باسمه تعالی

در خبرها دیدم که رئیس امور بین الملل و دیپلماسی دفاعی ستادکل نیروهای مسلح از برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران، چین و روسیه در دریای عمان و شمال اقیانوس هند در آینده نزدیک خبر داد.[1,2]

در این رابطه چند نکته را میتوانم عرض کنم:

نکته اول

آن چیزی که آمریکا را شیطان بزرگ کرده بود، سلطه گروه‌های شیطان‌پرستی بود که با‌ نظم نوین جهانی خود داعیه سلطه بر کل دنیا را داشتند، و به همین دلیل گلوبالیست نامیده میشوند. این گروهها قرار بود که در یک برنامه ۱۶ ساله، تا سال ۲۰۲۴، مقر اصلی خود را به چین منتقل کرده، و آمریکا را دچار فروپاشی کنند. انتقال مقر به چین رخ داد؛ اما برنامه فروپاشی آمریکا، بخاطر هوشیاری ملی‌گرایان مسیحی، با مانع روبرو شده و هنوز معلوم نیست که برنده نهایی نزاع در آمریکا، کدام گروه خواهند بود.

بنابراین شیطان بزرگ در حال حاضر چین است. دلیل اصلی ضد آمریکایی شدن شیطان‌پرست‌ها و فراماسونهای داخلی ایران هم این است که حواس مردم را از این واقعیت منحرف کنند.

همکاری استراتژیکی که امثال سرلشگر باقری به آن افتخار میکنند، پذیرش سلطه شیطان بزرگ است. امثال سردار باقری را نه میشود سردار اسلام دانست، و نه حتی یک نظامی استراتژیست.

نکته دوم

در خبر سایت مشرق آمده که «عده‌ای از عناصر بیگانگان و دستگاه‌های تبلیغاتی آنها در راستای جنگ روانی در حال القای این موضوع هستند که ایران بنا دارد پای چین و روسیه را به منطقه بازکند».

بهرحال تهمت وابستگی زدن به مخالفان این اقدام اشتباه، واقعیت را عوض نمیکند. برقراری روابط در سطح راهبردی با شیطان بزرگ، و انجام مانور، و دادن پایگاه و اجازه حفاظت از منافع چین به نیروهای نظامی چینی مستقر در خاک ایران، قابل توجیه نیست.

نکته سوم

حکمت اصلی سیاست «نه شرقی و نه غربی» این بود که خاک ایران محل رقابت و تنازع قدرتهای جهانی نشود، و این قدرتها در جای دیگر مسائل بین خود را حل کنند. آنچه در حال اتفاق افتادن است، این است که دارند کشمکش بین چین و آمریکا را به داخل خاک ایران می‌آورند.

اگر آمریکا بخواهد جلوی دستیابی چین به نفت را بگیرد، باید ایران را بزند. اگر چین هم بخواهد دستیابی خود به نفت را تضمین کند، باید منابع نفتی ایران را اشغال کند. بنابراین ایران از هر دو سیلی محکم خواهد خورد.

نکته چهارم

ادعای مقامات نظامی ایران این است که توان دفاع از کشور را دارند و برای مقابله با آمریکا نیازی به دیگران ندارند. اما دعوت از چین و روسیه برای انجام مانور، از این خبر میدهد که خود این مقامات نظامی رجزخوانی خود را باور ندارند. آن‌ها چطور انتظار دارند دیگران ادعاهای آن‌ها را باور کنند؟

پیامی که غربیها از این رزمایش خواهند گرفت این است که ایران وضعیت داخلی خود را شکننده می‌بیند. بنابراین تمرکز برنامه آنها از تلاش برای معامله، به سمت تغییر رژیم خواهد رفت.

نکته پنجم

در زمان جنگ تحمیلی ۸ ساله همه قدرتهای بزرگ جهان با هم به صدام کمک میکردند، اما موفق به شکست ایران نشدند، و عامل آن چیزی جز نصر الهی نبود.

در خطبه ۵۵ نهج‌البلاغه جناب امیرالمومنین ماجرای جنگهای صدر اسلام را شرح داده و میگوید «پس از همه جنگها و قتال‌ها، وقتی رب جلیل صداقت ما را در پیکار دید، نصرت خود را بر ما، و خواری و زبونی را بر دشمنان ما نازل کرد، فَلَمَّا رَاءَی اللَّهُ صِدْقَنَا انزَلَ بِعَدُوِّنَا الْکَبْتَ وَ انْزَلَ عَلَیْنَا النَّصرَ حَتَّی اسْتَقَرَّ الْإِسْلَامُ مُلْقِیا جِرَانَهُ وَ مُتَبَوِّئا اوْطَانَهُ»

مفهوم این فراز این است که نصرت در نهایت دست خدا است. استراتژی موفق این است که به نحوی عمل کنیم که نصرت الهی شامل حال ما بشود، و این استراتژی کارآیی خودش را در جنگ ۸ ساله نشان داد. این نهایت حماقت یک فرمانده نظامی است که بخواهد با اتحاد استراتژیک با شیطان، نصرت بیابد. آنچه در ایران در حال رخ دادن است را دیگر نمیشود به چند سیاستمدار فراماسون فریبکار در دولت نسبت داد. بلکه شخص رهبری و مقامات نظامی تحت امر او، درست برخلاف رویه اول انقلاب، به سیاست‌بازی روی آورده‌اند و از سواری گرفتن از خر شیطان لذت می‌برند.

به همین دلیل تنها چیزی که می‌شود انتظار داشت این است که نصر الهی، که تا کنون ایران را نگه داشته، با نکبت و زبونی جایگزین شود. پیش‌بینی شخصی‌ام این است که اگر آقای خامنه‌ای این رویه موجود را اصلاح نکند، عاقبتی بهتر از سلطان محمد خوارزمشاه نخواهد داشت.

[1] رزمایش ایران، چین و روسیه در دریای عمان https://www.mashreghnews.ir/news/994366

[2] ارسال پیام به غربی ها https://www.irna.ir/news/83485010