باسمه تعالی

اصطلاح Hate crime و یا «جرم نفرت» به جرائمی گفته می‌شود که علت آن نفرت از یک گروه یا نژاد یا عقیده است. چنین جرائمی جنبه فردی ندارد و از آن جهت که بخشی از جامعه را هدف میگیرد، باید با آن برخورد شدیدتری شود. اخیرا چند تن از سناتورهای گلوبالیست آمریکا پیش‌نویس قانونی را ارائه کردند که حمله دسته‌جمعی مردم به سیاستمداران فاسد، جزء مصادیق «جرم نفرت» به حساب آید.

اما چرا باید قتل دسته‌جمعی جزء مصادیق Hate crime، یا جرم نفرت، محسوب شود؟

جناح چپ گلوبالیست از این مطلب خبر دارد که کاسه صبر ملی‌گرایان مسیحی از فساد آنها، از جمله کودک‌آزاری و قربانی انسان در معابد شیطانی و دهها مدل فساد دیگر، لبریز شده است. به فرض که همه چیز طبق برنامه ملی‌گرایان پیش برود و آن‌ها موفق شوند همه مجرمین را دستگیر و محاکمه کنند، روند این محاکمات طولانی است و میزان محکومیت نمیتواند متناسب با جرائم انجام شده باشد. به علاوه احتمال اینکه بخشی از مجرمین بتوانند مشمول تخفیف شوند، زیاد است. لذا کاملاً قابل پیش‌بینی است که مردم پس از مشاهده مدارک جرم این مجرمین، خود اقدام به قتل این افراد کنند.

تصور کنید مردم عصبانی به افرادی از یک جناح سیاسی در خیابان و اماکن عمومی حمله کنند، و آن‌ها را بکشند. طبعا کنترل افکار عمومی در چنین شرایطی راحت نخواهد بود و بقیه مردم کنجکاو می‌شوند که در مورد شدت و نوع جرائم کل افراد آن جناح سیاسی تحقیق و جستجو کنند. در چنین شرایطی کنترل narrative و ارائه روایت دلخواه از ماوقع راحت نخواهد بود؛ و رسانه‌های گلوبالیست نمیتوانند از جناح سیاسی خود دفاع کنند. وقتی جمع‌بندی مردم این بشود که کل یک جناح سیاسی دچار فساد هستند، نمیشود درباره مظلومیت آنها در رسانه‌ها تبلیغ کرد.

اما اگر قبل از شروع حمله به مقامات سیاسی فاسد، چنین حمله‌ای را قانوناً مصداق «جرم نفرت» معرفی کنند، رسانه‌ها میتوانند با ارائه روایت دلخواه از واقعیت، چنین وانمود کنند که هرکسی که به مسئولین فاسد، که مدارک جرم آن‌ها فاش شده، حمله کند مرتکب «جرم نفرت» شده است.

گلوبالیست‌ها در آمریکا میدانند که روزهای سختی در پیش دارند و شاید گزینه‌های خوبی برای دفاع از خود نداشته باشند. به همین دلیل زمینه کنترل افکار عمومی و داشتن دست برتر در ارائه روایت خود از واقعیت را از حالا فراهم میکنند.

[1] Senate passes bill to make lynching a federal crime https://thehill.com/homenews/senate/430023-senate-passes-bill-to-make-lynching-a-federal-crime