باسمه تعالی

امروز جیم استون در سایت خود لینک اسنادی را آورده [1]، که گردش کار یکی از شبکه‌های تولید و توزیع Adrenochrome در آمریکا را نشان میدهند.[2] ایشان درباره شواهد واقعی بودن این مدارک نیز بحث کرده است.

فایل pdf لینک [1] ۳۰ صفحه و حدود ۴۴ مگابایت است، و دانلود کردن آن را توصیه نمیکنم؛ چون احتمال ویروسی بودن آن هست. فقط اگر اهل کامپیوتر و اهل تحقیق هستید، با مسئولیت خود سراغ آن بروید.

در اینجا فقط ۲ صفحه از این فایل را به عنوان نمونه می‌آورم. صفحات ۱ تا ۱۲ نام کودکان ۳ تا ۱۲ ساله‌ای را لیست کرده، که در این مراکز برای استحصال آدرنوکروم نگهداری میشوند. از آن جهت که به صرفه نیست که کودکان را پس از هر استحصال بکشند، آن‌ها را برای دوره‌ای نگه میدارند، و هر روز مراحل شکنجه و استحصال آدرنوکروم را روی آن‌ها انجام میدهند.

در لیست نام کودکان این موارد ثبت شده‌اند:

  • نام و نام خانوادگی
  • زمان تولد، بعضی از این کودکان از ۳ سالگی به این مراکز سپرده شده‌اند
  • گروه خونی
  • مدت نگهداری در مرکز
  • کیفیت آدرنوکروم استخراج شده از هر کودک. قیمت فروش بر اساس طبقه‌بندی کیفیت از ۱۱۰۰ دلار برای هر میلی‌گرم تا ۱۹۰۰ دلار است. حداقل سفارش هم ۱۰۰ میلی‌گرم است.
  • مرکز نگهداری
  • سال کشتن و دورانداختن کودک
  • آیا اقدام به خودکشی کرده؟
  • کشوری که از آن کودک آورده شده
  • میزان استحصال روزانه
  • شماره زندانی

بعضی از کودکان کم‌سن‌تر تا ۵ سال دیگر باید روزانه مراحل شکنجه را تحمل میکردند.

صفحه ۱۴ فایل pdf مراکز نگهداری کودکان و تولید آدرنوکروم را لیست کرده است. از صفحه ۱۵ به بعد آدرس و اطلاعات تماس مراکز فروش، و قیمت آدرنوکروم بر اساس کیفیت در آن مراکز را لیست کرده است. ثروتمندان و بقول معروف الیت میتوانستند با رجوع به آن مراکز، آدرنوکروم را خریداری کنند. هر سفارش برای این الیت حداقل ۱۵۰ هزار دلار هزینه دارد.

نکته مهم این ماجرا این است که مراکز نگهداری کودکان همان مراکز «نگهداری کودکان بی‌سرپرست» دولتی بود. این مراکز بخشی مخفیانه، و احتمالاً زیرزمینی، داشتند که بعضی از کودکان سپرده شده به آن مراکز، که کسی سراغ آن‌ها را نمیگیرد، را به آن بخش می‌سپردند. این پوشش به آن‌ها اجازه میدهد که کودکان دزدیده شده از خیابان را، به بهانه بردن به مرکز «نگهداری کودکان بی‌سرپرست»، بدون درگیری با پلیس، به این بخش ببرند.

بازار مصرف و نیاز الیت، یا بقول ما «از ما بهتران»، به آدرنوکروم را نباید شوخی فرض کرد. این نیاز به‌قدری جدی است که با شناسایی و انهدام مراکز تولید و فروش شناخته شده، آن‌ها دنبال راههای دیگری برای رفع نیاز رفته‌اند. مثلاً در استرالیا مدتی است که پلیس سراغ خانه‌های مردم میرود، و به محض اینکه علایم سرماخوردگی در والدین را بیابد، کودکان آن‌ها ر،ا به بهانه مراقبت و جلوگیری از انتقال بیماری کووید۱۹ به آن‌ها، میدزدد و به مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست می‌سپارد. تعدادی از این کودکان هم در این پروسه دیگر پیدا نمیشوند. نیوزیلند نیز وضع بهتری از استرالیا ندارد.

فقط تصور کنید حال پدرو مادرهایی را که نام کودکان گم شده خود را در این لیست پیدا میکنند!

درباره آدرنوکروم در کانال تلگرام مطالب متعددی نوشته‌ام. اگر در آن کانال برای کلمه adrenochrome یا «آدرنوکروم» جستجو کنید، توضیحات فراوانی را خواهید یافت

🔗[1] https://site-891171.mozfiles.com/files/891171/Adrenochrome04082020.pdf

🔗[2] http://82.221.129.208/.vd3.html