باسمه تعالی

وقتی به خبرگزاری‌های ایران نگاه میکنم، خیلی احساس ناامیدی میکنم. چون خبرهای زیادی در دنیا در حال رخ دادن است که هیچکدام در رسانه‌های ایران بازتابی ندارند. در عوض خبرهایی که صددرصد پوچ هستند، مثل امواج زلزله ۹ ریشتری چند بار دور میزنند و همه جا را می‌لرزانند. نکته این است که اخبار واقعی سیاسی در دسترس همه هستند و هرکس که مایل باشد،‌میتواند به راحتی آنها را دنبال کند. اما ظاهرا دیگر رسانه‌های ایرانی چنین خبرهایی را منتشر نمیکند و کسی هم از آنها توقع اخبار واقعی ندارد. ظاهرا بخش عمده‌ای از مردم با اخبار مربوط به سلبریتی‌ها و دعواهای آنها سرگرم هستند.

تعداد خبرهایی که ارزش تحلیل عمیق و مطالعه همه‌جانبه دارند به‌قدری زیاد است که شخصاً فرصت کافی برای نوشتن درباره آن‌ها را ندارم. لذا بطور لیست‌وار بعضی از آن‌ها را مرور میکنم:

هجوم پلیس به بانک مرکزی آلمان Deutsche Bank

قبلاً در این وبلاگ درباره مشکلات بانک مرکزی آلمان Deutsche Bank، نوشته بودم.[1] روز ۲۹ نوامبر حدود ۱۷۰ نفر از افسران پلیس به تمام دفاتر اعضای هیئت مدیره این بانک هجوم بردند و تحقیقات مفصلی را شروع کردند که در روزهای آتی نیز ادامه داشت.[2]

آنچه که رسما اعلام شده، تحقیق پلیس درباره احتمال پولشویی است، که البته موضوعی قابل تحقیق است. اما دامنه مشکلات این بانک خیلی بیشتر از این است. این بانک در معرض ورشکستگی است و احتمال دارد سقوط آن یورو و اتحادیه اروپا را از بین ببرد. بهرحال خبرهای مربوط به این بانک را باید با دقت دنبال کرد.

بانک دیگری که احتمالاً به زودی در آمریکا به بهانه پولشویی مورد حمله پلیس واقع خواهد شد، بانک Citibank است. هرچند این بانک بزرگترین ماشین پولشویی دنیا است، اما دلایل بسیار زیاد دیگری برای دستگیری مدیران آن وجود دارد. تصرف و تحت کنترل درآوردن سیتی‌بانک، در واقع معادل شکست جناح چپ و Deep State در آمریکا است.

هجوم پلیس به خانه اسقف اعظم کاتولیک در آمریکا

در دهه‌های پیش خبرهای زیادی درباره قدرت عجیب کلیسای کاتولیک در آمریکا میشنیدم. بعضی‌ها ادعا میکردند که سازمان سیا، مافیاهای مواد مخدر و بقیه مافیاهای دیگر، تحت امر مستقیم کاردینال و نماینده پاپ در آمریکا هستند. اما بادهای تغییر در دنیا در حال وزیدن است. در مقاله‌های قبل درباره شکستهای اخیر طرح گلوبالیستها و واتیکان نوشته بودم.[3] ظاهراً ملی‌گراهای آمریکایی برای زمین زدن گلوبالیستها، دنبال قطع بازوان کلیسای کاتولیک در این کشور هستند.

روز ۲۸ نوامبر پلیس آمریکا به خانه و تمام دفاتر متعلق به کاردینال Daniel Nicholas DiNardo و کلیسای کاتولیک هجوم برد.[4] پلیس علت هجوم را پیدا کردن مدارک مربوط به کودک‌آزاری کشیش‌ها و مخفی کردن آن توسط کلیسا نام برد. اما واقعیت این است که آن‌ها کلیسای کاتولیک را سلسله‌جنبان شبکه‌های وابسته به گلوبالیسم در کشور خود میدانند و میخواهند این شبکه‌ها را جمع کنند.

ادعای پوتین درباره خوردن نوزاد توسط رهبران اوکراین

چند روز پیش که پوتین درباره درگیری اخیر با اوکراین و رهبران نازی این کشور حرف میزد، جمله‌ای را بیان کرد که کمتر کسی به اهمیت آن پی برد. او چنین گفت که «اگر این‌ها بخواهند برای صبحانه نوزاد بخورند، بقیه غربیها (گلوبالیستها) به راحتی نوزادها را در اختیار آن‌ها برای خوردن میگذارند».[5]

این یک شوخی بیمزه نبود؛ بلکه یک واقعیت تلخ دوره معاصر است. شیطان‌پرستهای گلوبالیست واقعاً قربانی نوزاد را در معابد شیطانی خود انجام میدهند و به خوردن گوشت و نوشیدن خون آن‌ها عادت دارند. قبلاً در یک مقاله مصاحبه با دو تن از کودکانی که در این مراسم مرتبا حضور داشتند را آورده‌ام.[6] در ایران این مسائل چندان بازتابی ندارد؛ اما در غرب مردم با چنین چیزی بیشتر آشنا هستند و به همین دلیل ضرورت مقابله با گلوبالیسم را بیشتر حس میکنند.

درباره شیوع ناسیونال‌سوسیالیسم در اوکراین و کلاً شرق اروپا، تابحال به خبری در رسانه‌های ایران برنخورده‌ام. شخصاً این امر را به عنوان نشانه افول روزافزون درک سیاسی در ایران میدانم. این خبر بسیار مهم است و سالها است که ناسیونال‌سوسیالیسم در حال گسترش مجدد در اروپا است؛ و در سالهای آتی دنیای اسلام حتماً از این طریق صدماتی را متحمل خواهد شد.

توافق ترامپ و شی‌جین‌پینگ درباره Fentanyl

یکی از توافقاتی که رئیس‌جمهور چین و آمریکا در اجلاس G-20 آرژانتین داشتند، کنترل تولید و صادرات فنتانیل بود.[7] قبلاً در وبلاگ درباره فاجعه‌ای که در آمریکای شمالی در حال رخ دادن است، نوشته بودم.[9] واقعیت این است که بسیاری از جوانان کانادا و آمریکا که به مصرف تفریحی مواد مخدر روی می‌آورند، پس از چندبار استفاده، دچار overdose می‌شوند و بخشی از آن‌ها می‌میرند. هر روزه شاهد خبر فوت چند جوان در بین اقوام دوستان و همکاران و همکلاسی‌های فرزندان خود هستیم. این مطلب به حدی وخیم است که کانادا و آمریکا در حال از دست دادن جمعیت جوان خود هستند و بشدت نگران آینده شده‌اند.

عامل اصلی این فاجعه مواد مخدر مصنوعی با نام عمومی فنتانیل هستند که بعضی از آن‌ها هزاران برابر هروئین قدرت دارند.[8] توزیع کنندگان مواد مخدر این مواد را بطور اندازه‌گیری نشده با مواد مخدر دیگر قاطی میکنند. بنابراین کسانی‌ که این مواد را مصرف میکنند، بعد از چند بار مصرف، ممکن است ترکیبی را مصرف کنند که هزاران برابر موارد قبلی اثرگذارتر باشد و به همین دلیل کشته میشوند. حجم تلفات به‌قدری زیاد است که فقط یک حمله سازمان‌یافته نظامی میتواند این مقدار تلفات را در یک کشور باعث شود. شرکتهایی که در چین این مواد را تولید میکنند، قطعاً تحت نظارت دولت این کشور هستند و دولت چین نمیتواند شانه از بار مسئولیت خالی کند. چین برای آماده سازی شرایط در حمله زمینی آتی خود به آمریکای شمالی در حال کشتار جوانهای این قاره است.

اصل طرح مسأله فنتانیل از طرف ترامپ در مذاکرات با Xi، نشان از اهمیت موضوع برای آمریکا دارد و ادامه پخش این مواد توسط چین را به عنوان اعلام جنگ تلقی میکند.

[1] سقوط بازارهای مالی حتمی است https://shakeri.net/3774

[2] Police search offices of Deutsche Bank board members https://www.reuters.com/article/us-deutsche-bank-moneylaundering/police-spend-second-day-searching-deutsche-bank-headquarters-idUSKCN1NZ0PO

[3] درباره گلوبالیسم https://shakeri.net/3932

[4] Investigators Raid Offices of President of U.S. Catholic Bishops https://www.nytimes.com/2018/11/28/us/houston-catholic-church-raid.html

[5] Putin Delivers Bizarre Insult to Ukraine: ‘If They Want to Eat Babies for Breakfast Tomorrow, They’ll Probably Give Them Babies’ https://www.newsweek.com/putin-delivers-bizarre-insult-ukraine-eat-babies-breakfast-1234913

[6] نمونه ای از کودک آزاری شیطانی درانگلیس https://shakeri.net/1493

[7] China and the United States come to agreement at G-20 summit around fentanyl https://www.nbcnews.com/news/us-news/china-united-states-come-agreement-around-fentanyl-n942766

[8] Dark Web Dealers Shun Fentanyl As Opioid Deemed Too Dangerous To Trade https://www.zerohedge.com/news/2018-12-01/dark-web-dealers-shun-fentanyl-opioid-deemed-too-dangerous-trade

[9] بحث درباره قانونی شدن ماری‌جوانا در کانادا https://shakeri.net/3010