باسمه تعالی

بارها متهم به این شده‌ام که قصد دارم افکار خوانندگان را در قالب بحث های مثلا دلسوزانه، به سمت و سوی طرفداری از آمریکا هدایت کنم. شخصاً هیچ نفع و انگیزه شخصی در این کار برای خودم نیافتم. اما آنچه که مایه نگرانی است، این است که رسانه‌های وابسته به شبکه‌های شیطانی گلوبالیست‌ها در ایران، با آدرس غلط دادن به خوانندگان خود، سعی دارند تقصیر همه کارهای شیطانی اربابان خود را به گردن آمریکا و شخص ترامپ بیاندازند. ادعا ندارم ترامپ یک قدّیس ، و یا حتی آدم خوبی، است. اما خطاهای او نباید باعث غفلت ما از دشمن اصلی شود.

اینکه گلوبالیست‌ها تا این حد بر رسانه‌های ایران، و به تبع آن بر افکار عمومی، تسلط دارند، قطعاً جای نگرانی دارد.

اجازه بدهید موضوع را با یک مثال روشن کنم:

قبلاً در مقاله دیگری جزئیات خیلی زیادی درباره حادثه قتل عام در مسجدی در نیوزیلند، در هنگام اقامه نماز جمعه، آورده‌ام.[2] این حادثه یک مراسم قربانی انسان بود که توسط گلوبالیست‌ها سازمان‌دهی شد. امضای فراماسون‌های Scottish Rite بصورت جفر بر این عملیات، نشان از هویت طراحان آن میداد. خود عامل کشتار در صفحه ۱۳ مانیفست خود، اعتراف کرده که از Knights Templar، اجازه عملیات را گرفته است. او در صفحه ۲۱ ادعا میکند که سیستم سیاسی چین و ارزش‌های اجتماعی آن را نزدیک‌ترین سیستم به باورهای خود میداند.[1]

یکی از شگردهای طراحان این حمله این بود که چنین وانمود کنند که عامل کشتار یک افراطی راست‌گرا است که در شبکه اجتماعی 8chan فعال است و این شبکه محل تجمع افراطی‌ها است. به همین دلیل این شبکه در چند کشور فیلتر و دسترسی به آن ممنوع شد. دلیل اصلی این کار این بود که ملی‌گرایان آمریکایی و از جمله QAnon، در این شبکه تبادل اطلاعات میکنند. به این ترتیب در کشورهای تحت سلطه گلوبالیسم سعی شد که اخبار مربوط به ملی‌گرایان سانسور شود.[3]

از طرف دیگر این حادثه مصادف بود با خارج شدن از طبقه‌بندی محرمانه مدارک متعددی از جرم اعضای Deep State در آمریکا. حتی Qanon از روزهای قبل حادثه، به این مطلب اشاره کرده بود که جناح چپ نمیخواهد چنین مطالبی در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گیرد و آن‌ها نیاز به تغییر روایت، یا به اصطلاح Narrative Change، دارند. برای همه واضح بود که گلوبالیست‌ها در این روزها حادثه‌ای را رقم خواهند زد که بتوانند دست برتر را در رسانه‌ها داشته باشند.

باید از ایرنا پرسید با این همه شواهد و مدارک متقن، چطور توانسته این حادثه کشتار را به ناسیونالیسم سفید و ترامپ نسبت بدهد؟ [4,6,5] واقعاً چه نفعی برای ایرنا، به عنوان خبرگزاری جمهوری اسلامی، متصوّر است که صد در صد روایت گلوبالیست‌ها را بازتاب داده و به طبل دشمنی با ملی‌گرایان بکوبد؟ به فرض که ترامپ و ملی گرایان نژادپرست باشند و اسلام‌هراسی را دامن بزنند؛ آیا این توجیه خوبی برای تحت سلطه گلوبالیست‌ها بودن و دروغ آن‌ها را تکرار کردن است؟

بگذارید این را خیلی واضح و روراست عرض کنم:

دشمن اصلی اسلام و مسلمین شیطان است و بنابراین گلوبالیست‌های شیطان‌پرست و فراماسونها و صهیونیست‌های وابسته به آنها، دشمن اصلی ما هستند.

اینکه چرا خبرگزاری ایرنا تحت سلطه کامل این‌ گروه‌ها درآمده و به عنوان بلندگوی تبلیغاتی این‌ها عمل میکند، باید همه ایرانیها را نگران کند.

قبل از اینکه دنبال دشمن در خانه‌های تیمی بگردید، باید اول سراغ این دشمن در خبرگزاری ایرنا، و بقیه رسانه‌های همسوی آن، رفت.

نکته نگران‌کننده‌تر این است که تعداد زیادی از روحانیون حوزوی را دیده‌ام که تحت تأثیر خط تبلیغاتی رسانه‌هایی مثل ایرنا هستند و حرفهای آن را تکرار میکنند. در حالی که از اهل علم انتظار می‌رود که تحولات عالم را مستقلا بررسی و تحلیل کنند. مثلاً در توئیتر دیدم که یکی از روحانیون، در واکنش به فاجعه کشتار مساجد نوشته بود که «ترامپهای جهان در حال پاره‌پاره کردن امت محمد (ص) هستند». چنین کسی حداقل نمیتوانند ادعای دشمن‌شناسی داشته باشد، چون طراح این حادثه هم مسلمین را هدف قرار داده و هم ملی‌گرایان آمریکایی را.

[1] The Great Replacement https://www.ilfoglio.it/userUpload/The_Great_Replacementconvertito.pdf

[2] پیام کشتار در مساجد در Christchurch نیوزیلند https://shakeri.net/4535

[3] New Zealand shooter, QAnon fans get their radicalization from the exact same place https://www.dailydot.com/layer8/qanon-new-zealand-shooting-8chan/

[4] سیاست های اسلام هراسانه ترامپ زمینه ساز حمله به مسلمانان است http://www.irna.ir/fa/News/83245883

[5] ترامپ و ناسیونالیسم سفید، ریشه های ترور در نیوزیلند هستند http://www.irna.ir/fa/News/83246427

[6] جمعه سیاه نیوزیلند؛هشداری تکان دهنده از رشد نژادپرستی در غرب http://www.irna.ir/fa/News/83246501