باسمه تعالی

در این ماههای اخیر، گلوبالیست‌ها عقب‌نشینی‌های عمده‌ای داشتند و در بسیاری از میادین رقابت شکست خوردند. شکست‌های بسیار دیگری نیز در انتظار آنان است. به عنوان نمونه انتظار می‌رود در انتخابات جاری پارلمانی اروپا، که تا ۲۶ ماه می ادامه دارد، پاپیولیست‌ها و ملی‌گراها پیروزی عمده‌ای کسب کنند. این اتفاق احتمالاً به فروپاشی اتحادیه اروپا، در شکل کنونی آن، منجر خواهد شد. به همین دلیل Mario Monti نخست وزیر Jesuit سابق ایتالیا، چنین اظهار نظر کرده که «پیروزی پاپیولیستها در انتخابات اروپا به معنی جنگ جهانی سوم است.» این انتخابات، چه به جنگ سوم منجر بشود و یا نشود، به احتمال زیاد آخرین انتخابات اروپا خواهد بود.

تلاش‌های زیادی برای راه‌اندازی جنگ جهانی در جریان است

البته گلوبالیست‌ها منتظر نتایج انتخابات اروپا نمانده‌اند و در ماههای اخیر تلاش‌ آن‌ها برای راه‌اندازی جنگ جهانی خیلی زیادتر شده است. بعضی از این تلاش‌ها در رسانه‌ها بازتاب داشته، توجه همه دنیا به آن جلب شده است. مثلاً حرفهای تحریک‌آمیز جان بولتون بر علیه ایران و عملیات false flag فجیره، به قصد شروع جنگی بود، که واضحا محدود به خلیج فارس نمیشد و خیلی سریع به بقیه دنیا سرایت میکرد. ترامپ که در حال حاضر توان حذف همه عوامل نفوذی در تیم خود را ندارد، سعی کرد که عجالتاً جلوی راه‌اندازی جنگ را بگیرد. او در مصاحبه صریحاً اعتراف کرد که «ما یک صنعت نظامی داریم که جنگ را دوست دارند.»[1]

اما درباره نقش طرف دیگر معادله، یعنی گلوبالیست‌های داخل ایران، کمتر اطلاع‌رسانی شد. در ایران نیز فراماسون‌های وابسته به گلوبالیست‌ها، تلاش زیادی کردند تا چنین جنگی سر بگیرد؛ جنگی که تنها خاصیت آن این است که به گلوبالیست‌ها کمک میکند تا شکست‌های خود در صحنه‌های دیگر جهانی را جبران کنند.

جدا از آن چیزی که در رسانه‌ها می‌شود یافت، تلاش‌های متعدد دیگری برای راه‌اندازی جنگ جهانی شده، که درباره آن کمتر اطلاع‌رسانی شده است. به عنوان نمونه ماه گذشته خانم ژنرال همجنس‌باز آمریکایی به نام Kristin Goodwin، که یکی از فرماندهان نیروی هوایی آمریکا بود، اخراج شد.[2] دلیل اخراج او این بود که نیروهای خود را برای بمباران اتمی روسیه آموزش میداد، و این کار روسیه را نگران کرده بود.[3] برداشت روسیه از این اقدام‌ها این بود که ترامپ توان مدیریت این افراد یاغی در ارتش را ندارد و ممکن است هر لحظه یکی از یاغی‌ها حمله اتمی پیش‌دستانه به روسیه را شروع کند. بعضی از اتاق‌های فکر نیز مطالبی منتشر میکنند که بیش از پیش روسیه را حساس کند. مثلاً مؤسسه Rand مقاله‌ای درباره روشهای نابود کردن روسیه منتشر کرده بود.[6] سناریویی که در فیلم قدیمی دکتر Strangelove نشان داده شده بود، واقعاً بارها در واقعیت رخ داده است.

نمونه دیگر تلاش وزیر دفاع انگلیس برای راه‌اندازی جنگ بود، که در همین وبلاگ آن را گزارش کردم.[4] متعاقب آن انگلیس فرمانده ناوهواپیمابر خود را برکنار کرده، دستور بازگشت سریع این ناو به پایگاه خود را صادر کرد.[5] البته بهانه‌ای که در رسانه‌ها برای این کار آورده شد، مشخصاً برای مصرف عوام بود. دستور بازگشت ناو نشان از این دارد که این فرمانده یاغی بود. هرچند انگلیس تحت کنترل ملکه و مرکز اصلی گلوبالیست‌ها است، ملی‌گرایان آمریکا توانسته‌اند بسیاری از سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور را زیر یوغ خود درآورند.

دستور ترامپ برای خارج شدن بعضی مدارک از طبقه‌بندی محرمانه

حدود ۱۲ روز پیش QAnon از نزدیک بودن خارج شدن بعضی مدارک FISA از رده بندی محرمانه خبر داده بود. دیروز ترامپ اختیار این کار را به رئیس قضا، ویلیام بار، واگذار کرد. دلیل اینکه دموکراتها نیز این روزها دوباره بحث محاکمه و رأی عدم اعتماد به ترامپ، یا به اصطلاح impeachment، را شروع کرده‌اند، این است که میدانند افشای این مدارک زمینه طرح دعوا بر علیه آن‌ها در دادگاه را فراهم کرده و بسیاری از آن‌ها به زندان خواهند رفت. ادعای Q این است که افشای این مدارک به دستگیری تعداد زیادی از دموکراتها منجر شده، در نهایت دموکراتها اکثریت خود در کنگره را از دست خواهند داد.

یکی از نکات قابل ذکر دستور ترامپ این بود که وظیفه declassify کردن این مدارک، موسوم به BUCKET 5، را برخلاف رویه معمول به رئیس قضا واگذار کرد. رویه رسمی این است که این کار به رئیس دپارتمان اطلاعات و امنیت DNI، که ریاست تمام سازمان‌های اطلاعاتی را به عهده دارد، واگذار شود؛ تا این دپارتمان اول مطالبی که نشر آن‌ها به امنیت ملی ضربه میزند را حذف کند و بعد اجازه نشر بقیه را بدهد. Q قبلاً درباره اینکه رئیس این دپارتمان، به نام Coats، نفوذی است، تلویحا مطلبی گفته بود. در این کار اخیر نیز ترامپ به او اعتماد نکرد و این دپارتمان را دور زد. Q دیروز در پست 3347 خود این نکته را یادآوری کرد.

ظاهراً قرار است ویلیام بار تا پایان ماه جاری میلادی این مدارک را در معرض دید عموم قرار دهد.

هر قدمی که ملی‌گرایان آمریکا برای حذف عوامل Deep State، و به اصطلاح پاک کردن مرداب سیاسی این کشور، برمی‌دارند، تلاش گلوبالیست‌ها برای راه‌اندازی جنگ جهانی بیشتر میشود.

انتخابات اندونزی

یکی دیگر از صحنه‌های رقابت بین‌المللی در آسیای جنوب شرقی است. اخیراً آمریکا به تلاش‌های خود برای کنترل چین کمونیست، موتور محرکه اصلی گلوبالیسم، افزوده، این تنازع از حالت جنگ تعرفه‌ها خارج شده است. یکی از موفقیت‌هایی که اخیراً ملی‌گرایان در برابر چین بدست آوردند، این بود که چند روز پیش Scott Morrison، که یک مسیحی معتقد است، توانست در انتخابات استرالیا، بر کاندیدای طرفدار چین Bill Shorten، پیروز شود. در بقیه کشورهای اطراف چین، مانند لائوس و تایلند، نیز ملی‌گرایان فعالیت زیادی برای خارج کردن عوامل چین از صحنه سیاسی انجام داده‌اند.

در انتخابات اخیر اندونزی رئیس‌جمهور کنونی، به نام Joko Widodo، که طرفدار چین است توانست با ٪۵۵ آرا پست خود را حفظ کند. اما طرفداران کاندیدای ضد چین، به نام Prabowo Subianto، به نتایج انتخابات قانع نشده‌اند و تظاهرات و درگیری خیابانی را شروع کرده‌اند. به همین دلیل قدرتهای بزرگ دنیا احتمال شدت گرفتن درگیری‌ها را داده، نیروهای خود را به آن منطقه اعزام کرده‌اند. اعزام هواپیماهای رافائل فرانسوی و و نیروهای دریایی کشورهای دیگر به آن منطقه به دلیل احتمال رخداد جنگ داخلی در اندونزی و یا جنگ بین‌المللی است. حتی احتمال دارد برای تضعیف وابستگان به چین در اندونزی، ملی‌گرایان سعی کنند که فروپاشی بازار سهام و روپیه اندونزی را باعث شوند.

در این بین گلوبالیست‌های ایرانی به دنبال عضویت کامل در سازمان شانگهای، و اتحاد استراتژیک با چین هستند. در حالی که این بزرگترین اشتباه استراتژیک تاریخ چند صد ساله اخیر ایران محسوب میشود. چون تهدیدی که از طرف چین متوجه ایران است، تنها با تهدید مغول قابل قیاس بوده، بلکه از آن بسیار جدی‌تر است. چون مغولها فقط یک نیروی نظامی بودند و از نظر فرهنگی حرفی برای گفتن نداشتند. اما چین، همانطور که در استان اویغور نشان داده، به چیزی کمتر از محو کامل دین و زبان کشورهای تحت تسلط خود راضی نخواهد شد؛ و اگر قادر باشد، جمعیت موجود را هم از بین خواهد برد.

[1] Trump: 'You Do Have a Military-Industrial Complex. They Do Like War.' https://www.cnsnews.com/news/article/susan-jones/trump-you-do-have-military-industrial-complex-they-do-war

[2] Air Force Academy Abruptly Removes Its Commandant Of Cadets https://www.npr.org/2019/04/29/718512535/air-force-academy-abruptly-removes-its-commandant-of-cadets

[3] U.S. Air Force B-52 Bombers Practiced a Nuclear Strike on Russia Last Month https://nationalinterest.org/blog/buzz/us-air-force-b-52-bombers-practiced-nuclear-strike-russia-last-month-54182

[4] برکناری وزیر دفاع بریتانیا https://shakeri.net/4655

[5] Let me borrow your ride: US gets UK carrier, while her captain gets the boot https://www.rt.com/news/459929-queen-elizabeth-captain-marines/

[6] Rand Corp.: 'How To Destroy Russia' https://www.zerohedge.com/news/2019-05-22/rand-corp-how-destroy-russia

[7] Australia's conservative government on course for 'miracle' election victory https://www.reuters.com/article/us-australia-election/australias-conservative-government-on-course-for-miracle-election-victory-idUSKCN1SN2LW