باسمه تعالی

رسانه‌های ایران، و حتی بسیاری از اهل تحقیق مستقل، تحت تأثیر کامل رسانه‌های گلوبالیستی هستند و تنها دید یکجانبه آن‌ها را بازتاب می‌دهند. مثلاً وقتی خبر دستگیری Jeffrey Epstein در رسانه‌ها پخش شد، در ایران به تبعیت از رسانه‌های گلوبالیستی دنیا، خبر را «دستگیری دوست ترامپ» معرفی کردند. این تسلط کامل گلوبالیستها بر رسانه‌ها و افکار عمومی ایران، باید زنگهای خطر بسیاری را به صدا درآورد.

یکی از سوءتفاهم‌هایی که درباره ملی‌گرایان آمریکا وجود دارد، ارتباط آن‌ها با صهیونیسم است. ارتباط نتانیاهو با ترامپ، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن انضمام جولان به اسرائیل، و امثالهم، به عنوان شواهد این وابستگی معرفی میشود.

یکی از عوامل این سوءتفاهم، عدم آشنایی با میزان پیچیدگی و نحوه عمل رهبران ملی‌گرا است. این عدم آشنایی باعث می‌شود بعضی رفتارهای پیچیده «تخرخُر» فرض شود. در بین خود ملی‌گرایان، نحوه بازی آن‌ها به «شطرنج ۳ بعدی و یا ۴ بعدی» معروف است.

آنچه میخواهم عرض کنم به عنوان تشریح موضوع است و نقل این رویه به معنی تأیید نیست:

یکی از استراتژی‌های معروف جنگی، که از Sun Tzu نقل شده، به این مضمون است: «دوستانت را نزدیک خود بیاور و دشمنانت را نزدیکتر». فرض این استراتژی این است که «برای شناخت نحوه عمل دشمن باید فاصله خود را با او کم کنی. به علاوه زمانی میتوانی به دشمن ضربه بزنی که نزدیک تو باشد.»

بارها دراین باره توضیح داده‌ام که کمک مسیحی‌های اوانجلیست به تشکیل دولت یهود، برای این است که طبق روایات آنها، زمانی مسیح رَجعت خواهد کرد که دولت یهود تشکیل شده باشد؛ تا مسیح همه آن‌ها راقتل عام کند. تلاش مسیحی‌ها برای جمع‌آوری یهود در فلسطین برای راحت کردن کار مسیح در قتل عام یهود است.

به علاوه ملی‌گرایان مسیحی آمریکا ضربه‌هایی که از اسرائیل خورده‌اند، را فراموش نکرده‌اند. بمباران ناو Liberty در عملیات false flag در سال 1967، دزدی اطلاعات نظامی، فروش اسرار نظامی آمریکا به دیگر کشورها، و نقش موساد در حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، جزء موارد بیشمار خیانت‌های اسرائیل به آمریکا هستند.

ملی‌گرایان هنوز نگران نیش‌های سمی شبکه‌های صهیونیسم در آمریکا بوده؛ و سعی دارند چنین وانمود کنند که در حال امتیاز دادن به آن‌ها هستند. اما در عین حال برای قلع و قمع این شبکه‌ها برنامه‌ریزی میکنند.

بعضی از این برنامه‌ریزی‌ها در حوزه رسانه‌ای و عملیات روانی است. اگر در 8chan، که طرفداران QAnon در آنجا تبادل اطلاعات میکنند ملاحظه کنید، خواهید یافت که عمق نفرت آن‌ها از یهود به حدی است که نمونه آن را هیچ‌وقت در بین مسلمین شاهد نبوده‌ایم.[1]

یکی از کسانی که بعضی کاریکاتورهای ضد یهود به او منسوب شده است، فردی به نام Ben Garrison است. یک جستجوی ساده در کاریکاتورهای منسوب به او میتواند این عمق نفرت را نشان دهد. اخیراً این فرد جزء دعوت شدگان به کاخ سفید بود؛ و این مطلب موجب اعتراض شدید رسانه‌های چپ قرار گرفت.[2] قطعاً ترامپ و مسئولین کاخ سفید این فرد را می‌شناختند و از عواقب دعوت چنین فردی، و پیامی که این کار به همراه دارد، مطلع بودند.

برنامه‌ریزی دیگر ملی‌گرایان، ایجاد مقدمات قانونی محاکمه عوامل وابسته به اسرائیل در آمریکا است.

در جریان ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، پنج نفر اسرائیلی وابسته به موساد دستگیر شدند. این افراد هنگام برخورد هواپیما به برجها، بر بالای یک ساختمان مشغول شادی بوده؛ و ظاهراً از موفقیت عملیات خود راضی بودند. در طی این سالها اسناد مربوط به این افراد در طبقه‌بندی محرمانه قرار داشت. در ماههای اخیر این اسناد از این طبقه‌بندی خارج شد و در دسترس عموم قرار گرفت.[3,4]

این کار به ملی‌گرایان دو کمک خواهد کرد:

اولاً آن‌ها خود را برای شرایطی آماده میکنند که اسرائیل مورد حمله قرار بگیرد. اگر در چنین شرایطی آمریکا اسناد تکمیلی نقش موساد در حادثه قربانی انسان ۱۱ سپتامبر را افشا کند، زمینه روانی عدم ارسال سربازان خود برای دفاع از اسرائیل را فراهم خواهند کرد.

دوماً مقدمات قانونی دستگیری همه عوامل وابسته به صهیونیسم در آمریکا بوجود خواهد آمد. منتها نباید انتظار داشت که چنین روندی یکباره انجام شود. احتمالاً حذف صهیونیستها از صحنه سیاسی آمریکا، تا پایان دوره دوم ریاست‌جمهوری ترامپ، نهایی نخواهد شد. حذف افرادی مانند جرد کوشنر، داماد او نیز، قاعدتاً باید به نحوی انجام شود که حساسیت مردم را برنیانگیزد؛ مثلاً در تصادف رانندگی و حوادثی مانند آن، از بین بروند.

[1] https://8ch.net/qresearch/catalog.html

[2] Artist Who Created 'Blatantly Anti-Semitic Cartoon' Invited By Trump To White House https://www.huffingtonpost.ca/entry/anti-semitism-cartoonist-white-house-trump-adl_n_5d21219ae4b0f3125685269d

[3] Newly Released FBI Docs Shed Light on Apparent Mossad Foreknowledge of 9/11 Attacks https://www.mintpressnews.com/newly-released-fbi-docs-shed-light-on-apparent-mossad-foreknowledge-of-9-11-attacks/258581/

[4] FOIA Release of 9/11 Dancing Israelis thru the FBI https://www.scribd.com/document/409691150/FOIA-Release-of-9-11-Dancing-Israelis-thru-the-FBI