باسمه تعالی

زمانی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، بحث درباره صدور انقلاب و برافراشتن پرچم اسلام بر فراز قله‌های تمدن عالم، زیاد بود. صدور انقلاب واقعاً رخ داد؛ و با مقاومت اسلامی در افغانستان در برابر تهاجم شوروی، در ۱۲ سال جمهوری شوروی سوسیالیستی فروپاشید؛ و به تدریج روسیه تبدیل به کشوری مسیحی ارتدکس شد. حالا کار روسیه به جایی رسیده که رئیس‌جمهور پوتین، بچه‌های این کشور را به خواندن قرآن و انجیل توصیه میکند، و در سخنرانی‌های خود از آیه‌های قرآن نیز یاد میکند.

انقلاب اسلامی به خیلی کشورهای دیگر، از جمله آمریکا، صادر شد. مردم این کشور، که ادامه سلطه شیطان‌پرستها بر کشور خود را عامل نابودی خود می‌بینند، گرایش آن‌ها به مذهب روز به روز بیشتر میشود. یکی از عوامل محرکه قیام مسیحیون در این کشور این است که دریافته‌اند که اگر عقب بمانند، اسلام بزودی از آن‌ها پیش خواهد افتاد.

چند روز پیش وزارت آموزش آمریکا به دو دانشگاه DUKE و UNC اخطار کرد که اگر در برنامه آموزش‌های خود تجدیدنظر نکنند، بودجه کمکی دولتی را از دست خواهند داد. ادعای دولت این است که بعضی رشته‌ها به‌قدری نسبت به اسلام جانب‌دارانه است، که هیچ فرصتی برای معرفی مسیحیت به دانشجویان باقی نمی‌گذارد.[1] یعنی نه تنها اولیاء کلیسا، بلکه حتی دولت آمریکا، برای دادن فرصت مساوی به مسیحیت در دانشگاه، و جلوگیری از عقب رانده شدن آن توسط اسلام، وارد گود شده‌اند.

اگر ۴۰ سال پیش به کسانی که دم از صدور انقلاب میزدند، همین چند پاراگراف فوق را از آینده خبر میدادند، باور آن برایشان ساده نبود.

برنامه گلوبالیست‌ها برای فروپاشی آمریکا

از زمان روی کار آمدن اوباما، برنامه ۱۶ ساله گلوبالیست‌ها برای فروپاشی آمریکا، و انتقال مقرشان به چین، شروع شد. در پست‌های متعدد، مانند 570 و 2640، QAnon درباره این برنامه شرح داده است.[2]

یکی از سندهایی که اخیراً از طبقه‌بندی محرمانه خارج شد، نشان میدهد که هیلاری کلینتون خودش، در زمان تصدی وزارت خارجه، ایمیلهای محرمانه را به چین میفرستاده است.[3] بخش عمده‌ای از تکنولوژی‌های محرمانه امریکا، از جمله کل طراحی F-22 و F-35 در آن زمان به چین تحویل داده شد. موارد زیادی از این قبیل را میتوان نام برد که تحویل «نرم‌افزار مدیریت نیروهای صحنه نبرد در اتاق جنگ» به چین، فقط یکی از صدها نمونه‌ است.[4]

در دوران ریاست‌جمهور بیل کلینتون، بندر Long Beach در کالیفرنیا، به بهانه مدیریت متمرکز واردات از چین، به این کشور واگذار شد. چین هم شروع به انبار کردن سلاح و مهمات برای کمک به استقلال کالیفرنیا، و حتی برای زمان حمله مستقیم زمینی به آمریکا، کرد. چین در خاک مکزیک، در مجاورت مرز آمریکا، نیز بندر دیگری تاسیس کرد؛ و در شرق آمریکا در باهاما، در ۵۰ مایلی فلوریدا، یک بندر تجاری دیگر داشت، که عملاً برای نگهداری زیردریایی‌های خود از آن استفاده میکرد. در جریان توفان اخیر دوریان، و جنگی که برای استفاده نظامی از آن بین چین و آمریکا درگرفت، اطلاعات این پایگاه فاش شد.[5]

برنامه گلوبالیست‌ها برای ایران

ادعای ملی‌گرایان آمریکا،‌از جمله Q این است که بسیاری از تکنولوژی‌های آن‌ها، توسط مدیریت دوران بوش و اوباما به ایران و کره‌شمالی داده شده، تا در نهایت بهانه‌ای برای راه‌اندازی جنگ با آن‌ها، و تکمیل برنامه نظم نوین جهانی، باشد. بخشی از طراحی موشک‌های پیشرفته ایران، و طراحی سلاح‌های هسته‌ای مینیاتوری قابل نصب روی موشک کروز، در‌واقع توسط گلوبالیستها به ایران منتقل شده است.

ملی‌گرایان حتی ادعا میکنند که بخشی از اورانیوم تولیدی شرکت Uranuim One آمریکا، که سهام آن توسط روسیه خریداری شده، به سایتهای هسته‌ای مخفی ایران در سوریه منتقل شده، تا برای توسعه سلاح‌های هسته‌ای بکار گرفته شوند. هدف همه این اقدامات، ایجاد بهانه‌ای برای جنگ و نابودی ایران بود.

برنامه‌ریزی اتفاقات اخیر، مانند هدف قرار دادن پهپاد گلوبال هاوک، و حمله false flag به مراکز نفتی عربستان، در‌واقع توسط گلوبالیستها، و به کمک عوامل داخلی آن‌ها در ایران انجام شده است. گلوبالیستها برای جلوگیری از به ثمر رسیدن توافق بین آمریکا و ایران، و همچنین عدم افشای آنچه که واقعاً در جریان برجام گذشت، سعی دارند هرچه سریع‌تر ایران را وارد جنگی کنند که به نابودی کامل ایران منجر شود.

امید ملی‌گرایان آمریکا به نتیجه دادن مذاکره با آقای خامنه‌ای

از بین مطالبی که در بین ملی‌گرایان رد و بدل می‌شود، یافتم که هنوز به نتیجه دادن مذاکره با آقای خامنه‌ای امیدوار هستند. ظاهراً بعد از اینکه عوامل نفوذی گلوبالیسم در ایران با هدف قرار گرفتن پهپاد گلوبال هاوک قصد راه‌اندازی جنگ را داشتند، عدم هماهنگی رهبری با این کار، و تلاش برای کنترل این عوامل نفوذی، به آن‌ها ابلاغ شده است.

متأسفانه عده‌ای ساده‌لوح در ایران پیدا می‌شوند که هدف قرار گرفتن پهپاد گلوبال هاوک در اولین شلیک، را نشانه نصرت الهی میدانند. در حالی که این به استدراج بیشتر شبیه است. چطور ممکن است کسی آلت دست شیطان گلوبالیست شده، و نصرت الهی نصیبش شود؟

«صدور انقلاب» نباید جای خود را به «تاسیس امپراطوری» بدهد

خط تبلیغی عوامل نفوذی گلوبالیست در ایران این است که مجموع حوادثی که در آمریکا در این مدت رخ داده، نشان میدهد که نباید به صدور انقلاب بسنده کنند؛ بلکه اگر به چین کمک کنند تا بر آمریکا غلبه کرده، و جمعیت موجود این کشور را قتل عام کند، بعد از آن میتوانند سهم بزرگتری از جنازه آمریکا طلب کنند. فرض این عده این است که تاسیس امپراطوری و بسط هژمونی، ارزش این را دارد که به چین کمونیست کمک کنند تا کل جمعیت مسیحی‌های آمریکا را قتل‌عام کند. در حالی که این برآورد، نتیجه طمعی خام و اشتباه محاسبه‌ای بزرگ است.

شخصاً بارها با افرادی روبرو بوده‌ام که بدون شرم ادعا میکنند که «برای آن‌ها فرقی ندارد که چند درصد از مردم آمریکا بیدین و استعمارگر هستند، و یا چقدر از آنها مسیحی‌هایی که پیام انقلاب را گرفته‌اند و میخواهند خود را از سلطه شیطانی گلوبالیستها خلاص کنند. تنها چیزی که برای آن‌ها مهم است، این است که کل آمریکا نابود شود تا ایران بتواند امپراطوری خود را تاسیس کند». متأسفانه این افراد اینقدر غافل هستند که مانند ماکیاولی فکر کرده، اما خود را مذهبی، و حتی حزب‌الهی، فرض میکنند. آن چیزی که اکثر این افراد را جذب کرده، نه شعور مذهبی، بلکه بوی امپراطوری و فتح و ظفر است.

درباره غلط بودن این سیاست به چند روش میتوان بحث کرد.

بحث تاریخی

در قرن گذشته میلادی مردم آمریکا به طمع ابرقدرتی، زیر بار سلطه گلوبالیسم رفتند. سهم مردم از ابرقدرتی این بود که فرزندان آن‌ها برای قربانی شدن بخاطر منافع گلوبالیستها به اقصا نقاط جهان فرستاده شده؛ و از جیب خود همه هزینه‌های جاه‌طلبی‌های آن‌ها را پرداخته، و یا بخاطر آن بدهکار شدند.در نهایت اخیراً تهدید چین، که قابل مقایسه با شرایط جنگ سرد نیست، به لیست مشکلات آن‌ها اضافه شده است.

به فرض که گلوبالیستها موفق شوند آمریکا را دچار فروپاشی کنند، و ایران بتواند در منطقه خاورمیانه امپراطوری خود را تاسیس کرده، و به عنوان اسب محرکه گلوبالیسم در منطقه شود. در این صورت ایران دقیقاً راهی را پیش میگیرد که قبلاً برای ملت آمریکا چیزی جز نکبت و بدبختی و بدهی نداشته است. این راه آزموده شده و عاقبت آن را هم می‌شود در آمریکای کنونی دید.

به علاوه هدف گلوبالیستهای شیطان‌پرست از اول این بوده که با تطمیع، دامی برای ایران پهن کنند و با انداختن ایران در این دام، زمینه نابودی ایران را فراهم کنند.

بحث اخلاقی و دینی

هر کسی در این دنیا سزای اعمال خود را می‌بیند. بسیاری از آنچه که آمریکا در حال حاضر با آن روبرو است، در‌واقع سزای اعمال گذشته آن‌ها است. حجم آتش‌سوزی‌ها، سیلها، گردبادها و توفانها، در آن سرزمین خیلی بیشتر از چیزی است که دیگران تجربه میکنند.

تنها تعداد معدودی از گناهان هستند که شرع اجازه قصاص آن‌ها را میدهد. مثلاً اگر یک نفر چشم دیگری را کور کند، می‌شود او را قصاص کرد. اما گناهان دیگری هستند که شرع اجازه قصاص آن‌ها را نمیدهد، و تنها قاضی توان تعیین محازاتی غیر از قصاص جرم را دارد.

بسیاری از گناهانی که یک قوم مرتکب میشوند، همین حکم را دارند و قابل قصاص نیستند. مثلاً اگر یک قوم آدم‌خوری کردند، نمیشود به عنوان قصاص آن‌ها را خورد. هر کسی که به عنوان قصاص چنین کند، باید انتظار همان عذابی را داشته باشد، که قوم اولی به آن دچار میشود.

شکست ملی‌گرایان مسیحی در آمریکا باعث خواهد شد که این کشور دوباره زیر یوغ گلوبالیسم برود؛ و این دفعه آن‌ها به چیزی کمتر از قتل عام مسیحی‌ها راضی نخواهند شد. اگر این تحول به حمله چین به آن سرزمین منجر شود، میتوان انتظار داشت که کل جمعیت موجود را نابود کرده، با جمعیت خود جایگزین کنند.

قرآن به صراحت بیان کرده که اگر قومی خداپرست بوده، اهل کلیسا و مسجد باشند، خدا به دشمنان آن‌ها اجازه نابودی کامل چنین قومی را نخواهد داد؛ و هر قوم دیگری که چنین اقدامی کند، را گرفتار دشمن خارجی و جنگ خواهد کرد.

وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّـهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَ مَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّـهِ كَثِيرًا (حج ۴۰)

اگر ایران دنبال برقراری اتحاد استراتژیک با شیطان و نوچه‌های گلوبالیست و کمونیست او باشد، تا به نابودی یک قوم مسیحی کمک کرده، و از این طریق فرصتی برای بسط امپراطوری خود پیدا کند، باید انتظار عذاب الهی را داشته باشد. اگر مردم آمریکا قبلا این خطا را کرده‌اند، گناه آنها را نمیشود قصاص کرد؛ بلکه آمریکا سزای گناه خود را خواهد دید، و ایران هم، که دقیقاً همان گناهی را مرتکب شده که آمریکا قبل از او مرتکب شده، همان عذاب را خواهد چشید.

هدف از اول صدور انقلاب بود، و در حال حاضر همه شرایط برای صدور انقلاب و اسلام در‌ آمریکا مهیا است، و هیچ بهانه‌ای برای کمک به نابودی این کشور وجود ندارد.

بحث محاسبات عادی

با محاسبات عادی بسادگی می‌شود غلط بودن برقراری اتحاد استراتژیک با گلوبالیست‌ها و چین کمونیست را نشان داد.

اولاً بخش عمده جهش‌های تکنولوژیک چین در دهه‌های اخیر، بخاطر اسرار محرمانه نظامی است که توسط گلوبالیست‌های آمریکایی به این کشور داده شد. این سلاح‌های جدید چین در صحنه جنگ آزمایش نشده‌، و کارآیی و بلوغ خودشان را نشان نداده‌اند.

دوماً ارتش چین تجربه جنگ بزرگ هوایی و دریایی و لشگرکشی از طریق دریا، و فتح سرزمینی در اندازه آمریکا را ندارد. هرچند چین حدود ۳ میلیون نفر را قبلاً در خاک آمریکای شمالی سازمان‌دهی کرده، این افراد بدون رسیدن ارتش چین و پشتیبانی لجستیک آن‌ها توان تأثیر ندارند.

سوماً چین از نظر ساختار اجتماعی و اقتصادی شکننده‌تر از آمریکا است. این کشور ترکیبی از اقوام بسیار متنوعی است که قرابتی با هم ندارند. در شرایط جنگی و فشار اقتصادی، اداره این کشور ساده نیست.

زمانی که جنگ شروع شود و چین دریابد که توان فتح آمریکا را ندارد، و ضمناً تهدید فروپاشی داخلی و تجزیه این کشور نیز زیاد شود، مجبور هستند به اهداف کوچکتر، مانند فتح منابع نفتی خاورمیانه یا آفریقا، بسنده کنند. هدف اصلی چین از کمک به ایران، برای مقابله با آمریکا، باز کردن جای پایی برای خود در خاورمیانه است.

نقطه قوت چین در جنگ زمینی است، و ارتش پرتعداد این کشور به آن‌ها اجازه آزمون و خطا و کسب تجربه جنگی را خواهد داد. بنابراین خطر اصلی این ارتش متوجه کشورهای آسیایی است و نه آمریکا. چین یک تهدید استراتژیک مهم است، و تلاش برای برقراری اتحاد راهبردی با این کشور، نهایت حماقت یک فرمانده نظامی است.

جمع‌بندی

در بالا توضیح داده‌ام که صدور انقلاب اسلامی به مفهوم فرهنگی تا حد زیادی رخ داده و موفق بوده است. سیاست کمک گرفتن از گلوبالیسم برای بسط هژمونی، در نهایت به استعمار چین و سلطه هرچه بیشتر گلوبالیسم منجر خواهد شد.

آمریکا بیشترین اشتیاق به جایگزینی آل سعود با یک نظام مردمی و اسلامی غیر وهابی را دارد. چون تنها یک نظام اسلامی مردمی توان دفاع از این سرزمین را خواهد داشت؛ در حالیکه در وضعیت کنونی آل سعود یک بار کج برای آمریکا محسوب میشود.

دلیل اصلی حمایت آمریکا از عربستان در دهه‌های گذشته، محدود کردن معامله نفت با دلار بود؛ تا دلار موقعیت ارز جهانی خود را حفظ کند. دوران PetroDollar رو به پایان است، و با پشتوانه داشتن دلار، آمریکا دیگر به معامله نفت با دلار احتیاج ندارد. به علاوه قدرتهای دیگر جهانی مانند چین به منابع نفتی خلیج فارس چشم‌داشت دارند؛ و اگر آل سعود باقی مانده، و آمریکا کلاً از حفاظت آن‌ها دست بردارد، طمع دیگران برای تصرف منابع نفتی این کشور زیاد میشود. آن چیزی که عامل حفظ آل سعود شده، در‌واقع خود ایران است که به چیزی کمتر از سلطه بر این کشور راضی نمیشود.

در طول تاریخ کشورهای زیادی دنبال تاسیس امپراطوری و بسط هژمونی رفته‌اند؛ چون برای تقابل با قدرتهای استعماری دیگر نیاز به اقتدار هست. بنابراین ایران را نمیشود به این خاطر تخطئه کرد. اما نکته در این است که گلوبالیستها از علاقه تاریخی ایرانیها برای بازسازی امپراطوری قدیم خود سوءاستفاده کرده، و دامی برای ایران پهن کرده‌اند.

آن چیزی که ایران را به تقابل با آمریکا تشویق میکند، کمک گلوبالیستها و اتحاد با آن‌ها است. بطور قطع و یقین می‌شود گفت که هیچ نتیجه مثبتی برای ایران در این اتحاد قابل تصور نیست. اگر ایران موفق به اخراج آمریکا از منطقه شود، چین به نحوی شرایط را پیش خواهد برد که جای آمریکا در منطقه را بگیرد، و بر منابع نفتی و نقاط استراتژیک منطقه مسلط شود. اگر هم برنده تنازع آمریکا باشد، که ضرر ایران در این قضیه آشکار است.

بسط هژمونی در چنین شرایطی فقط یک خیال خام است.

[1] Trump Admin Tells UNC, Duke to Revise Islam Program or Lose Taxpayer Funds https://www.breitbart.com/tech/2019/09/20/trump-admin-tells-unc-duke-to-revise-islam-program-or-lose-taxpayer-funds/

[2] https://qanon.pub https://qmap.pub

[3] https://www.grassley.senate.gov/sites/default/files/documents/2019-08-14%20Staff%20memo%20to%20CEG%20RHJ%20-%20ICIG%20Interview%20Summary%20RE%20Clinton%20Server.pdf

[4] Deal Gives China Access To War Room Mapping Software Used By NATO https://www.zerohedge.com/news/2018-11-17/deal-gives-china-access-war-room-mapping-software-used-nato

[5] جنگ توفان Dorian https://shakeri.net/4951

[6] سخنرانی وزیر دفاع چین درباره استراتژی نظامی این کشور https://shakeri.net/4810