باسمه تعالی

روز شنبه در مصاحبه با فاکس نیوز، ژنرال بازنشسته Thomas McInerney چنین بیان کرد که روز 7 سپتامبر قرار است یکی از انتشارات معروف کتابی را منتشر کند که در آن آنچه را که بر سر هواپیمای MH-370 مالزی آمد افشا کند. ظاهرا این هواپیما در دریا سقوط نکرده و در مناطق تحت کنترل تروریستها برای هدف قرار دادن جایی، در حال پر شدن با مواد منفجره و یا سلاح های کشتار جمعی است. ژنرال مذکور چنین ادعا کرد که احتمال دارد از این هواپیما برای حمله به آمریکا در روز 11 سپتامبر جاری استفاده شود.

قبلا در مقاله دیگری تحت عنوان برای پرواز MH370 مالزی چه اتفاقی افتاد؟ درباره این پرواز مطالبی را نوشته بودم.

اینکه واقعا چنین اتفاقی بیافتد و یا نیافتد را فقط خداوند میداند. البته ظاهرا گروه های شیطانی نظم نوین جهانی قصد اجرای آن را دارند، چون در روزهای اخیر درباره اینکه گروه داعش قصد حمله به آمریکا را دارد، زیاد تبلیغ میشود و ذهن مردم را برای پذیرش چنین احتمالی آماده میکنند. اما حمله تروریستی که قرار است این دفعه رخ دهد، ظاهرا به مراتب بزرگتر از یازده سپتامبر 13 سال پیش است و باید در اندازه ای باشد که بتواند شروع جنگ جهانی سوم را توجیه کند.

اخیرا جنگنده های آمریکایی مواضع داعش را که قصد تصرف مناطقی در کردستان عراق را داشتند، بارها بمباران کرده و لذا بهانه ای برای تلافی جویی به داعش داده است و در رسانه های غربی چنین تبلیغ میکنند که داعش به همین دلیل در صدد انتقام گیری است. اینکه داعشی ها عزم و توان چنین کاری را داشته باشند، بحث دیگری است.