باسمه تعالی

ادعای لینک‌های زیر این است که فردی به نام John Moore توانسته متن سخنرانی محرمانه وزیر دفاع چین، ژنرال Wei Fenghe، در حزب کمونیست را به دست آورد. این متن استراتژی نظامی چین در آینده را تشریح میکند. شخصاً وقت ترجمه کامل متن را ندارم و فقط به ذکر نکاتی از آن اکتفا میکنم. همه متن، به غیر از تیترها و جمع‌بندی نهایی، نقل سخنان این وزیر دفاع است:

آیا ارتش چین برای جنگ آماده است؟

ما یک نظرسنجی در بین سربازان انجام دادیم، تا بیابیم چند درصد آن‌ها حاضرند به کودکان، زنان، غیرنظامی‌ها، و اسرای جنگی، تیراندازی کنند. نتیجه نظرسنجی نشان داد که بیش از ۸۰٪ سربازان حاضرند چنین کاری کنند؛ که بیش از انتظار ما بود.

وقتی سرباز حاضر باشد کودک بکشد، چند برابر آن برای کشتن سرباز دشمن آمادگی دارد. این نظرسنجی حزب کمونیست نشان داد که سربازان ما برای فتح سرزمین دشمن آماده هستند و در صورت لزوم توان قتل عام دشمن را دارند.

چین خود را دارای نژاد برتر می‌داند

ما با یک میلیون سال سابقه نژادی، ده هزار سال سابقه تمدن، ۵ هزار سال به عنوان یک کشور، و دو هزار سال به عنوان یک هویت واحد، توان این را داریم که ادعا کنیم که نژاد برتر هستیم. هیتلر هم ادعای نژاد برتر بودن داشت، اما واقعیت این است که این عنوان متعلق به ما است.

آمریکا در اصل هزاران سال پیش، توسط اجداد ما کشف و اشغال شد، اما کریستف کلمب آن را به نام نژاد سفید ثبت کرد. سرزمین آمریکا حق طبیعی ما فرزندان نژاد زردی است که هزاران سال پیش به آنجا مهاجرت کردند.

مدل توسعه چین مدل آلمان نازی است

مدل توسعه آلمان نازی (از نظر ترکیب عملیات روانی و عملیات نظامی) مدل خوبی است. اما اشتباهات و نقطه‌ضعفهای آلمان را نباید تکرار کنیم. اشتباه آلمان در درجه اول این بود که همزمان با چند دشمن درگیر شد. ما فقط آمریکا را هدف می‌گیریم. اشتباه دیگر آلمان این بود که صبر و استقامت لازم برای نیل به هدف را نداشت و زمانی که باید بیرحم باشد و کشتار کند، نرمش از خود نشان میداد. برخلاف آلمان، ما توان دنبال کردن یک کمپین نظامی بسیار طولانی مدت، و صبر و استقامت لازم، را داریم، و در موضع ضرورت از بیرحمی و اعمال خشونت هراسی نداریم.

ضرورت اقدام نظامی چین

منابع طبیعی و دریایی چین نسبت به جمعیت بالای آن، بسیار محدود است. محیط زیست به سرعت در حال آلوده شدن هرچه بیشتر است؛ و آب و خاک ما توان تغذیه این جمعیت را ندارد. شرایط ما در حال حاضر خیلی بدتر از زمانی است که آلمان نازی مجبور به پیش گرفتن طرح توسعه کشور خود شد.

حل مسأله آمریکا

حل «مسئله آمریکا» کلید حل مسائل جهانی دیگر چین است. با حل این مسأله تنش‌های ما با ژاپن و اروپا و دیگر کشورهای کوچک، به دلخواه ما حل خواهد شد. برنامه ما باید روی انتقال بخشی از جمعیت چین به آمریکا، و ایجاد چین دیگری در آنجا، تحت مدیریت حزب کمونیست، متمرکز شود.

هرچند بازی چین و آمریکا بازی مرگ و زندگی است، زمان قطع ارتباط با آمریکا هنوز فرا نرسیده است. ما هنوز به ورود سرمایه و تکنولوژی آمریکا محتاج هستیم. اما نباید فراموش کنیم که سابقه تاریخی و تمدنی ما نشان‌دهنده این است که روی یک کوه دو ببر نمیتوانند همزیستی کنند.

حرف شیائوپینگ را باید همیشه به یاد داشته باشیم که می‌گفت «درباره برنامه‌های جسورانه خود حرف نزنید، تا دیگران را تحریک نکنید»

سلاح منتخب برای تسخیر آمریکا

تاریخ نشان داده که حذف کامل جمعیت ساکن سرزمین تسخیر شده، نه با شمشیر و نیزه و نه با گلوله، هیچ‌گاه عملی نبوده است. بدون حذف کامل جمعیت آمریکا، ما قادر نخواهیم بود بخش بزرگی از جمعیت خود را به آن سرزمین منتقل کنیم. استفاده از سلاح‌های هسته‌ای نیز حماقت است، چون در این صورت خود ما هم صدمه خواهیم دید.

بنابراین بهترین گزینه توسعه سلاح‌های ژنتیک است که نژاد سیاه و سفید را خصوصا هدف قرار دهد و این سرزمین را پاک کند. اگر این سلاح‌ها نتوانند آمریکایی‌ها را به سرعت بکشند، چینی‌ها در چین خواهند مرد.

تلاش ما باید این باشد که چینی‌های مقیم آمریکا کمترین صدمه را متحمل شوند. اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که در جنگ داخلی برای آزادسازی چین هم بالاخره تعدادی چینی خواهند مرد. بنابراین تلفات چینی‌های مقیم آمریکا نیز نباید مانع مهمی محسوب شود.

استراتژی چین برای حمله به آمریکا

ما باید خود را برای دو سناریو آماده کنیم. سناریوی اول این است که حمله پیش‌دستانه بیولوژیک ما به آمریکا موفق شود. در این صورت باید برای انتقال سریع جمعیت آماده باشیم.

سناریوی دوم این است که حمله بیولوژیک به سرعتی که پیش‌بینی میکنیم باعث نابودی دشمن نشود و آن‌ها حمله اتمی متقابل کنند. در این صورت شهرهای بزرگ و متوسط ما هدف قرار خواهند گرفت. این حمله متقابل میتواند بیش از نیمی از جمعیت چین، یعنی حدود ۸۰۰ میلیون نفر، را از بین ببرد. به همین دلیل توسعه سیستم دفاع ضد موشکی برای شهرهای بزرگ ما ضروری است.

صرفنظر از سختی‌هایی که روبرو هستیم، باید برای حفظ حزب کمونیست و کشور آماده جان‌فشانی‌ باشیم. اگر نیمی از جمعیت کشور از بین برود، میتوان دوباره جمعیت را بازتولید کرد؛ اما اگر حزب از بین برود، همه چیز برای همیشه از بین رفته است!

واقعیت سلاح‌های ژنتیک

پیشرفته‌ترین کشور در زمینه توسعه سلاح‌های ژنتیک اسرائیل است. آن‌ها دنبال توسعه سلاح ژنتیکی هستند که فقط عربها را بکشد. اما تکنولوژی آن‌ها هنوز به بلوغ کامل نرسیده و هنوز به سلاح قابل اعتمادی تبدیل نشده است. ما بعید است که بتوانیم به سرعت از اسرائیل در این زمینه جلو بزنیم و باید راه همکاری با آن‌ها را پیش بگیریم.

اما باید محدودیت زمان را نیز در نظر داشته باشیم: بیشتر از ۵ یا ۱۰ سال دیگرنمیتوانیم منتظر توسعه چنین سلاحی بشویم و پس از آن بدون ملاحظه تلفات، باید عملیات را شروع کنیم. اگر جمعیت کنونی چین محدود به سرزمین و امکانات کنونی باشند، فروپاشی اجتماعی و اقتصادی ما حتمی است.

وقتی که بنیاد گورباچف در سال ۱۹۹۵ حدود ۵۰۰ نفر از افراد سرشناس دنیا را جمع کرد، توافق جمعی آن‌ها این بود که دنیا فقط به ۲۰٪ جمعیت کنونی نیاز دارد و بقیه ۸۰٪ آشغال‌هایی هستند که هیچ ارزش افزوده‌ای نمیتوانند داشته باشند. بنابراین ما نباید منتظر این بمانیم که دیگر ملتها ما را از بین ببرند.

خاتمه

حرف این وزیر دفاع که «ما باید دیگران را بکشیم، چون آن‌ها شاید ما را بکشند»، قابل دفاع نیست و نشانه ضعف اخلاق است.

حرفی که او به زبان نیاورد، ولی از فحوای کلام می‌شود به آن پی برد، این است که «فتح سرزمین‌های جدید و دارای منابع طبیعی برای چین ضروری است. اگر فتح آمریکا میسر نباشد، فتح خاورمیانه و آفریقا قطعاً گزینه‌های بعدی هستند».

در ایران چنین تبلیغ می‌شود که مردم چین فقط دنبال کسب و تجارت هستند و از جنگ و درگیری می‌ترسند. لذا نباید نگران خطر چین باشیم. این تبلیغات قطعاً حاصل کار سازمان‌یافته جاسوس‌های داخلی است.

وضعیت ایران در مقابل چین، درست مشابه وضعیت قبل از حمله مغول است. وضعیت کنونی چین در ذهن من روایت قرآن درباره یاجوج و ماجوج را تداعی میکند: «حَتَّىٰ إِذَا فُتِحَتْ يَأْجُوجُ وَمَأْجُوجُ».

آمریکا نسبت به تهدید چین هوشیار شده و در حال برنامه‌ریزی برای مقابله با آن است. لذا چین آشغال آمریکا را آسان نخواهد یافت؛ و خطر اصلی متوجه خاورمیانه و منابع نفت آن است. چینی‌ها، طبق ادعای وزیر دفاع آن‌ها، صبر و استقامت لازم برای یک عملیات خونین و طولانی پاکسازی جمعیت و اشغال منابع نفتی را خواهند داشت.

قبلا درباره سلاح‌های ژنتیک توضیحات کاملی ارائه کرده‌ام. بطور خلاصه تفکیک نژادی بین ملتها عملی نیست و بنابراین ساخت سلاحی که فقط یک ملت را هدف قرار دهد، یک توهم بیشتر نیست. وقتی مقامات نظامی و سیاسی درباره آن حرف بزنند، میشود این اظهارنظر را نشانه بیسوادی آنها دانست.

اما آن چیزی که باعث شده بحث درباره این سلاح‌ها ادامه پیدا کند، رندی بعضی به اصطلاح متخصصین این رشته است، که از بیسوادی مقامات نظامی و سیاسی سوءاستفاده میکنند. آنها به امید جذب بودجه سنگین برای پروژه‌هایی که پوچ بودن آن براحتی قابل اثبات است، ادعاهایی گزاف میکنند و مقامات را سر کار میگذارند. بعد از چند سال که بقول معروف حال خودشان را کردند، ادعا میکنند که رسیدن نتیجه در هیچ تحقیقاتی تضمین شده نیست. در حالی که نرسیدن به نتیجه در چنین تحقیقاتی، از اول تضمین شده است؛ و این را این به اصطلاح اهل فن کتمان میکنند.

[1] Secret, Leaked Speech by Chinese Defense Minister Demonstrates China's Intent to Destroy America – Part 1 https://thecommonsenseshow.com/activism-conspiracy-war/secret-leaked-speech-chinese-defense-minister-demonstrates-chinas-intent-destroy-america

[2] Leaked Document Shows Chinese Intent to Commit Mass American Genocide Followed the Occupation of America https://thecommonsenseshow.com/activism-conspiracy-tragedy/leaked-document-shows-chinese-intent-commit-mass-american-genocide-followed-occupation-america