باسمه تعالی

یکی از دوستان محترم میفرمودند که:

«دیگر فرقی نمیکند که برنامه کیو از اول برای گمراه کردن مردم بوده، و یا در عمل شکست‌خورده است. بهرحال این موضوع تمام شده، و باید از انتظار برای موفقیت برنامه آنها، و بقول معروف “Trust The Plan”، دست کشید»

«البته عده‌ای این موضوع را تبدیل به یک موضوع اعتقادی خواهند کرد، و تا دهها سال انتظار موفقیت برنامه کیو را خواهند داشت. همان‌طور که بعد از جنگ جهانی دوم، برای دهها سال طرفداران نازی‌ها امید به بازگشت نازیسم داشته؛ و این موضوع در قصه‌ها و فیلمهای سینمایی متعدد آمده است».

شخصاً قصد ندارم کسی را دعوت به انتظار بیشتر برای برنامه کیو، و یا ناامید شدن از آن، بکنم. هر کسی میتواند به هر جمع‌بندی شخصی که مایل است برسد. اما نکاتی در این قضیه وجود دارند که بدون در نظر داشتن آن‌ها نمیتوان تحلیل جامعی از آنچه در جریان است، داشت:

آیا نازیسم از بین رفته؟

فرض از بین رفتن نازی‌ها در جریان جنگ دوم جهانی، فرض درستی نیست. زمانی که نازی‌ها یافتند ملت آلمان دیگر تاب مقاومت ندارد، و زمین خواهد خورد، برنامه مهاجرت به ملل دیگر، و ادامه کار خود در قالب و شکل دیگر، را پیش گرفتند. پادشاهی هلند از آن زمان مرکز اصلی تشکیلات نازی باقی ماند، و تا هنوز ملکه Beatrix نماد حضور نازی‌ها در هلند است.

در آمریکا نیز مهاجرت هزاران نفر از افراد برجسته حزب نازی، به توسعه سلاح‌های موشکی و هسته‌ای و صنعت فضایی این کشور منجر شد. در دهه‌های بعد وابستگان این حزب در آمریکا، مانند خاندان بوش، قدرت را در این کشور قبضه کردند.

کیو در چندین پست درباره نازی‌ها بحث کرده، و بارها این سؤال را مطرح کرده که «آیا نازیسم واقعاً از بین رفت؟»

Was 'Nazism' ever truly destroyed?

Was the Nazi party ever truly destroyed (eradicated)?

کیو به فیلم «The Sum of All Fears» اشاره میکند. در این فیلم چنین نشان داده شده که نازیها قصد دارند در یک عملیات False Flag، یک سلاح اتمی دزدیده شده را در آمریکا، در جریان بازی Super bowl منفجر کنند. ماجرای ۱۱ سپتامبر نیز، که در دوران حکومت خاندان بوش رخ داد، نمونه‌ای از عملیات وابستگان به نازی‌ها بود.

کیو در یک پست میگوید که در عبارت NWO، حرف N درواقع اشاره به «نازی» دارد، و نه New

The Nazi order. [N does not refer to “New”]

وقتی نازی‌ها پس از گذر ۷۵ سال از شکست آلمان در جنگ دوم، هنوز یک بازیگر مطرح جهانی محسوب میشوند، با گذر ۴۰ روز از ترک کاخ سفید توسط ترامپ، نمیشود شکست نهایی برنامه کیو را نتیجه گرفت.

بازگشت ترامپ به قدرت

شخصاً انتظار داشتم که ترامپ قدرت را، حتی بصورت نمایشی، واگذار نکند؛ و پس از اینکه این موضوع رخ داد، انتظار داشتم خیلی سریع بازگشت به قدرت را زمینه‌سازی کنند. چون تأخیر در بازگشت، هزینه‌های زیادی را بر ملی‌گرایان تحمیل کرده؛ و به ناامیدی آن‌ها و شورش های اجتماعی،‌ و احتمالاً جدایی‌طلبی، منجر خواهد شد.

بنابراین شخصاً تحلیل‌هایی که بازگشت ترامپ را طولانی‌تر از چنین تصوری میدانستند، را جدی نگرفتم. به عنوان نمونه نویسنده لینک [1]، مدتی قبل از ۲۰ ژانویه، از روی Comms ترامپ و افراد نزدیک به او، بازگشت ترامپ را ۱۰۰ روز بعد از ترک کاخ سفید برآورد کرده بود. او در ۲۰ ژانویه، با توجه به پیامهای آخر ترامپ این برآورد را به ۱۴۳ روز بعد تغییر داد.

با گذر ۱۴۳ روز بعد از ۲۰ ژانویه به ۱۲ ژوئن میرسیم. لینک [1] پست‌های کیو در روز ۱۲ ژوئن سالهای پیش را تحلیل کرده است. کیو به این مشهور است که مطلبی را که میگوید، مرتبط با حادثه‌ای در همان روز در سالهای آینده است. به همین دلیل احتمال داده که آنچه کیو در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ گفته، درواقع برنامه‌ای برای ۱۲ ژوئن امسال باشد.

آیا واقعا ترامپ صحنه را ترک کرده؟

در پیامهایی که از اکانت‌های نظامی ارتش آمریکا، و یا رسانه‌های رسمی، پخش میشود، پیامهای سمبلیک یا Comms فراوانی را می‌شود یافت که نشان میدهند تیم کیو و ترامپ هنوز در پشت پرده نقش دارند.[3]

به عنوان نمونه، خبر بمباران پایگاه ایران در سوریه به نحوی تنظیم شده که تعداد کشته‌ها را ۱۷ نفر عنوان میکند. این خبر قطعاً نمیتواند دقیق باشد، و ذکر این عدد فقط جنبه پیام دارد. پیامها هم حاکی از این هستند که این حوادث درواقع بخشی از «عشق خشن» و «Art of the Deal» هستند، و هدف راه‌اندازی جنگ نیست.

🔗[1] The 1776 Plan https://decodingsymbols.wordpress.com/2021/01/23/100-days-countdown/

🔗[2] https://qanon.pub/#1464

🔗[3] https://twitter.com/faakto/status/1364521622409859075

🔗https://www.aljazeera.com/news/2021/2/26/us-strikes-iranian-backed-military-infrastructure-in-syria

🔗https://twitter.com/SpaceForceDoD/status/1362767399121014786