باسمه تعالی

قبلاً در مقاله‌ای با عنوان «تاریخ شروع عملیات ملی‌گرایان مشخص شد» درباره برنامه ملی‌گرایان مسیحی آمریکا، برای حذف گلوبالیست‌ها و پرستش شیطان از جامعه خود، توضیحاتی داده بودم.[1] آن‌ها چنین اعلام کرده بودند که در ۱۰ روز قصد دارند لیستی از اهداف را محقق سازند. در اینکه آیا اعلام چنین لیستی از اول جنگ روانی، برای ایجاد هراس در اردوگاه گلوبالیست‌ها بود، و یا اجرای برنامه به مشکلاتی خورد، خبر موثقی ندارم. البته حرفهایی درباره احتمال دوم شنیده‌ام.

قبل از دهه آخر ماه دسامبر گذشته، در تاریخ ۱۷ سپتامبر نیز ترامپ دستور خارج شدن بعضی مدارک طبقه‌بندی شده از حالت محرمانه، را داده بود. تصور رایج این بود که افشای این مدارک ضربه سختی به جناح چپ میزند و شانس کسب موفقیت آن‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای از بین میرود. اما چند روز بعد ترامپ عقب‌نشینی کرد؛ و دلیل آن، اصرار سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای دیگر عنوان شد؛ چون اسناد فساد بعضی از رهبران دنیا نیز در این مدارک بود و ممکن بود به تنش در دنیا و حتی جنگ منجر شود.

اخیراً چنین مطرح می‌شود که هر دو مرتبه، به دلیل ترس از عملیات false flag بیوتروریسم، افشای مدارک و عملیات دستگیری گسترده Deep State، به تأخیر افتاد. اما کشمکش سیاسی به نحوی مدیریت شد که تعطیلی دولت بیش از ۳۰ روز بشود، تا امکان تصفیه دسته‌جمعی گلوبالیست‌ها از دولت و سازمان‌های اطلاعاتی و سیستم قضایی فراهم شود. در مقالات قبلی دراین باره توضیح داده بودم.[2]

ادامه تعطیلی دولت تا زمانی که کنگره وزیر قضایی، یا به اصطلاح Attorney General، جدید را تأیید نکرده بود، خستگی و عصبانیت افکار عمومی را به دنبال می‌داشت. به همین دلیل با بازگشایی موقت دولت موافقت شد تا نتیجه‌گیری مردم این نباشد که ملی‌گرایان قصد به‌هم ریختن وضع زندگی آن‌ها را دارند. دیروز ۱۴ فوریه مجلس سنا با انتصاب William Barr، به عنوان دادستان کل موافقت کرد. بنابراین دست دادستان جدید در مختومه کردن تحقیقات Mueller و از حالت محرمانه خارج کردن مدارک فساد گلوبالیست‌ها باز خواهد بود.

شروع فاز سوم

شروع فاز سوم عملیات، که خارج کردن مدارک اتهام از طبقه بندی محرمانه و دستگیری‌های گسترده است، پس از تأخیر نزدیک به دو ماه، توسط Q اعلام شد. او در پست 2724 با اعلام این مطلب، از آمادگی عوامل اطلاعاتی برای مقابله با دشمن نیز خبر میدهد. نکته جالب توجه این پست این است که در پایان آن میگوید « آن‌هایی که (با خودکشی) میخواهند هزینه مالیات دهندگان را کم کنند، بدانند که از خدا نمیشود فرار کرد.»

در پست 2726 او از احتمال عملیات false flag خبر میدهد و به بدنه مردمی ملی‌گرایان هشدار داده که برای 10 روز آینده آمادگی خود را حفظ کنند. Q هدف عملیات تروریستی را تغییر narrative یا درک عمومی از ماوقع، معرفی میکند. تصور کافرانه گلوبالیست‌ها این است که آنچه در عالم واقعیت رخ میدهد، را می‌شود به نحوی در رسانه‌ها مطرح کرد که درک عمومی مردم از آن چیزی بشود که دلخواه آن‌ها است. کافرانه بودن این باور این است که آنها به وجود حقیقت خارج از ذهن اعتقاد ندارند و راست و دروغ را فقط یک مفهوم ذهنی میدانند. همین باور آن‌ها را برآن داشته که با کمک رسانه‌ها، و بعضی وقتها با اعمال شوک به جامعه، سعی کنند که حقیقت را مطابق دلخواه خود تعریف کنند.

در پست 2729 Q درباره سابقه شلیک موشک همزمان با رد شدن هواپیمای رئیس‌جمهور اشاره کرده، احتمال تلاش دوباره برای ترور او را مطرح میکند.

نکاتی که باعث نگرانی است

هرچند Q تلاش دارد که ملی‌گرایان در ارتش و سازمان‌های اطلاعاتی را مسلط بر اوضاع نشان دهد، چند نکته وجود دارد که باعث نگرانی است:

اول

رئیس جدید سیستم قضایی قبلاً در دوره جرج بوش پدر همین سمت را داشته و به fixer معروف بوده است. این عنوان به کسی اطلاق می‌شود که میتواند ماموریت محوله را، صرفنظر از اینکه چه روش غیراخلاقی و یا غیر قانونی بکار میگیرد، به نتیجه برساند. بعد از آن هم آقای بار حدود ۲۰ سال وکیل هیلاری کلینتون بود. دلیل اینکه ترامپ چنین شخصی را برای ریاست سیستم قضایی انتخاب کرده، این است که در این مقطع او به یک قصاب احتیاج دارد و آقای بار مهارت خود را در این زمینه نشان داده است. اما اگر پس از یک هفته او بخواهد به ملی‌گرایان خیانت کند و بجای دستگیری گلوبالیست‌ها، مقدمات محاکمه خود ترامپ، تحت عنوان 25th amendment، را فراهم کند، دیگر فرصتی برای ملی‌گرایان باقی نخواهد ماند که این مشکل را بدون خون‌ریزی حل کنند.

دلیل این نگرانی این است که دیروز Rand Paul، که از جمهوری‌خواهان است، تنها کسی بود که از این جناح به این فرد رأی منفی داد. Rand Paul کسی است که قرار است پس از دستگیری mike Pence، معاون رئیس‌جمهور، به جرم کودک‌آزاری و قاچاق برده، به این سمت منصوب شود. او اطلاعات خوبی از درون این سیستم دارد و بدون دلیل هزینه رأی منفی دادن را قبول نمیکند.

دوم

مدتی است که قاضی دادگاه عالی، یا به اصطلاح Supreme Court، به نام Ruth Bader Ginsburg، مرده است. مراسم ختم او، تحت عنوان یک کنسرت برگزار شد؛ اما هنوز چنین وانمود می‌شود که او از خانه کار میکند و در رای‌گیری‌های این دادگاه عالی، رأی او نیز لحاظ میشود. اینکه چرا ملی‌گرایان نمیتوانند مرگ این قاضی را اعلام کنند و یا حداقل تا زمان اثبات سلامتی او، جلوی رأی دادن از طرف او را بگیرند، جای سئوال است. بعضی از تحلیلگران این استیصال را نشانه این میدانند که مقدمات کودتا علیه ترامپ فراهم شده و به او فرصت انتخاب قاضی بعدی دادگاه عالی را نمیدهند.

سوم

لایحه بودجه‌ای که دیروز در سنا تصویب شد، ۸۳ رای موافق در مقابل ۱۶ رأی منفی داشت. به این ترتیب این لایحه بیش از دوسوم رأی سناتورها را داشت و ترامپ دیگر حق وتوی آن را ندارد. 78.8٪ نمایندگان جمهوری‌خواه، که قاعدتاً باید با رئیس‌جمهور هماهنگ باشند، به این لایحه رأی مثبت دادند. همین مطلب نشان‌دهنده این است که Deep State هنوز توان این را دارد که حتی کسانی که ترامپ آن‌ها را جزء تیم خود حساب میکند را مجبور به تبعیت کند.

در این لایحه هزار صفحه‌ای بودجه، حدود ۵ میلیارد دلار برای ساخت دیوار در اسرائیل و اردن و اوکراین در نظر گرفته شده؛ اما با بودجه درخواستی ترامپ برای ساخت دیوار در مرزهای جنوبی آمریکا موافقت نشده است. همین مطلب نشان از این دارد که کار قلع و قمع گلوبالیست‌ها توسط ملی‌‌گرایان، به سادگی آنچه خودشان ادعا میکنند، نمیتواند باشد.

نکته دیگر

امروز یکی از دوستان، توئیتر یکی از طرفداران ری‌استارت را، که اخباری درباره ملی‌گرایان آمریکا منتشر میکرد، یافته بود؛ و چنین تصور کرده بود که باید یک قرابت فکری بین من و این قبیل افراد برقرار باشد. بنابراین برآن شدم که توضیحی دراین رابطه بدهم:

دولت گلوبالیست ایران تمام سرمایه‌گذاری سیاسی خود را روی ارتباط با بقیه گلوبالیست‌های دنیا کرده است. در زمان اوباما، که آمریکا تحت سلطه گلوبالیست‌ها بود، این روابط نتیجه‌بخش بود و آمریکا هم کدخدا محسوب میشد. پس از شکست غیرمنتظره هیلاری کلینتون، و روی کار آمدن ترامپ، این دولت نتوانست این را باور کند که باید در روابط خود با گلوبالیست‌ها تجدید نظر کند؛ و همیشه منتظر یک کودتا و یا  ترور ترامپ بودند؛ و چنین چیزی را بارها، به زبان دعا، بیان کردند. حتی وزیر خارجه دولت، وقتی که به بهانه رفتن به سازمان ملل به آمریکا میرود، فقط با همان گلوبالیستهای CFR و امثال جان کری دیدار دارد.

بخش عمده‌ای از هزینه‌های سیاسی ایران در حال حاضر بخاطر همراهی دولت با گلوبالیستها است. این همراهی باعث شده که زمینه گفتگو با ملی‌گرایان آمریکا و زمینه‌سازی برای حل مسائل فیمابین، بوجود نیاید. در این بین همه گروه‌هایی که با جمهوری اسلامی دشمنی دارند، سعی دارند دشمنی و کینه تاریخی ملی‌گرایان آمریکایی را به نفع خود بکار بگیرند. بنابراین اخبار مربوط به ملی‌گرایان را در بین گروه‌های معارض با جمهوری اسلامی زیاد میشود یافت. یکی از این گروه‌های فرصت‌طلب گروه ری‌استارت است، که سابقه تحریک اوباش برای آتش زدن مساجد در ایران را دارد.

براین باورم که ایران اسلامی باید با برگشت به سیاست «نه شرقی و نه غربی» اشتباهات استراتژیک را جبران کرده، و از هزینه‌های بیدلیل، بخاطر همراهی با گلوبالیست‌ها، بکاهد. به همین دلیل شخصا سعی داشته‌ام که درباره موضوعاتی که رسانه‌های رسمی کمتر درباره آنها خبر پخش میکنند، اطلاع‌رسانی کنم. در دنیای معاصر اخبار بسیاری در دسترس عموم مردم هست و اگر فقط اصل وجود یک خبر و نحوه پیدا کردن آن گفته شود، مخاطبین میتوانند خودشان تحقیق مستقلی درباره آن داشته باشند.

بقول معروف «هر گردی گردو نیست». همانطور که عمامه داشتن یک نفر سیک و یک مدرس حوزه علمیه، نشانه قرابت فکری این دو با هم نیست؛ اطلاع‌رسانی دو منبع مستقل درباره یک خبر واحد، نشانه همفکری این دو منبع نباید محسوب شود.

[1] تاریخ شروع عملیات ملی‌گرایان مشخص شد https://shakeri.net/4072

[2] یکی از دلایل تعطیلی دولت آمریکا https://shakeri.net/4242

[3]https://qmap.pub

[4] https://qntmpkts.keybase.pub

[5] https://qanon.pub