که معلوم نیست واقعی باشد.

آنچه در ویکی‌پدیا درباره این فرد نوشته، به نظر ساختگی می‌آید.[10] چون ادعا شده که اختراعاتی که به نام این فرد برای آن تقاضای Patent شده، مربوط به دهه‌های اخیر هستند؛ در حالی که باید قدیمی‌تر، و مربوط به بعد از جنگ جهانی دوم باشند.

اگر درباره UFO ها تحقیق کرده باشید، میدانید که از قدیم خلبانان درباره اشیاء پرنده‌ای که میتوانند خیلی سریع پرواز کنند و چرخش‌های با زوایای تند داشته باشند، زیاد گزارش کرده‌اند. بعضی از آن چیزهایی که به نام UFOشناخته میشوند، درواقع سفینه‌های ساخته بشر بوده، که محرمانه نگه داشته شده بودند؛ و به تکنولوژی‌های ادعایی Patent های مذکور نیاز داشتند.

اگر وجود چنین فردی واقعی باشد، احتمالاً در آینده کتابهای تاریخ این فرد را بزرگترین مخترع تاریخ بشر ثبت خواهند کرد.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که در مجموع تئوری‌های فیزیک، و دیگر علوم تدریس شده در مراکز علمی به نحوی تدوین شده، که ذهن مردم به سمت خلاقیت و کشفی خارج از چارچوب تعیین شده، نرود. یکی از دلایل موفقیت محققین آزمایشگاه‌های نظامی در ابداع و اختراع، دستیابی آن‌ها به سابقه تکنولوژی‌های محرمانه، و علوم و تحقیقات واقعی، است. با علومی که در دانشگاهها تدریس میشوند، نمیتوان چنین ابداعاتی کرد.

علت ثبت Patent این تکنولوژی‌ها چیست؟

از آن جهت که اکنون این تکنولوژی‌ها در دست چندین قدرت جهانی قرار دارد، دلیلی برای محرمانه نگه داشتن بیشتر آن‌ها وجود ندارد؛ و بزودی استفاده‌های تجاری از این تکنولوژی‌ها شروع خواهد شد.

همانطور که لینک [11] توضیح داده، اخیراً چین نیز به بعضی از این تکنولوژی‌ها دست پیدا کرده، و اگر چین آنرا به نام خود ثبت کند، میتواند برای استفاده تجاری از آن، طلب حق امتیاز کند. پیش‌دستی نیروی دریایی آمریکا برای این است که در آینده مجبور به پرداخت حق امتیاز به چین نشوند.

چه تغییرات تکنولوژیک را می‌شود انتظار داشت؟

در قدم اول کل تکنولوژی فرستادن ماهواره به فضا، و هواپیماهای جت کنونی منقرض خواهند شد. زمانی که هواپیمای مسافربری با سوخت ارزان بشود ساخت، که با سرعت دهها ماخ بتواند در یک ساعت از یک طرف زمین به طرف دیگر برود، نگه داشتن تکنولوژی جتهای موجود بی‌معنی میشود. حتی شاید روزی را شاهد باشیم که هرکس در گاراژ خانه خود ماشین Hover Car داشته باشد، که با آن بتواند در چند دقیقه از یک طرف قاره به طرف دیگر آن برود.

مجموع این تکنولوژی‌های جدید چنان نیاز بشر به سوختهای فسیلی را محدود خواهند کرد، که هیچ‌گاه طرفداران فرضیه تخیلی گرمایش زمین، و توافق پاریس، نتوانند حتی در خیال خود نیز چنین چیزی را تصور کنند.

به علاوه با کمک تکنولوژی ضدجاذبه می‌شود ماهواره را در یک نقطه در فضا ثابت نگه داشت و احتیاجی به ارسال آن با ماهواره‌بر به مدار زمین نباشد. همین مطلب امکانات ارتباطی را به مراتب بهبود خواهد داد.

[1] How & Why Big Oil Conquered The World https://www.corbettreport.com/bigoil/

[2] Barrett, Rogers consider declassifying secretive space programs https://www.defensenews.com/smr/reagan-defense-forum/2019/12/08/barrett-rogers-plan-to-declassify-black-space-programs/

[3] DOD and HUD $21 Trillion Missing Money: Report & Supporting Documentation https://missingmoney.solari.com/dod-and-hud-missing-money-supporting-documentation/

[4] The Navy's Patent for a Compact Nuclear Fusion Reactor Is Wild https://www.popularmechanics.com/science/energy/a29427713/navy-compact-fusion-reactor/

[5] Scientist Behind The Navy's "UFO Patents" Has Now Filed One For A Compact Fusion Reactor https://www.thedrive.com/the-war-zone/30256

[6] Room Temperature Superconducting System for use on a Hybrid Aerospace-Undersea Craft https://arc.aiaa.org/doi/abs/10.2514/6.2019-0869

[7] Craft using an inertial mass reduction device https://patents.google.com/patent/US10144532B2/en

[8] درباره عنصر ۱۱۵ https://shakeri.net/4365

[9] Navy's Advanced Aerospace Tech Boss Claims Key 'UFO' Patent Is Operable https://www.thedrive.com/the-war-zone/29232

[10] Salvatore Pais https://en.wikipedia.org/wiki/Salvatore_Pais

[11] Docs Show Navy Got 'UFO' Patent Granted By Warning Of Similar Chinese Tech Advances https://www.thedrive.com/the-war-zone/28729