باسمه تعالی

در صده گذشته انجمن‌های شیطانی و زرسالاران وابسته به آنها، تلاش زیادی کردند که رسانه‌های مطرح دنیا را تحت کنترل خود بگیرند و یک مونوپولی در این زمینه درست کنند. آن‌ها با این کار موفق شدند که افکار عمومی دنیا را تحت کنترل داشته باشند. ظهور اینترنت امکانات جدیدی را بوجود آورد که این کنترل را جامع‌تر و عمیق‌تر کرد. شرکت‌های بزرگ اینترنتی، مثل گوگل و فیسبوک و بقیه شبکه‌های اجتماعی، در زمینه تغییر افکار مردم و حتی تغییر سبک زندگی و سلیقه آنها، خیلی موفق عمل کردند. در حال حاضر همه رسانه‌های بزرگ عملاً در دست همین شیطان‌پرستهایی هستند که به دلیل اینکه سعی دارند سلطه خود را بر همه آحاد بشر حاکم کنند، گلوبالیست نامیده میشوند.

این که رسانه‌های گلوبالیست، اخبار مربوط به دستگیری رهبران خود را صادقانه گزارش کنند، آخرین چیزی است که می‌شود انتظار داشت؛ چون چنین چیزی به معنای پذیرش شکست است. گلوبالیست‌ها از نظر روانی هنوز شکست را نپذیرفته‌اند و سعی دارند در نگاه مردم خود را مسلط بر اوضاع نشان دهند. به همین دلیل اخباری مبنی بر محاکمه قریب‌الوقوع ترامپ، و یا استعفای او تا آخر سال میلادی، و امثالهم را پخش میکنند. بنابراین انتظار اینکه خبر دستگیری و محاکمه هیلاری کلینتون و یا باراک اوباما را در رسانه‌هایی مثل واشنگتن‌پست و یا نیویورک‌تایمز بشنوید، و آن‌ها موارد اتهام را صادقانه گزارش کنند، را نباید داشت.

ملی‌گرایان قصد ندارند، حداقل در کوتاه مدت، اخبار مربوط به محاکمات نظامی را از طریق منابع رسمی اعلام کنند. آن‌ها تمام نیروی خود را برای دستگیری و محاکمه گلوبالیست‌ها صرف میکنند و قصد ایجاد یک موج روانی، از طریق اعلان رسمی اخبار محاکمات را ندارند. چون چنین چیزی ممکن است به سقوط بیشتر بازار سهام و اغتشاش در جامعه منجر شود. برنامه آن‌ها این است که حداقل در حال حاضر کار محاکمه افراد اصلی را تمام کنند و بقول معروف سر افعی را قطع کنند؛ و بعد از آن به افشای آنچه اتفاق افتاده بپردازند. تا زمانی که افرادی مثل هیلاری کلینتون زنده هستند، احتمال اینکه گلوبالیست‌ها بتوانند با عملیات False Flag جامعه را به هم بریزند، وجود دارد.

اخبار غیر قابل راستی‌آزمایی حاکی از این است که در ده روز گذشته، بیش از هزار نفر از سران گلوبالیست دستگیر شده‌اند؛ و به زندان گوانتانامو، و یا کشتی‌های مخصوص نگهداری زندانی‌ها، فرستاده شده‌اند. یکی از افراد دخیل در این دادگاه‌ها چنین نقل کرده که این محاکمات از محاکمه یک فرد عادی بشدت پیچیده‌تر است. چون آن‌ها بصورت یک مافیای بین‌المللی عمل کرده‌اند و اعترافات آن‌ها، روی محاکمات دیگر اثر میگذارد. به همین دلیل تلاش بسیار بیشتری را برای جمع‌آوری مدارک باید انجام دهند. صدور سریع حکم اعدام این افراد نیز باعث می‌شود که فرصت کسب اطلاعات از آن‌ها از دست برود. حجم عملیات محاکمه این افراد به‌قدری زیاد است، که ادعا شده که دلیل برگرداندن نیروهای نظامی آمریکایی به کشور، کمک گرفتن از آن‌ها در این کار است. ظاهراً این دادگاه‌های نظامی با مدیریت ژنرال متیس و ژنرال Kelly انجام میشود.

ترامپ برای اعمال مجازات اعدام در دادگاه‌های نظامی، یک فرمان اجرایی صادر کرده، که از روز اول ژانویه قابل اجرا است.[1] به همین دلیل شروع دادگاه‌های نظامی از روز ۲ ژانویه برنامه‌ریزی شد تا امکان مبنا قرار دادن آن دستور اجرایی و صدور مجازات اعدام، فراهم شود.

برنامه ملی‌گرایان این است که اخبار این محاکمات را از طریقی پخش کنند که موج روانی ایجاد نکند و جامعه را به هم نریزد. در افشای اخبار باید قابلیت انکار و فرار از مسئولیت، یا به اصطلاح Plausible Deniability، وجود داشته باشد. به همین دلیل شخصاً نمیتوانم این اخبار را جمع‌بندی و گزارش کنم. چون ممکن است بخشی از آن جنگ روانی بوده، و یا مرجع خبر معتبر نباشد. لذا خبرهای مربوطه را در حساب توئیتر خودم @massoudshakeri ریتوئیت میکنم، تا دوستان گرامی خودشان خبر را ارزیابی کنند. با این روش می‌شود با افراد مطرح ملی‌گرا، که نقش سخنگویی این جریان را به عهده گرفته‌اند، بهتر آشنا شد.

[1] 2018 Amendments to the Manual for Courts-Martial, United States https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/2018-amendments-manual-courts-martial-united-states/