باسمه تعالی

در ژانویه QAnon یک غیبت ۳ هفته‌ای داشت و پس از آن با پست کردن عکس جت جنگنده F-15، تلویحا چنین گفت که برنامه قبلی برای اعلام وضع اضطراری و دستگیری‌های گسترده، برای ۱۵ فوریه همچنان معتبر است. او دلیل غیبت خود را چنین میگوید که در هفته‌های گذشته شرایط به نحوی بود که نمیشد در جای عمومی حرف زد. اما او در روزهای اخیر مطالب متعددی پست کرده، و درباره بعضی اعضای دموکرات کنگره افشاگری ‌هایی کرده است.

حمله نیروهای ویژه به ساختمانی در لس‌آنجلس

ظاهراً در هفته‌های گذشته درگیری‌های زیادی در آمریکا رخ داده، و سعی شده که حساسیت مردم برانگیخته نشود. به عنوان نمونه در حمله ارتش با تعداد زیادی هلی‌کوپتر به ساختمانی در وسط لس‌آنجلس، چنین وانمود شد که آموزش نظامی و مانور بوده است. اما کارشناسان مستقل چنین فرضی را رد کردند و گفتند هیچ مقام نظامی ریسک مانور‌ آموزشی با حضور هلی‌کوپترهای جنگی، با تمام تجهیزات نظامی در وسط خیابان‌های تنگ شهر، را نمیتواند بپذیرد. چون احتمال حادثه برای هلی‌کوپتر هنگام فرود و پرواز در خیابان، خیلی بالا است. به علاوه تجهیزات نصب شده روی هلی‌کوپترها نشان از این داشت که آن‌ها متعلق به برگزیده‌ترین واحدهای نظامی هستند.

از آن جهت که پروتکل زدودن آلودگی، یا به اصطلاح decontamination protocols، روی این هلی‌کوپترها انجام شده، بعضی‌ها معتقدند که هدف، جلوگیری از یک حمله false flag بیوتروریسم بود. هدف قرار دادن هواپیما روی مناطق شهری هم باید مرتبط با این حادثه باشد. شخصاً این فرض را بیشتر باور میکنم؛ چون تعداد هلی‌کوپترها و خطرناک بودن عملیات آن‌ها در خیابان‌های تنگ، خبر از یک عملیات فوق‌العاده مهم میدهد.

اما بعضی دیگر معتقدند که هدف حمله شبکه‌های تجارت برده و کودک‌آزاری بوده است. صاحب این ساختمان‌ها آدم معروفی بوده و با خیلی از افراد سرشناس و سلبریتی‌ها ارتباط داشته است. وقتی آدمی در این حد، در کنار دهها شرکت دیگر، یک شرکت حمل ونقل هم تاسیس میکند، نشان از تجارت برده دارد. اگر قضیه فقط قاچاق برده و کودک‌آزاری باشد، ظاهراً اگر این حمله توسط نیروهای ویژه پلیس محلی صورت میگرفت، خبر آن به دست‌اندرکاران این شبکه‌ها میرسید و فرصت کافی برای از بین بردن مدارک جرم داشتند. بنابراین حمله با هلی‌کوپترهای نظامی از فاصله زیاد صورت گرفت، تا قبل از امحاء مدارک بشود ساختمان را تصرف کرد.

دستاوردهای دیگر ملی‌گرایان

به غیر از این مورد باید درگیری‌های زیاد دیگری رخ داده باشد. چون صدای انفجارهای ممتد در ایالتهای زیادی شنیده شد و بعضی از این صداها از زیر زمین بود. هفته پیش خبر آن را در همین وبلاگ گزارش کرده بودم.

اخیراً QAnon از این گزارش میدهد که همه بازوهای Deep State قطع شده و دیگر توان عملیاتی ندارد. دست و پا زدن نمایندگان کنگره وابسته به آن‌ها نیز فقط برای هیاهو کردن و عقب انداختن دستگیری خودشان است. به عنوان نمونه Adam Schiff،‌ رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان، تحقیقات دیگری درباره پولشویی توسط خانواده ترامپ راه انداخته است. در حالی که دو سال است تحقیقات مربوط به کمک روسیه به برنده شدن ترامپ در انتخابات، عملاً به نتیجه‌ دلخواه جناح چپ نرسید. نتیجه این تحقیقات که توسط Mueller مدیریت شده، این بود که مدارک کافی برای دستگیری بسیاری از سران جناح چپ بدست آمده است. تصور جناح چپ این بود که با این تحقیقات و پرونده سازی، خواهند توانست ترامپ را برکنار کنند. اما مولر، که خود قبلاً رئیس FBI بوده، پرونده سنگینی دارد و برای خلاصی خود از مجازات حاضر شده با ملی‌گرایان همراهی کند و تحقیقات را به نحوی پیش ببرد که اولاً جناح چپ را سر کار بگذارد؛ و دوماً مدارک جرم آن‌ها را جمع کند.

شاهد این ادعا این است که دیروز Q در پستی نوشته که Adam Schiff بهتر است موقع حرف زدن مواظب باشد که اطلاعات طبقه‌بندی شده را فاش نکند. چون همان تحقیقات FISA اجازه تحقیقات درباره خود او را هم فراهم کرده است. بنابراین او در همان دامی خواهد افتاد که خود ساخته است.

ارتباط ترامپ با QAnon

در پست 2695، Q عکسی از اجتماعی در El Paso تگزاس را، که دیروز ترامپ در آن سخنرانی کرده بود، منتشر کرد. در این مراسم ترامپ هنگام رد شدن، وقتی به خانمی رسید که علامت Q را روی لباس خود نگه داشته بود، ایستاد و دست زد. در پست‌های 2701 و 2702 نیز تلویحا چنین گفت که توئیت‌های ترامپ و پست‌های Q هر دو از یک نقطه و یک منبع ارسال میشوند. بنابراین شبهه اینکه Q فقط یک نفر بیکار است که نقش بازی میکند، بی‌معنی است. Q در پست 2687، پیشنهاد میکند که در گوگل، قسمت news،‌ دنبال کلمه Qanon‌ جستجو کنید و لیست بلندی از مقالات رسانه‌های گلوبالیست در تمسخر و یا محکوم کردن این حرکت را بیابید. ادعای او این است که اگر Q فقط یک آدم بیکار بود که نقش بازی میکرد، چرا باید حساسیت این همه رسانه گلوبالیست صاحب نام را برمی‌انگیخت؟

بحث حق‌طلبی ملی‌گرایان

یکی از نکات قابل توجهی که Q در پست 2700 به آن اشاره کرده، این است که دعواهای سیاسی اخیر در آمریکا، دعوای انتخاباتی برای نگه داشتن ریاست‌جمهوری برای ۴ سال دیگر نیست. او چنین میگوید که در بین شخصیت‌های مطرح سیاسی، افرادی هستتند که معتقدند جرائم بزرگ باید مخفیانه در دادگاه بررسی شوند؛ و مجرمین در سکوت محاکمه شوند؛ و اخبار نحوه مجازات و مرگ مجرمین به مردم نرسد. اما تیم ترامپ و Q به چنین چیزی معتقد نیستند و بر این باورند که مجازات مجرمین باید زمینه‌ساز جلوگیری از جرم در آینده شود؛ تا فساد دیگر نتواند به این اندازه فراگیر شود. همه باید برقراری عدالت را شاهد باشند و مجازات مفسدین را ببینند.

بنابراین انتظار می‌رود حالا که بازوهای Deep State قطع شده، تا چند روز دیگر، بخش مهمی از مدارک طبقه‌بندی شده مربوط به جرائم بزرگ، از طبقه‌بندی خارج شوند و در دسترس مردم قرار گیرند. این کار زمینه‌ساز دستگیری هزاران نفر از مجرمین خواهد بود. اعلام وضعیت اضطراری، حتی اگر به بهانه ساخت دیوار حائل باشد، در واقع برای کنترل اوضاع هنگام دستگیری‌ها خواهد بود. چون بخشی از این افراد هنوز در کنگره و سیستم قضایی و دولت مشغول به کار هستند و دستگیری آن‌ها ممکن است اغتشاش و درگیری خیابانی را به همراه داشته باشد.

داستان JFK jr

مطلبی که در اینجا میخواهم عرض کنم، فقط در حد شایعه است و قابل راستی‌آزمایی نیست. اما علت ذکر آن حجم حرف و حدیثی است که در بین ملی‌‌گرایان آمریکا دراین‌باره وجود دارد.

زمانی که جان کندی در سال ۱۹۶۳ کشته شد، پسر او John F. Kennedy Jr، سه ساله بود. میگویند که ماجرای برنامه‌ریزی قتل پدرش توسط جرج بوش پدر، برای او روشن بود؛ و به همین دلیل او نام مجله‌ای که منتشر میکرد را George نامیده بود. در سال ۱۹۹۹ که او میخواست از ایالت نیویورک کاندیدای نمایندگی سنا شود، متوجه شد که هیلاری کلینتون، که او هم قصد نمایندگی از همین ایالت را داشت، قصد ترور او، و صحنه‌سازی سقوط هواپیمایش، را دارد. او مطمئن شد که خانواده‌های بوش و کلینتون امکان ندارد که بگذارند کسی از خانواده کندی باقی بماند. به همین دلیل سقوط هواپیما را طوری صحنه‌سازی کردند که همه فکر کنند که او و همسرش در این حادثه کشته شده‌اند؛ و از آن پس مخفیانه زندگی کرده‌اند.

چند ماه پیش یک فیلم در یوتیوب درباره حرکت Q، با نام «Q We Are The Plan» پخش شد که دقیقاً ۹ دقیقه و ۱۱ ثانیه بود؛ تا عزم ملی‌گرایان را برای مجازات عاملان حادثه قربانی انسان ۱۱ سپتامبر نشان دهد. اما ادعا می‌شود نکته مخفی این فیلم این بود که صدای راوی فیلم، متعلق به جان کندی جونیور است. حتی در بعضی مراسم تبلیغاتی ترامپ، عکس‌هایی از او و همسرش، که با قیافه مبدل در جمع حاضر بوده‌اند، وجود دارد.

جرج بوش پدر به دلیل جنایات متعدد، از جمله قتل کندی، به اعدام محکوم شد؛ منتهی تخفیفی که به او دادند این بود که مرگ او را به دلیل عوامل طبیعی عنوان کرده، و زمان اعلام را به خانواده او واگذار کنند. جرج بوش پسر نیز، به جرم مشارکت در قربانی انسان در حادثه ۱۱ سپتامبر به اعدام محکوم شده است. اما در ازای همکاری و کمک به جمع‌آوری مدارک جرم بقیه، اعدام او را به دو سال دیگر عقب انداخته‌اند و مرگش را طبیعی عنوان خواهند کرد.

ادعای بعضی از ملی‌گرایان این است که با دستگیری هزاران نفر از رهبران دموکرات، این حزب در معرض نابودی خواهد بود. حوادث سال‌های اخیر نیز نشان داده که طرفداران این حزب به تدریج در حال روی آوردن به سوسیالیسم و کمونیسم و رادیکال شدن هستند. بنابراین از بین بردن حزب دموکرات بطور کلی صحیح نیست و باید کاری کرد که محتوای آن عوض شود. به همین دلیل قصد دارند پس از دستگیری عمده عوامل Deep State، زنده بودن جان کندی جونیور را اعلام کنند. به این دلیل که خانواده کندی سابقه طولانی در حزب دموکرات دارند، جان کندی جونیور میتواند حزب دموکرات را دوباره بازسازی کند و احتمالاً کاندیدای ریاست‌جمهور بعد از ترامپ، از طرف این حزب باشد.

شخصا هیچ راهی برای راستی‌آزمایی چنین ادعایی ندارم. اما آنچه میدانم این است که سنت الهی این است که به بازماندگان کسی که خونش ناحق ریخته شده، فرصت تلافی کردن بدهد.  در قرآن در آیه ۳۳ سوره اسراء چنین میفرماید:

وَمَن قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سُلْطَانًا فَلَا يُسْرِف فِّي الْقَتْلِ ۖ إِنَّهُ كَانَ مَنصُورًا

«هر کس مظلوم [و به ناحق] کشته شود، برای وارثش تسلّطی بر قاتل [جهت خونخواهی، دیه و عفو] قرار داده ایم، پس وارث مقتول نباید در کشتن زیاده روی کند؛ زیرا او [با قوانین صحیح و درستی چون دیه و قصاص] مورد حمایت قرار گرفته است.»

بنابراین اینکه خانواده‌های بوش و کلینتون، جزای خونهایی که ریخته‌اند را ببینند، دور از انتظار نیست؛ و احتمال اینکه خانواده کندی دوباره در صحنه سیاسی آمریکا مطرح شوند، وجود دارد.

[1] Q We Are The Plan https://www.youtube.com/watch?v=1VEK5-dD0PY

[2]https://qmap.pub

[3] https://qntmpkts.keybase.pub

[4] https://qanon.pub