باسمه تعالی

چند روز پیش که یوتیوب سیاست جدید خود در محدود کردن بعضی کانالها را اعلام کرد، بعضی رسانه‌ها و کانالهای تلگرام چنین وانمود کردند که «دولت آمریکا» میخواهد آزادی بیان مردم دنیا را محدود کرده، ویدئوهای انکارکنندگان هولوکاست، هواداران نئونازی و برخی گرایش های دیگر را حذف کند.

در حالی که چنین تصویری مغرضانه است.

آنچه در آمریکا در حال رخ دادن است، شباهت زیادی به وضعیت ایران دارد:

- در ایران سیاست بانکداری ربوی ۴۰ سال است که ادامه داشته؛ و اساساً تصمیم‌گیری درباره وضعیت بانکها خارج از توان رهبر و یا دولت است. اصلاً مهم نیست که رهبر چه کسی باشد و دولت منتخب کدام طرف باشد؛ بانکداری ربوی ادامه دارد و کسی نمیتواند کاری بکند.

- گلوبالیست‌ها در ایران سیاست کاهش جمعیت مسلمین را ادامه میدهند؛ و نه رهبر و نه دولت نمیتواند جلوی آن را بگیرند. به فرض که وازکتومی را غیرقانونی کنند، عقیم کردن مردم و یا پخش ویروس‌هایی مثل ایدز، از طریق واکسیناسیون و امثالهم ادامه خواهد داشت.

- گلوبالیست‌ها سیاست شیطان در دستکاری در خلقت را ادامه میدهند. ایران دومین کشور دنیا در تعداد عمل‌های جراحی تغییر جنسیت است. نه رهبر و نه دولت، هیچکدام توان و عزم مقابله با این کار شیطانی را ندارند.

- سقط جنین، که در کشورهای دیگر بحثهای سنگینی را باعث شده، در ایران اصلاً موضوع قابل بحثی شناخته نمیشود؛ و ظاهراً هیچ عزمی برای مقابله با آن وجود ندارد.

- آموزش همجنس‌بازی و شیوع آن،‌از طریق برنامه‌هایی مثل 2030، ادامه خواهد داشت و جلوگیری از آن در دست رهبر و رئیس‌جمهور نیست.

فرق ملی‌گرایان آمریکا با رهبران ایران

فرق ملی‌گرایان آمریکا با رهبران ایران این است که آن‌ها صادقانه به مشکلات موجود اعتراف کرده، در مورد تلاش گلوبالیستها برای تخریب کشورشان اطلاع‌رسانی میکنند، و دنبال راه حل آن میروند. تا بحال تلاش‌های متعددی کرده‌اند، و بارها بدلایل خطر شروع جنگ و یا کشتارهای جمعی false flag، عقب‌نشینی کرده‌اند. زمانی که گلوبالیست‌ها بر همه ارکان آمریکا، از جمله کاخ سفید، تسلط داشتند، آمریکا شیطان بزرگ بود؛ اما در این سالها تغییرات زیادی رخ داده است و برنده این تنازع هنوز مشخص نیست. احتمال اینکه ملی‌گرایان مسیحی موفق شوند که گلوبالیستها را ریشه‌کن کنند، هنوز وجود دارد. سفر اخیر ترامپ به انگلیس و مجبور کردن ترزا می به استعفا، در واقع برای نشان دادن این بود که پایتخت شیطان‌پرستها را تصرف کرده‌اند، و بقیه تحرکات گلوبالیستها تلاش‌هایی به اصطلاح مذبوحانه است.

اما رهبران ایران چنین وانمود میکنند که همه چیز تحت کنترل آن‌ها است و برای هرچیزی یک نقشه راه کلی دارند؛ در حالی که این یک دروغ است. به علاوه رهبران سیاسی ایران، به استحمار و خفیف کردن مردم روی آورده‌اند و با ارائه تصویر غلطی از صحنه سیاسی دنیا، سعی دارند همراهی با گلوبالیست‌ها، و یا تسلیم شدن در برابر آنها، را به عنوان «پیروزی سیاسی در مقابل آمریکا» به مردم بفروشند. در تصویری که از آمریکا ارائه میکنند، هیچ جزئیاتی درباره اختلافات سیاسی داخلی آمریکا وجود ندارد؛ و فقط نکات زشت مجموعه آن‌ها آورده شده است.

صحنه سیاسی آمریکا

صحنه سیاسی آمریکا صحنه تنازع بین ملی‌گرایان مسیحی و گلوبالیست‌های شیطان‌پرست است. گلوبالیست‌ها هم برای جلب عوام، مفاهیمی مثل لیبرالیسم، سوسیالیسم، و امثالهم را به عنوان ماسکی بر چهره کریه شیطان‌پرستی خود استفاده میکنند. مخالفت دموکراتهای گلوبالیست با مفاهیم دینی آنقدر صریح است که حتی اخیراً ذکر «خدایا کمکم کن» را از قسم در کنگره حذف کرده‌اند.[1]

شرکتهای بزرگ اینترنتی و رسانه‌های مطرح جهان تماماً تحت کنترل این گلوبالیستها هستند و هیچ تبعیتی از دولت آمریکا ندارند. هدف اصلی محدودیتهای جدید توسط یوتیوب و فیسبوک و توئیتر، طرفداران ترامپ و ملی‌گرایان هستند.

در این دو سال اخیر طرفداران ترامپ به کوچکترین بهانه‌ای از یوتیوب و توئیتر بیرون انداخته شده‌اند. حتی بعضی وقتها توئیت‌های خود ترامپ نیز حذف میشوند. یکی از شیطنت‌های توئیتر این است که پاسخ‌های توهین‌آمیز به توئیتهای ترامپ را قبل از پاسخ‌های دیگر می‌آورد، تا این تصور در مخاطب ایجاد شود که همه مردم ترامپ را مسخره کرده‌اند. دو برادر به نام Krassenstein بودند که توهین‌های آن‌ها همیشه در صدر پاسخها قرار داشت و فیلم اعتراف آن‌ها به اینکه برای این کار استخدام شده‌اند، توسط ملی‌گراها پخش شد.

با نزدیکتر شدن زمان خارج شدن مدارک FISA از رده‌بندی محرمانه، و دستگیری رهبران جناح چپ، رسانه‌ها و شرکتهای اینترنتی وابسته به گلوبالیستها، خود را برای اعلام وضعیت جنگی آماده میکنند. آخرین سنگر دفاعی آن‌ها تسلط بر افکار عمومی از طریق این رسانه‌ها و شرکتها، و بقول معروف داشتن دست برتر در ارائه narrative، است. تغییر اعلام شده در سیاست یوتیوب یکی از قدمهایی است که این شرکت برای این نبرد برداشته است.[2]

[1] Yes, Democrats Have Removed ‘So Help Me God’ From House Committee Oaths https://www.dailywire.com/news/48088/yes-democrats-have-removed-so-help-me-god-house-paul-bois

[2] YOUTUBE CRACKDOWN: The Platform Vows to Remove ‘Thousands’ of Videos Featuring ‘Extreme Views’ https://hannity.com/media-room/youtube-crackdown-the-platform-vows-to-remove-thousands-of-videos-featuring-extreme-views/