باسمه تعالی

نمیدانم آن کسانی که در ایران مسئول سانسور و فیلتر کردن رسانه‌های غربی هستند، بر اساس چه معیاری دسترسی به یک سایت را ممنوع کرده، سایت دیگر را آزاد می‌گذارند. اما شواهد نشان میدهد که به جناح چپ در آمریکا و ملکه انگلیس بیشتر تمایل دارند. برای نشان دادن این مطلب کافی است که آمار رسانه‌های سانسور شده جناح چپ را با تعداد رسانه‌های سانسور شده طرف مقابل مقایسه کنیم.

بدون استفاده از فیلترشکن مشاهده اکثر رسانه‌های معروف جناح راست آمریکا عملی نیست. مثلاً foxnews.com، breitbart.com، newsmax.com، worldtribune.com همه فیلتر میشوند. اما دسترسی به رسانه‌های جناح چپ، حتی آن‌هایی که واقعاً محتوای قابل سانسور دارند، آزاد است. مثلاً cnn.com، msnbc.com، huffingtonpost.com، nytimes.com، slate.com، politico.com، news.sky.com را براحتی میتوانید مشاهده کنید. رسانه‌های وابسته به ملکه انگلیس، مانند independent.co.uk، telegraph.co.uk، theguardian.com، نیز اکثراً قابل دسترسی هستند. تنها در این میان bbc.com و dailymail.co.uk را فیلتر شده یافتم.

البته فیلترینگ ایران فقط یک طرف قضیه است. در بین رسانه‌های چپ تابحال هیچ‌کدام را نیافتم که دسترسی از ایران را محدود کرده باشد. اما بعضی رسانه‌های راست، مانند nra.org، gop.com، thesun.co.uk، torontosun.com خودشان اجازه مشاهده سایت از ایران را نمی‌دهند. برداشت شخصی‌ام این است که رسانه‌های چپ بیشتر روی تاثیرگذاری بر افکار عمومی در ایران امید دارند. سایتهایی مثل گوگل، فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر، که به Internet-gulag مشهور هستند و وظیفه شکل‌دهی افکار عمومی دنیا را برعهده دارند و تماماً تحت کنترل جناح چپ هستند، خدمات خود را به راحتی در اختیار ایرانیان می‌گذارند. حتی بعضا مانند گوگل مونوپولی بازار جستجو در اطلاعات ایران را دارند.

جدا از این مطلب، افرادی که به جناح چپ نزدیک‌تر هستند را در رسانه‌های ایران بیشتر می‌شود یافت. قبلاً در مقاله‌ای با عنوان «هیلاری کلینتون در رسانه‌های ایرانی» دراین‌باره مطالبی را نوشته بودم. دلیل نوشتن آن مقاله، مطلبی بود که ایرنا پخش کرده، و هیلاری کلینتون را قدّیسه‌ای معرفی کرده بود که میخواهد کشیش شود. در حالی که شواهد معتبر زیادی درباره شیطان‌پرست بودن او وجود دارد و شهود متعددی درباره قربانی کردن کودکان توسط او در مراسم شیطانی، شهادت داده‌اند.

جدا از مباحث سیاسی، درباره اینکه کدام جناح بهتر هستند، این نکته را نباید از نظر دور داشت که ملکه انگلیس رهبری گروه‌‌های شیطان‌پرست پشت طرح نظم نوین جهانی را برعهده دارد و جناح چپ آمریکا به رهبری کلینتون، که در آنجا به Deep State معروف هستند، از عوامل ملکه به حساب می‌آیند. قبلاً در مقالات متعددی درباره وضعیت اسف‌بار سلطه شیطانی این گروه‌ها نوشته بودم. مثلاً در یک مقاله با عنوان «نمونه ای از کودک آزاری شیطانی درانگلیس» مطالبی درباره قربانی کودکان در مراسم شیطانی آورده بودم. تعداد کودکان قربانی فقط در انگلیس بالغ بر دهها هزار نفر در سال میشود. مقاله دیگری با عنوان «مراسم افتتاح تونل Gotthard در سوئیس» درباره وابستگی اکثر رهبران اروپایی به این گروه‌های شیطانی بود. در مقاله‌ای با عنوان «اتحادیه صلیبی اروپا در حال شکل‌گیری است» درباره نقش پاپ و واتیکان، به عنوان یکی از بازوهای ملکه، توضیح داده بودم.

مدارک زیادی بر این گواهی میدهد که پاپ فرانسیس نقش محوری در خرید و فروش کودکان به این حلقه‌های شیطانی، هم برای سوء‌استفاده جنسی و هم برای قربانی، داشته است. این خبر را در چندین رسانه دیده‌ام که در ۲۰ جولای ۲۰۱۴ International Common Law Court of Justice در بروکسل، دستور بازداشت پاپ را به همراه کشیش Adolfo Pachon و اسقف کانتربوری Justin Welby، به اتهام کودک‌آزاری و قتل کودکان و خرید و فروش هزاران کودک، داده است. شاهدان خبر از خرید و فروش ۳۰ هزار نفر کودک تحت نظارت شخص پاپ میدهند و مدارک خود را به دادگاه ارائه کرده اند. حتی تعدادی از این افراد شهادت داده‌اند که خود پاپ به آن‌ها تجاوز کرده و شاهد بودند که چند کودک دیگر را قربانی کرده است.

بسیاری از خبرهای عجیب این دوران در جلوی چشم همه اتفاق می‌افتد. اما عوام که به جزئیات دقت نمی‌کنند، از اصل ماجرا خبردار نمیشوند. به عنوان نمونه برپایی مراسم Summer Solstice، یا شروع تابستان، از قدیم یکی از مراسم ادیان غیر توحیدی بوده است که برپایی این مراسم توسط جادوگران و Druid ها و یا شمن های ادیان قدیمی ادامه پیدا کرده است. جادوگران در زمانهایی که از نظر طبیعی ویژگی خاصی دارد، مثل شبهایی که ماه کامل میشود، به انجام مراسم خود می‌پردازند. هرآنچه که درباره werewolf ها، یا کسانی که در زیر نور ماه کامل تبدیل به گرگ میشوند، در قصه‌های عوامانه وجود دارد، در‌واقع اشاره به قربانی انسان در مراسم شیطانی این جادوگران در این مواقع خاص دارد. برگزاری مراسم عبادی در این زمانهای خاص، علی الخصوص در طولانی‌ترین روز سال، در بین ادیان توحیدی هیچ‌گاه رسم نبوده است. برگزاری مراسم دسته‌جمعی یوگا در این روز، به عنوان مثال در میدان تایمز نیویورک، خبر از عقبه فکری اهل یوگا میدهد و این نکته را روشن میکند که یوگا صرفاً یک ورزش نیست و یک مراسم عبادی غیر توحیدی است. پاپ هم در طولانی‌ترین روز سال به ژنو سفر کرد تا در کنگره بزرگ کلیساها شرکت کند.

از ماهها پیش افراد مطلع خبر داده بودند که برگزاری این مراسم در ژنو در‌ واقع یک مراسم شیطانی است که با قربانی تعداد زیادی کودک همراه خواهد بود. این افراد کمپینی سنگین راه انداخته بودند که اینترپل را مجبور کنند که طبق حکم دادگاه پاپ را دستگیر کند تا بتوانند این کودکان قربانی را نجات بدهند. به علاوه افراد دیگری خود را آماده کرده بودند که چنین مراسمی را به هم بزنند. به همین دلیل پلیس ژنو و سرن تدارک سنگینی را برای حفاظت از پاپ و اجرای این مراسم دیده، رفت‌وآمد شهری را محدود کرده بودند. بهر حال پاپ باید این سوال را جواب بدهد که از چه زمانی کلیسا برگزاری مراسم عبادی خود را بر اساس تقویم جادوگران تنظیم میکند؟

در پایان

دولت ترامپ نماینده جناحی در آمریکا است که به نظام سرمایه‌داری معتقد هستند و قصد دارند آمریکا را به عنوان ابرقدرت حفظ کنند. آن‌ها از این مطلب باخبر هستند که ملکه و عوامل Deep State او قصد دارند از آمریکا فقط به عنوان اسبی استفاده کنند که تا نفس دارد بدود و هر وقت از پای افتاد او را قربانی کنند. دشمنی جناح راست با ایران از این جهت است که علت اصلی تمام شکست‌ها و عقب‌نشینی‌های آمریکا در چند دهه اخیر، از ایران بوده است. آنها کینه به دل گرفته‌اند و اگر فرصت داشته باشند، به چیزی کمتر از تجزیه ایران و کاهش جدّی جمعیت آن راضی نخواهند شد.

اما همه این مطالب نمیتواند همراهی و همسویی سیاسی با ملکه و جناح چپ را توجیه کند. آنها هم به همان اندازه هم کینه شخصی از اهل توحید به دل دارند و هم تضاد عقیدتی که به هیچ‌وجه قابل حل شدن نیست.