باسمه تعالی

در ایران درباره زرسالاران و انجمن‌های مخفی و فراماسونری کتاب‌های خوبی نوشته شده است. اما ملی‌گرایان آمریکا اخیراً درباره این گروه‌های شیطانی روشنگری‌هایی کرده‌اند که برایم تازگی داشت و تابحال نشنیده بودم. همه این اطلاعات سالهای زیادی است که در دسترس مردم و در جلوی دید آن‌ها بود؛ اما کمتر کسی به آن‌ها توجه میکرد. ملی‌گرایان مسیحی پس از حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ دریافته‌اند که همراهی با گلوبالیست‌های شیطانی به نابودی کشور منجر میشود. لذا عزم خود را جزم کرده‌اند که بساط این گروه‌های شیطانی را جمع کنند. در ماه‌های اخیر آن‌ها سعی در افشای اطلاعات مربوط به فساد مالی و مراسم شیطانی این گروه‌ها، از جمله کودک‌آزاری و قربانی انسان، داشته‌اند.

حجم این مطالب به‌قدری زیاد است که کتاب‌های زیادی باید درباره آن نوشته شود و در این مقاله فقط میتوانم به بعضی از عناوین اطلاعات پخش شده اشاره کنم، تا کسانی که مایل به تحقیق و اطلاع‌رسانی بیشتر هستند، بتوانند آن را دنبال کنند.

مقدمه

قبل از شروع بحث مایل هستم که نکته‌ای را یادآوری کنم: شاید بعضی افراد عادت کرده باشند که زود مسائل را برای خود ساده کنند و وقتی یک تنازع می‌بینند یک طرف را خیر و نور، و طرف دیگر را شر وظلمت فرض کنند. در دنیای واقعی ما با خیلی چیزها سر و کار داریم که نسبت به هم یا بد و بدتر هستند و یا خوب و خوبتر. شخصاً در ماه‌های اخیر درباره نزاع داخلی آمریکا بین گلوبالیست‌ها و ملی‌گرایان مطلب زیاد نوشته‌ام؛ و قصدم طرفداری از یک جناح و یا قضاوت نیست. بلکه احساس میکنم که تحولات بسیاری به سرعت در حال اتفاق افتادن است و کسی درباره آن‌ها اطلاع‌رسانی نمیکند. عدم اطلاع از تغییرات رخ داده، باعث می‌شود بعضی شخصیت‌های سیاسی اظهارنظرهایی کنند که براساس اطلاعات تاریخ مصرف گذشته باشد.

تصور عموم مردم این است که رهبران گروه‌های شیطانی که ما آن‌ها را به عنوان زرسالاران و یا انجمن‌های مخفی و فراماسونری می‌شناسیم، پشت پرده‌هایی از رازداری مخفی شده‌اند و نمیشود اسرار آن‌ها را کشف کرد. در حالی که چنین نیست و همه آنچه را که ما به عنوان راز فرض میکنیم، در دسترس مردم و در جلوی دید آن‌ها است. منتهی مردم چنان درگیر دنیای مادی و مسائل روزمره خود هستند که کسی به واقعیاتی که با چشم خود می‌بیند، توجه نمی‌کند.

روش این گروه‌های شیطانی دقیقاً روش خود ابلیس است. در آیه ۲۰ سوره اعراف، قرآن کریم در بیان داستان شجره ممنوعه، چنین میفرماید که ابلیس به آدم و حوا میگوید:

وَقَالَ مَا نَهَاكُمَا رَبُّكُمَا عَنْ هَـٰذِهِ الشَّجَرَةِ إِلَّا أَن تَكُونَا مَلَكَيْنِ أَوْ تَكُونَا مِنَ الْخَالِدِينَ

شیطان اول به آن‌ها یادآوری میکند که خدا شما را نهی کرده که به آن شجره نزدیک نشوید، و بعد شروع به گول زدن میکند. به این ترتیب این دو نمیتوانند فراموشی و عدم اطلاع و امثالهم را بهانه تخلف خود معرفی کنند. به همین منوال مردم دوره معاصر نمیتوانند بهانه‌ای برای تسلط گروه‌های شیطانی بر خود بیاورند، چون همه ادلّه شیطانی بودن آن‌ها جلوی چشم همه است.

نقش QAnon

درباره نقش QAnon در این افشاگری‌ها و اینکه چطور او با اشارات مختلف حواس ملی‌گرایان را به این مطلب جلب کرد، و باعث شد که افراد زیادی دنبال روشنگری درباره این اطلاعات بروند، زیاد می‌شود مطلب نوشت. در اینجا فقط مختصری درباره آن مینویسم:

در پستهای متعددی QAnon به [P] اشاره کرده بود.مثلا در پست 128 این نام را آورده بود و در پست 714 چنین گفته بود که «۴۴ جادوگر باقی مانده‌اند که باید افشا شوند. بالاترین آن‌ها آخرین خواهد بود.» و بعد به [P] اشاره کرده بود. این سئوال برای خیلی‌ها پیش آمده بود که منظور او از این حرف چیست.

در پست 997 کسی از Q سئوال کرده که «آیا منظور او از [P] شخص پاپ است؟» و او چنین جواب میدهد که «ما پشتیبان‌های او را از تاریکی به روشنایی خواهیم آورد»؛ و به این روش می‌فهماند که منظورش پاپ نیست. Q در پست 1413 عکس یک جغد را آورده و جمله «محافظان پاپ» را زیر آن نوشته بود. در نهایت او در پست 1970 در جواب یکنفر دیگر که سئوال کرده بود که «آیا منظور او از [P] همان Payseur است؟»، او فقط سؤال را تکرار کرده بود، که به معنای تأیید ضمنی مطلب است.

همین مطلب باعث شد که افراد زیادی درباره پیسور تحقیق کنند و نکات بسیاری دراین‌باره برای همه روشن شود.

خانواده‌های ایلومیناتی

در آرشیوهای عمومی کتاب‌های قدیمی زیادی را می‌شود یافت که درباره زرسالاران یک یا دو قرن گذشته جزئیات دقیقی را نوشته باشند. یکی از کتاب‌های اخیر که ۲۰ سال پیش نوشته شده، کتابی است به نام Bloodlines of Illuminati که نویسنده آن Fritz Springmeier است. او، که یک مبلغ مسیحی بود، پس از نوشتن این کتاب به بهانه دزدی به زندان افتاد و سالها در زندان باقی ماند. اصل کتاب حدود ۶۰۰ صفحه است؛ ولی نسخه الکترونیکی آن، که میتوانید از کتابخانه آنلاین سازمان سیا بگیرید، حدود ۳۰۰ صفحه است.[1] در این کتاب نکات جالب توجهی درباره Payseur می‌شود یافت.

در این کتاب درباره ۱۳ خانواده اصلی ایلومیناتی بحث شده است، که خانواده روچیلد فقط یکی از آن‌ها است. کلمه Bloodline بیشتر به معنی ارتباط خونی است و به سختی بشود آن را معادل کلمه خانواده دانست. چون بخش عمده این ارتباطهای خونی از طریق حرام‌زادگی ایجاد میشود. این ارتباط‌های خونی که تحت ۱۳ نام خانواده بودند، هرکدام خانواده‌های دیگری را تحت مدیریت خود داشتند، که از آن‌ها برای اداره اموال و مخفی کردن دارائی‌ها استفاده میکردند. همه این خانواده‌ها در نهایت به خاندان سلطنتی فرانسه، که معروف به «خون خالص اژدها» هستند، وابسته بودند.

همه ما قصه‌های زیادی درباره انقلاب فرانسه و استقلال آمریکا شنیده‌ایم و در کتاب‌های رسمی تاریخ دراین باره مطالب زیادی خوانده‌ایم. اما اکثر مطالب آن‌ها افسانه‌های پوچی بیشتر نیستند و واقعیت ندارند.

یکی از کمپانی های مخفی در قرن ۱۸ در آمریکا، به نام Virginia Company بود، که توسط همان ارتباط‌های خونی ایلومیناتی،‌ تحت عنوان ۴۸ نام خانوادگی، و زیر نظر همان ۱۳ خانواده اصلی، اداره میشد. بعضی‌ها معتقدند تقسیم آمریکا به ۴۸ ایالت، بجز هاوایی و آلاسکا که بعداً اضافه شدند، در‌واقع تقسیم آن به حوزه نفوذ این ۴۸ خانواده بود.

ایالات متحده: شرکت یا دولت

تاریخ رسمی استقلال آمریکا از انگلیس، سال ۱۷۷۶ است. اما اسنادی که اخیراً درباره آن بحث میشود، نشان میدهد که در سال ۱۷۸۱ جرج واشنگتن، که یکی از افراد معروف به Founding Fathers است، به عنوان کارمند کمپانی هند شرقی از طرف شاه انگلیس توافق کرد که تا زمانی که ۲۰٪ سود درآمد کمپانی ویرجینیا به شاه داده شود، مالکیت کل آمریکا به این کمپانی واگذار میشود؛ و این توافق برای ابد برقرار خواهد بود. در همان زمان کمپانی ویرجینیا اسم خود را به UNITED STATES OF AMERICA CORPORATION AND BODY POLITIC تغییر داد.

بعضی از افراد چنین بحث میکنند که ثبت نام شرکتها، یک ثبت تجاری است و از امور سیاسی جدا است. بنابراین اسم شرکت فوق هیچ ربطی به کشور ایالات متحده ندارد. چنین ادعایی فقط برای پرت کردن حواس مردم از واقعیات است. در سال ۱۷۸۵ بنجامین فرنکلین قراردادی با این شرکت امضا کرد که براساس آن تمام مکاتبات و حمل ونقل و قراردادهای دولت جدیدالتاسیس آمریکا از طریق این شرکت مخفی انجام شود. به این ترتیب برای مردم عادی فرق دولت ایالات متحده با شرکت ایالات متحده، قابل تشخیص نبود. بسیاری از تراست‌هایی که تصور میشود که متعلق به دولت آمریکا است، در‌واقع متعلق به کمپانی ایالات متحده بود. با این روش این کمپانی مخفی معادل یک واحد سیاسی و یک کشور محسوب شده، همه چیز در این کشور تحت مالکیت این شرکت مخفی درآمد؛ و خاندان سلطنتی فرانسه مالکیت کل آمریکا را به خود اختصاص دادند.

به همین دلیل وقتی Q بخواهد از آمریکا نام ببرد آن را these UNITED STATES OF AMERICA خطاب میکند، تا مشخص شود که دریاره یک کمپانی حرف نمیزند.

مهاجرت خاندان سلطنتی فرانسه به آمریکا

زمانی که لوئی ۱۶، در جریان معروف به انقلاب فرانسه، کشته شد، پسر او را، که در سال ۱۷۸۵ به دنیا آمده بود، به لندن فراری دادند تا محفوظ بماند. زمانی که او به آمریکا رفت، نام Daniel Payseur را برگزید، چون استفاده از نام سلطنتی فرانسوی Louis Charles Bourbon-Capet عملی نبود. دانیال در سال ۱۸۰۵ در سن ۲۰ سالگی مدیریت شرکت ایالات متحده را به عهده گرفت.

در صفحه ۱۳۰ کتاب مذکور چنین آمده که Lewis Cass Payseur (1850-1939) نوه دانیال بود و او کسی بود که خانواده‌های دیگری را مانند Springs، که از ارتباط خونی روچیلدها بودند، Reynolds و Morgan، به عنوان پروکسی برای حفظ و اداره بخشی از اموال خود استخدام کرد. یکی دیگر از خانواده‌هایی که Q از آن‌ها نام برده Pickle است. Q در پست 1359 از این خانواده نام برده و تلویحا بعضی از مسئولین ایرانی را، که دچار فساد مالی شد‌ه‌اند، با این خانواده مرتبط دانسته است.

لوئیس ۳ دختر داشته که هر کدام وارث یک سوم ثروت خانواده بودند و ثروت آن‌ها تحت نام همسران آن‌ها Beatty و Poore و Boswell، تحت کنترل این خانواده باقی ماند. مالکیت شرکتهای بزرگ راه‌آهن آن دوران در دست این افراد بود.

در پست‌های خود، Q چند بار تأکید کرده که «همسران را پیگیری کنید» و منظور او این است که این همسران جادوگران معابد شیطانی هستند و شوهران آن‌ها در‌واقع مستخدمین خانواده‌ آنها هستند. هر چند اسم شرکتهای بزرگ مانند Poore به نام شوهران است، اما در‌واقع همه ثروت به خانواده همسر آن‌ها تعلق دارد.

لیستی که در لینک [2] از دارائی‌های خانواده پیسور موجود است، فقط یک سوم شرکتهای متعلق به این خانواده را لیست کرده است. در این لیست بانکهایی مثل Morgan و Bank Of America و شرکتهایی مثل جنرال الکتریک و جنرال موتورز نیز دیده میشوند. از این لیست به راحتی می‌شود نتیجه‌گرفت که تمام دارائی‌های شرکتهای بزرگ آمریکا در دست خاندان سلطنتی فرانسه و ارتباط‌های خونی این خاندان است؛ و تسلط این خاندان بر آمریکا تا به امروز نیز ادامه دارد.

مالکیت تمام شرکت‌هایی که تحت کنترل اعضای Council on Foreign Relations یا CFR هستند، به خاندان پیسور تعلق دارد و این افراد فقط عهده‌دار مدیریت آن هستند. در حال حاضر از فرد خاصی از خانواده پیسور به عنوان مالک همه ثروت خاندان نام برده نمیشود. اما در لینک زیر لیست بانکهای بزرگ را، که به عنوان اعضای تراست حافظ دارائی‌های خاندان هستند، میتوانید ببینید.[5]

فدرال رزرو

فدرال رزرو در‌واقع متشکل از ۱۲ بانک خصوصی است.[4] اگر مالکیت آن بانکهای خصوصی را دنبال کنیم، به شرکتهای راه‌آهن، مثل Chicago Railroad، و معادن طلای تحت مالکیت پیسور میرسیم. یعنی مالکیت تمام بانکهای خصوصی که فدرال رزرو را تشکیل میدهند، در نهایت به خاندان پیسور برمی‌گردد.

برنامه ملی‌گرایان برای فدرال رزرو

ترامپ اخیرا تهدید فدرال رزرو را خطرناکتر از تهدید چین دانست؛ چون این بانک قصد دارد فروپاشی اقتصاد آمریکا را کلید بزند تا شورش‌های اجتماعی متعاقب آن، اجازه حذف شبکه‌های شیطانی را به ملی‌گرایان ندهد. Q در پاسخ یکنفر که سئوال کرده بود «آیا فدرال رزرو را تعطیل میکنند؟» گفته بود که «ساختار عوض میشود».

برای اینکه بتوان به سلطه خاندان سلطنتی فرانسه بر تمام اموال آمریکا پایان داد، ترامپ یک دستور اجرائی در21 دسامبر 2017 امضا کرد که عنوانش این بود:

Executive Order Blocking the Property of Persons Involved in Serious Human Rights Abuse or Corruption

در۲۰ جولای ۲۰۱۸ نیز ترامپ یک دستور اجرائی دیگر با این عنوان صادر کرد:

Notice Regarding the Continuation of the National Emergency with Respect to Transnational Criminal Organizations

معنی این دستورهای اجرائی این است که ملی‌گرایان قصد دارند در آینده خیلی نزدیک، با ملی کردن فدرال رزرو و مصادره اموال خانواده‌های وابسته به خاندان سلطنتی فرانسه، به سلطه ایلومیناتی و همه خانواده‌هایی که از نظر خونی با آن‌ها ارتباط دارند، خاتمه دهند. چنین کاری عملی نیست، مگر اینکه تمام اعضای این شبکه شیطانی در سراسر دنیا ریشه‌کن شوند و مدارک فساد همه وابستگان به شبکه‌های بانکی آنها، از جمله بانکهای وابسته به روچیلدها، رو شود.

برنامه ملی‌گرایان مسیحی این است که بین کریسمس تا سال نو، یعنی کمتر از یک هفته دیگر، دهها هزار نفر از وابستگان به گلوبالیست‌ها را دستگیر کنند و با اجرا کردن دستورات اجرائی فوق‌الذکر، بانک فدرال رزرو را ملی کرده، و مالکین آن‌ها را به جرم فساد مالی و تشکیل شبکه‌های جرائم سازمان یافته، به زندان بفرستند. این روزها در بین ملی‌گرایان آمریکایی درباره شکستن هرم فرعون و نابودی شبکه‌های شیطانی زیاد حرف زده میشود. شخصا امیدوارم که این ادعاها واقعی بوده و در صحنه عمل به وقوع بپیوندد.

همانطور که در زمان انقلاب فرانسه، خانواده سلطنتی فرانسه به آمریکا کوچ کرد و در این کشور ریشه دواند و مالکیت همه چیز را به خود اختصاص داد، در حال حاضر که وضعیت خود را در آمریکا در خطر می‌بینند، آنها در حال کوچ کردن به چین هستند.

[1] Bloodlines of Illuminati, by: Fritz Springmeier, 1995 https://www.cia.gov/library/abbottabad-compound/FC/FC2F5371043C48FDD95AEDE7B8A49624_Springmeier.-.Bloodlines.of.the.Illuminati.R.pdf

[2] https://archive.org/details/pdfy-cvNMguo_dgwUReM2/page/n19

[3] https://twitter.com/intheMatrixxx/status/1031909244902227969

[4] https://en.wikipedia.org/wiki/Federal_Reserve_Bank

[5] https://twitter.com/intheMatrixxx/status/1071094536305340416