باسمه تعالی

جریانی که امروزه به عنوان گلوبالیسم شناخته میشود، در‌واقع همان گروه‌های شیطان‌پرستی هستند که هرم فرعون و بت بَعَل را به عنوان سمبل خود برگزیده‌اند و انواع و اقسام ایسم را اختراع کردند؛ تا گسترش هرکدام از این ایسم‌ها در نهایت به سلطه رهبران‌شان بر عالم منجر شود. یکی از شگردهای گلوبالیستها تقویت صهیونیسم و حمایت از ایجاد کشور اسرائیل بود؛ تا با دمیدن بر کینه و دشمنی بین اسلام و یهود، زمینه محو همه ادیان الهی از خاورمیانه را فراهم کنند. بخشی از این برنامه، جریان‌هایی است که در ایران راه افتاده، تا یهود را تنها دشمن و حتی خود شیطان معرفی کنند، و از بین بردن اسرائیل را اولویت اصلی ایران نشان دهند. ایران اسلامی، از نظر تعداد تهدیدهای استراتژیک، احتمالاً رتبه اول را در دنیا دارد و با این حال توانسته با همه این تهدیدها همزیستی داشته باشد. نشان دادن یهود، با جمعیتی حدود یک درصد کل مسلمین عالم، به عنوان دشمن اصلی که باید به هر قیمتی آن را از بین برد، نمیتواند بدون غرض باشد.

پروژه اسرائیل به اهداف طراحی شده نرسید و عملاً به پایان خود نزدیک میشود. فرض اول گلوبالیستها این بود که حداقل اسرائیل به عنوان پایگاه نظامی آن‌ها برای سلطه بر خاورمیانه عمل میکند. بنابراین تجهیز نظامی ارتش اسرائیل و تفوق دادن این ارتش بر بقیه ارتش‌های منطقه را در دستور کار قرار دادند. اما گذر زمان نشان داد که روحیه جنگاوری را در بین یهودی‌ها نمیشود توسعه داد. فرض دیگر این بود که اسرائیل به دنبال گسترش کشور بین نیل تا فرات خواهد رفت و بنابراین رخداد جنگ بزرگ با مسلمین حتمی خواهد بود. اما در عمل معلوم شد که چنین همت و انگیزه‌ای را در بین اسرائیلی‌ها نمیشود یافت. اسرائیل هرچند تلاش زیادی کرد تا نقش تفرقه‌افکنی و تضعیف کشورهای منطقه را داشته باشد، اما خود این کشور بیشتر از بقیه دچار تفرقه و مشکلات اجتماعی است. اگر سیل کمک‌های مالی و نظامی کشورهای بزرگ‌تر به این کشور قطع شود و بنا بر این باشد که اسرائیل روی پای خود بایستد، مهاجرت معکوس از این کشور شدت خواهد گرفت و خیلی سریع این رژیم فروپاشی میکند.

بهرحال آنچه مشخص است، این است که پروژه اسرائیل سودی برای اربابان گلوبالیست خود نداشته و ادامه آن توجیه‌پذیر نیست. دلیل اصلی شکست این پروژه مشخصات خود یهودی‌ها است.

اگر به اعتقادات ملی‌گرایان آمریکا توجه کنیم، هیچ دلیل اعتقادی برای حمایت آن‌ها از صهیونیسم نخواهیم یافت. قبلاً در مقاله دیگری با عنوان «تصمیم آمریکا در شناسایی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل» توضیح داده بودم که مسیحیان صهیونیست (اوانجلیکال ها) معتقدند که کمک به ساخت معبد سوم در واقع کمک به جلو انداختن بازگشت مسیح است، تا آمدن او به هولوکاست واقعی یهود منجر شود.[1] اما عملاً مشخص شد که یهودی‌ها حتی ظرفیت و جرأت بنای معبد سوم را ندارند و منتظر به هم ریختن اوضاع در دنیای اسلام هستند تا این کار را انجام دهند. بنابراین ملی‌گرایان مسیحی آمریکایی نیز توجیهی برای هزینه کردن بیش از این ندارند.

یکی از بحثهایی که در بین ملی‌گرایان شنیده میشود، این است که ترامپ، در زمان انتخابات، برای کم کردن مخالفت صهیونیست‌های داخل آمریکا، که در تمام نهادهای دولتی و کنگره حضور دارند، شعار حمایت از اسرائیل و انتقال سفارت به بیت‌المقدس، را برگزید. به همین دلیل نتانیاهو حمایت محکمی از او کرده، همه صهیونیست‌های داخل آمریکا را برای پشتیبانی او بسیج کرد. بعد از انتخابات نیز ترامپ سفارت را انتقال داد تا وعده خود را انجام داده باشد. اما انتقال سفارت به تنهایی هیچ چیزی را تغییر نمیدهد و از آن به بعد عملاً کمک‌های نظامی و مالی آمریکا به این کشور محدود شده است. اسرائیل که به تدریج خود را تنهاتر می‌بیند، مجبور شده که اتحادهای نظامی با دیگر کشورها را بررسی کند و چند بندر خود را به چین واگذار کند.[2]

ملی‌گرایان مسیحی آمریکا قصد دارند صهیونیستها را از صحنه سیاسی داخلی آمریکا حذف کنند، چون عملاً این گروه به عنوان جاسوس و حافظ منافع یک کشور خارجی عمل میکنند. در حال حاضر ترامپ با مشکلات عدیده‌ای روبرو است. او در قدم اول روی شبکه‌های فساد در عربستان متمرکز شد؛ و قلع و قمع شاهزاده‌های شیطان‌پرست، و از بین بردن شبکه‌های مالی آن‌ها، نتیجه این کار بود. بن‌سلمان درک درستی از فرهنگ و مدرنیته ندارد و سعی دارد که با ترویج لاابالی‌گری و شیوع بعضی رسوم غربی، مثل مجالس رقص و قمار و شطرنج، به مدرنیزه کردن عربستان بپردازد. در این لینک فیلمی از یک نمونه مجلس رقص در دبیرستانی در عربستان را آورده‌ام.[6] اما با این حال منشاء تحولات مثبتی در این کشور، مانند جمع‌آوری شیطان‌پرستها و معابد شیطانی، بوده، که نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

ملی‌گرایان در قدم بعد حذف زرسالارانی مثل روچیلدها و Payseur را به عنوان هدف انتخاب کردند؛ که این مرحله در جریان است. تراست‌های بزرگ متعلق به این زرسالاران و شرکت UNITED STATES OF AMERICA CORPORATION با شروع تعطیلی دولت در اواخر دسامبر گذشته، اعلام ورشکستگی کرده‌اند و دلیل اصلی ادامه تعطیلی دولت، اتمام مراحل قانونی انتقال این اموال است. با اتمام این مرحله ضلع دوم از هرم فرعون، که روی دلار آمریکا نقش شده، تخریب شده و فرصت برای حذف بقیه وابستگان به این هرم شیطانی بدست خواهد آمد.

قلع وقمع صهیونیست‌ها در داخل آمریکا، و اخراج و دستگیری وابستگان آن‌ها از کنگره و دولت، کاری نیست که با یک فرمان بشود انجام داد و نیاز به زمینه‌سازی روانی دارد. اگر ترامپ یا ملی‌گرایان وابسته به او اقدام به افشای مدارک فساد صهیونیست‌ها کنند، طبعا همه متوجه برنامه آن‌ها می‌شوند و هزینه‌های زیادی برای ترامپ ایجاد میکند. نئوکان‌های صهیونیست زیادی، مانند جان بولتون، هنوز در بدنه دولت هستند و شناسایی و حذف همه آن‌ها کار ساده‌ای نیست. بنابراین ملی‌گرایان روشی را انتخاب کرده‌اند که بقول معروف امکان انکار یا Plausible Deniability را داشته باشد.

اخیراً گروهی هکر به نام dark overlord ادعا کرده بودند که با هک سرورهای شرکت‌های بیمه، توانسته‌اند مدارکی در رابطه با حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را بدست آورند. قاعدتا این گروه باید اطلاعات خود را از طریق سازمان‌های اطلاعاتی مثل NSA بدست آورده باشند. ظاهر قضیه این بود که آن‌ها برای عدم افشای این مدارک تقاضای باج کرده‌اند، اما در نهایت بخشی از این اطلاعات را در اختیار مردم قرار دادند. از طریق لینک زیر میتوانید بخشی از این مدارک را از تورنت بگیرید.[3] وقتی مردم و اصحاب رسانه این مدارک را بررسی کنند، به ارتباط جاسوس‌های اسرائیلی با عوامل دخیل در این حادثه تروریستی پی خواهند برد. مدارک نشان خواهد داد که جاسوس‌های اسرائیلی قصد داشتند که این حادثه رخ دهد تا پای نیروهای نظامی آمریکا به خاورمیانه، برای سرکوب مسلمین، باز شود؛ تا فرصت فتح سرزمین و گسترش کیان صهیونیستی ایجاد شود.

زمانی که رسانه‌ها و مردم به اندازه کافی دراین‌باره اطلاع‌رسانی کنند، آنوقت دولت میتواند زمینه اخراج و دستگیری صهیونیستهای حاضر در دولت و کنگره را بوجود آورد.

اظهار نظرهای اخیر جان بولتون در حمایت از اسرائیل

در ماه‌های اخیر ترامپ بارها اعلام کرده که ماموریت نیروهای آمریکایی در سوریه تمام شده و این نیروها باید این کشور را ترک کنند. اما هربار با مخالفت علنی و عملی بعضی مقامات نظامی و سیاسی، این دستور نادیده گرفته شده است. بنابراین ترامپ برای تحکیم دستور خود مجبور است بعضی از این مقامات را برکنار و یا محاکمه نظامی کرده، و یا خودکشی بعضی دیگر را صحنه‌سازی کند.[7] چنین کاری هم زمان‌بر است و هم هزینه‌های زیادی را به او تحمیل خواهد کرد.

آخرین نمونه از این موارد، سفر جان بولتون به اسرائیل، درست پس از رسانه‌ای شدن دستور ترامپ برای خروج نیروها از سوریه بود. او در این سفر حرف ترامپ را صریحاً نقض کرده، خروج نیروها را نفی کرد و آن را به تضمین امنیت اسرائیل موکول کرد. البته ارتش آمریکا صریحاً اعلام کرد که از بولتون دستور نمیگیرد و خروج نیروها از سوریه را شروع کرده است.[4]

همین اتفاق نشان از این دارد که هنوز نئوکان‌های صهیونیست در بدنه دولت ملی‌گرا وجود دارند و هراسی از نقض صریح دستور رئیس‌جمهور ندارند. ترامپ در حال حاضر با مشکلات بزرگتری روبرو است و توان برخورد همزمان با همه مشکلات را ندارد. اما کاملاً قابل انتظار است که پس از جمع‌آوری شبکه زرسالاران و دستگیری و محاکمه عوامل Deeps State حاضر در دولت و کنگره و سازمان‌های اطلاعاتی و نظامی، نوبت به صهیونیستها و نئوکان‌ها هم برسد.

شخصاً طرفدار استراتژی‌های جنگی Sun Tzu چینی، که در مکتوب معروف به «هنر جنگ» آمده، نیستم. اما در بین استراتژیست‌های همه کشورها، خیلی معروف است و همه از آن استفاده میکنند. یکی از استراتژی‌های او این است که «متحدین را به خود نزدیک نگه دار، و دشمنان را نزدیکتر» اگر دقت بفرمایید، خواهید یافت که این استراتژی در ایران نیز خیلی استفاده میشود. بعضی انتصابات افراد مسئله‌دار در شوراها و مناصب کم‌خطر، فقط به خاطر این است که این افراد خطرناک زیر نورافکن و در معرض دید باشند، تا فرصت شیطنت پیدا نکنند.

حکمت دادن منصب ریاست شورای امنیت آمریکا به یک نئوکان[5] مثل بولتون، این است که این گروه فکری را تحت کنترل داشته باشند و فرصت تشکیل شبکه‌های داخلی و توطئه را از آن‌ها بگیرند. در مرحله بعد، پس از عملیات روانی و زمینه‌سازی احتماعی، در زمان مناسب آن‌ها را قلع و قمع کنند.

[1] تصمیم آمریکا در شناسایی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل https://shakeri.net/3350

[2] بر سر هواپیمای il-20 جنگ الکترونیک روسیه چه آمد؟ https://shakeri.net/3699

[3] "9/11 Papers" MegaLeak - Layer 2 + Checkpoint 08: Cyber-Cash For Cyber-Cache https://t.co/opxZZhQAnH

[4] "We Don't Take Orders From Bolton": US Withdrawal From Syria Begins https://www.zerohedge.com/news/2019-01-11/we-dont-take-orders-bolton-us-withdrawal-syria-begins

[5] Neocon 101: What do Neoconservatives Believe? https://www.globalresearch.ca/neocon-101-what-do-neoconservatives-believe/6483

[6] https://twitter.com/massoudshakeri/status/1084118440980303872

[7] خودکشی فرمانده نیروی دریایی آمریکا در غرب آسیا https://shakeri.net/3946