باسمه تعالی

حدود ۳۰ سال پیش که درشوروی کودتا شد، تمام دنیا دچار شوک شد و در کل مدتی که کودتا ادامه داشت؛ وحتی روزها پس از شکست آن، رسانه‌های سراسر دنیا فقط یک موضوع برای بحث کردن داشتند. اما تغییر دوران، کار را به جایی رسانده که سیلی از اخبار زد و خورد و حضور نظامیان آمریکایی در شهرها، صداهای انفجار ممتد، و هدف قرار گرفتن هواپیماها روی آسمان، با اینکه برای همه قابل دسترسی است، حساسیت کسی را برنمی‌انگیزد.

فیلم زیر مربوط به حضور هلی‌کوپترهای BlackHawk در مرکز لس‌آنجلس است. بهانه‌ای که برای این حضور آورده شده، مانور نظامی است. اما تابحال نشنیده‌ام که ارتش آمریکا تا کنون در داخل خاک آمریکا چنین مانوری انجام داده باشد.

در دو روز گذشته در گوشه و کنار آمریکا صدای انفجارهای بزرگ زیاد شنیده شده است. چنین انفجارهایی در لس‌آنجلس، فیلادلفیا، و ایالات آریزونا و نیواورلئان و کارولینای شمالی گزارش شده‌اند.[1,2,3,4,5]

هنوز از ماهیت این انفجارها خبری ندارم. اما بعضی‌ها معتقدند که بخشی از این انفجارها از زیرزمین شنیده میشود. در سالهای گذشته خبرهای زیادی درباره ساخت صدها پایگاه زیرزمینی توسط گلوبالیست‌ها در گوشه و کنار آمریکا و بقیه جهان شنیده‌ام. ظاهراً برنامه آن‌ها این بود که یا با راه‌اندازی جنگ و یا روشهای دیگر، کاری کنند که زمین غیرقابل سکونت شود، اما خودشان برای دهها سال بتوانند در این پایگاه‌ها بمانند و وقتی شرایط به حالت عادی برگشت، از پایگاه‌ها درآیند. اینکه آیا برای تسخیر و تخریب این پایگاه‌ها جنگی در حال وقوع است، خبری هنوز پخش نشده است. اما بقول معروف «اینقدر هست که بانگ جرسی می‌آید»

متأسفانه وقت کافی برای گزارش همه خبرها ندارم. اما آنقدر خبر عجیب زیاد است که یک تیم خبری بتواند ۲۴ ساعته درباره آن‌ها گزارش تهیه کند. به عنوان نمونه ۳ روز پیش در حومه لس‌آنجلس، به نام Yorba Linda، یک هواپیما سقوط کرد و به خانه‌ای برخورد کرد.[8] بعداً گزارش رسید که این هواپیما را خلبانی به نام Jordan Isaacson، هدایت میکرد، که با نام مستعار Antonio Pastini کار میکرد. او یکی از مامورین سازمان سیا بود که در قاچاق اسلحه در گوشه و کنار دنیا فعالیت میکرد. نقل شده که بخشی از اسلحه‌هایی که مدتی پیش از اسرائیل دزدیده شده بود، را او به فردی داده بود که قتل عام لاس‌وگاس را به راه انداخت.[6,7] ظاهراً ملی‌گرایان ارتش آنقدر برای سقوط هواپیما عجله داشتند که هواپیمای مذکور را روی مناطق مسکونی هدف قرار داده‌اند. عملیاتی که در لس‌آنجلس به نام مانور انجام شد، بعد از این حادثه شروع شد.

۴ روز پیش به خبری درباره دستگیری جرج سوروس در Saint Margrethenberg سوئیس، توسط اعضای اتحادیه، برخورد کردم. منتهی خبر آنقدر اغراق‌آمیز بود که به نظرم آمد که ارزش گزارش ندارد. آن خبر حاکی از این بود که اعترافات اوباما در زندان گوانتانامو، مدارک کافی برای دستگیری سوروس را فراهم کرده است. ادعا شده بود که با دستگیری سوروس، نقشه چندین پایگاه زیرزمینی، در ایرلند و کرواسی و جاهای دیگر، بدست آمده است. ادامه خبر این بود که در مخفیگاه سوروس یک ماشین teleporter، برای طی‌الارض نیز پیدا شده بود. همین بخش خبر باعث شد که خبر را معتبر فرض نکرده، گزارش ندهم.

روز ۱۷ ژانویه عکسی در حساب توئیتر اوباما پست شده بود که اوباما و همسرش را در حالی که یک روزنامه کنیایی به دست داشت، نشان میداد. عکس واضحا فوتوشاپ شده بود. همین عکس نشان از این داشت که اوباما دستگیر شده و عوامل اطلاعاتی که به توئیتر او دسترسی دارند، میخواهند نشان دهند که او یک شهروند کنیا است و آمریکایی نیست.

اخبار دستگیری افراد دیگر نیز درگوشه و کنار شنیده می‌شود؛ اما در حال حاضر هیچکدام قابل راستی‌آزمایی نیست. ملی‌گرایان به شدت مراقب هستند که چیزی آرامش جامعه را بر هم نزند. به همین دلیل سعی دارند اخبار دستگیری‌ها را به نحوی پخش کنند که هر گروهی از مردم، خبر را متناسب با درک خود بگیرند. مثلاً در مورد اوباما، مردم عادی با دیدن عکس او، چنین فرض میکنند که اوباما دستگیر نشده و اخبار دستگیری او شایعه است. اما خواص که در عکس دقت کنند، میفهمند که روزنامه کنیایی در دست اوباما، حاکی از این است که خود او این عکس را پست نکرده است.

[1] Loud Booms in Downtown LA? That Was an Army Training Exercise
https://www.military.com/daily-news/2019/02/06/loud-booms-downtown-la-was-army-training-exercise.html

[2] Reports of mysterious booms in Tucson area
http://www.tucsonnewsnow.com/2019/02/06/reports-mysterious-booms-tucson-area/

[3] Blast, booms continue to plague residents near line between Wake, Franklin counties
https://www.cbs17.com/news/local-news/wake-county-news/blast-booms-continue-to-plague-residents-near-line-between-wake-franklin-counties/1761179580

[4] What's Causing the Booms Heard Around Philly?
https://www.nbcphiladelphia.com/news/local/Mystery-Boom-Rattles-Philadelphia-Again-505352741.html

[5] Need to Know: Mysterious 'booms' heard in Jefferson Parish - and more top stories
https://www.wwltv.com/article/news/local/morning-show/need-to-know-mysterious-booms-heard-in-jefferson-parish-and-more-top-stories/289-7d6adb20-4851-4511-b256-1dfa59ccd678

[6] Explosives, Other Weapons Stolen From IDF Base in Northern Israel
https://sputniknews.com/middleeast/201710041057923325-idf-israel-stolen-explosive-weapons/

[7] Russia Identifies Las Vegas Shooter As CIA Arms Pilot; Israel Probes Stolen Weapons Flight To Nevada
http://impiousdigest.com/russia-identifies-las-vegas-shooter-as-cia-arms-pilot-as-israel-probes-stolen-weapons-flight-to-nevada/

[8] 4 people killed when plane crashed into Yorba Linda home identified
https://www.cnn.com/2019/02/07/us/yorba-linda-victims-identified/index.html