باسمه تعالی

در مقاله‌ای که حدود ۳ هفته پیش، با عنوان «تاریخ شروع عملیات ملی‌گرایان مشخص شد»، نوشته بودم، مواردی را که ملی‌گرایان قصد دارند پس از شروع تعطیلی دولت انجام دهند، لیست کرده بودم.[1] هرچند برنامه‌ آن‌ها با تعطیلی دولت شروع شد، همه موارد لیست در همان ۱۰ روز اول زمستان انجام نشد. خبرها حاکی از این است که در آن مدت دستگیری‌های زیادی انجام شد و کشتی‌های مخصوص حمل زندانی، بارها بین آمریکا و گوانتانامو رفت‌وآمد کردند. دادگاه‌های نظامی از ۲ ژانویه شروع شده‌اند و با توجه به دستورات اجرایی اخیر ترامپ، مجازات اعدام نیز برای مجرمین صادر خواهد شد.

البته به بعضی از چهره‌های پیر گلوبالیست اجازه داده شده که با احترام و به نام مرگ طبیعی بمیرند؛ همانطور که مرگ مک‌کین را به نام سرطان جلو انداختند و مرگ جرج بوش پدر را تسریع کردند. نفر دیگری که به این روش بزودی خواهد مرد Harry reid است.[2] او که رئیس دموکرات سنا بود، بزودی به عنوان سرطان خواهد مرد. ظاهراً قرار است بقیه مجرمین و کسانی که در مراسم شیطانی قربانی کودکان شرکت داشته‌اند، با تزریق سم اعدام شوند. اما اخبار این اعدام‌ها، بعد از اینکه برای همه روشن شد که کار از کار گذشته و ماندن در جبهه گلوبالیست‌ها دیگر فایده‌ای ندارد و به اصطلاح سر افعی قطع شده، پخش خواهد شد. اگر این اخبار الان پخش شود، ممکن است رسانه‌های چپ مردم را تشویق به شورش خیابانی کنند، تا جلوی این برنامه را بگیرند. اما زمانی که افراد سرشناس، مثل هیلاری کلینتون و اوباما و دیک چنی، دستگیر و اعدام شوند، دیگر رسانه‌های چپ، بازی را تمام شده خواهند یافت و انگیزه‌ای برای شورش نخواهند داشت.

چیزی که خیلی واضح است، این است که دعوای دو جناح بر سر 5.7 میلیارد دلار بودجه دیوار حائل با مکزیک نیست. این بودجه قبلاً در بودجه ارتش لحاظ شده؛ و ارتش کل بودجه سال ۲۰۱۹ را دریافت کرده، تا هیچ وقفه‌ای در کار عملیات آن‌ها پیش نیاید.

ملی‌گرایان به تعطیلی دولت از آن جهت نیاز دارند که دست آن‌ها را در تغییر ساختار و حذف افراد وابسته به گلوبالیست‌ها بازتر میکند. عدم دریافت حقوق کارکنان زندانها و پرسنل دفاع از مرزها، این بهانه را به دولت خواهد داد که برای جلوگیری از بحران، اعلام وضع اضطراری کند؛ و متعاقب آن برای چند روز حکومت نظامی برقرار شود.[3,4] برقراری حکومت نظامی امکان دستگیری گسترده وابستگان به Deep State را فراهم خواهد کرد.

یکی از اخباری که هیچ بازتابی در دنیا نداشت، خبری بود مربوط به دستگیری تیم ۵۰ نفره عوامل بانک فدرال رزرو، در روزهای پایانی سال گذشته میلادی. این افراد، تحت مدیریت این بانک، قصد داشتند عملیات خروج ۵ هزار میلیارد دلار پول از آمریکا را در این روزهای پایانی سال سازمان‌دهی کنند و با این کار فروپاشی اقتصادی را تسریع کنند. نوسان‌های شدید بازار بورس در این روزهای آخر سال به دلیل همین فعالیت آن‌ها بود. با دستگیری افراد این تیم و ارسال آن‌ها به زندان گوانتانامو، جلوی این خروج ثروت گرفته شد و بازار به حالت طبیعی برگشت. اما یکی از تبعات مهم این قضیه این بود که تراست‌های بزرگ متعلق به زرسالاران، مثل the UNITED STATES, INC اعلام ورشکستگی کردند. درباره این شرکت در مقالات قبلی توضیح داده‌ام. بطور خلاصه این شرکت خصوصی مالک هرچیزی بود که مردم آن را اموال دولت آمریکا فرض میکردند. مراحل قانونی ورشکستگی و انتقال اموال این شرکتها و تراستها ۹۰ روز طول میکشد. بنابراین احتمال زیاد دارد که دولت آمریکا تا پایان این دوره انتقالی تعطیل بماند.[5]

متعاقب این عملیات بانک فدرال رزرو، در روز ۳ ژانویه پیش‌نویس قانون حسابرسی این بانک، با نام H.R.24 به کنگره ارائه شد، تا زمینه ملی کردن این بانک فراهم شود.[6] از آن جهت که مالیات بر درآمد اساساً توجیه قانونی ندارد و عمده این مالیات به جیب زرسالاران میرود، پیش‌نویس قانون دیگری برای حذف این مالیات و جایگزینی آن با مالیات بر خرید، با نام H.R.25، در همین روز مطرح شد.[7] بنابراین این دو مورد از لیستی که در مقاله ۳ هفته پیش گفته بودم، تحقق یافت، منتها در بازه زمانی طولانی‌تری عملی میشود.

اجلاس داووس

اجلاس World Economic Forum از ۲۲ ژانویه تا ۲۵ در Davos تشکیل خواهدشد؛ و قرار است تصمیمات مهمی برای تغییرات بزرگ مالی دنیا در این اجلاس اتخاذ شود. ظاهراً یکی از این تصمیمات درباره حذف روچیلدها از تمام شبکه‌های بانکی است. بانکهای بزرگ خصوصی اروپایی که به روچیلدها و دیگر زرسالاران تعلق دارند، باید ملی شوند و ادعا شده که پادشاهان اروپایی با اصل قضیه موافق هستند. آمریکا برای اینکه حرفی برای گفتن در این کنفرانس داشته باشد، قاعدتاً باید بانک فدرال رزرو را تا این تاریخ ملی اعلام کرده باشد. بنابراین انتظار چنین خبری را در روزهای آتی باید داشت.

بحثهای خیلی زیادی درباره آینده ارز جهانی و نحوه معاملات بانکی و سیستم جایگزین SWIFT شنیده‌ام. اما پس از این کنفرانس مشخص خواهد شد که گزینه نهایی برای آینده مالی جهان چه خواهد بود. تا به حال در رسانه‌های ایرانی به خبری درباره نکات فنی پیشنهادهای جایگزین سیستم‌های مالی موجود برخورد نکرده‌ام؛ در حالی که از حدود یک سال پیش بحث درباره این موضوع در رسانه‌های عمومی، مثل یوتیوب، را مشاهده کرده‌ام.

اخبار درگیری‌های نظامی

در این روزها اخبار درگیری نظامی در دنیا زیاد شنیده میشود. مثلاً در آفریقا، گلوبالیست‌های اروپایی و آمریکا، در گابن و کنگو درگیری داشتند. این درگیری با حضور سربازان آمریکایی و سرکوب کودتای گلوبالیستی در گابن خاتمه یافت.[8] در چند نقطه دیگر در آفریقا نیز آمریکا با چین درگیر است. چین خیلی سریع در حال استعمار خاموش آفریقا است و اگر جلوی آن گرفته نشود، تا ۵ سال آینده هم بر همه منابع این قاره تسلط پیدا میکند و هم ترکیب جمعیتی آن راعوض میکند.

اخیراً رئیس‌جمهور مادام‌العمر، یا امپراتور چین، دستور آماده باش نظامی برای جنگ را صادر کرد؛ و تایوان را تهدید کرد که اگر به سرزمین اصلی ملحق نشود، مورد حمله قرار میگیرد.[9]

احتمال اینکه قدرتهای بزرگ دنیا، بخاطر اشتباه محاسبه و یا یک حادثه غیرمترقبه، درگیر جنگی بزرگ بشوند، همیشه وجود دارد. اما واقعیت حوادث اخیر این است که همه این قدرتها در حال جمع کردن برگهای برنده بیشتری برای سر میز مذاکره در کنفرانس داووس هستند. چون تصمیمات اتخاذ شده در این کنفرانس آینده مالی چند دهه آینده همه آن‌ها را رقم خواهد زد.

عملیات روانی ملی‌گرایان

در این روزها ملی‌گرایان، و علی‌الخصوص QAnon، عملیات روانی سنگینی، بر علیه وابستگان گلوبالیست‌ها در رسانه‌ها و هالیوود و اهل سیاست راه انداخته‌اند. چون پس از دستگیری و محاکمه عوامل اطلاعاتی و نظامی، و رهبران اصلی گلوبالیست، قدم بعدی این است که با کنترل رسانه‌ها جلوی تلاش آنها برای اغتشاش در جامعه را بگیرند. به عنوان نمونه QAnon با نام بردن از یکی از چهره‌های معروف رسانه‌ای و افشای مدارک نقش داشتن او در تهیه پروپاگاندا، به او توصیه میکند که تا فرصت باقی است، از قطار گلوبالیست‌ها پیاده شود. او تلویحا اشاره به این داشته که ۱۹ ژانویه این فرصت تمام میشود.

مراسم Golden Globes مورد توجه بسیاری از مردم دنیا بود. نکته خاص مراسم امسال، وجود دخترانی بود که سینی بطری‌های آب فیجی حمل میکردند، و هنگام عکس گرفتن، پشت سر بعضی از هنرپیشه‌ها قرار میگرفتند تا در کادر عکس باشند. بسیاری از مردم این کار را تلاش برای جلب توجه این دختران و یا شوخی فرض کردند. در حالی که هدف این کار رساندن پیام مهمی به این افراد و یک جنگ روانی بود.

چند ماه پیش یک باند تجارت برده جنسی در هالیوود را دستگیر کردند که تحت عنوان NXIVM فعالیت میکردند. آنچه در این مافیا رخ داده، نمونه کاملی از کارهای شیطانی دوران معاصر در بین شیطان‌پرستها است. یکی از کارهای بارز این شرکت این بود که برده‌های خود را، مثل دامها، داغ میزد و با برند خاص خود عرضه میکرد. عمده عملیات این شرکت در جزیره خصوصی مالکین آن در فیجی مدیریت میشد.

عرضه آب فیجی در مراسم مذکور، این پیام را داشت که هنرپیشه‌های مذکور آلوده به همان اعمال شیطانی هستند و بزودی محاکمه خواهند شد. ملی‌گرایان با این کار قصد داشتند که ترس در دل بقیه بیاندازند تا آنها با لو دادن اطلاعات درباره چنین شبکه‌هایی، برای خلاص شدن خود تلاش کنند. ترامپ نیز قبلا از این شگرد نوشیدن آب فیجی، در جمع این افراد، استفاده کرده بود. در توئیتر چند پست درباره این مطلب آورده‌ام.

[1] تاریخ شروع عملیات ملی‌گرایان مشخص شد https://shakeri.net/4072

[2] Harry Reid Has a Few Words for Washington https://www.nytimes.com/2019/01/02/magazine/harry-reid-senate-cancer-trump.html

[3] Airport security screeners calling in sick amid the government shutdown https://www.pennlive.com/news/2019/01/airport-security-screeners-calling-in-sick-amid-the-government-shutdown.html

[4] Funding for food stamps program running out as shutdown lingers on https://www.wtrf.com/news/funding-for-food-stamps-program-running-out-as-shutdown-lingers-on/1688602045

[5] The Kingdom of the Dead http://www.paulstramer.net/2019/01/the-kingdom-of-dead.html

[6] https://www.congress.gov/bill/116th-congress/house-bill/24?q=%7B%22search%22%3A%5B%22H.R.24%22%5D%7D&s=1&r=1

[7] https://www.congress.gov/bill/116th-congress/house-bill/25?q=%7B%22search%22%3A%5B%22H.R.25%22%5D%7D

[8] Army commanders arrested after military coup to OVERTHROW African government https://www.dailystar.co.uk/news/world-news/751914/gabon-military-coup-army-seize-control-national-broadcaster-africa-ali-bongo

[9] China's Xi calls on army to be battle-ready https://www.channelnewsasia.com/news/asia/xi-jinping-china-army-battle-ready-taiwan-11088808

[10] EXCLUSIVE: Sun, sea, sand and sex cults: Inside the $47 million Fijian island https://www.dailymail.co.uk/news/article-5992439/Inside-NXIVM-financier-Clare-Bronfmans-47-million-Fijian-island.html