باسمه تعالی

احتمالاً این روزها درباره دعوای ترامپ و رهبران دموکرات کنگره درباره بودجه ساخت دیوار حائل بین آمریکا و مکزیک، شنیده‌اید. چند روز پیش ترامپ برای جلب توجه عموم، به نحوی غیرمنتظره اجازه ورود خبرنگاران را به جلسه با این رهبران داد و اعلام کرد که اگر کنگره بودجه ساخت دیوار را تصویب نکند، بطور موقت ادارات دولتی را تعطیل خواهد کرد. دموکراتهای گلوبالیست با ساخت دیوار مخالف هستند و قصد تصویب این بودجه را ندارند؛ و بنابراین انتظار تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پایانی سال و اوائل سال نو میلادی را باید داشت.

اما بودجه ساخت دیوار برای تعطیلی ادارات دولتی فقط یک بهانه است و این تعطیلی دلایل بسیار عمیق‌تری دارد.

سال گذشته Q در پست 88 خبر از ۱۰ روز تاریکی داده بود. او در همان سال گذشته در پست 282 در جواب فرد دیگری که پرسیده بود که «این ۱۰ روز تاریکی چه زمانی رخ میدهد؟» تلویحا گفته بود که shutdown یعنی هنگام تعطیلی ادارات دولتی. او دیروز در پست 2629 خبر از D-Day داده بود که هم به معنی شروع عملیات است و هم به هدف آن، که دموکراتها باشند، اشاره دارد. Q در پست 2635 چنین ادعا میکند که «وقتی همه مدارک جرم افشا شوند، حزب دموکرات نابود می‌شود و رسانه‌های گلوبالیست دیگر نمیتوانند حقیقت را پنهان و مخدوش کنند».

در این ۱۰ روز تاریکی، که از کریسمس در سه‌شنبه آینده، و یا روز قبل آن، شروع میشود، قرار است این اتفاقات بیافتد:

  • اولاً حکومت نظامی اعلام شده، رفت‌وآمد محدود شود.
  • ۳۸۰ نفر از اعضای فاسد کنگره و سنا دستگیر شوند؛ تا بعدا در یک انتخابات ویژه با افراد دیگر جایگزین شوند.
  • تعداد ۶۳۳۰۰ نفر از اعضای گلوبالیست سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی و دولتی دستگیر شوند.
  • ادارات دولتی در این مدت تعطیل باید باشند تا افراد Deep State‌ نتوانند خساراتی وارد کنند.
  • احتمالاً در همین مدت فدرال رزرو ملی اعلام خواهد شد و مسأله بدهی‌های دولتی آمریکا را حل میکنند.
  • ادارات مالیات در این مدت تعطیل خواهند بود و قرار است تغییرات اساسی در مالیات اعلام شود. چون اساساً مالیات هیچ‌وقت مبنای قانونی نداشته و باید این مسأله حل شود.

یکی از احتمالات این است که در روزهای آینده گلوبالیست‌ها برای جلوگیری از پیشرفت این برنامه، عملیات False Flag راه بیاندازند تا بواسطه آن جنگ جهانی را شروع کرده، مانع نابودی اعضای خود در آمریکا بشوند. احتمال میدهم اعلام فراخوانی نیروهای آمریکایی از سوریه برای جلوگیری از همین امر باشد.

همین مطلب باعث شده که کشورهای زیادی دستور آماده‌باش نیروهای نظامی خود را بدهند. چون احتمال اینکه شرایط از کنترل خارج بشود، هنوز وجود دارد.

در پیام‌هایی که از طرف سران ارتش به بعضی از افراد فرستاده شده، آنها مبانی قانونی این اقدام خود را شرح داده‌اند و از مردم خواسته‌اند که غذا و آب و داروی مورد نیاز برای ۱۰ روز را ذخیره کنند؛ و اگر شرایط به تنش و درگیری منجر شد، خود و خانواده خود را در خانه نگه‌دارند تا آسیب نبینند.

در پایان

احتمال دارد که در این مدت و یا پس از آن اینترنت برای مدتی مختل و یا کلا قطع شود. بنابراین توصیه میکنم مقاله‌ای که قبلا با عنوان خود را برای دنیای بدون اینترنت آماده کنید را مطالعه بفرمایید.

[1] خود را برای دنیای بدون اینترنت آماده کنید https://shakeri.net/3472

[2] qanon.pub