باسمه تعالی

این واقعیت که رسانه‌های مطرح دنیا، یا به اصطلاح Mainstream Media، تماما تحت کنترل صهیونیستها و طرفداران نظم نوین جهانی هستند، بر کسی پوشیده نیست. ولی بعضی اوقات وسعت پخش یک خبر و اهمیت آن به حدی است که آنها هم به ناچار مجبور میشوند اصل خبر را بازگو کرده، یا با ارائه روایتی متفاوت و یا با پخش اخبار ساختگی، عواقب آن را خنثی کنند. اما در رسانه‌های ایرانی به ندرت میشود این‌گونه خبرها و تحلیلی درباره اینکه رسانه‌های غربی سعی در مخفی کردن چه چیزی دارند، را میتوان یافت؛ و فقط خبرهای باب طبع غربیها که از بوق‌های تبلیغاتی غربی پخش میشود، منعکس میشود. نمونه آن خبری است که اخیرا در سایت ایرنا دیدم با عنوان هیلاری کلینتون کشیش می شود. در حالی که خبرهای مربوط به جنایات این خانواده به قدری زیاد است که همه رسانه‌ها مجبورند درباره آن بحث کنند و روایات دلخواه خود را از این اخبار ارائه کنند، اما چنین حرفهایی هیچ بازتابی در رسانه‌های ایرانی ندارد.

خبر مذکور چنین تنظیم شده که انگار هیلاری کلینتون یک قدیسه است. نمونه آن جمله زیر است:

شیلابی ظاهرا در این کتاب کلینتون را انسانی معنویت گرا توصیف کرده و به تحسین و تمجید از او پرداخته و مدعی شده است که وی در کمال خلوص و بی پیرایگی و با سرمایه ای از ایمان و معنویت پا به عرصه سیاست گذاشته و همواره ایمان و معنویت را در این راه ملاک و راهنمای اصلی خود قرار داده است.

اگر در اینترنت درباره Clinton Body Count جستجو کنید، لیست چند صد نفری از افرادی که مزاحم برنامه‌ های این خانواده بوده‌اند و به طرق مختلف به قتل رسیده‌اند، را خواهید یافت. بعضی از این ترورها به قدری واضح انجام میشود تا بقیه مخالفان درس عبرت بگیرند و جرات اقدام بر علیه این خانواده را از دست بدهند. مثلا سال گذشته John Ashe که از مقامات سابق سازمان ملل بود، قبل از شهادت در دادگاه بر علیه کلینتون، با افتادن وزنه بدن‌سازی بر روی گلویش جان خود را از دست میدهد. در جریان انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری آمریکا، چند نفر از افراد سرشناس بر علیه کلینتون، به دلیل ربودن کاندیداتوری حزب دموکرات، اقامه دعوا میکنند. اما تقریبا همه انها کشته میشوند و این جریان تا جایی ادامه پیدا میکند که وکلای آنها در این دعوا از مردم و مقامات درخواست حمایت میکنند تا جلوی قتل آنها توسط عوامل این خانواده گرفته شود. فیلم اظهارات Elizabeth Beck که همراه همسرش Jared Beck وکیل شاکیان بوده‌اند، را میتوانید در یوتیوب پیدا کنید. ایشان در این کلیپ مصاحبه با سایت اینفووار درباره نحوه کشته شدن موکلین خود و خطراتی که خود آنها را تهدید میکند، صحبت میکند.

اینکه ایرنا چطور سردسته چنین باند جنایتکاری را انسانی معنویت‌گرا که میخواهد کشیش بشود، معرفی میکند، شخصا حیران مانده‌ام.