باسمه تعالی

حادثه دیروز کشتار مساجد در Christchurch نیوزیلند، طبعا جزئیات فراوانی دارد و هرکس به گوشه‌ای از این جزئیات می‌پردازد. مثلاً بعضی درباره افکار فرد تروریست بحث میکنند و سر اینکه او کمونیست طرفدار چین بوده و یا نژادپرست مسیحی، دعوا میکنند. اما نکته مهم این حادثه این است که کل قضیه کاملاً طراحی شده بود و رد پای گروه‌های شیطانی در این ماجرا کاملاً واضح است.

قبلاً در مقاله‌ای درباره روز Tisha B’Av و ساخت معبد سوم توضیحاتی داده‌ام.[1] در سال 2019 این روز با ۱۰ و ۱۱ آگوست منطبق میشود، و با روز عرفه و عید قربان همزمان است. از حدود یک سال گذشته مطالبی شنیده بودم، درباره اینکه صهیونیست‌ها قصد دارند با تخریب مسجد بیت‌المقدس، بنای معبد سوم را در این روز شروع کنند. به علاوه برای پرت کردن حواس مسلمین از این واقعه نقشه کشیده‌اند که همزمان کشتار سنگینی در مراسم حج را سازمان‌دهی کنند؛ تا کسی به آنچه در بیت‌المقدس می‌گذرد، توجه نکند.

شخصاً از اینکه چنین اخباری را بازتاب دهم، ابا دارم. چون صهیونیست‌ها، و دیگر گروه‌های شیطانی، نقشه‌های زیادی در ذهن علیل خود طرح میکنند و در عمل موفق به اجرای آن نمیشوند. بنابراین بازتاب اکثر این مطالب ارزش چندانی ندارد. اما حادثه کشتار در دو مسجد در Christchurch نیوزیلند، و پیام‌های رمزی که در این حادثه گنجانده شده بود، حاکی از این است که برنامه فوق‌الذکر هنوز بطور جدی دنبال میشود.

حدود ۲ هفته پیش در مقاله‌ای با عنوان «زمان خارج شدن مدارک FISA از رده‌بندی محرمانه» درباره برنامه ۳ هفته‌ای ملی‌گرایان برای این منظور، نوشته بودم. در این مدت تعدادی از این مدارک، از جمله اعترافات Lisa Page، Bruce Ohr و Strzok در دسترس مردم قرار گرفت. قسمت اصلی این مدارک طبق قاعده باید امروز بعد از ظهر از طبقه‌بندی خارج شود؛ به این دلیل که افشای آن‌ها در وسط هفته، باعث اختلال در جامعه میشود. در آخر هفته اگر تظاهرات و درگیری و یا اظهار نظر شاذّی از اهل سیاست منتشر شود، مردم کمتر به آن توجه میکنند و زمان برای مدیریت اوضاع وجود دارد.

دیروز QAnon گفت که مراقب اوضاع دنیا در کشورهای آمریکا و انگلیس و فرانسه و ایتالیا باشید. چون مهمترین نکته برای گلوبالیست‌ها این است که نگذارند روال اخبار پخش شده دنیا در رسانه‌ها به نحوی باشد که کنترل روایت خودشان، یا narrative، را از دست بدهند. اتفاق پیش‌آمده در نیوزیلند به آن‌ها کمک میکند که برای چند روز گرد و خاکی در رسانه‌ها به پا کنند و توجه مردم را از دستگیری گلوبالیست‌های آمریکایی و فساد آنها، به سمت دیگری جلب کنند. رسانه‌ها خط دفاع آخر گلوبالیست‌ها هستند. آن‌ها هر وقت که خبری در دنیا رخ دهد که به مذاقشان خوش نیاید، خبری ساختگی یا به اصطلاح False Flag درست میکنند تا تسلط خود بر جریان اخبار، و به تبع آن افکار عمومی، را حفظ کنند. نمونه این تسلط بر روایت این است که مثلاً ادعا میکنند فردی که کشتار مساجد را راه انداخته، در نوشته‌های خود ترامپ را، به عنوان سمبل نژاد سفید و مسیحی، ستوده است.

نکته دیگر حادثه کشتار مسلمین در هنگام نماز جمعه، پیام‌های رمزی بود که در این حادثه داده شد.

برای شرح زبان رمزی غربیها، و استفاده از جفر در غرب، باید مقدمه مفصّلی عرض کنم و انشاالله در آینده این کار را خواهم کرد. فارسی زبانها با این مفهوم کمتر آشنا هستند و از پیام‌های رمزی ریاضی در بیان خود استفاده نمی‌کنند. در حالی که مسلمین پاکستان و هند با این مطالب بیشتر آشنایی دارند. اما در غرب بدون درک کافی از جفر کسی نمیتواند ادعای فهم سیاسی کند. چون اهل سیاست، که متأثر از یهودیت و کباله هستند، آنقدر در جفر متبحّر هستند که ظاهر حرف آن‌ها با باطنش خیلی متفاوت است.

کسی که فیلم حمله خود به مسجد را گرفته و در فیسبوک بطور زنده پخش کرده است، به نام Brenton Tarrant است که با نام مستعار Jeremiah Reed نیز شناخته میشود. او در پخش مستقیم خود، قبل از حمله، از مخاطبین خود میخواهد که عضو کانال PewDiePie یا پیودی‌پای شوند. پیودی‌پای یک جوان سوئدی‌الاصل است که بازی‌های کامپیوتری را در کانال خود به نمایش میگذارد و اصلاً ربطی به سیاست ندارد. برنامه‌های او خیلی در بین نوجوانان طرفدار دارد و ۸۹ میلیون نفر عضو کانال او هستند. این فرد نام اصلی‌اش Felix Arvid Ulf Kjellberg است. ظاهر قضیه در نگاه اول خیلی گنگ است: چرا باید کسی که میخواهد دست به کشتار جمعی بزند، همفکران خود را تشویق به عضویت در یک کانال تفریحات و بازی کامپیوتری کند؟

روز تولد این فرد ۲۴ اکتبر ۱۹۸۹ است، که اگر آن را به این صورت جمع بزنیم به عدد 142 می‌رسیم:

10/24/1989 = 10+24+19+89 = 142

تعداد روزهای سال شمسی تا قبل از روز عرفه ۱۴۲ روز است. تعداد روزهای بین تاریخ تولد این فرد تا قبل از ۱۵ مارس، روز کشتار، نیز 142 است. تعداد روزها از امروز تا قبل از تاریخ تولد بعدی این فرد نیز 223 است. روز ۱۱ آگوست روز 223 سال میلادی است و از آن روز تا آخر سال 142 روز خواهیم داشت. در این نوشته مختصر توان ذکر همه نشانه‌های جفری را  ندارم، ولی نشانه‌های زیادی میشود ارائه کرد. مثلا وقتی گوساله قرمز Red Heifer را با نام Ginger Cow در داستان‌ها معرفی میکنند، به این خاطر است که این کلمه معادل 142 است.

کد پستی مسجد نور در Christchurch عدد 8011 است. صفر در حساب جفر ارزشی ندارد و بنابراین این عدد معادل 8/11 یا همان ۱۱ آگوست میشود. امروز 74 مین روز سال میلادی است و از ۱۱ آگوست تا روز تولد پیودی‌پای نیز 74 روز است. شواهد عددی این ماجرا خیلی بیشتر از این است که عرض کردم؛ ولی بطور خلاصه می‌شود ادعا کرد که کسی که این برنامه را طراحی کرده و به فرد تروریست یاد داده که قبل از شروع کشتار، نام پیودی‌پای را بیاورد، قصد داشته به همفکران خود این پیام را بدهد که برنامه کشتار در روز عرفه و عید قربان، و همچنین تخریب مسجدالاقصی و شروع ساخت معبد سوم در این روز، همچنان دنبال میشود.

البته هنوز برایم روشن نیست که آیا این گروه‌های شیطانی قصد دارند جبهه مقاومت را به این جمع‌بندی برسانند که قبل از این تاریخ باید به اسرائیل حمله کنند و کار اسرائیل را یک‌سره کنند؟ آیا این فقط یک تله است که جبهه مقاومت را در آن درگیر کنند؟ برآورد شخصی‌ام این است که صهیونیست‌ها، حتی با کشتار صدها هزار نفر در مکه در مراسم حج و تخریب مسجدالاقصی، قادر به ساخت معبد سوم نخواهند بود. بنابراین چنین کاری ارزش امتحان کردن هم ندارد. به فرض که اسرائیل توانست معبد سوم را بسازد، آیا میتواند در برابر صدها میلیون مسلمان عصبانی مقاومت کند؟

درباره اینکه عامل اصلی حمله به مساجد چه گروهی بوده، نشانه‌های دیگری، علاوه بر نشانه‌های جفری، می‌شود یافت. به عنوان نمونه الان John Podesta در حال بازدید از نیوزیلند است.

[1] تخریب مسجدالاقصی و ساخت معبد سوم نزدیک است https://shakeri.net/3181

[2] زمان خارج شدن مدارک FISA از رده‌بندی محرمانه https://shakeri.net/4434/fisa/