باسمه تعالی

زمانی که قصد کردم درباره اطلاعات موجود بعضی از این تکنولوژی‌ها بنویسم، یافتم که جمع کردن همه مطالب در یک مقاله آسان نیست. لذا تصمیم گرفتم که در این مقاله درباره منشاء تکنولوژی‌های باستانی بنویسم، تا در مقالات بعدی درباره خود آن‌ها بتوانم موضوع را روشن‌تر بیان کنم.

بطور خلاصه علوم و ابزارهایی از گذشته‌های خیلی دور باقی مانده، و هر کشوری که به آن‌ها دست پیدا کند، درباره منشاء آن‌ها شروع به پخش اطلاعات غلط میکند تا بقیه را گمراه کند. از آن جهت که قدرتهای متعدد جهانی به بعضی از این تکنولوژی‌ها دست پیدا کرده‌اند، بخشی از این اطلاعات به تدریج در آینده نزدیک از رده‌بندی محرمانه درخواهد آمد، و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. لذا انتظار می‌رود که این اطلاعات جدید به درک روشن‌تری درباره تاریخ واقعی بشر منجر شود.

زمانی که موضوعات جدید و محیرالعقول زیادی منتشر شود، طبعا افرادی پیدا خواهند شد که سعی کنند به اصطلاح از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با پخش شبه‌اطلاعات و روایتهای ساختگی، فرقه‌سازی کنند. شخصاً احساس میکنم که زمان اطلاع‌رسانی در این زمینه، و آمادگی روانی برای برخورد با موج سهمگینی از اطلاعات جدید، فرا رسیده است.

البته قبل از شروع به بحث باید یادآور شوم که هنوز نمیشود درباره اینکه این تکنولوژی‌ها از کجا آمده، اظهار نظر نهایی کرد؛ و فقط احتمالاتی که دراین باره شنیده‌ام، را میتوانم نقل کنم.

تصور رایج این است که دستاوردهای تکنولوژیک موجود، حاصل تلاش بشر معاصر است. در حالی که بسیاری از آنها چیزهایی است که در کندوکاو در آثار بجامانده از تمدن‌های دوره‌های قبل بدست آمده‌اند. چند سال پیش در مقاله‌ای توضیح داده‌ام که حتی واحدهای اندازه‌گیری موجود، که فرض می‌شود چند صد سال بیشتر عمر ندارند، در تمدن‌های هزاران سال پیش هم شناخته شده بودند.[1]

در مقاله‌ای با عنوان «درباره پایگاه‌های زیرزمینی سراسر دنیا» توضیح داده‌ام که جمع‌بندی محققین قرن گذشته میلادی این بود که تقریباً هر ۱۲ هزار سال یکبار، زمین حادثه طبیعی عظیمی، مانند توفان نوح و یا توفان آتش، را تجربه کرده؛ و بخش عمده جمعیت از بین رفته، و دوره تمدن دیگری شروع میشود.[2] حتی بعضی‌ها ادعا میکنند که همه این پایگاه‌های زیرزمینی و راه‌های ارتباطی بین آن‌ها، ساخته بشر معاصر نیست؛ و بعضی از آن‌ها در دوره‌های تمدنی قبل ساخته شده‌اند. مثلاً ادعا می‌شود که تونل‌های ارتباطی بین قاره‌ای از زیر اقیانوس یافت شده، که هنوز قابل استفاده‌ هستند.

کشمکش قدرتهای جهانی برای تصاحب این میراث

این تصور که بشر معاصر به جایی رسیده که برای دستیابی به علم و تکنولوژی به تمدنهای گذشته احتیاج ندارد، گمراه‌کننده، و خیلی دور از واقعیت است. بخش عمده کشمکش قدرتهای جهانی معاصر بر سر همین میراث بجامانده از تمدن‌های گذشته است.

در بین مورخین افرادی را میتوانید بیابید که معتقدند که هدف حمله کشورهای غربی به امپراطوری عثمانی، و تصرف خاورمیانه در جنگ اول جهانی، و کل اختلاف آلمان نازی با متفقین در جنگ دوم جهانی، تسلط بر میراث باستانی و دانش بدست آمده از آن بوده است.

تنازع بر سر این میراث بقدری سنگین بود که این موضوع سوژه بسیاری از فیلمهای هالیوودی شد. مثلاً در همه فیلمهای «ایندیانا جونز» رقابت ماموران آلمان نازی با آمریکایی‌ها بر سر این میراث باستانی را میتوانید مشاهده کنید.

رقابت اصلی هنوز در خاورمیانه است

پرتال یا StarGate یا WormHole در‌واقع وسیله‌ای است که بوسیله آن می‌شود از یک نقطه در مکان، و یا زمان، به نقطه دیگری جهش کرد. قبلا شاهد بودم که در بین نوشته‌های فارسی نمونه چنین ابزاری، که در افغانستان مخفی شده، عالم‌المسط نامیده شده است.

ظاهراً دلیل حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ این بود که سازمان‌های اطلاعاتی غربی خبردار شدند که صدام StarGate های باستانی در زیر زیگورات اور نزدیک ناصریه، و یا یک StarGate دیگر در نزدیک فرات، را یافته و به احتمال قوی میتواند آن را راه‌اندازی مجدد کند. به همین دلیل آمریکا در زمان ریاست‌جمهوری جرج بوش، تبلیغ روی سلاح‌های کشتار جمعی عراق را شروع کرده، آن را بهانه حمله به این کشور کرد. زیگورات اور نیز ۶ سال پس از اشغال عراق به دولت این کشور تحویل داده شد.

ترامپ در زمان تبلیغات ریاست‌جمهوری خود و پس از شروع به کار، حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه را غیر قابل توجیه خواند و ادعا کرد که «۷ هزار میلیارد دلار برای این کمپین نظامی هزینه شد و آمریکا هیچ سودی از آن نبرد. حداقل آمریکا باید نفت عراق را برای جبران هزینه‌های خود تصاحب میکرد، که این کار را هم نکرد».

این صحبت ترامپ در ایران بازتاب زیادی داشت، و بعضی از اهل سیاست نیز این حرف را به عنوان نشانه شکست آمریکا در منطقه ، و حماقت سردمداران آنها، معرفی کردند. حتی آقای حسن عباسی این برآورد هزینه را مبنای محاسبه هزینه حمله به ایران قرار داد، و به این نتیجه رسید که حمله نظامی به ایران برای آمریکا ۵۲ تا ۷۰ هزار میلیارد دلار هزینه، در طی ۶ ماه، خواهد داشت، و به همین دلیل عملی نیست.

در حالی که واضحاً مشخص است که آمریکا باید دلایل موجهی برای حمله به عراق، و ادامه این حضور نظامی، داشته باشد؛ چون هزینه‌ای که آمریکا برای اشغال عراق و حضور نظامی در این کشور کرد، برابر درآمد نفتی کل کشورهای خاورمیانه در آن سالها بود. اگر این حضور هیچ فایده‌ای برای آمریکا نداشت، ادامه حضور، به بهانه مبارزه با تروریسم و داعش، قابل توجیه نبود.

بنابراین باید دنبال دلیل دیگری برای این حضور آمریکا در منطقه، به غیر از دلایل بیان شده، گشت.

هرچند پروژه راه‌اندازی جنگ داخلی ۳۰ ساله در دنیای اسلام، پروژه‌ای گلوبالیستی و واقعی بود، اما هدف اول نبود. هدف اول آمریکا دستیابی به آثار باستانی تمدن‌های پیشرفته قدیمی در این منطقه بود، و شواهدی حاکی از این است که به بعضی از آن‌ها دست پیدا کرده‌اند.[5] آمریکا در زیگورات اور دنبال سلاح کشتار جمعی نبود و دلیلی برای عدم تحویل ۶ ساله آن به دولت عراق،‌ بجز در اختیار داشتن StarGate آن نمیتوان یافت.

البته احتمال اینکه بعضی از این اکتشافات دست ایران افتاده باشد، نیز وجود دارد. آقای خامنه‌ای حضور منطقه‌ای ایران را از «واجب‌ترین واجبات کشور» هم لازم‌تر معرفی کرد. احتمالاً یکی از دلایل ناگفته این امر، رقابت ایران با قدرتهای دیگر بر سر همین میراث باستانی است.

ترامپ در سالهای اخیر بارها حضور آمریکا در خاورمیانه را غیر قابل توجیه خوانده بود. شخصاً احتمال میدهم که قبلاً او از علت اصلی حضور نیروهای آمریکایی در خاورمیانه خبر نداشت؛ چون رؤسای جمهور آمریکا باید حداقل 2.5 سال در شغل خود بمانند، تا رتبه امنیتی لازم برای مطلع شدن از کلیّت پروژه‌های محرمانه را کسب کنند. البته شاید هیچ‌گاه از جزئیات این پروژه‌ها اطلاع کامل پیدا نکنند.

اخیراً ترامپ بار دیگر سعی کرد که نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج کند؛ اما در نهایت مجبور شد که بگوید نیروهای آمریکایی برای تصرف و حفظ چاه‌های نفتی باقی خواهند ماند، و با درآمد حاصل از فروش نفت این چاهها هر کاری که بخواهند میکنند. تأثیر این حرف در داخل آمریکا این بود که چنین تبلیغ کنند که حضور نظامی در سوریه برای کسب منافع ملموس است. اما اثری که این بیان در خاورمیانه گذاشت، این بود که همه حواسها را توانست از مطلب مهمتری پرت کند. بسیاری از اهل سیاست در ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه شروع به تبلیغ درباره «بیرون زدن دم خروس ترامپ» و تلاش آمریکا برای تصاحب و غارت منابع نفتی منطقه، کردند.

در حالی که کل درآمد چاه‌های نفتی سوریه ۴۵ میلیون دلار در ماه است، و هزینه حضور نظامی سربازان آمریکا در شرق رود فرات در سوریه خیلی بیشتر از این مبلغ است. بنابراین تصرف این چاهها نمیتواند دلیل واقعی این حضور نظامی باشد. این نیروها باید برای پیدا کردن و یا حفظ چیزی بسیار باارزش‌تر از این در آنجا باشند.

رادارهای نقشه برداری ۳ بعدی از زیر زمین

چند دهه است که تکنولوژی رادارهای نقشه برداری ۳ بعدی از زیر زمین ، موسوم به Ground Penetrating Radar، توسعه یافته است. این رادارها را میتوان در مدار زمین مستقر کرد و یا هواپیمایی ساخت که این رادار را حمل کند. اولین بار که این خبر را شنیدم، مربوط به ارسال چنین راداری به مدار زمین، با شاتل کلمبیا در دهه ۸۰ میلادی، بود. ادعا می‌شود که رادارهای کنونی خیلی پیشرفته‌تر هستند و عمق بیشتری را میتوانند نقشه برداری کنند. با کمک این رادارها محل شهرهای تمدن‌های قدیمی، حتی در زیر یخهای ضخیم قطبی را می‌شود یافت.

احتمال دارد که پیشرفت این رادارها باعث شده که بعضی کشورها به اطلاعاتی درباره محل تمدنهای قدیمی رسیده، و این اطلاعات را از بقیه مخفی نگه داشته باشند، تا بتوانند خودشان به آن دست بیابند.

تمدن‌های باستانی در دیگر مناطق دنیا

اخیراً که بحث تصاحب گرینلند توسط آمریکا مطرح شد، علت اصلی این کار آمریکا را تسلط بر آثار بجامانده از تمدن ثولی در این سرزمین دانستند.[3] البته هنوز درباره اینکه زیر یخهای سرزمین گرینلند چه چیزی یافته‌اند، اطلاعاتی پخش نشده است. اما تسلط بر منابع نفتی و یا معادن عناصر کمیاب این سرزمین نمیتواند دلیل موجهی برای این کار متهوّرانه باشد.

قطب جنوب نیز زمانی مهد تمدن بزرگی بوده،‌که احتمالاً با تغییر محور چرخش زمین، این سرزمین در ناحیه قطبی قرار گرفته و از یخ پوشیده شده است. رقابت عمده قدرتهای بزرگ دنیا، کشف و دستیابی این آثار تمدن قدیمی، و بهره‌برداری از تکنولوژی‌های آن‌ها است. بعضی از نظریه‌پردازان چنین حدس زده بودند که شاید تمدن آتلانتیس، که در توفان نوح از بین رفت، در قطب جنوب بوده است. اما شاید تمدن‌های باستانی مستقر در این سرزمین، مربوط به چند ده هزار سال قبل از آن باشد. تمدن‌های قبل از توفان نوح به Antediluvian معروف هستند؛ و اگر مایل به تحقیق در این زمینه هستید، میتوانید درباره این عبارت جستجو کنید.

پایگاه‌های موجود در قطب جنوب، و بعضی از این آثار باستانی، بعضاً زیر حدود ۲ تا ۳ کیلومتر یخ قرار دارند، و از طریق تونلهایی که فقط با زیردریایی قابل دسترسی هستند، به آن‌ها رفت‌وآمد میشود.

اطلاعات یا شبه اطلاعات درباره منشاء تکنولوژی‌های باستانی

یکی از مسائلی که درباره با این آثار تکنولوژی‌های باستانی وجود دارد، این است که هر کسی که چیزی از آن بدست‌اورد، شروع به پخش شبه‌اطلاعات برای گمراه کردن بقیه و پرت کردن حواس مردم، میکند. به همین دلیل درباره آنچه در خاورمیانه یا قطب جنوب میگذرد، روایتهای بسیار متنوع و بعضاً غیر قابل باور نیز شنیده میشوند.

روایت اول

یک روایت این است که سیاره‌ای در منظومه شمسی است که فاصله دو کانون مدار بیضوی آن خیلی زیاد است؛ و به همین دلیل در هر بار گردش ۳۵۰۰ ساله دور خورشید، یکبار به خورشید نزدیک شده و بعد خیلی دور میشود. این سیاره با نامهایی مانند Nibiru معروف است. بعضی‌ها ادعا میکنند که ساکنان این سیاره، که به Anunnaki معروف هستند، روی زمین رفت‌وآمد داشتند، و ارتباط آن‌ها با تمدن سومری قدیم زیاد بوده است. به همین دلیل پرتال‌های بین سیاره‌ای خود را در عراق و ایران و حتی افعانستان ساخته‌اند.

در بین کتیبه‌های بجا مانده از تمدن سومری، و همچنین آثار تاریخی آنها، اطلاعات و ابزارهای تکنولوژیک زیادی باقی‌مانده است.

روایت دوم

طرفداران این روایت معتقدند که موجودات فضایی را می‌شود به دو دسته کلی تقسیم کرد: دسته اول که دشمن بشر هستند؛ و دسته دوم که مایل به همزیستی مسالمت‌آمیز با بشر هستند و یا حتی به بشر در جنگ با دسته اول کمک میکنند.

در پایگاه‌های قطب جنوب نژادی از موجودات فضایی زندگی میکنند، و بین آن‌ها و اتحادیه انسان‌ها تفاهم‌نامه عدم تعرض امضاء شده است. تبادلات علمی و فنی نیز بین انسان‌ها و این موجودات نیز برقرار است. مطلب برای مطالعه در مورد شکل و تمدن این موجودات بقدری زیاد است که میتوانید سالها وقت روی آن صرف کنید.

ماه گذشته به مطلبی برخورد کردم که از دستور پوتین برای بمباران مقر Anunnaki در سوریه خبرمیداد. ادعا می‌شود که این موجودات هنوز از طریق StarGate های باستانی در سوریه به زمین رفت‌وآمد دارند.[7,8]

این روایت بیشتر به شبه‌اطلاعات شبیه است و احتمالاً برای پرت کردن حواس مردم از واقعیت پخش شده است.

روایت سوم

میلیونها سال پیش، که قطب جنوب عاری از یخ بود، در این سرزمین موجوداتی به مراتب باهوش‌تر از بشر معاصر زندگی میکردند، و تمدن آن‌ها بقدری پیشرفته بود، که درک آن برای ما عملی نیست. گزارشگری به نام خانم Linda Moulton Howe ادعا میکند که با دو نفر از نیروهای نظامی آمریکا، که به این آثار تمدن سفر کرده‌اند، مصاحبه کرده است. به ادعای ایشان، آن‌ها در مصاحبه گفته‌اند که ساختمانهای آن‌ها بقدری بزرگ بود که سالن‌هایی مسقف به بزرگی ۴ هکتار در آن می‌شود یافت. این ساختمانها بقدری محکم است که توانسته وزن برف به ارتفاع ۳ کیلومتر را برای هزاران سال تحمل کند. دیوارهای این سالنها از جنسی است که با حرکت آدم درون سالن، از دیوارهای مجاورش نور پخش شده و محدوده نزدیک به او روشن میشود. آن‌ها ادعا کرده‌اند که کار مطالعه درباره بقیه تکنولوژی‌های یافت‌شده ادامه دارد.[4]

شخصاً احتمال میدهم که مطالب گفته شده به این گزارشگر، بخشی از کمپین پخش شبه‌اطلاعات برای گمراه کردن مردم باشد. هرچند وجود تمدنهای باستانی در میلیونها سال پیش روی زمین، کاملا محتمل است، احتمال اینکه آثار آن‌ها در این حد سالم بجا مانده باشد، زیاد نیست. به علاوه این خانم گزارشگر جزء گروه تحقیقاتی راکفلر برای تحقیق در زمینه موجودات فرازمینی نیز بود.[6] همین مطلب نشان از این دارد که انتظار اطلاعات واقعی از او نباید داشت؛ چون هدف این گروه‌ به اصطلاح تحقیقاتی پخش شبه‌اطلاعات و پوشاندن واقعیت است.

روایت چهارم

قبل از توفان نوح، و یا حوادث طبیعی عظیم در ۲۴ یا ۳۶ یا ۵۰ هزار سال پیش، و یا قبل‌تر از آن، سرزمینی که الان در قطب جنوب قرار دارد، به محور استوای زمین نزدیک بود، و تمدنی از بشر در آن زندگی میکردند که از تمدن کنونی خیلی پیشرفته‌تر بود. سرزمین گرینلند نیز جزء مناطق سرسبز جهان بود، و زیر یخهای این سرزمین شهرهای بزرگ و پیشرفته باستانی، سالم باقی مانده‌اند. دلیل اصلی تلاش برای تصاحب این سرزمینها این است که هر کشوری که بتواند قبل از بقیه به تکنولوژی‌های باستانی دست پیدا کرده، و آنها را مهندسی معکوس کند، میتواند بطور جهشی از بقیه قدرتها جلو بیافتد.

روایت پنجم

بعضی از نظریه‌پردازان ادعا کرده‌اند که بشر آینده خواهد توانست به زمان گذشته سفر کند؛ و بعضی از آثار تکنولوژیک بجامانده در خاورمیانه، در‌واقع چیزهایی است که آیندگان برای انسانهای قبل از خود فرستاده‌اند، تا به آن‌ها در اعتلای تمدن‌شان کمک کنند.

طرفداران این نظریه معتقدند بعضی از تکنولوژی‌های یافت شده باستانی، در‌واقع تکامل یافته تکنولوژی‌های موجود هستند، که یکباره به هزاران سال قبل منتقل شده‌اند. جایی که آثار باستانی دیگر نشان از این دارد که مردم آن دوره بدوی بوده‌اند، پیدا شدن یک شیء با تکنولوژی خیلی پیشرفته، که هیچ سنخیتی با بقیه آثار ندارد، میتواند یک انتقال در زمان را نشان دهد.

[1] منشاء واحدهای اندازه گیری فوت و مایل چیست؟ https://shakeri.net/1717

[2] درباره پایگاه‌های زیرزمینی سراسر دنیا https://shakeri.net/5042

[3] آیا گرینلند ایالت ۵۱ آمریکا میشود؟ https://shakeri.net/4897

[4] Linda Moulton Howe 34 Million Year Old Structure Discovered Antarctica https://www.youtube.com/watch?v=KSIr94iiLRA

[5] Storm Iraq’s Stargate? It May Have Already Been Done https://mysteriousuniverse.org/2019/08/storm-iraqs-stargate-it-may-have-already-been-done/

[6] The Rockefeller Initiative 1993-1996 https://www.paradigmresearchgroup.org/Rockefeller_Initiative_Documents.htm

[7] Russia Pounds ANUNNAKI Encampment https://www.soulask.com/russia-pounds-anunnaki-encampment-2018-2019/

[8] U.S. Forces Flee Anunnaki In Syria https://www.twistedtruth.net/featured/u-s-forces-flee-anunnaki-in-syria/