باسمه تعالی

حادثه آتش‌سوزی درکلیسای نوتردام، در شب ۱۵ آوریل، خبر بسیار مهمی بود که توجه جهانیان را به خود جلب کرد. هرچند این کلیسای ۸۰۰ ساله بسیار باارزش است، اما نکته مهم میزان خسارات به آن نبود؛ بلکه مهم‌ترین نکته پیامدهای این حادثه، و سمبلیزم بکار رفته در آن، است.

در حادثه آتش‌سوزی چه رخ داد؟

کلیساهای بزرگ، چیزی شبیه به مناره دارند، که به آن spire میگویند. مناره‌ای که در آتش سوخت، در دوقرن پیش، با تیرهایی از چوب بلوط با روکش سرب ساخته شده بود و حدود ۷۵۰ تن وزن داشت.[1] فرسودگی این مناره در اثر مرور زمان، باعث شده بود که کار مرمت آن را به شرکتی، به نام Le Bras Frères، که در بازسازی آثار تاریخی تجریه داشت واگذار کنند. این شرکت در زمان آتش‌سوزی داربستهایی را در اطراف مناره برپا کرده بود. اما به دلیل قوانین سختگیرانه کار در فرانسه، هیچ کدام از کارگران این شرکت در ساعت 6:50 دقیقه عصر، هنگام شروع آتش‌سوزی، حضور نداشتند.

آنچه در آتش سوخت این مناره چوبی و بخشی از سقف بود؛ و به خود ساختمان کلیسا صدمه‌ای وارد نشد.[2] چنین چیزی کاملاً قابل انتظار بود، چون کلیسایی که ۸۰۰ سال دوام آورده، قاعدتاً بارها در طول تاریخ، آتش‌سوزی را تجربه کرده است.

عکس‌العمل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه

سوختن مناره فرسوده، که عملیات جایگزینی آن شروع شده بود، چندان حادثه غیرقابل جبرانی نیست؛ و به بودجه خاصی احتیاج ندارد. اما این حادثه باعث شد که ثروتمندان فرانسوی در مجموع 350 میلیون دلار برای بازسازی این کلیسا تعهد کنند.[3] حتی پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، نیز آمادگی خود را برای ارسال صنعتگران ماهر، به منظور کمک برای بازسازی، اعلام کرده است.

شاید بازسازی چنین مناره‌ای در چند قرن پیش دهها سال زمان نیاز داشت. اما با امکانات موجود، حداکثر ظرف یک سال می‌شود مناره‌ای ساخت که ۸۰۰ سال دیگر به خوبی دوام بیاورد. اما ادعایی که از قول کارشناسان در رسانه‌ها منتشر شده، این است که دهها سال زمان برای این کار نیاز است. چنین چیزی به نظرم مشکوک است و احتمال دارد که اساساً اراده‌ای برای بازسازی این کلیسا وجود نداشته باشد. یکی از دلایلی که بقیه کشورها اعلام آمادگی برای کمک به بازسازی کرده‌اند، این است که احتمال میدهند به بهانه این آتش‌سوزی، اصل ساختمان را غیر ایمن معرفی کرده، و کل آن را تخریب کنند.

نکته مشکوک دیگر این است که ماکرون، حتی قبل از اینکه آتش‌سوزی تمام شود، اعلام کرد که این آتش‌سوزی عمدی نبوده است. در حالی که تحقیقات کارشناسان پلیس برای تعیین علت آتش‌سوزی معمولاً چندین روز و یا هفته طول خواهد کشید. نحوه عکس‌العمل ماکرون مانند این است که او قبلاً از حادثه خبر داشته و یک سناریوی از پیش نوشته شده را اجرا میکند. عکس‌العمل یک مقام مسئول باید چنین باشد که قضاوت درباره عامل حادثه را به کارشناسان رسمی واگذار کند؛ و از مردم بخواهد که فردی یا گروهی را تا اعلام نتیجه رسمی متهم نکنند. این مسأله که در این حادثه مسلمین متهم خواهند شد و برنامه این است که جنگ صلیبی راه بیافتد، بر کسی پوشیده نیست. ماکرون فقط تلاش دارد که خود را از اتهام دخالت در این ماجرا مبرّا کند و از عواقب آن بکاهد.

از طرف دیگر ماکرون، که در اثر تظاهرات جلیقه‌زردها معلوم نبود که چقدر میتواند دوام بیاورد، شدیداً به این حادثه نیاز داشت؛ تا حواس مردم را به موضوعی دیگر منحرف کند.

شروع جنگ صلیبی جدید

کسانی که این حادثه را طراحی کردند، قصد دارند با تبلیغات بر علیه مسلمین، و مقصر معرفی کردن آنها، جنگ صلیبی جدیدی را راه بیاندازند. اخیراً در رسانه‌های دنیا خبرهای زیادی از حملات مسلمین به کلیساها پخش شده است. به عنوان نمونه این لینک بعضی از این موارد را لیست کرده، و شروع جنگ را اعلام کرده است.[4] حتی چند روز پیش از حادثه آتش‌سوزی، دختری ۱۹ ساله به نام Ines Madani، به جرم تلاش برای آتش زدن این کلیسا به ۸ سال زندان محکوم میشود. دیروز فیلم کوتاهی از صحنه آتش‌سوزی اخیر پخش شد که در آن یک نفر، که ظاهراً کلاه عرق‌چین اسلامی به سر داشت، در برج بالای کلیسا حضور داشت. همه این حوادث و انعکاس آن‌ها در رسانه‌ها، نشان‌دهنده این است که زمینه‌سازی برای القای باور لزوم جنگ صلیبی جدید، به افکار عمومی غربی در حال انجام است.

متأسفانه جنگهای مذهبی معاصر توسط کسانی انجام می‌شود که هیچ اطلاعاتی از مذهب و تاریخ ندارند. اگر به تاریخ رجوع کنیم، خواهیم یافت که مراکز عبادت، در جنگهای بین مذاهب، هدف حمله قرار نمیگرفتند. از آیه ۴۰ سوره حج چنین استنباط میشود که کسی که به منظور هدف قرار دادن مراکز عبادت، جنگ راه بیاندازد، خدا فتنه او را با برانگیختن گروهی دیگر دفع خواهد کرد. بنابراین هرکسی که آشنایی مقدماتی با ادیان الهی داشته باشد، جرأت هدف قرار دادن مراکز عبادت را نخواهد داشت.

حتی در اوج جنگهای صلیبی، بارها رخ داده که اولیاء کلیساها، به علت عدم توانایی در مراقبت از این مراکز، کلید آن‌ها را به مسلمین بسپارند و آن‌ها هم به خوبی از این کلیساها مراقبت کنند و بعداً آن‌ها را به مسیحی‌ها برگردانند. علت باقی‌ماندن کلیساهای قدیمی در فلسطین، مراقبت مسلمین از آن‌ها بوده است.

چه کسی از این جنگ بهره می‌برد؟

تحلیل‌های زیادی درباره دستهای پشت راه‌اندازی جنگ صلیبی جدید ارائه شده است. مثلاً چنین بیان شده که اسرائیل، پس از شکست پروژه داعش و طرح راه‌اندازی جنگ‌های داخلی ۳۰ ساله بین مسلمین، تنها چاره را در راه‌اندازی جنگ صلیبی دیده است. در هیاهوی این جنگ نیز معبد سوم را ساخته، سرزمین‌های همجوار را به خاک خود ملحق خواهد کرد.

شواهد بسیاری وجود دارد که نشان میدهد ماجرا خیلی عمیق‌تر و جدی‌تر از این است. اصل قضیه تلاش شیطان و یارانش برای محو توحید و از بین بردن هر سه دین توحیدی و جمعیت کشورهای آن‌ها است. آمریکایی‌ها در ظاهر به اسرائیل کمک میکنند که پروژه ساخت معبد سوم را جلو ببرد. در خود آمریکا نیز چنین وانمود می‌شود که یهودیها بر همه ارکان این کشور تسلط دارند و کسی جرأت مخالفت با آن‌ها را ندارد؛ در حالی که چنین چیزی واقعیت ندارد. هدف از این کار این است که یهودی‌های اسرائیل جرأت مقابله با اسلام را پیدا کرده، و جنگ راه بیاندازند. وقتی جنگ اصلی راه افتاد، همه خواهند یافت که اسرائیل فقط یک کرم بوده که سر قلاب زده شده، تا با آن شکار بزرگ‌تری را بگیرند.

انتخاب زمان حادثه چه پیامی دارد؟

روز ۱۵ آوریل، شروع مراسم باستانی Beltane “Fire” Festival است. این مراسم، که از عصر آهن به جا مانده، توسط جادوگران و شمن‌ها اجرا میشد. Leo Zagami دراین‌باره توضیحاتی را ارائه کرده است.[5] او حتی ادعا کرده که حادثه آتش‌سوزی در پیش‌گویی‌های نوستراداموس آمده است. او در نقل خود چنین میگوید که شواهد نجومی که درباره زمان و ساعت رخداد این حادثه در اشعار نوستراداموس ذکر شده، فقط هر ۸۰ سال یکبار رخ میدهد. شخصاً احتمال میدهم طراح این حادثه به خوبی از اشعار نوستراداموس آگاه بوده و زمان حادثه را مطابق شرح نوسترداموس تنظیم کرده باشد.

یک ماه پیش که حادثه کشتار در مساجد نیوزیلند رخ داد، در مقاله‌ای در این‌باره توضیح داده بودم که شواهد نشان میداد که برنامه اصلی شروع ساخت معبد سوم در روز دوم Tiash B’Av، همزمان با عید قربان در روز ۱۱ آگوست، است. برنامه این است که در همان ایام عملیات قربانی انسان، با راه‌اندازی کشتار سنگین در موسم حج، و یا حتی حمله اتمی به این مراسم، اجرا شود.[6]

یکی از نشانه‌های عددی در انتخاب مسجد نور برای کشتار این بود که کد پستی این مسجد 8011 است که 8/11 را تداعی میکند. از روز 15 آوریل تا روز قبل از ۱۱ آگوست، درست 118 روز فاصله است. این عدد هم، اگر به فرم تاریخ‌نویسی آمریکایی نوشته شود، معادل 8/11 است.

یکی از نشانه‌هایی که حاکی از این است که ترامپ نیز از این نقشه اطلاع دارد و یا در آن شریک است، این است که او در روز ۲۲ می سال ۲۰۱۷ از اسرائیل، و طرح معبد سوم، بازدید کرد. نکته ظریف انتخاب زمان بازدید این است که از ۲۲ می ۲۰۱۷ تا قبل از روز 11 آگوست، درست 811 روز فاصله است. یعنی از همان زمان، تاریخ اعلام برپایی معبد سوم مشخص شده بود. برای محاسبه روزهای بین دو تاریخ، میتوانید از ابزارهای آنلاین، مثل لینک [7] استفاده کنید.

جمع عددهای دو تاریخ 8/11 و 4/15 هردو معادل عدد 58 است:

8/11/2019 = 8+11+20+19 = 58 4/15/2019 = 4+15+20+19 = 58

رخداد دو آتش‌سوزی، یکی در نوتردام و دیگری در مسجدالاقصی، یادآور دو معبد قبلی یهود است که تخریب شده‌اند. کلمه Two در حساب ساده جفر انگلیسی معادل 58 است. دوره ریاست‌جمهور ترامپ نیز پنجاه و هشتمین دوره است. روز تولد ترامپ 14 جون است، که درست 58 روز با تاریخ 11 آگوست فاصله دارد.

هدف ترامپ چیست؟

دشمنی مسیحی‌های آمریکا با اسلام، برای همه واضح است و خود ترامپ حتی در مراسم شروع کارش،‌ هدف خود را مقابله با اسلام افراطی اعلام کرده است. اما شخصاً نفعی برای مسیحی‌های آمریکا در کمک به برپایی معبد سوم نمی‌یابم؛ مگر اینکه بخواهند با این تمهید، یهودی‌ها را مجبور به کاری کنند که به محو آن‌ها منجر شود. یکی از عقاید رایج در بین اوانجلیست‌ها این است که، برای تعجیل در فرج و بازگشت عیسی، می‌شود به شیطان کمک کرد تا نقشه‌های خود را جلو ببرد؛ تا به این واسطه زمینه بازگشت مسیح زودتر فراهم شود. مشابه چنین عقایدی را در بین مسلمین، مانند انجمن حجتیه، نیز میتوان یافت.

مسیحی‌های ملی‌گرای آمریکا از نظر اعتقادی تفاوتهای فاحشی با گلوبالیست‌ها دارند. افکار شیطانی در گلوبالیست‌ها گاهی بصورت شیطان‌پرستی عریان بروز میکند و گاهی بصورت پرستش بت بعل و یا پیروی از دین فرعون و یا امثالهم. شخصاً درباره اینکه آیا جریان ملی‌گرای مسیحی در آمریکا در‌واقع تحت کنترل کامل شیطان است؟، و یا اینکه آن‌ها بازی پیچیده‌ای را دنبال میکنند، هنوز شاهد و بیّنه کافی نیافته و به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ام.

نقشه شیطان برای دنیا چیست؟

اتفاقات شیطانی دنیای معاصر، از روی یک نقشه کلی قدم‌به‌قدم دنبال میشود. تغییرات جزئی در اجرای نقشه رخ میدهد، اما اصل برنامه ثابت و مدون است. این برنامه هم به روشهای مختلف در معرض دید عموم گذاشته شده، تا هر کس که اهل فهم باشد بفهمد.

یکی از چیزهایی که این نقشه راه را شرح میدهد، کارتونی است به نام I Pet Goat 2. در این کارتون ۷ دقیقه‌ای، که لینک آن در زیر آمده، برنامه گلوبالیست‌های پیرو دین فرعون، برای ظهور مسیح تقلبی ساخت خودشان، شرح داده شده است.[8] افراد زیادی درباره این فیلم شرح‌های مفصلی داده‌اند، که قابل یافتن هستند. هر صحنه جزئیات بسیاری دارد، که باید با دقت به آن توجه شود. میزان سمبلیزم بکار رفته در این فیلم به‌قدری زیاد و عمیق است، که ثانیه به ثانیه آن نیاز به دقت و بررسی دارد. لینک [9] مقدماتی را درباره سمبلیزم این فیلم ارائه کرده است.

این فیلم هواپیماهای رادارگریزی، که به شکل نماد فراماسونری هستند، را نشان میدهد که مسجدی را بمباران میکنند. این مسجد بر روی یک پیشانی یک سر قرار دارد. در صحنه دیگری سقوط مناره کلیسایی مشابه نوتردام و سرنگون شدن صلیب را نشان میدهد. در صحنه دیگری مادری مسلمان را نشان میدهد که عزادار جنازه بچه خود است و شیشه‌ای در دست دارد. از این شیشه یک قارچ اتمی خارج میشود؛ که وقوع حادثه false flag اتمی در شهرهای غرب را تداعی میکند؛ تا زمینه روانی حمله به مکه و تخریب آن در ایام حج فراهم شود.

[1] https://en.wikipedia.org/wiki/Notre-Dame_de_Paris#Towers_and_the_spire

[2] https://twitter.com/BreakingNLive/status/1117922854715236352

[3] French Billionaires Pledge Nearly $350 Million To Rebuild Notre Dame https://www.zerohedge.com/news/2019-04-16/french-billionaires-pledge-350-million-rebuild-notre-dame

[4] Pattern of Christian Churches Burned says We're at War https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/notre-dame-fire-it-was-no-accident-pattern-of-christian-churches-burned-says-we-re-at-war

[5] The two week Beltane “Fire” Festival kicks off with the Notre-Dame Cathedral and Nostradamus predicted it all! http://leozagami.com/2019/04/16/the-two-week-beltane-fire-festival-kicks-off-with-the-notre-dame-cathedral-and-nostradamus-predicted-it-all/

[6] پیام کشتار در مساجد در Christchurch نیوزیلند https://shakeri.net/4535

[7] https://www.calculator.net/date-calculator.html

[8] I Pet Goat 2 https://www.youtube.com/watch?v=6n_xCI-peq0

[9] The Esoteric Symbolism of the Viral Video “I, Pet Goat II” https://vigilantcitizen.com/moviesandtv/the-esoteric-symbolism-of-the-viral-video-i-pet-goat-ii/